Internetdaten - deel 2

16-10-2014 18:55 3090 berichten
En hier weer verder met al onze verhalen over internetdaten!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb trouwens maar 1 foto en gebruik ook niet mijn echte naam. Ik heb ooit eens een interview gegeven aan de krant, was een serie portretten over leven met een beperking. Daar staat best veel info over mij in. ( Ik wist van te voren niet dat het ook op de website zou komen). Als ik mijn echte naam gebruik, kunnen mensen van alles over mij opzoeken. Dat vind ik niet fijn.
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
@Re_ske, dat kan ik me voorstellen (dat je niet wilt dat iemand meteen dat artikel vindt). Ben benieuwd wat jouw datingervaringen zijn. Ik vind het zonder rolstoel al moeilijk genoeg...

@koekske, klinkt als een goeie 1e date zeg! Spreken jullie al over een vervolg? Ik snap ook wel dat je nu niet zo'n zin meer hebt in een 'jonge' date. Kun je hem niet even parkeren?

@marleen, jij gaat lekker zeg! Wat superleuk joh! Nog even en je kan je hier uitschrijven...

@emma, lief wat je zegt! Maar ja, laten we wel wezen: de kans is altijd klein dat de een op de ander valt en de ander ook nog op de een. Ik vind dat ik bij het etentje wel wat signalen af heb gegeven. We hebben best lang één op één zitten praten en ik ben gelijk met hem weggegaan. En hij hoeft me alleen maar naar rechts te swipen, is dat nou teveel gevraagd?

Nou ja, ik zeg mijn woensdagdate met de jonge vader nog maar even niet af...
Rasa, het kan ook nog zijn dat ie niet actief opp tinder is! Dan swiped ie helemaalniet!

En dank voor al jullie adviezen (cq mn eigen advies.. Next). Dat zou idd kunnen gebeuren. Maar eerst praten. Latter is niet alleen maar eikel. Hij heeft ook veel aan zijn hoofd maar denkt wel aan me, dagelijks meerdere appjes etc. Ik ben mss ook wel veeleisend. Maar het punt is dat ik vooral zelf moet bepalen wat ik wil, en daar met hem over moet praten. Pas dan kan ik besluiten of ik er een end aan brei en weer ga daten (zit al op date topic tenslotte...)

We zullen ervoor moeten vechten. En de vraag is dus of hij dat wil cq aankan. Zo niet dan idd next. Maar hij moet wel de kans krijgen, anders schiet ik toch in mn eigen voet. Natuurlijk zou het fijn zijn als ie vanzelf al zo caring was als DU.

Reske, idd lijkt het me zeer lastig. Rolstoel terwijl daten zonder al lastig is... Altijd de vraag wanneer je het meldt, de mannen die vervolgens afhaken. Ik vraag me serieus af of internet daten dan wel werkt, niet dat ik een expert ben, maar iemand vinden die je leert kennen op een andere manier waar vervolgens de vonk overspringt lijkt me makkelijker dan starten waarbij iedereen toch al die checklists heeft. Als dates al worden afgeschaft vanwege de foute kleding.... Of een wat hoger gewicht. Ipv dat mensen worden beoordeeld op wie ze zijn (dat is nl niet mogelijk met internetdaten). Nou ja, niet slecht bedoeld dit, maar ik kan me de frustratue die je soms moet hebben erg goed voorstellen.
@imogen, toen ik hem naar rechts swipede, was hij 4 dagen geleden voor het laatst online geweest. Hij had ook maar één foto en geen tekst, dus ik denk niet dat hij Tinder erg serieus neemt.
@Imogen, ik wil niet bemoeierig over komen . Als jij dat vindt hoef je geen antwoordt op mijn vraag te geven.

Neem een moment en stel jezelf de vraag" Wat Wil Ik Echt" ik weet zeker dat je het antwoordt meteen weet. En waar past Latter in dat antwoordt? Uit je reacties lees ik veel emotionele conflicten met jezelf en over hem. Dat vergt veel energie, dus zorg goed voor jezelf. Hoeveel je ook voor hem voelt

@Ngs, ik ben40

Date en ik hebben zondag exclusiviteit afgesproken, maar staan beiden nog op de datingsite. Weet niet hoe ik dit aankaart. Iemand advies?
Typen op een mobiel is zoo niet fijn.
@Rasa, wat ik wel erg spannend vond is nadat ik ben blijven slapen. Heb echt met een knoop in mijn maag rond gelopen. Maar dat was helemaal niet nodig hij blijft even attent en lief.
@Res_ke: welkom terug! Ow ow dat verhaal over die uitdaging... ik ben bang dat ik weet wat hij gaat schrijven want ik heb ooit precies zo'n zelfde mail wisseling gehad... N.a.v profiel wat vragen... wat wil je weten... houd je van een uitdaging.... hangt er van af wat voor uitdaging... antwoord: ik stel voor dat we afspreken en ik met een fles wijn voor je deur sta. Als je denkt, ik wil je bespringen dan hebben we fantastische sex. Zo niet, dan doe je de deur dicht en zie je me nooit meer.

Wedden? Haha.

@Marleen: wow exclusiviteit! Gaat goede kant op! Heb je er problemen mee dat jullie allebei nog op datingsite staan? Ik kan me zo voorstellen dat een paar dates te kort is om een profiel volledig te deleten, ondanks de exclusiviteit. Kost zoveel werk om het weer op te stellen etc. Dus als ik vanuit mezelf redeneer zou dat niks zeggen over of ik serieus ben met de ander of niet. Oftewel: ik zou voorlopig helemaal niks aankaarten. Eventueel kun je je eigen profiel inactief zetten, of deleten en dat tussen neus en lippen door melden. Beetje slimme kerel zou de hint moeten snappen.
@Marleen, de morning after is altijd best eng Ik zou het ook tussen neus en lippen door melden. Geen groot ding van maken op het moment.

@Rasa, wat ga je morgen doen met de jonge god?
-
Nadine: Aaah dat is dus een bekende truc??? Ik kende hem nog niet! Ik heb dus bedankt haha!
Marleen: Misschien kun je het ook bij jezelf houden. Tussen neus en lippen door inderdaad zeggen: "Ik heb mijn profiel op inactief gezet." En dan kijken hoe hij reageert.
@Reske: Wat ik me dan even afvraag he... ben jij perse op zoek naar een "gezond" iemand, m.a.w. zonder beperking? Maakt het het juist makkelijker om te daten met iemand zonder beperking, of is het juist fijn iemand te hebben die bijv ook in een rolstoel zit? Zat me even hardop af te vragen of daar dan ook niet speciale datingsites ofzo voor zijn dus dan is google je beste vriend: g-date. Blijkt dus te bestaan haha. Moet wel zeggen dat ik er een ambivalent gevoel bij heb want blijkbaar wordt het gesponsord door The Undateables. En dat lijkt te suggereren dat je dus undateable bent met een fysieke beperking, terwijl dat natuurlijk grote onzin is! Het maakt het iets lastiger, maar je bent niet ineens een ander persoon of minderwaardig ofzo!! Dat wil ik er in elk geval richting jou nog even bij zeggen, want kan me voorstellen dat deze post iets anders wordt opgevat, maar is bedoeld om mee te denken met je want ik gun je het beste.
quote:marleen39 schreef op 11 november 2014 @ 10:06:

Date en ik hebben zondag exclusiviteit afgesproken, maar staan beiden nog op de datingsite. Weet niet hoe ik dit aankaart. Iemand advies?

Oh exclusief, wat fijn. Ik zou bij hem aangeven dat je het fijn vind dat jullie zondag exclusiviteit hebben afgesproken. En dat je nu jullie dat hebben afgesproken je zelf je profiel op inactief hebt gezet en er niet meer actief bent. (En evt uitleggen dat je het profiel wel laat staan omdat opnieuw opbouwen zoveel werk is). Als hij de hint niet snapt, letterlijk vragen, zou jij dat ook willen doen?

(antwoord: natuurlijk, lieverd!)
Ik ben het niet met je eens Qian. Als een man met wie ik exclusiviteit had afgesproken, rechtstreeks aan mij zou vragen of ik ook dat profiel op inactief zou willen zetten, dan zou ik me benauwd voelen en het idee krijgen dat je mij niet gelooft op mijn woord. Dus vandaar dat ik het bij mezelf zou houden en alles zou zeggen dat ik mijn profiel op inactief heb gezet. Gewoon als mededeling.
Eens met nadine! Gewoon zelf je profiel op inactief zetten. Ook nog kans dat goed voorbeeld doet volgen.
Okok, mijn redenering was dat als het je bezighoud, dat het dan fijn kan zijn het uit te spreken. Als je het sowieso vertrouwd, dan hoef je er niet over te denken en niks te doen (behalve zelf je profiel inactief maken)
@Re__ske Hoi, toen ik jouw bericht las dacht ik meteen dit: ik zou geloof ik niet de eerste foto (groot hoofd) maar de tweede wel in rolstoel op mijn profiel zetten. Dan hoef je het er niet eens over te hebben, en het selecteert meteen lekker. En het scheelt voor jou omdat het dan niet meer jouw verantwoordelijkheid is om nog een keer te melden enz., dat lijkt me zo'n gedoe.

Of kleven hier toch weer andere nadelen aan?

Jongens, vinden jullie het ook zo naar als je een afwijzing stuurt (aardig en eenvoudig) en je hoort helemaal niks meer terug? Dat vind ik zo jammer en ook een beetje een bevestiging, beledigd-achtig. Ik weet niet... Het is ook jammer, dat snap ik wel. Maar ik zou zeker nog iets terugsturen: jammer, maar veel succes, ofzoiets. Of verwacht ik toch teveel...
When nothing goes right ... go left
Thx vor jullie advies dames. Ik zal er voorlopig niets over zeggen. Gewoon afwachten.
Idd. Zelf op inactief zetten en dat melden! Zeker niet vragen. Het enkele feit dat jij hem dat mededeelt is nl al een impliciete vraag. Nl: "We hebben exclusiviteit afgesproken, dus nu heb ik mijn profiel op inactief gezet" kus knuffel lebber...letop hoe je We en Ik zegt. Knappe vent die dan zegt dat ie de zijne dan actief houdt! Of je doet het waar hij bij is!

Zo'n uitdaging had ik mss nog wel aangenomen als ik puur voor de sex ging en het klikte, maar het feit aan MIJN deur had ik wat eng gevonden. Ik spreek dan liever af in de bar om de hoek....

En reske je slaat ook de spijker op znnkop. Samen vechten is de crux. Nu wil ik hem best wel wat tijd geven om dat te leren cq te proberen, want volgens mij is het nieuw voor hem. Tot nu toe was het verliefdheid over: next. Maar hij moet zeker zn best doen want ik ga niet in mijn eentje vechten. Ik heb idd het eea aan emotionele conflicten (goed gezien marleen!). Maar hij laat wel blijken dat hij mij wel echt leuk vindt dus voorlopig nog even voordeel van de twijfel.
Emma, nee hoor, op een afwijzing zou ik niets terug verwachten. Je hebt afgewezen dus dan is het voorbij, en voor zo'n kerel NEXT!
Haha, NEXT is wel het woord van de dag he
When nothing goes right ... go left
Nee NEXT is het woord van Imogen.
Haha, ik wandelde net buiten en hoorde mezelf denken aan date die niets laat horen, en dacht: Wat zou imogen hierop zeggen..NEXT!
Wel jammer Qian. Toch? Maar ja inderdaad ja: NEXT. ( Maar heel even balen mag ook wel, vind ik. Als je daar behoefte aan hebt, dan.)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven