Internetdate en onzeker
maandag 6 juni 2011 om 22:26
Hoi allemaal,
In het weekend heb ik een date met een jongen van internet. We hebben al een tijdje contact en via internet klikt het goed.
Ik ben helemaal niet onzeker over mezelf, behalve over 1 ding: mijn gewicht.
Ik ben niet de slankste zeg maar. Niemands schuld overigens, behalve de mijne
Heb het hem wel subtiel duidelijk gemaakt. Zijn antwoorden waren positief. Hij heeft ook foto's gezien maar dat zijn voornamelijk gezichtsfoto's.
Ik ben zo bang om voor gek te staan ofzo.
Misschien een hele rare gedachte.
Heeft iemand tips voor me?
In het weekend heb ik een date met een jongen van internet. We hebben al een tijdje contact en via internet klikt het goed.
Ik ben helemaal niet onzeker over mezelf, behalve over 1 ding: mijn gewicht.
Ik ben niet de slankste zeg maar. Niemands schuld overigens, behalve de mijne
Heb het hem wel subtiel duidelijk gemaakt. Zijn antwoorden waren positief. Hij heeft ook foto's gezien maar dat zijn voornamelijk gezichtsfoto's.
Ik ben zo bang om voor gek te staan ofzo.
Misschien een hele rare gedachte.
Heeft iemand tips voor me?
maandag 6 juni 2011 om 22:32
quote:perpetuum_mobile schreef op 06 juni 2011 @ 22:29:
Nog een foto van jezelf sturen waar je helemaal op staat?
Dan weet hij kan hij kan verwachten. Bovendien neem ik aan dat het hem geen donder uitmaakt omdat jij leuk bent om wie je bent
Ja heb ik gedaan. Dankje, dat is lief van je. Nou ja, ik weet niet of mannen zich met een dikke vrouw willen vertonen zeg maar.
Echt zo stom, ik besefte me vanavond weer eens hoe erg ik mijn gewicht haat. Ik ben bezig met een dieet maar ik ben natuurlijk niet van de één op de andere dag zoveel afgevallen.
Nog een foto van jezelf sturen waar je helemaal op staat?
Dan weet hij kan hij kan verwachten. Bovendien neem ik aan dat het hem geen donder uitmaakt omdat jij leuk bent om wie je bent
Ja heb ik gedaan. Dankje, dat is lief van je. Nou ja, ik weet niet of mannen zich met een dikke vrouw willen vertonen zeg maar.
Echt zo stom, ik besefte me vanavond weer eens hoe erg ik mijn gewicht haat. Ik ben bezig met een dieet maar ik ben natuurlijk niet van de één op de andere dag zoveel afgevallen.
maandag 6 juni 2011 om 22:35
Als je het al gezegd hebt, dan is dat toch genoeg?
Kijk, als je een oude foto had gestuurd waarop je 40 kg lichter was en verder niks gezegd, dan zou hij misschien verbaasd zijn.
Maar als je eerlijk geweest bent over je figuur, dan is het toch goed? Trek wat moois aan, doe je haar leuk en geniet van je date
Kijk, als je een oude foto had gestuurd waarop je 40 kg lichter was en verder niks gezegd, dan zou hij misschien verbaasd zijn.
Maar als je eerlijk geweest bent over je figuur, dan is het toch goed? Trek wat moois aan, doe je haar leuk en geniet van je date
maandag 6 juni 2011 om 22:38
Mensch, kijk eens om je heen!
zich met een dikke vrouw 'willen vertonen', doe niet zo raar!
Je hebt hem toch laten weten dat je niet de slankste bent?
Hij wil je ontmoeten omdat je leuk bent, en dan is het wachten op de fameuze 'klik'. Is die er, dan is dat heerlijk, is er onverhoopt geen klik, dan kijk je vrolijk verder en is de kans klein dat dat aan je overgewicht ligt hoor.
Leuk, een date! Wat gaan jullie doen?
Hij wil je ontmoeten omdat je leuk bent, en dan is het wachten op de fameuze 'klik'. Is die er, dan is dat heerlijk, is er onverhoopt geen klik, dan kijk je vrolijk verder en is de kans klein dat dat aan je overgewicht ligt hoor.
Leuk, een date! Wat gaan jullie doen?
maandag 6 juni 2011 om 22:38
Ik heb in het verleden ook gedate via internet en had ook altijd een foto van mezelf helemaal op de site en ik ben niet dik (maar wat is dik, nogal subjectief) maar wel een beetje stevig
, maar zoals al eerder gezegd...de foto's van de heren in kwestie bleken vaker wel heel voordelig uitgevallen of de heren waren jonger en wat kilootjes lichter op de foto, dus maak je niet druk. En als iemand je niet accepteert zoals je bent, dan is hij je niet waard.
maandag 6 juni 2011 om 22:42
quote:perpetuum_mobile schreef op 06 juni 2011 @ 22:38:
Leuk, een date! Wat gaan jullie doen? Wat eten ergens, lekker toepasselijk
Leuk, een date! Wat gaan jullie doen? Wat eten ergens, lekker toepasselijk
maandag 6 juni 2011 om 22:43
Ohhh *denkt hard na* Er was een paar maanden geleden een topic van een forumster die ook een soortgelijk verhaal had. Maar toen was er ook nog iets "met lange mouwen" Pff ik kom er niet op! Dat topic zou je eigenlijk moeten lezen, eind goed al goed verhaal. (niet geheel nuttige bijdrage aan dit topic maar als iemand weet wie ik bedoel vul me aan )
maandag 6 juni 2011 om 22:45
quote:Doperwt schreef op 06 juni 2011 @ 22:43:
Ohhh *denkt hard na* Er was een paar maanden geleden een topic van een forumster die ook een soortgelijk verhaal had. Maar toen was er ook nog iets "met lange mouwen" Pff ik kom er niet op! Dat topic zou je eigenlijk moeten lezen, eind goed al goed verhaal. (niet geheel nuttige bijdrage aan dit topic maar als iemand weet wie ik bedoel vul me aan )
ja, dat was een langdurig geheel over een meisje en een jongen die elkaar, na laaaang msn-contact, eindelijk gingen ontmoeten, maar zij durfde niet omdat ze haar armen had beschadigd...
Overigens absoluut niet vergelijkbaar met het verhaal van Kate, lijkt me...
ja, dat was een langdurig geheel over een meisje en een jongen die elkaar, na laaaang msn-contact, eindelijk gingen ontmoeten, maar zij durfde niet omdat ze haar armen had beschadigd...
maandag 6 juni 2011 om 22:56
quote:Kate1980 schreef op 06 juni 2011 @ 22:46:
Ik ben me wel aan het bedenken wat ik aan kan doen. Beetje verhullende kleding ofzo
Nu niet gaan koketteren hè?
Gewoon aantrekken waar jij je goed in voelt, niet extreem veel werk van maken, het is maar een etentje.
Lekker jezelf zijn, haren mooi, fijn jurkje oid, plaats anders maar wat opties, dan denken wij wel met je mee
Ik ben me wel aan het bedenken wat ik aan kan doen. Beetje verhullende kleding ofzo
Nu niet gaan koketteren hè?
Gewoon aantrekken waar jij je goed in voelt, niet extreem veel werk van maken, het is maar een etentje.
Lekker jezelf zijn, haren mooi, fijn jurkje oid, plaats anders maar wat opties, dan denken wij wel met je mee
maandag 6 juni 2011 om 23:03
quote:perpetuum_mobile schreef op 06 juni 2011 @ 22:45:
[...]
Nee dat van haar armen was een bijkomende issue, volgens mij was zij ook ontiegelijk onzeker over haar gewicht.. Maar ik kan me natuurlijk vergissen!
Sorry we gaan weer ontopic!
[...]
Nee dat van haar armen was een bijkomende issue, volgens mij was zij ook ontiegelijk onzeker over haar gewicht.. Maar ik kan me natuurlijk vergissen!
Sorry we gaan weer ontopic!
dinsdag 7 juni 2011 om 11:34
zaterdag 11 juni 2011 om 15:30
Even een update: gisteren hebben we afgesproken. Het was heel gezellig; uren gekletst, gegeten enzo. Er vielen eigenlijk geen (ongemakkelijke) stiltes.
Voor ik thuis was had ik al een sms van hem waarin stond dat hij me wilde bedanken voor de topavond.
Tevens heeft hij gezegd dat hij me erg leuk en mooi vind
Voor ik thuis was had ik al een sms van hem waarin stond dat hij me wilde bedanken voor de topavond.
Tevens heeft hij gezegd dat hij me erg leuk en mooi vind