Interesse bij (online) daten [Lege OP]

zondag 14 juni 2020 om 23:08
Even ter informatie. Ik ben zelf 25 jaar oud. Uiteraard selecteer ik niet enkel op uiterlijk en is het voor mij ook belangrijk dat de vrouwen niet enkel knap zijn maar ook een studie doen en wat inhoud hebben.
De vrouwen tot wie ik aangetrokken ben zullen bijgevolg ook wel erg goed in de markt liggen aangezien ze "alles" hebben. Ik ben zelf ook hoogopgeleid en heb zicht op een zeer goede toekomst op professioneel vlak. De type vrouwen waarop ik reageer zijn meestal jonge dames (22-25 jaar oud) die een universitaire opleiding volgen of gevolgd hebben.
De vrouwen tot wie ik aangetrokken ben zullen bijgevolg ook wel erg goed in de markt liggen aangezien ze "alles" hebben. Ik ben zelf ook hoogopgeleid en heb zicht op een zeer goede toekomst op professioneel vlak. De type vrouwen waarop ik reageer zijn meestal jonge dames (22-25 jaar oud) die een universitaire opleiding volgen of gevolgd hebben.
anoniem_64555cbdea138 wijzigde dit bericht op 14-06-2020 23:09
13.67% gewijzigd

zondag 14 juni 2020 om 23:09
Woeps, foutje in mijn tekst!

zondag 14 juni 2020 om 23:11
Dus ze moeten én knap en jong zijn, én een studie doen, én inhoud hebben?jorendkl schreef: ↑14-06-2020 23:08Even ter informatie. Ik ben zelf 25 jaar oud. Uiteraard selecteer ik niet enkel op uiterlijk en is het voor mij ook belangrijk dat de vrouwen niet enkel knap zijn maar ook een studie doen en wat inhoud hebben.
Tja....... Je vist met heel veel mannen in dezelfde kleine vijver vrees ik.
Misschien eens wat minder eisen stellen en kijken wat je dan tegenkomt?
zondag 14 juni 2020 om 23:17
Precies dit.
En hoeveel zin zou jij nog hebben om steeds weer het zelfde riedeltje te appen als je super veel matches hebt. De gesprekken gaan na een aantal keer steeds op elkaar lijken.
Lach hard, duik diep, kom terug..
zondag 14 juni 2020 om 23:19
Ik hoor juist tijd dat vrouwen met z'n allen in een te kleine vijver vissen. En bovendien, als je 25 bent is het logisch dat je op dezelfde leeftijd maar ook zoveel mogelijk op hetzelfde niveau selecteert.
Ik denk dat veel vrouwen inmiddels verveeld zijn geraakt op die apps. Ze hebben vaak veel matches en het is best lastig om dan verschillende gesprekken gaande te houden.
...

zondag 14 juni 2020 om 23:23
Als je op een gratis datingapp zit in de hoop een (serieuze) relatie te krijgen, kom je bedrogen uit....
Dat soort apps zijn vooral bedoeld voor snelle sexcontacten. Alle vrouwen, inclusief de minder knappe hebben honderden matches (eigen ervaring) omdat veel mannen blindelings liken of t ze niet interesseert voor die ene keer. Op die manier word je als vrouw ook minder happig om een gesprek te beginnen en op gang te houden.
Of je gesprekken zijn niet interessant genoeg, kan ook nog
Dat soort apps zijn vooral bedoeld voor snelle sexcontacten. Alle vrouwen, inclusief de minder knappe hebben honderden matches (eigen ervaring) omdat veel mannen blindelings liken of t ze niet interesseert voor die ene keer. Op die manier word je als vrouw ook minder happig om een gesprek te beginnen en op gang te houden.
Of je gesprekken zijn niet interessant genoeg, kan ook nog

zondag 14 juni 2020 om 23:31
Ga even uit van 100 mannen en 100 vrouwen.Anárion schreef: ↑14-06-2020 23:19Ik hoor juist tijd dat vrouwen met z'n allen in een te kleine vijver vissen. En bovendien, als je 25 bent is het logisch dat je op dezelfde leeftijd maar ook zoveel mogelijk op hetzelfde niveau selecteert.
Ik denk dat veel vrouwen inmiddels verveeld zijn geraakt op die apps. Ze hebben vaak veel matches en het is best lastig om dan verschillende gesprekken gaande te houden.
Dan willen alle vrouwen die tien vreselijke knappe kerels. En 99 kerels gaan voor 99 vrouwen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

zondag 14 juni 2020 om 23:37
Je wilt het hele pretpakket in 1, dit ga je niet vinden.
Besef dat vrouwen makkelijk 300-500 matches hebben op Tinder. Je moet van goede huizen komen wil je opvallen tussen al die mannen die zichzelf net zo geweldig vinden als jou.
Dus kom niet aan met; ‘Ik zou je doen’ ‘Ananas op je pizza?’ ‘Wat zie je er schattig uit’ ‘Wat heb je een mooi gezicht’ etc.
Je moet zelf al beginnen met inhoud voordat je dit bij een ander verwacht. Vrouwen houden ervan als mannen een gesprek starten. Iets met jagen enz...
Besef dat vrouwen makkelijk 300-500 matches hebben op Tinder. Je moet van goede huizen komen wil je opvallen tussen al die mannen die zichzelf net zo geweldig vinden als jou.
Dus kom niet aan met; ‘Ik zou je doen’ ‘Ananas op je pizza?’ ‘Wat zie je er schattig uit’ ‘Wat heb je een mooi gezicht’ etc.
Je moet zelf al beginnen met inhoud voordat je dit bij een ander verwacht. Vrouwen houden ervan als mannen een gesprek starten. Iets met jagen enz...

zondag 14 juni 2020 om 23:42
Dat is het probleem niet. Ik probeer altijd zeker een inhoudelijk gesprek te starten. Maar zelfs na een paar lijnen doen ze geen moeite meer om verder te praten. Ik denk dat je echt veel knapper dan gemiddeld moet zijn om een vrouw haar aandacht te trekken, want het is zoals je zegt het aanbod voor de vrouwen is gewoon heel groot. Verder denk ik dat verveling en herhaling hen gewoon aanzet tot het niet meer "serieus" nemen van de app. Net als ik nu op het punt zit dat ik de app niet meer zie als een potentieel medium om iemand te gaan vinden.XBX schreef: ↑14-06-2020 23:37Je wilt het hele pretpakket in 1, dit ga je niet vinden.
zondag 14 juni 2020 om 23:43
Blijkbaar moet je als man extreem aantrekkelijk te zijn om aandacht te krijgen van vrouwen op Tinder:
https://medium.com/@worstonlinedater/ti ... df370a6e9a
https://medium.com/@worstonlinedater/ti ... df370a6e9a
zondag 14 juni 2020 om 23:43
Waar ik als 22 jarige vrouw (toen ik nog single was) op lette bij een profiel van een man op Tinder was het volgende:
- Foto’s: niet alleen selfie’s maar ook gewoon hele lichaam foto’s, geen foto’s met nektasje/ sigaret in de mond/ vis in de hand (al zal dat ook persoonlijke voorkeur zijn).
- Profieltekst: staat er iets grappigs? Of iets waardoor ik benieuwd ben naar deze persoon? Of staan er spelfouten/ foute opmerkingen waardoor ik al geen interesse meer heb?
En vervolgens bij een match vond ik het leuk als een man af en toe een grapje maakte, interesse toonde in wie ik ben en antwoorden gaf waar ik zelf ook makkelijk op kon reageren. Als een man heel kortaf reageerde, meteen over seks begon of allerlei foute opmerkingen maakte haakte ik snel af.
Verder is het ook een beetje geluk hebben. Als je verwacht dat elke match of 1 op de 2 matches een leuk contact wordt moet je je verwachtingen flink bijstellen.
- Foto’s: niet alleen selfie’s maar ook gewoon hele lichaam foto’s, geen foto’s met nektasje/ sigaret in de mond/ vis in de hand (al zal dat ook persoonlijke voorkeur zijn).
- Profieltekst: staat er iets grappigs? Of iets waardoor ik benieuwd ben naar deze persoon? Of staan er spelfouten/ foute opmerkingen waardoor ik al geen interesse meer heb?
En vervolgens bij een match vond ik het leuk als een man af en toe een grapje maakte, interesse toonde in wie ik ben en antwoorden gaf waar ik zelf ook makkelijk op kon reageren. Als een man heel kortaf reageerde, meteen over seks begon of allerlei foute opmerkingen maakte haakte ik snel af.
Verder is het ook een beetje geluk hebben. Als je verwacht dat elke match of 1 op de 2 matches een leuk contact wordt moet je je verwachtingen flink bijstellen.

zondag 14 juni 2020 om 23:49
Ik denk dat je het teveel zoekt bij het uiterlijk. Ik match vaak met knappe mannen die er ontzettend goed uit zien, een hoge opleiding genoten hebben en, zo doen hen foto’s vermoeden, veel geld te besteden hebben.jorendkl schreef: ↑14-06-2020 23:42Dat is het probleem niet. Ik probeer altijd zeker een inhoudelijk gesprek te starten. Maar zelfs na een paar lijnen doen ze geen moeite meer om verder te praten. Ik denk dat je echt veel knapper dan gemiddeld moet zijn om een vrouw haar aandacht te trekken, want het is zoals je zegt het aanbod voor de vrouwen is gewoon heel groot. Verder denk ik dat verveling en herhaling hen gewoon aanzet tot het niet meer "serieus" nemen van de app. Net als ik nu op het punt zit dat ik de app niet meer zie als een potentieel medium om iemand te gaan vinden.
Maar juist op deze mannen reageer ik weinig of niet. Omdat je vaak denkt dat deze ‘jongens’ meer van zichzelf houden dan van wie of wat dan ook. Ik zeg niet dat jij ook zo’n type bent. Maar het leven draait echt om meer dan dat. Daarbij denk ik dat het goed is om voor jezelf na te gaan wat je echt wil... zou je ook met iemand kunnen leven die er goed uit ziet en hbo gedaan heeft? Of iemand die de uni gedaan heeft en misschien buiten je schoonheidsideaal valt? Maar ontzettend lief, oprecht etc. is. Om maar iets te noemen...
maandag 15 juni 2020 om 00:01
Je kan je niet voorstellen hoeveel matches je krijgt als vrouw op zo'n app als tinder. Ik heb ooit uit nieuwsgierigheid tinder gold geactiveerd en toen bleek dat na twee maanden +/- 3000 mannen binnen mijn criteria naar rechts hadden geswipet voor mijn profiel. En 't is niet zo dat ik buitengewoon aantrekkelijk ben en veel moeite heb gestoken in mijn bio.
Tja, dan valt een kerel met "degelijke" foto's op zoek naar liefde met een knappe, hoogopgeleide vrouw natuurlijk niet meer op, want zo zijn er zo veel mannen.
Plus dan komt er ook nog eens bij dat tinder werkt met een algoritme waarbij iedere kandidaat "punten" krijgt. Aan het begin krijg je dus zo goed als iedereen te zien, maar na een tijdje zie je enkel nog mensen met wie je "op gelijke score" staat. Het zou dus weleens kunnen dat de knappe vrouwen die jij geliket hebt in het begin, jou zelfs nooit zijn tegen gekomen.
Dan ben je inderdaad beter met een serieuze, betalende website die je een vragenlijst laat invullen en je op basis daarvan voorstellen doet.
Bumble vind ik trouwens ook een goede (gratis) app. Daar kan je al veel meer invullen, veel meer zoekcriteria toepassen en de vrouwen moeten als eerste een bericht sturen. Heeft ook over het algemeen een ernstiger publiek.
Tja, dan valt een kerel met "degelijke" foto's op zoek naar liefde met een knappe, hoogopgeleide vrouw natuurlijk niet meer op, want zo zijn er zo veel mannen.
Plus dan komt er ook nog eens bij dat tinder werkt met een algoritme waarbij iedere kandidaat "punten" krijgt. Aan het begin krijg je dus zo goed als iedereen te zien, maar na een tijdje zie je enkel nog mensen met wie je "op gelijke score" staat. Het zou dus weleens kunnen dat de knappe vrouwen die jij geliket hebt in het begin, jou zelfs nooit zijn tegen gekomen.
Dan ben je inderdaad beter met een serieuze, betalende website die je een vragenlijst laat invullen en je op basis daarvan voorstellen doet.
Bumble vind ik trouwens ook een goede (gratis) app. Daar kan je al veel meer invullen, veel meer zoekcriteria toepassen en de vrouwen moeten als eerste een bericht sturen. Heeft ook over het algemeen een ernstiger publiek.
leeg
maandag 15 juni 2020 om 10:18
Natuurlijk niet. Ook minder knappe mannen en vrouwen komen aan een partner.jorendkl schreef: ↑14-06-2020 23:42Dat is het probleem niet. Ik probeer altijd zeker een inhoudelijk gesprek te starten. Maar zelfs na een paar lijnen doen ze geen moeite meer om verder te praten. Ik denk dat je echt veel knapper dan gemiddeld moet zijn om een vrouw haar aandacht te trekken, want het is zoals je zegt het aanbod voor de vrouwen is gewoon heel groot. Verder denk ik dat verveling en herhaling hen gewoon aanzet tot het niet meer "serieus" nemen van de app. Net als ik nu op het punt zit dat ik de app niet meer zie als een potentieel medium om iemand te gaan vinden.
Vis eens in een andere vijver.