Internetdaten - deel 2

16-10-2014 18:55 3090 berichten
En hier weer verder met al onze verhalen over internetdaten!
@ngs; geen idee, ik heb het niet gevraagd. Ik wilde niet meteen claimen daarin.

@Famke; public display of affection. Oftewel ongegeneerd op straat staan zoenen En ja, ik denk dat ik snap wat je bedoelt. Hij heeft natuurlijk veel moeite gedaan voor mij, zijn hoofd staat nu naar vertrek en zo. Voor mijn gevoel ben ik hem 'kwijt', of dat wat we hadden, als hij eenmaal weg is. Dan zit hij helemaal daar, ik hier, en wat is er dan nog? Whapsapp contact? Zo kan je niet echt gaan kijken of er meer in zit, of verder daten met elkaar om dat te onderzoeken zonder dat je dat hoeft te benoemen.

Is wel een vrouwending om het te willen weten; want als ja, dan leuk, dan ligt er iets in het verschiet waar ik met reden op kan wachten, en zo niet, moet ik hem vergeten.

Echt een gemiste kans dat we het niet, al was het maar even, over die berichten, het uitstellen etc hebben gehad.

Ik zal vanavond in elk geval een berichtje sturen dat ik het leuk heb gevonden hem weer te zien, een andere aanpak weet ik even niet!
Alle reacties Link kopieren
Hi iedereen,

Pfff.. ik kijk even 2 dagen niet en er is al teveel geschreven hier ;)

@ Amy, leuk dat je avond leuk was! Hebben jullie ook nog erna contact gehad?? Ik zou gewoon uitspreken hoe je er in staat (dat je hem iig een hele leuke jongen vind en dat je hoopt dat jullie elkaar snel weer zien met een ;) erachter) en dan moet ie er maar mee doen wat ie zelf wilt. Geef hem wat signalen en als hij jou net zo leuk vind als jij hem, kan het alleen maar positief uitpakken. Sowieso gaat dan alles vanzelf.

@ Famke.. Had je nog een lunch date vandaag??

Maka.. ik heb met Pepper totaal GEEN goede ervaringen. Die matches die je krijgt = allemaal bullshit. En ik kwam er bijna niks leuks op tegen. Ik heb eerlijk gezegd met geen één app of site hele goede ervaringen gehad. Misschien dan het meest met Tinder. Er zitten idd wel serieuze mannen op. Je merkt het sowieso wel snel genoeg waar ze op uit zijn. Ik hoor toch steeds meer in mijn omgeving dat er relaties zijn ontstaan door Tinder. Ga het gewoon proberen

Ik was vannacht op een feestje en ik kwam onverwachts een oude bekende tegen die ik ruim 10 jaar geleden voor het laatst gezien had op een feest. Hij was samen met een vriend van mij mee. Toen ik hem zag (qua uiterlijk is ie gewoon wel echt mijn type, echt een leuk jongen om te zien) was het meteen WAUW!! Ik sprak hem aan en hij wist ook nog wie ik was. Was ik toch wel verbaasd over haha. Vervolgens hebben we de hele avond bij elkaar gestaan, gedanst, wat gekletst en verder niet gezoend. Merkte dat ie een klein beetje verlegen was. Dat had een vriendin van mij min of meer bevestigd, dat ie een klein beetje verlegen is. En ook had ze bevestigd dat ie vrijgezel is :D Toch kwam ie vaak weer naar mij toe, raakte me zo nu en dan aan, en zocht vaak oogcontact. Ik voelde wel een beetje dat er vanuit zijn kant een zekere interesse was. Op het einde bij het afscheid nemen hadden we ff geknuffeld, kusjes gegeven en toen zei ik dat hem wel even toe zou voegen op Facebook. Was te schijterig om zijn nummer te vragen. Dus ik heb hem maar een vriendschapsverzoek gestuurd. Hij heeft hem nog niet geaccepteerd, maar kans is groot dat ie nog ligt te slapen.

HOE NU VERDER???? Want ik ben toch wel enthousiast om op date te gaan met hem. Zou hem zeker beter willen leren kennen.

Nu is mijn grootste ''angst'' (ok, dat klinkt wel weer wat overdreven), dat ie alleen mijn verzoek accepteert en dat ie verder geen berichtje stuurt. Dat zie ik dus alweer helemaal voor me, dat ik zijn gedrag verkeerd heb geintepreteerd. En dan moet ik mijzelf er weer van weerhouden om hem geen berichtje te sturen. Wat vinden jullie??? Heb hem al een verzoek verstuurd, is dat genoeg?? Als ie geinteresseerd is (en toch wat verlegen) zou die dan werk 'durven' maken?

Pfff... het komt HEEL WEINIG voor dat ik iemand leuk vind (zelden verliefd) of op zn minst geinteresseerd ben in een man. Als dat dus wel gebeurt, ben ik bang dat ik mijzelf soort van ga verliezen ofzo. Weet het niet..
Wat leuk Lielie!!

Ik zou hem gewoon een berichtje sturen.. evt na een dag? Niet geschoten is altijd mis. Je kunt wel gaan zitten wachten, maar misschien durft ie idd gewoon niet.

Ja, ik herken het gevoel van jezelf verliezen.. ben daar best goed in :/
Ja als je iemand leuk vind wil je diegene het liefst helemaal bestoken met berichtjes haha!! Maarrr das niet verstandig ;)

Ik wacht het verder wel af.
Tja initiatief is niet slecht, ook voor n vrouw. Zodra niet elk initiatief bij jou ligt tenminste. Als ik er over nadenk heb ik bij elke van de goede relaties die ik had ergens het initiatief genomen tot de volgende stap. En zowel mijn ex als latter zijn geen verlegen types, zelfs wat dominant, toch kwam er ergens in de leren kennen fase een keer een initiatief van mij. Ook de dates die ik had deze zomer. Alle leuke dates waren uiteindelijk nadat ik zelf initiatief heb genomen. Tot eeneerste berichtje of tot de meet en great vraag.

Maar dat ligt mss ook wel aan mij, ik ben zelf nogal onafhankelijk en regel graag de dingen zelf, dus is het logisch dat het goed gaat met mannen die initiatief kunnen waarderen. Dus Lielie, als IK jou was (ben ik natuurlijk niet), zou ik even afwachten tot friend acceptatie. En dan de dag daarna even teruggrijpen naar de kusjes, en melden dat je dat bestvfijne kusjes hebt gevonden. Aan hem om dan toe te slaan...

Amy, berichtje helemaal goed! Je kunt best melden datvhij wat jou betreft best vaker nederland mag bezoeken. Kijken hoe hij daar op reageert.

En tinder, het hele grote voordeel van tinder is dat je zelf controle hebtvover wie jou een bericht kan sturen.
Hoi Dames (en de enkele heren). Ben er nog hoor haha, had de laatste dagen alleen een aantal andere dingen aan mijn hoofd.

- Korte update betreft jongen met kiddie; hij blijft steeds contact zoeken, maar ik merk dat het meer de fuckbuddy kant op gaat. Heb hem overigens niet meer gezien ofzo. En nee, ik ben niet op zoek naar een fuckbuddy….

- Heb verder contact met een heeeeele leuke man.. hij is alleen wel 10 jaar ouder. En met een andere knaap die ook wel leuk overkomt, alleen weinig contact gehad.. maar als het goed is gaan we volgende week daten  Met ‘oudere man’ weet ik niet wanneer.. Heb zelf al een voorstel gedaan, wacht nu maar even af..

@Quin, oei wat lastig dit ja! Er zijn hier al genoeg adviezen gegeven lees ik, maar ik zou inderdaad wel een beetje voorzichtig zijn. Ben bang dat je gekwetst gaat worden anders..

@Famkej, ook nog lekker aan het daten zo te lezen! Ik denk inderdaad dat het hebben van andere hobby’s niet perse voor problemen kan zorgen, een beetje verschil is soms wel lekker. Al moet je natuurlijk wel raakvlakken hebben, anders word het ook niks! Ben benieuwd naar je andere dates!

@Amy, oeeee wat een wending zeg haha! Dit had ik eerlijk gezegd niet verwacht, dacht dat hert met leuke man einde oefening was qua afspreken. *leest verder*. Ah, wat jammer dat het nog altijd zo vaag is.. Ik zou het, nogmaals, toch maar laten rusten. Wat ik tot nu toe allemaal gelezen heb.. Nee, denk niet dat er veel toekomst in zit.. Lastig he, want hoe vaak kom je eigenlijk dates tegen die echt leuk zijn.. ik zelf niet zo vaak

@Lielie, Aah wat ongelooflijk leuk zeg! Nou hup, niet zo onzeker! Hij accepteert je verzoek vast wel en daarna lekker vragen of die op date wil. Je hebt niks te verliezen, toch? ;) Het zou zonde zijn om het maar een beetje te laten voor wat het is.. Je zegt dat die verlegen is; dan kan een simpele ‘Hoi!’ misschien al wel voldoende zijn om een leuk gesprek op gang te brengen;)
'Never give up on a dream just because of the time it will take to accomplish it. The time will pass anyway.' Earl Nightingale —
@Imogen; ik denk dat ik dat doe, goeie. Ik heb het gevoel iets te moeten forceren of zo. Niet helemaal het goede woord, maar er moet wel iets vooruit gedreven worden.

@Lielie; nee nog niet, ik ben net thuis. Rustig aan. Dat snelle weerzien is lastig aangezien hij hier niet woont, dus dat wil ik er niet echt overheen gooien.

Wat jou betreft; even wachten op de acceptatie, en dan kan je wat sturen als hij dat niet doet. Niets mis mee. Volledig met je eens wat Pepper betreft.

@Maka; ik heb juist het idee dat het aanbod minder en minder wordt. Ik ben bang dat alle leuke mannen al weggekaapt zijn

@verzekerd; nee, misschien zit er weinig toekomst in, maar ik vind zo'n klik altijd lastig te ontkennen. En juist daarom had ik door moeten vragen
Hier terug van lunch. Hele aardige kerel, totaal mijn type niet en ook geen relatiemateriaal (in de zin van nog zoveel plannen en dat past niet bij mij met kinderen). Was gezellig en blij hem gezien te hebben, weten we dat ook weer. Date appt ook gewoon door en is nog steeds wel leuk. Ik vermoed dat hij wel weer over afspreken begint een dezer dagen en dat is prima, al zie ik me nog niet head of heels vallen voor hem. Dan nog een man op T. die heel graag wil afspreken en ook echt wel leuk is, maar hij woont eigenlijk net te ver weg (met kinderen). Ik weet niet of ik die wil zien, want stel dat hij wel leuk is wat dan? Er is er nog eentje op vakantie op T. waar ik wel heel nieuwsgierig naar ben, maar dat is een appje om de dag, dus weet nog weinig maar is een gevoel. Voor de rest lekker rustig haha, nee serieus, ik vind het gezellig maar sta er heel losjes in en dat bevalt me wel.

@Amy, aha dat betekent het. Jij ordinair ding! . Ik snap dat je baalt dat het niet besproken is, maar soms wil je die zware gesprekken ook niet voeren op zo'n moment en had je het achteraf wel moeten doen. Wat ik meer bedoel met 'zou niet uit moeten maken wat jij voelt' is dat als hij dat gevoel ook heeft hij meer contact zou zoeken en er over zou praten. Het zou niet uit moeten maken hoe jij erin staat, dat zou geen 'zetje' moeten geven. Uiteraard is het wel handig dat hij weet hoe jij erin staat. Is het niet gewoon een idee om open kaart te spelen? Dan weet je direct waar je aan toe bent toch? Niet te zwaar, maar gewoon iets in de trant van: ik vond het echt heel leuk om je weer te zien en zou je graag terugzien, want etc... als hij daarvan schrikt of afknapt dan was het toch nooit iets geworden? Als iemand je leuk vindt dan moet hij het toch leuk vinden als iemand dat zegt? Of ben ik nu heel naïef?

@Verzekerd, die jongen met kind zou ik gewoon niet meer op reageren. Jij wilt geen fwb zijn en je wilt geen relatie met iemand met een kind, afkappen dan. De oudere man, 19 en 29 kan op zich wel toch? Gewoon eens wat gaan drinken, merk je het vanzelf.

@Imogen, ik neem ook initiatief en wacht ook niet op wat mannen doen of zeggen. Werkt prima.

@Lelie, ik zou wachten tot hij accepteert en dan morgen of zo een bericht sturen dat je het gezellig vond die avond en of hij zin heeft een keer samen af te spreken. Nee heb je en ja kun je krijgen toch? Zou er niet omheen gaan draaien of direct aan die kusjes refereren, maar that's me.
Nou verzoek is inmiddels geaccepteerd.. helaas (nog) geen berichtje ontvangen. Misschien komt dat nog, misschien ook niet.

Ben altijd wel van mening dat als een man niks doet, er dan gewoon geen interesse is. Of klink ik nu weer wat te voorbarig? Mannen willen toch altijd jagen??

@ imogen.. wel positief van jou dat dat je leukste dates uiteindelijk waren na initiatief van jou. Klopt idd zeker van Tinder.. dat je alleen maar berichtjes kan ontvangen als een match is en dat dat fijn is vwb de controle

@ verzekerd.. haha thanks voor je schop onder mn kont ;)
@Lelie, waarom zou het zo zijn dat hij geen interesse heeft als hij je wel accepteert, maar geen bericht stuurt? Jij hebt toch ook interesse en stuurt ook niets......
@Famke; daten is weten he! Heb je nooit dat je het zonde van je tijd vind, zo'n date die niet echt iets voor je is? Dat heb ik nog wel eens.

Ik zou absoluut kunnen doen wat jij zegt hoor, maar ik vind het een beetje eng. Bang dat hij daar niet naar op zoek is (en dan zou het idd niet uitmaken) en ik had gehoopt wat duidelijkheid te kunnen krijgen, en dat is dus niet erg gelukt. Hij zei wel wat dingen waardoor ik aan de ene kant dacht, hij staat er wel heel erg relaxed in en heeft geen haast en aan de andere kant dat hij het ook niet zo afwijzen. (In het algemeen, niet direct over mij)

Ik ben gewoon bang om me kwetsbaar op te stellen, en om dan op m'n hart getrapt te worden denk ik. Daarbij ook een beetje angst om hem af te schrikken daardoor.
@ famke, ja weet niet.. misschien is t onzin maar ik ben altijd van t 'over en weer'. Ik heb de ene stap gezet (verzoekje verstuurd) en nu mag hij de volgende stap weer zetten dus een berichtje sturen. Maargoed, wie weet stuur ik deze week wel een berichtje als hij niks stuurt, maar k word altijd onzeker. Angst voor afwijzing, maar dat is denk ook iets wat in mij zit ofzo. Maargoed, ben nu zo brak als maar kan en heb flink wat slaaptekort, dus ben ook wat geprikkelder haha!

@ amy, ja is ook een beetje een moeilijke situatie voor jou omdat het buitenland in de weg zit misschien en wellicht is er (nog) geen sprake van head over heels verliefdheid, dus gaat het allemaal een beetje slow! Maar is misschien ook wel goed, want hardlopers zijn doodlopers. Aan de ene kant, liefde overwint alle afstanden ;) Laat het allemaal op zn beloop, en geef gewoon stille hints (zonder al te direct te zijn) dat je hem ziet zitten. Mocht ie het opvangen is het aan hem om er werk van te maken toch?
@Lielie; klopt, ik denk dat als hij hier had gewoond, de situatie er heel anders had uitgezien. Maar ik geloof ook dat liefde afstand overwint

Ik ga hem vanavond appen dat ik het heel erg leuk vond om hem weer te zien, en dat ik hem jammer vind dat hij weer terug moet. Afhankelijk van zijn reactie ga ik verder
Klinkt perfect Amy
@Amy, ja ik vind het ook zonde van mijn tijd hoor, maar het geeft ook wel duidelijkheid. Ergens te lang in blijven hangen is ook niet goed. Even advocaat van de duivel hoor. Jij zegt dat je het eng vindt, omdat je bang bent dat hij daar niet naar op zoek is en op je hart getrapt te worden. Maar is duidelijkheid niet veel beter (met een kans op positieve bevestiging) dan te blijven hopen, hints te geven wat Lelie zegt (mijn ervaring is dat mannen hints niet snappen of net doen alsof hun neus bloedt btw) en rond te blijven draaien. Wordt je dan in the end, mocht hij het niet serieus bedoelen, niet veel harder op je hart getrapt? Kortom, is het geen uitstel van executie - de waarheid over zijn intenties? Bedoel het goed, ben bang dat je gekwetst gaat worden

@Lelie, dat snap ik en is ook prettig, maar zou je een 'kans' willen vergooien, omdat je zo vasthoudt aan dat principe of gevoel? Jullie hebben een leuke avond gehad, hij leek jou leuk te vinden en jij hem, wat maakt het dan uit wie het eerste bericht stuurt? als het gesprek maar op gang komt toch? En laten we eerlijk zijn, op de knop 'vrienden' drukken op FB is makkelijker dan een bericht sturen. Gewoon doen joh, niets te verliezen!
Idd Famke.. je hebt gelijkt Ook wat ik zei (naar Amy toe) wat betreft hints geven. Mannen pikken ze idd meestal niet op. Wat je zegt klopt aardig.

Ik moet idd van dat 'principe' gevoel af. Als ik hem online zie op de FB chat stuur ik hem wel een berichtje :D Beetje op de vriendschappelijke manier.

Thanks
Blegh wat is het eigenlijk rotweer. Ik zie alleen maar grijs als ik naar buiten kijk. Vanavond only the lonely en ik maak heel veel stamppot. Moet op. iemand honger? ;)

Ik ben ook brak, latter is uiteindelijk toch niet weekend weggegaan maar gisteren naar mij gekomen met bloemen en een heel lief briefje en hebbennwe mn nieuwe baan gevierd! De fles champagne die al heel lang in mn koelkast lag geslacht en zelfs de stad ingegaan! Dat was echt superlang geleden.... Maar nu dus brak.

Lilie waarom wachten tot online? Gewoon sturen dan merk je wel wanneer en of ie watvterug stuurt!

Amy agree met famke. Ben je niet gewoon bang voor het antwoord? Als hij hetleuk vindt en door wil dan weetje het tenminste. En zo niet dan wil hij dat over een maand ook niet en maak jij je kansen echtvniet kleiner door dat te vragen. Het is geen huwelijks aanzoek he?! Meer de vraag of hij een herhaling ziet zitten.
@ Maka: Goed je er bewust van bent dat je er weer aan toe bent.. kan mij voorstellen dat jouw breuk met je relatie niet plotsklaps kwam dan en dat je daardoor eerder weer openstaat voor een nieuwe liefde!

@ Amy: die afkorting PDA kende ik ook niet haha. Goed dat je hem vnv appt...! Lastige situatie... omdat je met de afstand te maken hebt.. Denk dat het toch wel fijn is voor jou te vragen naar duidelijkheid. Hoeft niet vandaag, kan ook over een paar dagen. Met welke intentie staat hij hier in.. Je kunt tuurlijk niet zeggen of je relatie krijgt.. maar wel ben je voor de leuk of heeft hij contact met jou als 'relatiemateriaal'. Dan weet je waar je aan toe bent. Komt het app contact ook vanuit hem? Dat kun je ook komende week een beetje zien.. daar kun je misschien ook wat uit opmaken..? En verder ook een met @Famke eigenlijk. Ben anders ook bang dat je later gekwetst kan worden en dan des te harder.

@ Lelie wat superleuk zeg! Ik zou zeggen vandaag even afwachten en anders morgen een berichtje met heej, leuk dat je mij hebt geaccepteerd, weer bijgekomen van de gezellige avond? Gewoon laagdrempelig.. Dan is de zet aan hem . Ik zou het gewoon doen hoor .

@ Imogen: wat leuk dat je je baan even hebt kunnen vieren, succes met uitbrakken ;)

Einde van de middag heeft hij mij gecontact, tijd/plek bekend... Wel weer spannend hoor, haha, maar heb er ook zinin/benieuwd. We hebben elkaars foto gezien, maar that's it.
Ik denk ook dat ik gekwetst ga worden, en ja, het is uitstel van executie. Mijn gedachtekronkel gaat van 'als ik hem nu push schrik ik hem af en misschien is hij er over een tijdje wel klaar voor.' Dus ja, vragen is beter. Maar even nadenken over de formulering.

@Imogen; ja, ik heb honger!

@Bessie; Het app contact is altijd 50/50 geweest, dus dat zit wel goed. veel plezier vanavond!
Amy ik heb nog over. Boerenkool met worst!
Ooh lekker!
Hemaworst Imogen??? Lekkerrrrrr!!

Hey dames, ik heb nog steeds geen berichtje ontvangen. Maar misschien heb ik te weinig laten merken dat ik hem ook wel interessant vond gisteravond. Ben namelijk zelf ook wel een beetje verlegen.... althans ik word verlegen als ik een man interessant vind en beetje onder de indruk ben. :(

En ja wat schiet het nou op als de andere partij misschien hetzelfde heeft?

Zal ik nu maar gewoon een leuk berichtje sturen? Of is het daar nog iets te vroeg voor?

Zit namelijk een beetje afgelopen nacht te analyseren, en denk dat ik mijn interesse ook beetje te weinig heb laten blijken, terwijl die er wel was. Mannen zijn natuurlijk ook wel bang voor blauwtjes.
anoniem_196795 wijzigde dit bericht op 07-12-2014 19:44
Reden: Aanvulling
% gewijzigd
Gewoon doen, Lielie
Done
Yeah! Wat heb je gestuurd?

Ik heb vanmiddag ook geappt (dat ik het leuk vond hem weer te zien en blij was dat hij z'n vlucht uitgesteld had) en wilde even wachten op de reactie alvorens verder te gaan. Nu is hij alleen al uren niet online geweest, en ik merk dat ik er een beetje rusteloos van word. Ga er vanuit dat hij druk is, maar de 'word ik genegeerd' gedachten komen toch opzetten.

Wat ik trouwens wel besloten heb is om niet meer met mannen naar bed te gaan totdat ik zeker weet dat er wederzijdse interesse is. Een afwijzing nadat er seks is geweest doet gewoon meer pijn dan zonder. Ik merk dat ik het steeds moeilijker ga vinden, dus moet het ook gewoon niet meer doen.

Ik bereid me voor op een lange periode van droogstand :(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven