intercitymeneer

31-01-2009 11:05 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zojuist het hoge woord gemaild. Opgelost dus!
Tuurlijk kun je dat wel zeggen maar dan moet je je er wel aan houden natuurlijk anders maakt het geen enkele indruk.
Ik zeg: neem voortaan de stoptrein.
gewoon stoppen met smsen mailen en ergens anders in de trein gaan zitten. Dit is sowieso een eikel. Leuk savonds naar zijn vriendin en overdag met jou flirten.
quote:Jasmijn27 schreef op 31 januari 2009 @ 11:05:

Nu is de vraag hoe los ik dit op een charmante manier op? Ik kan moeilijk weer zeggen geen contact te willen....

Ik denk toch dat dat de enige reeele optie is. Zeggen dat je er teveel gevoelens bij hebt en dat je je er niet goed bij voelt onder valse vlag deze 'vriendschap' in stand te houden.

Pijnlijk, maar wel de meest eerlijke oplossing denk ik. Vooral voor jezelf. Hij is 'not to have', maar jij óók niet, omdat je min of meer aan hem vast blijft zitten. Redelijk uitzichtloos dus.

Gun jezelf iemand die wél voor de volle 100% voor je gaat meid!
En probeer ergens een ruggegraat te bekomen. Je zult zien dat het leven dan een stuk prettiger wordt.
quote:wuiles schreef op 31 januari 2009 @ 11:11:

En probeer ergens een ruggegraat te bekomen. Je zult zien dat het leven dan een stuk prettiger wordt.Da's ook niet aardig.. verliefdheid houdt geen rekening met rationele motieven. Van een afstand is het zo makkelijk oordelen, maar als je er zelf midden in zit, is het verrekte moeilijk...
quote:wuiles schreef op 31 januari 2009 @ 11:11:

En probeer ergens een ruggegraat te bekomen. Je zult zien dat het leven dan een stuk prettiger wordt.oeij wat ben je streng. Ik vind dat ik mijn ruggegraat redelijk recht houd eerlijk gezegd. Het is gewoon lastig om afstand van iets te nemen wat je eigenlijk dichterbij wilt halen....
Hier alvast een binnendoor-route naar het minnaressentopic

klik
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Jasmijn27 schreef op 31 januari 2009 @ 11:05:

Meisjes graag jullie advies.

Lang verhaal kort. In de trein heb ik een leuke man ontmoet. We reisden geruime tijd gezellig samen, zouden op een eerste date gaan toen hij opeens opbiechtte een vriendin te hebben. Uiteraard heb ik het contact stop gezet, maar we kwamen elkaar weer per ongeluk tegen en het was weer leuk en gezellig en weer raakten we aan het flirten. Ik begon meneer steeds leuker te vinden heb hem dit gezegd en hem ook meegedeeld dat ik daarom geen contact meer wilde. Paar weken later treffen wij elkaar per ongeluk weer ( ik neem tegenwoordig expres een andere trein) weer is het heel erg leuk en ik vraag hem of we niet gewoon vrienden kunnen zijn dan. Onder het mom van we zijn vrienden hebben we nu dagelijks contact. En hoewel ik duidelijke afspraken met hem heb gemaakt ( niet met me flirten) merk ik toch dat ik mij verheug op zijn mailtjes, smsjes. Het is duidelijk dat hij dat ook heeft maar dat is niet goed. Hij is bezet en het feit dat hij mij interessant vindt veranderd niets aan zijn status...Hij zegt daarover letterlijk, ik kan mijn gevoelens voor jou niet uitspreken want dat wil jij niet en ik wil niet iets zeggen waaraan ik geen gevolg kan geven.

Nu is de vraag hoe los ik dit op een charmante manier op? Ik kan moeilijk weer zeggen geen contact te willen....Ik ben streng als ik zeg dat het tijd wordt voor ruggegraat? Volgens mij ben jij degene die hier om advies vraagt en het staat je uiteraard volkomen vrij om mijn advies in de wind te slaan. Maar ga niet roepen dat je zo consequent bezig bent. Als je echt vindt dat jullie wegen zouden moeten scheiden dan krijg je dat echt wel voor elkaar. Dit is kansloos.
Kansloos, mee-eens! :-)
Ik heb de oplossing! Ik mail hem de link naar dit topic! haha

Dank meisjes!
Wat een gore eikel! Misschien zegt hij nog wel meer niet tegen je. Misschien heeft hij zelfs wel trouwplannen, kinderen..

Hoe knap hij ook is, ik zou er niet aan beginnen. Het zal je uiteindelijk meer verdriet opleveren als geluk. Kijk maar naar de situatie waarin je je nu bevind, meer stress als vlinders in je buik.

Heel veel succes en sterkte met je beslissing meis.

Liefs,
Poelepoelepoelepoes!
Hmm weet je het zeker? Dan kan hij ook meerdere comments lezen van je he.

Misschien dat je een keer in een ' help ik heb aambeien'-topic heb gepost, of iets anders intiems..

Maar je moet het zelf weten natuurlijk!
Poelepoelepoelepoes!
quote:Jasmijn27 schreef op 31 januari 2009 @ 11:26:

Ik heb de oplossing! Ik mail hem de link naar dit topic! haha

Dank meisjes!

Je berichten stralen maar één ding uit: ik wil niet, ik wil niet , ik wil niet, ik wil niet, ik wil niet, ik wil niet, ik wil niet, NEEM ME ALSJEBLIEFT!

Als je het contact wilt verbreken, doe dat dan. Wil je graag zijn minnares worden, blijf je dan gedragen zoals je nu doet.
Hmm...ik vind wuiles ook wel "streng" in deze topic, misschien wel door de manier waarop het geformuleerd wordt, maar de boodschap is in ieder geval goed: Stop het contact, hou je daar ook aan!

Hoewel je inderdaad niet consequent bent, vind ik wel dat je redelijk duidelijk met hem bent geweest. Alleen laat je jezelf telkens weer verleiden door het spannende contact.

Wees gewoon 100% duidelijk met hem en kom niet terug op je woorden. Je wilt geen contact tenzij hij vrijgezel is, want op deze manier werkt het niet. Punt. Zet hem dan uit je hoofd en ga door met andere dingen.
Ohja, ik zou hem ook niet op deze topic wijzen, maar dat was volgens mij een grapje (?)
quote:runner84 schreef op 31 januari 2009 @ 11:51:

Ohja, ik zou hem ook niet op deze topic wijzen, maar dat was volgens mij een grapje (?)yep! Jullie hebben gelijk! Dank!
Nou ja, grapje, het is je voorland zeg maar. Alvast een blik in de toekomst. Lees en huiver.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven