internet date 1 date thuis uitnodigen?

19-09-2012 18:56 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is dat gek? Want heb via internet een leuke man ontmoet. Maar hij wil vanavond en kopje kofiie komen drinken. Is dit slim of niet? Hij woont namelijk in de buurt en in de kroeg is niet zoveel te doen nu.
Nee, niet slim.
Home is where your wifi connects automatically.
Nee, altijd buiten de deur. Wie weet wat voor weirdo het kan zijn en dan weet ie waar je woont....
Ik zou er zelf niet voor kiezen om gelijk al zo prive te gaan. Ik zou toch kiezen voor een kopje koffie in de kroeg ook al is er niet veel te doen. Heb je in ieder geval tijd om te praten.
Niet doen. Ik zou nooit met een onbekende afspreken in een prive situatie.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Nooit doen!!! Nooit doen! Alsjeblieft, nooit doen! Dat kan heel link zijn en stel je wil hem eruit werken, hoe ga je dat doen? Nooit doen!!!!!!
Moet zeggen dat ik me er zelf ook niet heel prettig bij voel. Heb hem gesproken en hij klonk heel vriendelijk.

Maar ik wil bv geen sex met hem nu al.
Gaat niet eens om seks, je huis is je veilige plekje neem ik aan, ook al is het geen weirdo bij wijze van dan nog is je huis gelijk al zo prive. Niet doen dus voor je eigen gevoel, luister hier naar.
quote:Canoura schreef op 19 september 2012 @ 19:00:

Moet zeggen dat ik me er zelf ook niet heel prettig bij voel. Heb hem gesproken en hij klonk heel vriendelijk.

Maar ik wil bv geen sex met hem nu al.

<ding ding ding>

Wat hoor ik daar?

Ah! Een alarmbel.

Niet doen hoor.
Nee joh, gewoon in een eetcafe, kroegje ofzo afspreken. Desnoods bij de Macdonalds ofzo.
En is er bij jou thuis wel zoveel te doen dan? Toch juist lekker in de kroeg, beetje rustig kletsen en na een uurtje weer weg. Tijd in eigen hand, prima toch? Ik zou zowieso nog niet zeggen waar ik woonde, weet hij dat al?
Nee niet doen. Je kent deze man niet, weet niet hoe hij zich in het echt gedraagt. Het kan best goed gaan, maar een date thuis gelijk de 1x kan ook betekenen dat hij sex verwacht. Dat hoeft niet, maar het is dan ook zo dat hij gelijk weet waar jij woont en het is geen neutraal terrein. Waarom niet in het weekend afspreken. Het wordt aardig weer, terrasje of op een leuke plek afspreken. Laat hem kiezen wat hij kiest zegt weer iets over hem.

Heeft hij haast om af te spreken en wil hij perse bij jouw thuis, geen goed teken. Er is dan een reden waarom hij geen geduld heeft en die reden wil je waarschijnlijk niet ontdekken terwijl hij in je huis is.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Heb je nog een nee nodig? NEE! NIET DOEN!
De eerste date nooit! thuis doen. Echt nooit.
Nee hij weet nog niet waar ik woon. Maar het kwam toevallig te sprake. Maar bedankt voor jullie reacties. Het bevestigd voor mij weer even dat ik het goed zie en me niet aanstel
Nooit doen. Eerst buiten de deur afspreken.
Ook niet bij hem trouwens. Echt alleen openbaar. Ik ben helaas uit ervaring wijzer geworden.
Nee!

Je had er beter een polletje bij kunnen doen.
x
Laat je nog even weten wat je gaat doen en hoe 't was? #nieuwsgierig.
Ik zou het ook niet doen...

Oh jee Istar..
Nee, niet doen. Luister naar je gevoel!
Meestal gaat dat goed. Maar waarom zou je een kans nemen als er meer dan voldoende aanvaardbare alternatieven zijn?
Dat je hier over twijfelde... natuurlijk niet doen!

Risico's:

- het klikt totaal niet en dan zit je met zo'n vreemde gast in huis die je moet vragen weg te gaan

- hij is raar, denkt dat ie verliefd is en gaat je stalken. En weet nu waar je woont...

- hij denkt dat je makkelijk bent en verwacht seks. Ongemakkelijke situatie op z'n best, verkrachting op z'n slechtst

- hij is echt psycho en is nu in jouw huis en kan met je doen wat hij wil zonder dat iemand het merkt.

- of, het klikt wel maar hij vraagt zich wel af of je nou dom, naïef of makkelijk bent en of je iedereen zomaar in je huis uitnodigt.

Kortom, er zit geen enkel, ik herhaal, geen enkel voordeel aan om een wildvreemde man in je huis binnen te laten.
Jessis, dit is toch wel regel numero 1 bij online daten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven