Internetdaten - deel 2

16-10-2014 18:55 3090 berichten
En hier weer verder met al onze verhalen over internetdaten!
Alle reacties Link kopieren
Ik had vandaag weer een leuke: "lijkt me leuk om in contact tekomme met j."

Ik moet toegeven: ik vind hem best origineel, qua zinsbouw. Helaas voor hem ga ik niet op zijn verzoek in.

..

Krijg net ook weer een flirt van iemand waarmee ik ook wat berichten heb gestuurd, maar hij liet niks meer horen. En dan nu wel weer gaan "flirten." En ik had een flirt van een man van 48 ( ik ben twintig jaar jonger) die iemand zoekt om een toekomst mee op te bouwe. Maar als je naar zijn profielfoto kijkt zie je meer telefoon dan hoofd.
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
@systeemkast Ik bedoelde niet dat je hobbies niet aantrekkelijk zouden zijn hoor, maar dat je daarin weinig kans hebt om leuke vrouwen te ontmoeten. En ik herken dat wel, in ieder geval. En zou het ook kunnen dat het wat hard gaat ineens, als je echt nog nooit een relatie hebt gehad? Ik sluit me bij Famke aan dat het klinkt alsof het jammer zou zijn als je het meteen helemaal afkapt. En ik zou niet teveel zitten met je lengte. Mij maakt zoiets in ieder geval echt niet uit, en je huidige date blijkbaar ook niet :-)

@Amy Veel plezier vanavond! Het klinkt alsof het lollig zou kunnen zijn/worden!

@Famkej Even pas op de plaats, maar alvast rondkijken is prima toch. Lief dat je iedereen terugmailt hoor. En inderdaad, die ranzige berichtjes met de woorden "ondeugend, uitdaging, spannend" er in...

Mijn european 3e date gisteren begon leuk maar werd hem uiteindelijk niet. Hij vertelde over eerdere relaties en dat wil ik best horen (hoe kijk je er op terug, wat zoek je nu), maar we zaten niet echt op een lijn. Vervolgens nog een paar onderwerpen niet. En hij stelde mij toen geen vragen meer waardoor het nogal eenzijdig werd, steeds meer waarover hij klaagde... En uiteindelijk weet hij de loop van het gesprek aan mij(n vragen)?!

Vorige twee dates klaagden ook best wel erg. Waar zijn de lieve kerels die best even mogen klagen, maar zich daarna weer herpakken? Ik kan ze niet vinden...
When nothing goes right ... go left
hahaha @re_ske Dat is ook wel een vrij dramatische oefening. Ik had er gister één die begon met:

'Hee jij wilt er niet meteen op?' en de 2e zin 'welke sport beoefend jij'

Best vermakelijk op z'n tijd maar nee dank u

@emma wat jammer van je 3e date! Zag je dat aankomen?
Snelle update; mijn date van vanavond heeft afgezegd, en toen ik dat tegen een hele leuke Tinderman zei, waar ik welgeteld 1 dag mee chat, vond hij dat ik dan maar moest komen zodat ik met hem op kroegentocht kon.

En dat ga ik doen, en heb er eigenlijk super zin in!

@Emma; he wat balen zeg!
@Amy haha, dat doe je goed :-) Niet next zeggen, maar next doen! Superveel plezier joh!

@Koekske Wat ik ook zo typisch vind, net zo typisch als taalfouten, zijn die berichtjes van 20-jarigen die nog best leuk geschreven zijn ook

En ik zag het wel een beetje aankomen, ja, en de aantrekking was ook een issue. Geen kus en geen zin na een paar dates... Maar goed, ik ben wel blij dat ik het heb doorgezet hoor. Het duurt soms gewoon even voor ik het weet.
@Amy, you go girl! Stoere actie, onverwacht en dus waarschijnlijk hartstikke leuk. Geniet van je avond!

@Emma, wat jammer. Veel klagers he? Begrijp dat ook nooit zo goed. Prima als je vertelt over je verleden, maar je niets zo onaantrekkelijk dan een man in de klaagmodus. En dat 'jouw schuld' herken ik wel. Als iets niet werkt, dan wijzen mannen graag naar de ander. Ego dingetje denk ik. Niet mee zitten, je weet het nu in ieder geval. Heb je nog meer contacten?

@Renske, leuk aan het chatten! Een normaal iemand? Ben benieuwd! Wel sneu voor je vriendin, kan me best voorstellen dat je ervan kunt schrikken.

Hier best druk met Lexa vandaag, maar denk dat ik er over 2 dagen klaar mee ben. Er zit weinig tussen wat ik interessant vind en/of past (praktisch). Ik verbaas me ouderwets over openingszinnen, klagers, niveau etc. Dus het vult de dag, waardoor ik me niet zo alleen voel (kinderen weg, vriendinnen allemaal weg en na laatste date dus stil ook op app). Ook wel een paar leuke profielen gezien, alleen soms jammer dat die persoon dan al 3 maanden niet online is geweest (dus hopeloos). Een man die mailt lijkt me wel leuk, dus die mail ik inmiddels terug. Wel grappig om weer eens op een site actief te zijn, toch bijna een jaar geleden.

Overigens snap ik het doel van de 'flirts' niet, ontvang er een boel. Is het dan de bedoeling dat ik ga reageren? Maar zie bij sommigen dat ze wel lid zijn, dan vind ik het 'te makkelijk', stuur dan gewoon een bericht (toch?). Zelfde idee als de hartjes van RP denk ik, klopt dat?
Ja volgens mij net zoiets als de hartjes. Ik zou ze lekker laten voor wat ze zijn.
@Coolpack, dat doe ik ook haha.
Ben benieuwd hoe AmyFarah het heeft. Ben met keelpijn thuis, voor het eerst Tinder aan het uitproberen En ik kom inderdaad de mannen met vissen tegen, haha.
@Famkej Inderdaad, dat is zo jammer he, die profielen die al maanden niet online zijn geweest.. Nee, ik heb verder geen contact lopen op dit moment. Alleen hier en daar een berichtje.
Ik heb nu bij whatsapp de 'laatst gezien ' uitgezet. omdat ik dat eigenlijk privé vind. En vanwege mijn geloer 😉 benieuwd of ik het volhoud... 😁
OK, dan ik ook op Lexa. Maar hoe kom je nou aan gratis tot maandag? Ik kan nu helemaal niks daar...

En Tinder weer geïnstalleerd

@famke, ik woon inderdaad in de Randstad

@emma, jij ook speeddaten! Leuk!
@Rasa, als je op Google full membership 2014 Lexa intypt kom je er wel geloof ik. Ik heb een al bestaand profiel om laten zetten, maar dat zal nu niet meer werken. Je moet dus wel een nieuw account aanmaken.

Ik heb gisteren wel lol gehad op Lexa, maar ik werd vanmorgen wakker en dacht 'nee ben er niet klaar voor'. Kwam ook een paar gesprekken met mannen daar, de vragen/situatieschets/het heen en weer gemail etc (hoe dat normaal gaat) maar ook omdat ik een vriend sprak en hij wat rake dingen heeft gezegd die me aan het denken hebben gezet. Ik ga eerst weleens lekker met jullie meelezen :-)
Amy, wat leuk!! Ik hoop dat je een superleuke avond hebt gehad! Dat vind ik dus leuk: spontaan daten. Niet teveel nadenken maar gewoon doen. Komt helaas niet zoveel voor....

Jammer Emma, maar beter zo denk ik... Klagers zijn niks, hou ik helemaal niet van....en dan ook nog jou de schuld geven! Next! Beterschap ook!

Famke op Lexa dus. Bevalt het? Ik heb net even gekeken maar zie ook niks over 3 dagen gratis....

Rasa, tinder is lichtelijk verslavend hè? Ik dacht er ook over om het eraf te gooien, maar vind het nog te leuk...

Hier nog steeds vrij rustig.... Ik klets hier en daar wel wat maar nog niks serieus... Ergens vind ik dat heel jammer maar ik ben er niet meer zo onrustig over, het komt vast nog wel!
Ngs en Rasa: http://www.proefmonsters. ... atis-full-membership.html
Goodmorning! Nieuwe avatar, nieuw gevoel (stoere Kate) haha.

Ben zo benieuwd naar het avontuur van @Amy...

@ngs Thanks! En ik ben ook nog allergisch voor mensen die de schuld afschuiven. Als veel mannen dat doen @Famkej, dan ben ik dus allergisch voor mannen. Dat zou wel veel verklaren haha.

Over Tinder, vinden jullie ook niet dat het lastig is zonder cruciale voorinformatie? Bepaalde vragen stellen is niet zo charmant in het begin, maar dan lijkt daten ineens niet zoveel zin te hebben. Of ben ik inmiddels helemaal gewend aan al die voorinformatie die je irl ook niet hebt?!! En ik vind het ook toch wel eng om gezien te worden door mensen via werk, klanten etc. Tinder heeft een enorm bereik natuurlijk.

@Rasa Ja joh, woensdag al, als het doorgaat. Ik laat wel weten hoe ik het vond, eerste keer, andere stad ook nog.
Emma, ik mis die voorinformatie niet bij tinder. Door even te kletsen en vragen te stellen krijg je ook al een goede eerste indruk vind ik. En soms verrast het juist: de foto's die dan heel anders zijn dan het gesprek dat ontstaat. En bang om herkent te worden ben ik niet, ik ben nog bijna geen bekenden tegengekomen en zelfs bijna geen vrienden van vrienden. Nu heb ik ook geen 234 fb vrienden, dat scheelt misschien ook....

Woensdag al speeddaten! Leuk, ik wil ook! Ga jij, net als rasa, ook alleen?
Oh ik had zelf niet bedacht dat mensen die geen betaald lid zijn bij Lexa alleen maar kunnen flirten... Als ik een flirt krijg en het profiel spreekt me aan flirt ik wel eens terug, in de hoop dat hij dan "een move " maakt. Als dat niet gebeurd en iemand lijkt me echt leuk dan stuur ik zelf een bericht, maar mannen die echt contact willen maken sturen zelf wel berichtjes.

Ook weer een leuke voorbij zien komen: "Ik ben lief, sociaal en ja... ik ben gewoon een topper!" Dan heb ik echt de neiging om te sturen: als je echt zo geweldig was had je al wel een vrouw hoor. (Niet gedaan).
Succes met de speeddate Emma, lijkt me spannend!
God, wat is dat toch met mij een daten.. Vorige week dus een date gehad.. Was super leuk.. we zijn ook vrij ver gegaan.. wat overigens niet mijn bedoeling was, maar soms gaat het zo. Het voelde goed. Bij het afscheid zei die 'tot de volgende keer'.. Ik vind hem echt tof! We hadden van de voren via chat ook leuke gesprekken over persoonlijke dingen.. Tijdens de afspraak zelf ook, het was niet alleen maar oppervlakkig ofzo. van de week nog contact gehad, iedere dag wel even een kort praatje. Maar sinds donderdag reageert die super laat, terwijl die zelf wel altijd het gesprek start.. En gisteren heeft die helemaal niet meer op mijn berichtje gereageerd, terwijl ik hem wel online heb zien staan.. Ik ben weer bang dat dit weer niks gaat worden.. Zo begint het meestal, toch? Dat kerels weinig van zich laten horen.. En ik had vlak na de date nog een berichtje gestuurd om dan deze week nog wat te gaan doen, maar dat kwam niet uit. Nou, prima, dat kan gebeuren. Maar toen zei die van 'we doen wel wat in het weekend'.. Nou, heb dus helemaal niks meer daarover gehoord.. Ik haat daten.. het lijkt maar niet te lukken ofzo.. Wat is er mis met mij.. Ja, ik voel me nu even heel rot :/
'Never give up on a dream just because of the time it will take to accomplish it. The time will pass anyway.' Earl Nightingale —
@ Amy benieuwd hoe je spontane actie is verlopen?? Of lig je nog in bed uit te brakken ;)

@ Verzekerd: dat daten speelt zo in op je gevoel he.. Ik zou denk ik nu hem aan zet zetten.. En anders toch NEXT ?? :(. Van dit vage gedoe, wordt je ook niet blij..

@ Coolpack: herken het wel dat loeren.. heb het 'laatst gezien'ook ongeveer een maand uitgezet, toen ik zat te appen/daten met iemand. Beviel wel eigenlijk! Ben benieuwd hoe jou het bevalt!

@ Famke: Eens wat betreft dat jij bij onlinedating anders 'selecteert'. Juist, omdat je nog geen eerste indruk in RL hebt gehad, heb je meer 'criteria' bij onlinedating.

Hier gezellig aan de klets op Paiq. Verder wil een vriendinnetje mij matchen aan iemand. Benieuwd, nog nooit gehad, hihi (ik ken diegene niet). Maar kijken hoe dat gaat. ;)
Update:

Ik heb de mijne afgekapt. Eerlijk verteld wat ik voelde (naast gezelligheid en lust niet genoeg en dat zal ook niet veranderen).

Ze begon redelijk vaak te berichten en ik kreeg het gevoel dat ze aan het vallen voor me was.

Nu is het even aan het bezinken. Wil zeker nog wel met haar afspreken, maar alleen als zij

dat ook wil.

Jammer, maar beter zo dan aan het lijntje houden.

Gelukkig denk ik niet dat ik weer in de standaard klaagzang, dip, slachtoffer, wanhopige nerd rol donder want ik heb wel weer veel geleerd op dating gebied. Weet nu beter wat ik wil en hoe het zou moeten gaan.

Kortom weer terug in het speelveld met een positieve houding (mag ook wel 's :p)
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Oh jongens... mijn date! Wat een ontzetten leuke man is het, uren zitten kletsen. Denken over veel dingen hetzelfde. Hij is aantrekkelijk, beetje een 'gekke' baan, maar daar hou ik van, en gewoon... wauw. Hij straalt een ontzettend fijne rust uit.

Maar (altijd een maar) hij woont om werktechnische redenen niet in Nederland. Is hier wel vaak. Komt krap anderhalve maand uit een relatie van 10 jaar. Is niet bezig met rebounden of hard op zoek naar de volgende (zegt hij).

Uiteindelijk met hem mee naar huis gegaan, het liep gewoon zo, niet zo handig waarschijnlijk. Op zijn dakterras wijntjes gedronken en zong zelfs voor me (!). Super nacht gehad, samen ontbeten, niets awkwards. Samen weg gegaan, ik naar huis en hij de stad in. Thuis nog aanhalig, beetje zoenen en zo, en op straat eigenlijk... niets. Op een straathoek afscheid genomen met 3 zoenen en een kuis zoentje, een 'leuke date', en 'doei'. Niets ik spreek je nog, tot de volgende keer oid.

En nu baal ik. Is deze man gewoon heel goed in versieren? Was ik toch niet zo leuk in het daglicht of kwam het gewoon te dichtbij? Of zie ik er te veel in? Ik wil hem morgen eigenlijk een appje sturen dat ik het echt heel leuk heb gehad, zijn situatie begrijp en dat zolang hij in town is, ik me aanbevolen hou voor een volgende borrel als hij er zin in heeft. Zoiets. Doen?

Wat betreft zijn situatie; daar ben ik echt oke mee. Hij zit niet super ver weg, is redelijk vaak hier, en is super nuchter dat hij daar niet eeuwig zal zitten. Hij zei gisteren herhaaldelijk dat het opeens een stuk leuker was hier met mij.

Argh!
Tja Amy een gezellige avond is hartstikke leuk natuurlijk maar iemand die na 10 jaar relatie krap anderhalve maand vrijgezel is daar zou ik toch wel een beetje mijn twijfels bij hebben.

Maar hey met een leuke gezellige avond en een keer seks is niets mis dus ik zou dat appje gewoon sturen als je niet al teveel hoopt op een relatie.
Oh Amy wat leuk en wat irritant tegelijk! Ik zou ook zelf maar wat sturen als je niets van hem hoort. Inderdaad iets luchtigs. Anderhalve maand na een relatie van 10 jaar, poeh... Dan denk je al gauw dat deze man nu eerst gewoon even wil buitenspelen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven