in de war

22-04-2012 10:50 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
een heel verhaal maar om het kort en krachtig te houden:

Mijn ex is na een relatie van 13 jaar, 2 maanden terug op stel en sprong weggegaan naar een meisje van 25 die hij heeft leren kennen tijdens zijn werk.

Ik bleef achter met 2 jonge kinderen. Meneer heeft de deur dicht getrokken zonder antwoorden en zonder uitleg. Hij was nu gelukkig en hij had de liefde van ze leven gevonden en wij moesten dat maar accepteren. Na een flinke hoogoplopende ruzie heeft hij mij geslagen waar de kinderen bij waren, politie is erbij geweest en wij moesten praten bij het amk. Dat is nu allemaal wel redelijk opgelost maar nu het volgende.

Afgelopen woensdag heb ik hem ontmoet ivm bankzaken en toen vertelde hij mij dat zijn nieuwe vriendin hem tegenviel. Ze is heel jaloers en bezitterig en ze heeft zich anders voorgedaan dan dat ze is. Hij voelt zich in haar huis niet goed omda ze daar gewoont heeft met haar ex en hij is weet niet of er toekomst in die relatie zit.

Ik heb hem gezegd dat ik hem nog een kans wil geven en dat hj terug wil komen, maar daar gaf hij niet echt een duidelijk antwoord op. Hij ziet nu nog geen reden om bij haar weg te gaan.

Gister kwam hij voor de kinderen en toen vertelde hij dat zin vriendin niet weet dat hij met mij goed kan praten en dat we dingen samen doen met de kinderen. HIj zei me dat ze niets te maken heeft met zij relatie met mij en de kinderen.

Ik weet nu nie zo goed wat ik ermee moet doen. Als ik haar zou bellen dan zou ze me niet geloven en dan krijg ik weer ruzie met hem. Als ik hem vraag wat k met die info moet dan zegt hij ik moet me ei kwijt en ik weet niet wat ik moet doen en hoe ik het moet doen.

Blijkbaar heeft hij wel een reden om bij haar te blijven.

Wat moet ik er nu mee want hij maakt me wel in de war, ik ben niet zo heel zeker of ik hem terug wil of niet, maar dit maakt het niet makkelijker voor mij
Klinkt als een keitoffe gast/ vriend/ vader! Die moet je niet zomaar laten gaan. Dit soort geweldige types moet je zuinig op zijn!
Laat niet zo met je spelen zeg! Kijk wat hij jou en de kinderen heeft aangedaan. Wil je zo'n sneue zak echt nog terug??
Stoppen met die vent, hij gebruikt je omdat je het toelaat. Dat zijn vriendin tegenvalt is zijn probleem. Probeer je niet zo afhankelijk op te stellen, jij bent nu alleen met je kids en laat je niet als achterwacht gebruiken.
Waarom zou je hem " terugnemen"?

Vanwege je eigen gevoel, voor de kinderen?

Ik zou het wel weten!!! Weg ermee
Hij heeft je ongelooflijk in de steek gelaten, hij heeft je bedrogen en niet eens de moeite genomen iets uit te leggen, hij heeft je geslagen waar de kinderen bij waren, en hij wil nu jou als zijn moeder en haar als zijn vriendin.

Ik denk dat je heel blij mag zijn dat je van hem af bent. Als hij weer terug wil, zou ik de deur barricaderen.
Ik heb hem een paar weken terug gevraagd om met mij te praten over waarom en hoe enzo maar hij had er steeds geen zin in en steeds liep het op ruzie uit. Na een brief van het amk en maatschappelijk werk is hij gaan inzien dat hij op een normale manier met ons om moet gaan want anders hebben we straks 2 beschadigde kinderen.

Vanaf dat die brief is binnen gekomen, is hij zo anders tegen mij: hij belooft me van alles en hij belooft de kinderen van alles. Hij is niet duidelijk in wat hij zegt en hij weet niet wat de toekomst hem gaat brengen.

Ik had voor mezelf al zoiets van het mooiste wat ik heb zijn mijn jongens en ik ga door met mijn leven samen met hun en wat er verder op mijn pad komt dat zie ik wel. Ik moet eerst aan mijn kinderen denken en zorgen dat die weer normaal hun leventje oppakken.

Maar na gister ben ik door hem wel weer even goed in de war wat betreft mijn gevoelens voor hem
Eens met alle reacties. Waarom zou je hem nog terug willen? Waarom zou je hem nog een kans geven, nadat hij alles zo verpest heeft?

Zijn probleem, als de nieuwe vriendin tegenvalt. Hij heeft gekozen. Daar hoeft hij jou niet mee lastig te vallen.

Laat je niet gebruiken! Jullie hebben geen relatie meer, dus het slaat nergens op dat hij zegt dat zijn nieuwe vriendin niets te maken heeft met zijn relatie met jou en de kinderen. Hij heeft een relatie met de kinderen omdat hij hun vader is, en dat is het. Meer niet. En dat heeft hij zelf veroorzaakt. Dus..
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Ik zou geen actie ondernemen en vooral niet terug nemen zolang hij er een andere relatie op na houdt. Hij heeft gekregen wat hij heeft verdiend.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Kijk eens naar de eerste aflevering van "echt scheiden"....

Laat los deze man, en ga verder met je leven en dat van je kinderen.
Wil hij jou wel terug? Je hebt hem gezegd dat hij nog een kans krijgt en daar ging hij niet eens op in! Hoe duidelijk kan t zijn? Hij heeft nog geen reden om bij haar weg te gaan? Met andere woorden: jij mag even op t wachtbankje en wellicht als hij ooit een reden ziet om bij zijn vriendin weg te gaan dan ben jij heeeel misschien weer aan de beurt.

Besef je twee dingen: jij bent geen prioriteit boven haar. Anders was hij wel bij jou.

En, zoals zijn vriendin niks met jullie relatie + kids te maken heeft, zo heb jij niks met hun relatie te maken.

Hij gebruikt je gewoon en waarschijnlijk vertelt hij ook nog een halve waarheid.
Stoppen en wel onmiddelijk. Want mocht hij terugkomen dan gaat je gebruiken tot er iets anders lekkers voorbij komt en dan laat jij je weer zitten.

Je bent gewoon een makkelijk tussenstation.

Dat zijn nieuwe vriendin tegenvalt is zijn probleem. Niet het jouwe.
Miranda, HIJ HEEFT JE GESLAGEN!!! Notabene zo erg dat er politie bij moest komen, je jeugdzorg op je dak hebt gekregen en weet ik veel wat nog meer. Die gast neem je toch niet terug!?
of je neemt dit lot uit de loterij gewoon terug tot de volgende langskomt en hij er daar weer mee vandoor gaat. Maar wie weet bevalt die ook niet zo goed en komt hij weer terug naar zijn voetveeg jou
Jij bent inderdaad erg in de war. Hij laat je in de steek voor een

ander, heeft je geslagen en JIJ vraagt nu of hij terug wil komen waarop hij zegt daar nog niet klaar voor te zijn.

Stel: je voor je neemt deze lutser terug en hij valt weer voor een ander (verleden zegt wel iets over de toekomst).

Hoe moet dit zijn voor je kinderen?
Als je hem terug neemt hoop ik dat het AMK jullie nog even in de gaten houdt.
Laat de verantwoording voor zijn leven daar waar hij hoort... Bij hem.

Jij hebt nu de verantwoording voor jouw leven, en voor dat van je kinderen (in overleg met hem) en dat is voldoende.

Zoals ik het nu lees heeft hij in het verleden niet de verantwoording voor zijn leven genomen, als was het allleen maar door de manier waarop hij bij jou weg is gegaan, en de manier waarop hij met jullie om is gegaan.

Dat gevoel van verantwoording moet van hemzelf uitkomen,(en niet via een brief van het AMK waarin staat hoe hij geacht wordt zich te gedragen) en zolang als dat er niet is, zou ik hem mooi daar laten waar hij nu zit.

Laat hem eerst maar eens zien hoe hij hier mee omgaat, en of hij daar de verantwoording voor wil nemen.

Roepen dat de nieuwe vriendin zo jalours is, en dat het daardoor niet gaat is makkelijk, maar het laat wel zien dat hij nog steeds de verantwoording voor zijn leven bij iemand anders legt, en niet bij zichzelf.
Vergeet niet, een “Ja, maar..” is eigenlijk een “nee, want...”
Kortom: richt je op jezelf en de kinderen. Ga door met je leven.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
ik was voor mezelf eruit dat ik hem niet terug wil en dat ik verder moet gaan met mijn kindjes. Soms natuurlijk wel mijn zwakke momenten maar over het algemeen voelde ik me keigoed.

Ik was er voor mezelf uit dat ik het maar moet accepteren dat hij weggegaan is en dat ik nooit antwoord op mijn vraag zou krijgen waarom. Want telkens als ik hem vroeg waarom dan ging hij tekeer en weer ruzie.

Voor de kindjes is dit natuurlijk niet goed dus ik heb besloten om maar normaal tegen hem te gaan doen zodat de sfeer normaal is als hij bij de kinderen komt of ze ophaalt.

Maar nu gedraagt hij zich weer zo anders als toen hi wegging.

Ik denk dat het enige wat ik wil is die relatie vanhem en haar stuk maken om te laten zien dat ik gelijk heb. Maar ja wat ik daaraan heb weet ik ook niet. Het is een soort wraakiets denk ik. Zo van jij mij zo aan de kant zetten en zijn nieuwe vriendin bijdehand doen op facebook tegen mij
Je laat je meppen voor de ogen van je kinderen.

Deze man geef je dan toch geen tweede kans?

Je bent gek als je dat doet.
En dan is zijn relatie stuk. En dan?

In feite heb je - behalve het gezamelijke ouderschap - niets meer met hem te schaften. Ik hoop dat je gaat inzien wat voor een opluchting dat eigenlijk is.

Hij is de vader van je kinderen. Wens je dat ongeluk aan je kinderen? Want indirect doe je het hen aan.

Wat hij heeft gedaan is slecht. Verlaag je niet tot hetzelfde niveau.
Wraak nemen, raar doen op Facebook. Gedraag je niet zo als een Tokkie.

Je hebt kinderen, zorg ervoor dat zij normaal opgroeien met een stabiele moeder.
Ja, wraak nemen is een goed idee
Alsjeblieft zeg.. Je bent meer waard dan dit!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven