In verwarring.....

10-07-2011 00:01 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag iets bizars meegemaakt..... ik liep mijn ex-vriendje van tig jaar geleden tegen het lijf, zomaar in mijn 'eigen' stad in mijn eigen leventje.

Op weg naar de Hema stond hij ineens voor me. We zeiden gedag, hallo hoe gaat het... goed....dahaag...

iets wat ik nooit had verwacht. Ik ben helemaal in verwarring en moet elke keer aan hem denken...

15 jaar geleden na een relatie van 5 jaar was het ineens over tussen ons. We woonden net een half jaar samen, maar het ging helemaal mis. Ruzie, niet praten, weer ruzie, om niks. Uiteindelijk zijn we uit elkaar gegaan en heeft hij z'n spullen meegenomen en bleef ik achter met een leeg gevoel en een halve depressie. Het erge is dat ik het nooit heb aan zien komen tot het moment dat het mis ging.

Na 3 jaar en een paar halve mislukte relaties kwam ik mijn huidige vlam tegen en zijn we uiteindelijk verhuisd naar een nieuwe plek, ver van mijn geboortestad. In de tussentijd heb ik nooit meer iets vernomen van het betreffende ex-vriendje. Tot vanochtend dus....

Totaal ondersteboven was het contact uiteindelijk van hele korte duur. Ik weet niets van heb, geen mail, geen adres, geen telefoon, niets. Maar wel dat ik enorm in verwarring ben.

Help wat moet ik hiermee.
Ik denk dat je hier helemaal niks mee moet.

Waarschijnlijk voel je je zo omdat je nooit een goede afsluiting hebt gehad, logisch dat het je nu in verwarring brengt.

Probeer het echt van je af te zetten, je hebt nu een leuke vriend toch?
Rustig afwachten tot dat gevoel weer verdwijnt. En het zeker niet gaan voeden.
Wat denk je zelf dat je hiermee "moet"?
Nou niks.

Schim uit het verleden die weer door loopt.

Ga geen info zoeken.

Ik neem aan dat je nu gelukkig bent en houd dat zo.

Wie weet wat je op je nek haalt.
Euhm... Niks ? Waarom moet je ineens iets met iemand die je jaren niet hebt gezien. Het was ws gewoon toeval dat je hem tegen kwam. Of begin je nu te twijfelen aan je relatie of wat ? Ik snap eigenlijk niet zo goed wat je bedoelt met in verwarring zijn.
Claudio ga ff wieberen jochie... Lekker met je opblaaspop spelen ofzo
Wat je hiermee moet? Nou, niets natuurlijk. Waarom zou dat moeten dan?
Laat het los, heb vertrouwen, het komt goed.....
Wat zou je hiermee willen doen dan?
Niets mee doen meid. Gewoon leuk dat je hem nog eens gezien hebt; nu lekker terug naar je huidige leven.
Claudio... tssssk.. ga jij je mond s spoelen...

en TO... zou t laten rusten...
Ik zou er inderdaad ook niks mee doen,

Grrr en wat is die Claudio een gefrustreerde idioot zeg, niks beters te doen zeker :p
Dank jullie wel voor de reakties, en nee ik wil er niks mee en ga zeker mijn huidige relatie niet op het spel zetten. Wat me wel duidelijk is geworden dat ik destijds het gewoon niet goed heb afgesloten...

Ik heb het er vannacht met mijn vriend over gehad en de schat reageerde heel lief. Uiteindelijk met iets dat claudio graag zou willen ;)
Wat je moet met een hoi-doei-dag ontmoeting met een ex van 15 jaar geleden? Nou, eh, wat dacht je van niks...Niet zo moeilijk doen hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven