Internetdaten - deel 2

16-10-2014 18:55 3090 berichten
En hier weer verder met al onze verhalen over internetdaten!
Alle reacties Link kopieren
Om te beginnen; Gelukkig Nieuwjaar iedereen!!! Dat 2015 maar het jaar mag zijn waarin we allemaal de prins (of prinses) op het witte paard tegenkomen!!

@Zaansmeisje, haha wat leuk om dit zo te lezen he! En inderdaad.. als een man interesse heeft gaat die voor je. Volgens mij is dat een cliché dat wel helemaal klopt. Maar leuk om te lezen, geeft de burger moed

@imo, mooi dat ‘fuck yes’ stukje, Klopt volgens mij ook helemaal.. Overigens erg logisch dat je nu extra veel bent gaan daten.. Had precies hetzelfde toen het uitging met mijn ex. En ook al was het je latter, zoiets laat je natuurlijk niet onberoerd..

@Maka.. Zucht, kerels die zeggen dat ze ‘nooit meer zoveel van iemand gaanhouden’ moeten gewoon niet daten! 

Even een ego update van mijn kant; mijn date van bijna 2 weken geleden.. tja, we hebben eigenlijk geen contact. Eigenlijk maar 1 keer contact gehad of zo.. Erg vreemd. Terwijl die wel meerdere malen heeft gevraagd of ik weer wat wilde gaan doen samen.. om vervolgens niks meer te sturen? We hadden het erg gezellig.. ook gezoend! Was best romantisch.. Heel de dag met elkaar opgetrokken.. Super veel besproken en veel gelachen! Wat zouden jullie doen? :/ Ben een beetje in de war!

Verder nog contact met een hele toffe gast die me redelijk veel appt en graag met me wil daten! Ik heb eigenlijk nooit meerdere dates 'door elkaar' lopen, maar goed als ik niks van bovenstaande date hoor..

Oh en waarom sturen oude dates met wie het niks gaat/ging worden allemaal 'gelukkig nieuwjaar'.. Heb serieus echt van 5 oude dates de beste wensen gehad.. Terwijl ik met sommige al maanden geen contact meer heb.. Weird!
'Never give up on a dream just because of the time it will take to accomplish it. The time will pass anyway.' Earl Nightingale —
Hoi, iedereen nog een gelukkig nieuwjaar gewenst! Ik sta sinds een week ingeschreven bij een datingsite en nu heb ik wat vraagjes en misschien dat jullie mij kunnen helpen.

Ten eerste word ik echt getikt van de hoeveelheid berichtjes en flirts. Ik zie er echt niet uit als een fotomodel maar de hoeveelheid mannen/vrouwen is volgens mij nogal scheef op de site waar ik sta.

Sturen jullie iedereen een reactie terug?

Met een aantal mannen klikt het wel, wanneer geef je een telefoonnummer?

En na hoe lang spreken jullie meestal af? Berichtjes sturen is best leuk maar kost ook veel tijd en uiteindelijk ben ik natuurlijk niet op zoek naar een penvriend.

Had een beetje onderschat hoeveel tijd dit op zou slokken
Haha Verzekerd, jij dus ook Vrij apart ja
@madamecanibale ik vind het altijd lastig om hier iets zinnigs op te zeggen. Iedereen heeft zijn eigen tempo wat betreft afspreken en nummer geven. En bij mij kan het ook nog per persoon verschillen. Het gaat op basis van gevoel. Nu word ik ook niet bedolven onder de mailtjes dus dat scheelt. Welke site is dat? ;)

Ik heb twee nieuwjaars-appjes gehad (op date gebied dan). Een daarvan van de date van maandag jl die een paar dagen naar het buitenland is. Dus de belangrijkste heb ik gekregen
manamana...tutuutududu
Hallo allemaal,

GELUKKIG NIEUWJAAR!!!

Eerst even een ego stukje:

*Tromgeroffel...*

DE DATE STAAT GEPLAND. Zo. Dat is ( in mijn geval dan) nog eens nieuws om het jaar mee te beginnen. Het duurt wel nog een hele week. Maar ja. Alleenstaande vader he. Hij moest een moment zoeken dat dochter naar de crèche was. We gaan volgende week donderdag koffie drinken. Ik vind het heel erg leuk en heb er ook zin in. Maar ik ben wel bang dat de zenuwen in de loop van de week toe gaan nemen...

Beesie: Ja haha, ik had ook niet verwacht dat Lexa mij nog een date op zou leveren...

Ik ben een paar dagen weggeweest en ik ben wel steeds bij blijven lezen hier maar ik merk toch dat als je dan niet direct reageert dat je dan niet alles onthoud...

Beesie: bij jou staat er dus een date gpland? Maar je hebt nog steeds twijfels?

Ladydana: Jij had een spontane date gehad, die leuk was toch? Hoe is het nu?

ngs: hoe is het bij jou?

Verzekerd: Raar inderdaad dat hij wel het gesprek op gang houd maar niet met een nieuw date voorstel komt... Als je het leuk hebt gehad met hem, waarom doe je dan zelf geen voorstel?

Koekkie: heb je je keuze al gemaakt?

Famke: Wat lastig zeg. Je hebt het leuk het leuk met date maar lijkt de klik te missen... Of in ieder geval: diepgang... Ik zou het advies van Nadine opvolgen als ik jou was. Probeer minder te analyseren en neem de dingen gewoon meer zoals ze komen. Probeer je minder druk te maken over zaken waar je toch weinig / geen invloed op hebt. (Makkelijk gezegd, I know). Wat betreft je ex: herkenbaar verhaal. Mijn ex ( 2,5 mee samen gewoond) heeft een aantal weken geleden ook weer contact gezocht. Hij is ernstig ziek. Hij was natuurlijk zelf geschrokken en ik schrok in eerste instantie ook wel. Hebben weer even mailcontact gehad maar ik hou nu alsnog de boot af. Hij heeft mij zo vaak gekwetst. En steeds als hij eenzaam en alleen is of er gebeurt iets moeilijks zoals dit dan is het "het was de grootste fout van mijn leven dat ik jou heb laten gaan." ( Hij ging vreemd destijds). Ik ben er daarna nog 2x ingetrapt. ( Niet in de zin van opnieuw een relatie, maar wel weer contact, hem helpen met dingen). En nu ben ik er klaar mee. Ik gun niemand deze of welke ziekte dan ook, Hem ook niet. Maar ik heb met hem geen kinderen. Het enige wat wij hebben is een verleden en de kans op een toekomst heeft hij al lang geleden verspeeld.

Imo: geeft niet hoor, ego post. Ben toch blij te lezen dat je weer een beetje bent "geland" en dat het je wel degelijk pijn doet. Zoals ik al schreef: je klonk me iets TE sterk. Hoe was oud en nieuw?

Sybreed: Jaaa blijven schrijven hier hoor! We kunnen je mannelijke imput niet missen!

Systeemkast: Gaat het al wat meer in de richting van een date met de dame in kwestie? Verder opnieuw eens met Nadine: Het regelen van een date moet je niet moeilijker maken dan het is. Mij kun je ook niet ervaren noemen, maar echt moeilijk is het niet.

Rasa: Fijne dagen (gehad)? Had jij nu zaterdag een date?

Qian: alles oke? Je bent toch niet weer ziek, omdat je schrijft dat je niet naar een feestje kon?

Amy: contact met buitenland man en een spontane leuke date. Goed bezig!

Als ik nog iemand vergeten ben: Sorry!

Even als antwoord op de former die vragen had gesteld ( naam vergeten): zit je ook op Lexa? Als ik een flirt kreeg van iemand die mij ook wel leuk leek, flirte ik meestal terug, maar als er geen persoonlijk bericht kwam ( of als ik zelf wat stuurde: een reactie daarop) liet ik het daarbij. Persoonlijke berichten ging ik op in als ik ook gedesinteresseerd was. Anders een beleefde afwijzing ?en als het alleen: "Hoi hoe is het" was stuurde ik gewoon niks.

Telefoonnummers uitwisselen moet je inderdaad op gevoel doen. Ik doe het niet snel meer. ( Twee keer vervelende ervaringen mee gehad).

Mijn abonnement bij Lexa loopt bijna af. Heb date al ingelicht dat ik over een paar dagen geen berichten meer kan sturen, maar we hebben nu telefoonnummers uitgewisseld. Ik wacht nu eerst de date af. Daarna zie ik wel weer verder.
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Lady-dana en re_ske bedankt voor jullie reacties. Site is inderdaad lexa. Het is inderdaad nogal lastig om in te schatten of ik wel of niet mijn nummer moet geven. Houden jullie met meerdere mannen contact tegelijk?
@ LadyDana schreef: "Dat dit topic gedurende het jaar maar mag veranderen in een topic over vaste relaties. ;-)"

Hoop ik ook!

@Renske: Wat leuk dat jullie een date hebben gepland! Klinkt laagdrempelig, koffie drinken, goed als begin!

Goed onthouden, lief van je, ja ben wéér ziek. Afgelopen tijd meer ziek geweest dan beter :( (vraag me af of ik eigenlijk wel beter ben geweest tussendoor, wel een paar leuke dingen gedaan). Balen. Mijn goede voornemen is héél goed naar m`n lichaam luisteren en veel rusten... Terwijl ik dit schrijf denk ik ook, misschien dat ik misschien ook beter stop met internetdaten, en in `t voorjaar weer verder kijk.

Oja over die "gelukkig nieuwjaar " berichtjes van oude dates. Ik merk vandaag dat ik toch stiekem gehoopt had 'gelukkig nieuwjaars'appje te krijgen van de man die ik 'foute man' noemde. (2 wk geleden elkaar voor het laatst gezien). Maar nu weet ik tenminste WEL waar ik sta (bungel ergens onderaan zijn lijstje.. )

@Sybreed: Ach ja, iedereen heeft zo zijn redenen om een bepaalde dag naar familie te gaan. Het was meer het totaalplaatje. Vertelde bijna niks over zichzelf, weinig initiatief, 36 ... en toen kwam dat erbij.

Over dat afkappen als het gesprek niet loopt/ik m`n interesse verlies. Heb nu wel geleerd dat dat een stuk lastiger is als je al telefoonnummers hebt uitgewisseld, zou dat volgende keer minder snel doen. Dacht dat ik het direct had gezegd, maar hij bleef steeds dingen vragen, en als ik niet antwoordde, gewoon weer een vraag. Letterlijk nog eens gezegd en toen was ie beledigd... Maar goed, lees hier wel vaker van dat soort verhalen ;)

maar ik ben ook wel een beetje chagrijnig misschien vandaag
Ik wens jullie allemaal een goed 2015 toe, met hopelijk veel succesvolle dates.
quote:AmyFarahFowler schreef op 01 januari 2015 @ 14:04:

@Coolpack; ja, er was contact! Ik heb trouwens toch van aardig wat dates nieuwjaarswensen en zo gekregen vannacht. Plus een dronken app van buitenlandman waaruit ik toch wel opmaak dat hij nog wel aan me denkt Nice! Ik heb m'n telefoon wat terzijde laten liggen, de hond vond het allemaal wat eng. En ik had even geen zin in contact met dates. Ik heb een beetje het idee dat ik steeds hetzelfde soort types tegenkom. En zo niet, dan haken ze vroeg of laat af. Ik weet niet zo goed hoor, of ik hier wel geschikt voor ben.
Wat voor types? Het kan je soms iets over jezelf leren dat te zien..
Zo, ben ik ook weer! Iedereen een liefdevol 2015 gewenst!

@Reske, wat leuk dat je date gepland staat! En nee, je hebt geen enkele verantwoordelijkheid richting je ex inderdaad. Hou je gezicht lekker op de toekomst gericht!

@imogen, er waren hier laatst wat 'beware of the reboundman' berichten. En nu vroeg ik me opeens af: ben jij hier eigenlijk eerlijk over tegen je dates? Ik vind je behoefte heel begrijpelijk, maar deze mannen maken waarschijnlijk geen schijn van kans op iets duurzaams.

@famke, lastig! Wat mij ooit heeft geholpen was om mijn twijfels uit te spreken naar de man in kwestie. Hij reageerde heel opgelucht omdat hij dezelfde twijfels bleek te hebben. Toen was opeens de druk van de ketel. Onze wederzijdse eerlijkheid zorgde voor iets ontwapenends. We hebben uiteindelijk vier jaar samengewoond...

@Amy, hoopgevend dat jij blijkbaar ook in het hoofd van de buitenlandman zit! Het lijkt me nu wel nog moeilijker om echt open te staan voor een andere man. Zou je hem niet eens hom of kuit moeten vragen?

Ai, ik been het door mijn afwezigheid niet meer helemaal bij... Misschien ons statuslijstje maar weer gaan bijhouden hier?

Ik heb inderdaad zaterdag mijn tweede date met Kerstman. Hij appt af en toe (wat van mij niet zo hoeft, ik ben hier wat a-typisch in). Met de verzuchtingen van sommigen van jullie in gedachten ('hij appt nooit, het initiatief komt altijd van mij'), heb ik er braaf voor gezorgd dat ikzelf de eerste was die hem een gelukkig nieuwjaar wenste.
...
anoniem_210306 wijzigde dit bericht op 01-01-2015 22:02
Reden: 2x is niet nodig
% gewijzigd
quote:Qian schreef op 01 januari 2015 @ 21:27:

Wat voor types? Het kan je soms iets over jezelf leren dat te zien..Ha, voor zover ik een goed voornemen heb qua daten in 2015, dan is dat het. Meer over mezelf leren. In al die dates die ik de afgelopen jaren heb gehad, was ik immers de constante. Ik denk steeds meer dat het aan mijzelf ligt dat het nooit tot een relatie komt. Met name mijn onbewuste zelf, waar ik me steeds bewuster van word. Noem het bindingsangst. Ik val per definitie op onbereikbare mannen, zo lijkt het wel. Ik wil beter leren begrijpen waarom dat is en mezelf uit mijn comfortzone schoppen. Anders is er over een jaar weer niets veranderd.
@Reske; wat leuk dat je date gepland staat!

@Qian; beterschap, vervelend dat je weer ziek bent. Jammer dat je geen app van je foute man hebt gekregen; maakt het het niet makkelijker aan de andere kant?

@Rasa; Ik zou het wel willen ja, maar ik heb geen idee hoe ik dat het beste kan doen. Soms kan ik te nonchalant doen waardoor mannen denken dat ik geen interesse heb, en soms schiet het weer de andere kant op. Ik vind het heel moeilijk daar een tussenweg in te vinden.

Wat gaan jullie zaterdag doen?
'Ha buitenlandman, je zit in mijn hoofd. En nou vind ik dat niet onplezierig hoor, maar ik heb je liever in mijn armen dan in mijn hoofd. Gaat dat er nog van komen? Of kan ik je beter verbannen? Ik heb namelijk niet zo'n polygaam hoofd.'

Kerstman komt nog met een voorstel voor zaterdag. Ik ga naar zijn stad deze keer, dus hij is aan zet.
quote:Rasa* schreef op 01 januari 2015 @ 22:21:

'Ha buitenlandman, je zit in mijn hoofd. En nou vind ik dat niet onplezierig hoor, maar ik heb je liever in mijn armen dan in mijn hoofd. Gaat dat er nog van komen? Of kan ik je beter verbannen? Ik heb namelijk niet zo'n polygaam hoofd.'

Best briljant eigenlijk
@verzekerd, ik zou ook zelf een voorstel doen dan? Of toch iig contact zoeken.. Misschien denkt hij wel.. hm, ik hoor niets, dus ze zal wel niet meer geinteresseerd zijn? ;)

Ja, hier ook wel een aantal nieuwjaarswensen van oude dates/chats, oa van foute man.. om 0:02u al meteen.

@madamecannibal, ja eerste week op rp kreeg ik ook heeel veel berichtjes. Is nu wel minder. En nee ik reageer niet op iedereen en telefoonnummer geef ik pas als ik iemand interessant genoeg vind om makkelijker mee te kunnen kletsen. Verschilt heel erg eigenlijk.

@nadine, oh wat spannend, veel plezier! Hopelijk klikt het ;)

@lielie, ligt eraan.. als je echt t idee hebt dat t helemaal niets is.. Maar als ie heel erg aardig is, misschien hou je er wel een leuk contact aan over of gewoon een gezellig avondje ;)

@bosam, ja dat hoor ik van meer mannen, dat er fake profielen zijn, reclame enzo. Heb ik nog nooit gezien..

Oudere man nog even gesproken. Die was aan het nadenken enzo, wist t niet zo goed. Hij wist niet wat hij zelf wilde en had ook niet zo goed door wat ik wilde. Dus heb m gezegd hoe ik er in zit en dat ik het 'nooit meer zoveel van een ander houden' een beetje verontrustend vond. Dat snapte hij wel en moest ie ook nog over nadenken. Haha, dus ja, ik hoor t wel evt ;).

Zaterdag date met lekkere man, haha .

Ik zit er aan te denken om misschien een singlesreis te boeken naar de sneeuw.. Iemand zoiets wel eens gedaan?
quote:AmyFarahFowler schreef op 01 januari 2015 @ 22:32:

[...]

Best briljant eigenlijk Je mag hem rechtenvrij gebruiken
@MaKa, ik ben in de zomer weleens met VillaVibes weggeweest. Erg goed bevallen.
quote:Qian schreef op 01 januari 2015 @ 21:27:

Wat voor types? Het kan je soms iets over jezelf leren dat te zien..Mja, iets te zacht/lief/nerd, maar vooral in hobby's. Fantasyboeken, larp of andere verkleeddingen, gamen.... DIngen waar ik niet zoveel mee heb. Beetje de alternatieve nerds. Hartstikke fijn voor vriendschap of zo, vaak ook welbespraakt (daar hou ik wél van). Heb je er een beeld bij? :-D Oh en vaak in mijn beleving ook wat te enthousiast, maar ik moet zeggen dat ik in dat verband (eigenlijk: de balans in hoe available iemand zich opstelt) moeilijk schijn te zijn. Word er door vrienden wel eens een beetje om uitgelachen. Maar bij anderen is er juist ook wel weer begrip dat het gewoon voor mij wat lastiger is een passend dekseltje (blurghh) te vinden. Dat bedoel ik niet als in dat ik raar ben, maar meer ook in niet het huisje-boompje-beestje-type zijn (maar tegelijkertijd wel stabiliteit willen qua gevoel), geen echte kinderwens, et cetera.
Misschien moet ik ook maar eens zo'n reis doen.

Herkenbaar verder wat je zegt, Rasa. Ook van die druk van de ketel door eerlijk te zijn. Ik doe dat dan ook omdat ik het dan echt letterlijk benauwd heb, haha. En ik begin ook steeds meer vraagtekens te stellen bij waar ik op val. Hoewel ik ook heus wel eens leuke klikken heb met mannen van wie ik op voorhand niet weet dat ze gebonden zijn, dus tja... Er is bij/in mij wel een probleem met verwachtingen en de druk die ik voel als ik niet denk te kunnen voldoen. Dat gaat al verder terug, bijvoorbeeld naar het contact met mijn moeder. Maar dat maakt het wel heel ingewikkeld om te bedenken hoe ik het zou kunnen doorbreken. Als ik door een weerstand binnen iets individueels heen ga, is er weinig aan de hand en ervaar ik zeker dat dat goed kan zijn, bijvoorbeeld met autorijden. Dat is overigens meer angst dan weerstand, maar ik denk dat het in the end beide met angst te maken heeft. Maar als het te maken heeft met verwachtingen van anderen, dat vind ik zó moeilijk. Voelt al snel zelfverloochenend en daarmee als zout in de wonde. Het is niet dat ik een autoriteitsprobleem heb of zo hoor, zolang ik de verwachtingen maar kan plaatsen en eraan denk te kunnen voldoen etc is er weinig aan de hand. Gaat toch vooral om verwachtingen binnen (intieme) relaties. Maar goed, dit is eerder voor de psychepijler vrees is. Ik heb alleen in de kern van het gebeuren nooit echt aansluiting/herkenning bij een ander kunnen vinden. En ik vraag me dus af of ik wel relaties aan kán gaan. Ik wil het (op een voor mij passende wijze dus) wel.
Verzekerd, je mag best door elkaar daten hoor, zeker als er weinig contact is. Ik zou het gewoon vannhem laten afhangen. Als hij belt om een date en je hebt zin, dan ga ja. Anders niet. Maar ik zou zeker niet op hem wachten en gewoon lekker doordaten.

Amy echt hè al die wensen. Eerst wilde ik aandacht maar het is nu al teveel.

Mc welkom hier en ja het is normaal. Het ebt overigens wel vaak af na een paar weken.

Rasa, zodra ik meer wil van een vent ben ik er eerlijk over. Maakt overigens niet veel uit want latter was rebound na mn scheiding(ik was nog geeneens uitverhuisd), dus als de juiste voorbij komt kan ik me wel degelijk snel hechten. Ik kom alleen geen mannen tegen die mijn hart sneller doen kloppen. Ze zijn allemaal zo... Mja... Onzeker lijkt het. Kan aan mij liggen want schijn nogal intimiderend over te kunnen komen maar waar is de vent die zich niet geintimideerd voelt?

Nou het was een hele leuke avond met latter. Heel gezellig ook met de kids. En ik heb mn eerst fuck yes momentje gehad: hij liet merken dat ie zin had. En ik had ook zin en niet zo'n beetje ook. Dus latter is vanaf nu een sv. Voor af en toe. Tot ik n andere heb. Maar tot die tijd. .... En ik weet niet meer wie dat zei over Fwb, ook vrouwen hebben behoeftes. En ik ken hem en ik vind m lekker. Verder hoef ik niets meer, was zelfs al een beetje geirriteerd datvik net een appje kreeg. Toen heb ik hem hartelijk bedankt voor de heerlijk sex.

Gisteravond date met oudere man. Hij is leuk, en aardig, maar hoe forward ie was op de app, hoe afwachtend irl. Ik word er niet goed van dat al die mannen mij laten kiezen, waar gaan we heen, wat gaan we eten. Come on: wees n jager, take charge en ja check in een ooghoek of ik het iets vind en pas je evt een beetje aan... Maar dat softe gedoe van die mannen. Pffff rant over.

Dit gebeuren geeft me wel inzicht over waarom ik zo op latter viel (en ergens nog steeds val). Het is een hele sterke vent die weet wat ie wil, een jager etc. bij hem iets too much want hij vergeet mij volledig in het proces, maar ik merk dus dat ik het daar dus wel warm van krijg. Hij durft gewoon heft in handen te nemen, zelfs al was ik boos op hem. Nog steeds overigens en hij heeft echt afgedaan voor een relatie, maar fysiek. Mmmmm. E datvis puur zn manier van doen, want hij is verre van perfect, geen lichaam waarvan je ideeen krijgt op het strand zeg maar.

Dus het wordt een speld in de hooiberg. Eentje die zo zelfverzekerd en mannelijk is als latter, en wel oog heeft voor mij.... Ik heb tinder eraf gegooid, want daar zitten hele leuke mannen, maar niet dat soort. Perfect voor leuke dates dat wel, maar geen relatiemateriaal, niet voor mij iig. Daarnaast word ik er onrustig van, eerst maar eens de scherven van mn leven oprapen en aan de gang. En wie weet stap ik dan wel in die speld.
@verzekerd,

2 weken is wel erg lang. Denk dat hij geen interesse meer heeft.

Ik zou voor die nieuwe gast gaan, lijkt me wel enthousiast.

@Re_ske,

Leuk voor je meid! Single parents hebben altijd toch een volle agenda.

Maar goed dat je een afspraakje vast hebt staan.

Ja, eigenlijk moet daten helemaal niet zo moeilijk zijn. Ik heb niets

meer van haar gehoord dus ik ga er niet verder mee.

Had gisteren een leuk gesprek met een nieuwe tinder lady, in de buurt

en vandaag weer een paar berichtjes sturen. Ze woont in dezelfde stad,

dus het zal wel makkelijk worden om iets af te spreken.

@madamecannibale,

Als vrouw krijg je een storm aan aanbod, vooral als je het niet gewend

bent. Lees gewoon goed hun profielen door, wanneer je er tijd en zin in

hebt. En gewoon kort berichten eerst.

Oja, en er zitten van die klieren tussen die boos worden als je niet snel

iets terug stuurt. Dat schijnt normaal te zijn, neem het niet persoonlijk.

Direct dat soort klapschaatsen blokkeren en je niets van aantrekken.

@Qian,

Helemaal mee eens, zou leuk zijn als een grote groep leden in dit topic

iemand leuk vinden dit jaar.

Beterschap in ieder geval!

@Rasa,

Klinkt goed, gelukkig dat jij niet flipt als meneer niet om de 3 uur

iets appt.

@imogen,

Wow, klinkt erg gecompliceerd daar bij jou.

Voor de rest bij mij, nog 2 hele dunne lijntjes uit. Maar denk niet dat die

wat worden. Bij één ligt de bal bij haar in het korfbalveld, wat ze volgens

mij niet geheel doorheeft. De ander weet ik nog niet of ik bij haar überhaupt

op de radar ben (volgens mij kwalificeerd dat niet eens als een lijntje

maar ach, optimistisch zijn is één van mijn schijn-goede voornemens)
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
@Imogen; precies wat jij zegt over slappen mannen. Hoe kan dat toch dat er zoveel van die softies rondlopen? Zijn vrouwen te fel geworden of mannen overdreven respectvol? Ik erger me eraan, zo worden we nooit van onze sokken geblazen

Ben je niet bang dat door een FWB afspraak weer gevoelens komen? Regelmatige, goede seks triggert dat vaak wel.

Ik ga vandaag naar het oosten des lands, zal tinder daar eens aanzetten
Haha, imogen.. je bent zo herkenbaar ;)

Maar had je toch weer afgesproken met m ja? En ook met kids erbij (heeft hij ook kids)?

Ik vind t ook zo irritant als ze mij alles laten beslissen. Mijn foute man had zelf ook altijd ideeen. Ik heb wel een sterk iemand nodig, die me een beetje 'lift', zeg maar. Al was hij niet zo heel zelfverzekerd, maar wel ondernemend en initiatiefrijk, wat ik nog belangrijker vind. (Maar idd, geen rekening houdend met mij).

En twijfel ook of ik m nog wil als sv. Volgens mij wil hij dat namelijk wel.. Maar ik twijfel of ik dat aan kan en of hij dat wel verdient ;)

Nou ja, lekkere man van zaterdag eerst maar afwachten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven