Internetdaten - deel 2

16-10-2014 18:55 3090 berichten
En hier weer verder met al onze verhalen over internetdaten!
@ Amy, ik merk ook dat de site zich niet zo snel ververst. Ik heb ook helemaal geen zicht op het soort mannen wat erop zit. Nu ik opeens bedenk dat de site gratis is... Brrrr!
Alle reacties Link kopieren
quote:sybreed schreef op 12 november 2014 @ 14:53:

@ lola, okc (leuke, hippe mensen met hersenen) en Relatieplanet (Stalin had ook weleens gelijk. Aantallen zijn een kwaliteit van zichzelf.)

Geldt dat van Stalin toevallig ook voor Lexa? Ik ben misschien / waarschijnlijk / vast wel te ongeduldig, maar ik vind het tot nu toe bij Lexa ook n iet veel soeps qua mannen. Ik krijg wel wat "flirts " ( whatever dat ook betekent) maar dan echt van mannen met teksten als"Een dag niet gelache, is een dag niet geleefd. Weet niet zo goed wat ik hier neer moet zetten, maar als mijn profiel je aanspreekt stuur dan een berichtje." Soms zet iemand gewoon helemaal geen persoonlijke boodschap neer. Gewoon niks. Ja, daar kan ik dus ook niks mee. Nu heb ik een flirt van een hele knappe vent, maar die woont in Zweden! Wat doet hij überhaupt op Lexa dan? Dat is toch een Nederlandse site?

"De man met beperking" gaat het ook niet worden. Hij schrijft hele lange zinnen zonder enige vorm van interpunctie zodat je op den duur de draad volledig kwijt bent en zegt dan ook nog drie keer hetzelfde maar dan met andere woorden maar dan wel hetzelfde. Zoiets als bovenstaande zin dus. Ik had wat vragen gesteld, maar dan geeft hij alleen antwoord op de eerste vraag en de rest vergeet hij of negeert hij. Stelt mij ook geen vragen. Dus ik ben er wel klaar mee. Niet helemaal hetzelfde level, zeg maar.

Qian: Toch leuk, een berichtje! Oh ja en thnx, ik ben ook echt enorm leuk.
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
@ Rasa: ow, wat irritant zeg! Wat Amy zegt, zou ik ook doen. Even een berichtje sturen hoe die gaat.. Maar het was indd wel aardig geweest, dat het vanuit hem kwam.

@ Coolpack: klinkt als een geslaagde date! Leuk zeg! Al vervolgplannen gemaakt?

@ Lola: gewoon aanmelden bij één van de apps/sites: van uitproberen kom je toch het meest te weten of het wat voor je is. Tinder komt bij mij weinig uit. Paiq is wel leuk. Tot nu toe bevalt pepper mij het meest.

@ Reske: klinkt niet echt als een match.. >>>NEXT??

Hier staat nog steeds een tweede date in de planning. Moet zeggen dat ik er wat negatief in sta. Maar dit komt eigenlijk door het contact tussendoor, dus wil nog wel een RL indruk krijgen voor dat ik (te vroeg) afhaak.
quote:sybreed schreef op 12 november 2014 @ 14:45:

@ qian, hij is geïnteresseerd en volgt de drie-dagen-regel.

Dank voor jouw mannelijke input. Wist niet dat mannen van eind 30 daar ook aan doen!

Nou ja, het was na 3 dagen, en precies de ochtend dat ik het niet meer verwachtte. Hoeveel dagen hoor ik nu te wachten volgende regels?

(ben zelf trouwens begin 30, weet niet meer wie dat vroeg...)

P.s. onzinnige vraag, is er ook een manier om af te lezen of dit een berichtje uit beleefdheid of uit interesse is?
@bessiezoveel, dat ga ik inderdaad ook maar doen: uitproberen. Maar wel al goed om te zien wat jullie aanspreekt en alvast een voorselectie te maken. :-)

@Sybreed en Imogen, jullie vergelijkingen hebben me doen gniffelen achter de PC. Misschien dat ik eerst op de "hipster zonder imbecielen" tour ga en als dat niet lukt op naar de USSRelatiePlanet!
En @ Rasa: gaat het vnv door?
Rasa, als je gegaan bent; ik hoop dat het leuk is!

Ik krijg net een app van de Tinderman waar ik op de dag af een week geleden een date mee heb gehad. Tijdje niets gehoord en of alles oke is. En hij spelt m'n naam ook nog eens verkeerd. Tja...
@Amy, de man die mee naar huis was geweest? Nou ja, dat lijkt me ook duidelijk dan. Je hebt er iig een leuke nacht mee hebt beleefd

Ik had mijn date natuurlijk vanochtend al een bericht gestuurd om te vragen hoe het met hem ging. Rond half vier liet hij weten dat hij het nog wel zag zitten vanavond. Drie uur later zat ik tegenover hem. Hij leek in het echt wat ouder dan op de foto's. Het was wel een aardige vent, maar hij had ook iets boersigs of iets simpels. Verder klonk de relatie met de moeder van zijn kinderen nogal gecompliceerd, was de breuk vrij vers en klonk het sowieso niet als iets dat echt afgesloten was. Hij zei ook wel eerlijk dat hij nu met name op plezier maken uit was. Het was wel gezellig met hem verder, maar geen relatiemateriaal. Hij wilde nog wel een tweede keer afspreken, maar ik geloof niet dat ik daar behoefte aan heb (al durfde ik hem dat natuurlijk weer eens niet in zijn gezicht te zeggen). Next dus. Of misschien wel even een tijdje niets.
Dus toch doorgegaan Rasa. Jammer dat de klik er niet echt leek te zijn vnv.

Jullie intenties klinken ook niet echt gelijk..Klinkt als een Next indd ;)

Ben je er even klaar mee, dat je wellicht een tijdje niets wilt?
Hm dat klinkt zeker niet als 2e date materiaal, Rasa, jammer. Boertig of simpel vind ik vreselijk.

Nee niet de man van dit weekend De man van vorige week waar in eerste instantie allee Tinder contact was, zelfs na de date
@bessie, dat heb ik eigenlijk altijd na een periode van wat internetdates, dan ben ik er weer een tijdje klaar mee. Ik vind het zo'n gebed zonder end. Maar ja, op een gegeven moment gaat het ook altijd weer kriebelen. Ik heb op dit moment eigenlijk geen ijzers meer in het vuur. Misschien ga ik wel weer op zoek naar een nieuw ijzer hoor. Eerst maar eens een nachtje slapen.

@Amy, ah, de man van afgelopen weekend is nu helemaal buiten beeld?
Werkt Tinder wel? Als ik zo lees heeft niemand beet :D
Stay strong
@ Rasa: ja dat herken ik wel, dat gevoel er even klaar mee te zijn, dat het toch niets oplevert.

Hier heb ik vnv mijn tweede date, erg nieuwsgierig.. zal verslag doen ;)
@Rasa dat heb ik ook zo'n fase na een paar keer gedate te hebben. Na even rust ga ik gewoon weer verder hahaha.

@Bessie, leuk veel plezier alvast!

Mijn hele leuke date van dit weekend heeft iets vervelends in de privésfeer en wil voorlopig even niets. Ook mij niet zien. En ik vind dat helemaal niet leuk (ook al heb ik er alle begrip voor, gezien de situatie) Apart dat je dat na 1 date (en veel appen) al zo niet-leuk kunt vinden

Heb ook helemaal geen zin in een andere date, ik wil deze :-)
Mijn onderbuik gevoel zegt trouwens dat er meer aan de hand is (toch ook een andere leuke date oid) maar dat is nergens echt op gebaseerd.

Dat komt doordat de omstandigheden dan wel heftig zijn, maar niet zijn hele directe omgeving treft en ik het niet helemaal snap, dat hij 'even' afzegt. (Geen idee wat even is, want hij reageert momenteel ook niet op mijn berichten)
Ik heb vanavond een Tinderdate, de tweede man die ik date via Tinder..... De eerste heb ik toevallig eergister mee "gebroken", na een paar maanden mee te hebben gedate. Toevallig werd ik diezelfde dag door deze nieuwe uitgevraagd. Ik heb 'ja' gezegd, maar ik twijfel wel een beetje nu. Voelt alsof ik nogal aan het zappen ben.

Meestal ontmoet ik mensen in de kroeg ofzo, dat bevalt me denk ik toch beter. Wat vinden jullie van tinder? een leuke toevoeging, of echt een optie om nieuwe mensen te leren kennen en evt. echt een leuke man te ontmoeten?
Veel plezier vanavond @Bessie en @Winkje

@Rasa: Ja, groot gelijk dat je even mindert. En wellicht komt die leuke collega nog eens op je pad?

@Koekske: Lastige situatie. Heeft ie je uitgelegd wat er speelt? Of was het vaag?
Bessie: veel plezier vanavond!

Winkje: ik heb zelf geen ervaring met Tinder.

Qian: is er verder nog contact geweest tussen jou en date?

Amy: je naam verkeerd spellen is dom zeg, zou ik ook of afknappen.

Koekske: vervelende situatie zeg. Ik hoop eigenlijk voor jou dat je "onderbuikgevoel "niet klopt.

Rasa: klinkt niet echt als een type waar jij blij van wordt nee. Ik zou ook niet op boers vallen...
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
@Qian en Re_ske: thanks!

@ Bessie: ook veel plezier! Ik las dat je wel al een beetje twijfelt.

Tinder maakt wel dat men veel sneller "NEXT" zegt.

Het is een soort oneindige vijver is waar je uit kan vissen. RL is dat natuurlijk ook zo, maar in een kroeg gaan alle mannen nooit voor jou op een rijtje staan, zodat jij er langs kan "swipen"

Anyway, veel plezier, ik hoor wel wat het wordt!
@winkje ik vind het ook veel prettiger om iemand in de kroeg of op een feestje te ontmoeten, maar ja in de 40 en kids.... het gebeurt gewoon veel minder snel. Ik vind tinder wel grappig omdat je zelf je match kunt bepalen als het ware. Ook genoeg mannen die alleen seks willen maar daar prik je heel snel al doorheen als je daar geen behoefte aan hebt.

@qian; de situatie is absoluut niet vaag. Maar ergens vind ik het wel vaag dat hij daarom niet zou kunnen daten zaterdag (maar ook weer niet... pff lastig uitleggen omdat ik het ivm herkenbaarheid hier niet neer wil zetten. Je mag me anders wel een PB sturen, kan ik het uitleggen)

@re_ske hoop ik ook. Ik vind hem écht, écht leuk.
@ Koekske: meestal zegt mijn onderbuik wel het juiste Maar je weet maar nooit! probeer niet teveel in te vullen. Ik zou hem sowieso even met rust laten, dus ook geen bericht(en) sturen. Hij heeft aangegeven dat hij even niet wilt, dan zou ik ook niets sturen.
@winkje hij heeft eigenlijk alleen gezegd dat zijn hoofd naar niets staat momenteel.

Op mijn vraag of we dit weekend dan zullen annuleren, krijg ik geen antwoord meer. Ik zie wel dat hij online is en normaal reageert hij altijd.

Ik ga ook niets meer sturen, maar raak wel wat geraakt hierdoor merk ik.

Daarnaast wil ik ook graag weten waar ik aan toe ben voor zaterdag.

Mss moet ik er maar vanuit gaan dan dat het niet doorgaat? Dan kan ik nog gezellig met vriendinnen op pad wellicht.
Als hij zegt dat zijn hoofd er niet naar staat, is dat toch eigenlijk al een annulering?

Ik zou in jouw geval vooral niet op hem gaan wachten. Plan zelf wat leuks. Als hij graag met je afspreekt komt hij er wel op terug. Als hij voor zaterdag iets laat horen en je hebt andere plannen gemaakt dan kan je altijd kijken wat je wilt doen. Ja kan tegen hem zeggen dat het te onduidelijk was en dat je andere plannen hebt gemaakt, en een ander voorstel doen voor een date. Of je kan je nieuwe plannen afzeggen. Al zou ik dat zelf eigenlijk niet doen. Moet hij maar duidelijk zijn
@ Koekske: eens met Winkje! Ik zou andere plannen gaan maken.. daar kan hij niets van zeggen, aangezien hij wat vaag is.

@ Winkje: Ja, ik twijfel indd. Dat is vooral omdat communicatie via app niet echt lekker loopt. We zullen zien hoe het in het echt is. Jij ook veel plezier!
Heb je hem al een keer ontmoet? Zo niet, dan zou ik er niet zoveel van denken hoor. Ik ben zelf ook niet goed via de sms/app. ik gebruik het nogal zoals het bedoeld is: SHORT message service.

Ik het echte leven ben ik niet zo kortaf

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven