In de war [Lege OP]

20-04-2020 12:04 22 berichten
bedankt voor de hulp! Ik haal het weg i.v.m. herkenbaarheid!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 20-04-2020 23:54
Reden: OP (grotendeels) verwijderd. Passende maatregelen genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva
97.50% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hij koos iemand anders boven jou al die jaren terug en nu doet hij dat weer. Contact verbreken, uit huilen en doorgaan. :hug:

Edit: even wat extra... 3 weken nadat het uit was met mijn ex (3.5 jaar samen) ontmoette ik mijn huidige vriend en we zijn nu 1.5 jaar samen. Nooit twijfels gehad. Zo kort uit elkaar hoeft niks te betekenen.
anoniem_380527 wijzigde dit bericht op 20-04-2020 12:10
45.53% gewijzigd
en je vraag is??
Weg ermee. Blokkeren en uithuilen. Hier heb je niks aan. Sterkte.
lilalinda schreef:
20-04-2020 12:09
en je vraag is??
Sorry heb het aangevuld. Of we inderdaad vrienden kunnen blijven of dat verstandig is of niet.
carella1 schreef:
20-04-2020 12:14
Sorry heb het aangevuld. Of we inderdaad vrienden kunnen blijven of dat verstandig is of niet.
No Fucking Way!
(duidelijk kan ik het niet maken) :)
Nee. Hij bespeeld je alleen maar en het blijft je pijn doen. Ik zou chocoladeijs gaan kopen, de Titanic gaan kijken en hem vergeten. Zo'n iemand heb je niet nodig in je leven. Je komt ooit wel iemand tegen die wel 100 procent voor je wil gaan :-]
carella1 schreef:
20-04-2020 12:14
Nee, gewoon niet aan beginnen. Denk om jezelf.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
lilalinda schreef:
20-04-2020 12:15
No Fucking Way!
(duidelijk kan ik het niet maken) :)
Dit! Doe jezelf dat niet aan. Over & uit.
hallohoihey567 schreef:
20-04-2020 12:08
Hij koos iemand anders boven jou al die jaren terug en nu doet hij dat weer. Contact verbreken, uit huilen en doorgaan. :hug:

Edit: even wat extra... 3 weken nadat het uit was met mijn ex (3.5 jaar samen) ontmoette ik mijn huidige vriend en we zijn nu 1.5 jaar samen. Nooit twijfels gehad. Zo kort uit elkaar hoeft niks te betekenen.
Oke ik dacht dat dat per definitie al gedoemd was te mislukken dus vandaar voelt het alsof ik toch nooit een kans had.
Maar fijn om te weten dat dat niet per se zo is :)
Wat een lul, die is je vriendschap echt niet waard hoor. Kijk gevoelens kunnen veranderen maar om dan zo laf een appje te sturen en je zo wil bespelen om wel contact met jou te houden vind ik schandalig.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Maar wat jullie beiden eigenlijk willen is ver over de grens van vriendschap.
Klinkt een beetje als een rebound.

Geen contact meer mee zoeken en blokkeren, geen woorden meer aan vuil maken.

Ken je zijn vriendin trouwens?
ecam2015 schreef:
20-04-2020 13:21
Klinkt een beetje als een rebound.

Geen contact meer mee zoeken en blokkeren, geen woorden meer aan vuil maken.

Ken je zijn vriendin trouwens?
Dit is dus precies waar ik mee zit. Ik heb ook aangegeven dat het voor mij zo voelt (rebound). hij ontkend dat (zegt dat dingen gemeend waren), maar hij ging er zo enthousiast op in dat ik denk dat , onbewust of niet, ik een vervanging was. Dat is lastig want ik heb een bepaald verleden waardoor ik me niet zomaar openstel, heb dat ook aangegeven en hij vertelde me steeds hoe speciaal ik was, dat ik altijd iemand was waarop die zou wachten, dat die zich al lang genoeg had ingehouden etc.

Ik ken zijn vriendin ja (dat is het ook het is niet zo dat ik haar spreek maar ik weet wie ze is ja).
Blijkbaar ben je gevoelig voor mooie praatjes. Kijk eens naar zijn acties en vraag jezelf af waarom je er instinkt?
Hou de eer aan jezelf, dat is mijn advies.

Het is erg pijnlijk dat hij het één heeft gezegd en nu het ander doet.
Zeker omdat je hem in vertrouwen nam over hoe je je erbij voelde.

Het enige wat je kunt doen is het hierbij laten, en hem bang laten zijn dat jullie relatie uitkomt bij zijn ex.
Luci_Morgenster schreef:
20-04-2020 13:29
Blijkbaar ben je gevoelig voor mooie praatjes. Kijk eens naar zijn acties en vraag jezelf af waarom je er instinkt?
Joh...zijn we er allemaal niet eens voor gevallen? Betekent niet gelijk dat je allerlei issues hebt of een probleem met eigenwaarde. Voordeel is dat je het een volgende keer herkent en sneller bij jezelf te rade gaat. Als het vaker gebeurt, wordt het eens tijd voor soul searching.
Trientje74 schreef:
20-04-2020 13:37
Joh...zijn we er allemaal niet eens voor gevallen? Betekent niet gelijk dat je allerlei issues hebt of een probleem met eigenwaarde. Voordeel is dat je het een volgende keer herkent en sneller bij jezelf te rade gaat. Als het vaker gebeurt, wordt het eens tijd voor soul searching.
We?

En wat is er mis mee omdat bij deze TO te benoemen? Helemaal niks raars aan omdat nu eens goed te bekijken bij haar/jezelf. Helemaal omdat ze erg veel waarde hecht aan die praatjes. Nog steeds. Als je haar reacties leest.
Luci_Morgenster schreef:
20-04-2020 13:29
Dat klopt , daar ben ik me van bewust. Ik heb vervelend dingen meegemaakt op dit vlak. Ik ben goedgelovig en wil grag het beste van mensen inzien. Ik werk daaraan, wat terughoudener zijn. Maar omdat dit iemand is die ik al kende ben ik er denk ik ingestonken ;)
ecam2015 schreef:
20-04-2020 13:34
Hou de eer aan jezelf, dat is mijn advies.

Het is erg pijnlijk dat hij het één heeft gezegd en nu het ander doet.
Zeker omdat je hem in vertrouwen nam over hoe je je erbij voelde.

Het enige wat je kunt doen is het hierbij laten, en hem bang laten zijn dat jullie relatie uitkomt bij zijn ex.
Dankjewel je hebt gelijk :)!
zimi schreef:
20-04-2020 13:16
Maar wat jullie beiden eigenlijk willen is ver over de grens van vriendschap.
Je hebt gelijk en dat is inderdaad ook niet eerlijk naar zijn ex toe als ze het weer gaan proberen.
Sorry om te horen dat hij zoveel verwarring bij jou heeft veroorzaakt. Ik denk dat het beter voor je is om geen contact meer te hebben, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven