Internetdaten - deel 2

16-10-2014 18:55 3090 berichten
En hier weer verder met al onze verhalen over internetdaten!
Alle reacties Link kopieren
@Famke,

Oh, ik wist niet dat jij ook een kind hebt en er niet nog een wil. Waarom niet, als ik vragen mag?

Dat is wel goed, dat jullie er goed en open over hebben gepraat. Ik had dat met foute man ook, het gevoel dat er bij hem iets miste. Bij mezelf ook wel, maar ik vond t te leuk om daarom te stoppen (ik wilde wel bij hem zijn). Maar hij bleef maar volhouden dat dat niet zo was..
Goedenavond allen,

Mag ik me bij jullie clubje aansluiten? Ik heb het idee dat jullie elkaar al langere tijd kennen maar jullie verhalen zijn zo herkenbaar dat ik graag ook beetje mee schrijf en lees...

Ik zit nu al 2 jaar in het dating circuit en krijg van vriendinnen ook te horen dat ik te kritisch ben. Ik ben 40+, geen kinderen maar wil ook graag een man zonder kinderen....haha..nou dat is een moeilijke taak :-)

Ik date meestal via badoo maar dat is echt een kwestie van het kaf van het koren scheiden, ik begin het idee te krijgen dat ik hem daar niet vind. Wat vinden jullie leuke sites?
Neeee ik wil ook geen hihi!

(wordt al duidelijker waarom ik single ben? 😜)
@famkej,

Jammer dat het hem niet gaat worden. Ga je direct weer verder online

hengelen? Het gevoel van bij elkaar willen zijn is volgens mij het

belangrijkste. Ik heb dat nog wel voor m'n ex-date, maar hopelijk

vervangt de tinderlady haar binnenkort op dat gebied.

@rasa, Wow, dat gaat best netjes. 2e date bij iemand thuis is

wel snel. Maar dan heb je wel meer privacy, is het rustiger etc.

Succes bij date3!

Ga ervoor Bessie! Of laat hem ervoor gaan, kan ook

M'n date bericht nog wel terug, dus vanavond of morgen doe ik een

voorstel voor afspraakje 2. Misschien is het dan aan beide kanten

wat rustiger. Het is best vermoeiend om al mijn flauwe opmerkingen

voor me te moeten houden de hele tijd. Wanneer laat je ook je

accuzure kant zien?

@Maka, Ik had een erg goede klik met die date van een tijd terug.

Alleen zag ik haar gewoon niet als iets vast, vond het heel jammer

want we hadden het bijzonder leuk. Maar we hadden elkaar beloofd

eerlijk te zijn.

@Amy, 2 weken is wel lang. Had gelezen dat jij wel veel van die

gezellige avonden hebt maar toch meer wilt. Misschien wordt

vrijdag wel vuurwerk

@efelide, ik begrijp je compleet. Dat je elkaar praktisch niet kent.

Beetje zo nu en dan van die ongemakkelijke stiltes. Volgens mij moet

je toch eerst een soort band opbouwen.

@coolpack2, ben benieuwd wat jouw openingszin/woord/groet is.

Of spreken de mannen jou altijd aan?

@leentje, badoo, wow. Dat vond ik de moeilijkste datingsite.

Veel mensen, een schaars aantal die terug berichten. En dan

ook heel oppervlakkig over het weer kletsen. Ging bij mij nergens over.

Iemand boven de 40 zonder kinderen vinden lijkt me wel een uitdaging.

Ik zou er geen probleem mee hebben als m'n potentiële vriendin al

een kind heeft, heb een tijdje gedate met een single mom.

Naast de tinderlady heb ik momenteel geen koord gespannen.

Wel wat dames die mijn foto hoog inschatten op paiq. Maar daar

staat de lengte ook niet bij. Competitie zal die dag wel erg

makkelijk zijn geweest

Ga ze wel een berichtje sturen, zitten een paar knappe meiden

tussen. Eerst nog even s'werelds beste openingszin ooit bedenken.

Vervolgens 5x door google translate halen voor maximaal succes!
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Pfoe... ik ga nooit meer met iemand mee naar huis op de eerste date. Seks vertroebelt mijn blijk.... Ik voel me zo onzeker en akelig ineens.

Ik heb hem een berichtje gestuurd en hij stuurde gewoon iets terug. nog een paar berichtjes heen en weer enzo. Allemaal prima waarschijnlijk, maar nu ben ik zo aan het nadenken. Ik voel me zo onzeker en zo slecht ineens. Dit heb ik normaal nooit...... heel vermoeiend....

Ik ben geneigd om ermee te kappen omdat ik hier niet zo goed me om kan gaan....
@ reske, ik zeg niet doen al je een negatieve vibe bij iemand krijgt. Je komt niet bepaald met iets neutraals aanzetten, hij klinkt namelijk negatief en dat is niet goed

@ systeemkast, zo heb je niets en zo heb je er twee. Of is die oude vlam ook de single mom?

@ rasa,

Ik ben er achter dat mijn stageplek werkt volgens het principe dat stagiairs meedraaien. Dus het kan bij mij altijd voorkomen dat bepaalde afspraken onverwacht stuklopen op het rooster... Hoort er bij...

Ik begin eraan te wennen dat het er even niet in zit. Begin het ontmoeten van nieuwe potentiële vrienden via NMLK steeds minder als een troostprijs voor daten te zien. Ik vind het wel grappig dat ik bij andere mensen heel nuchter kan zijn, maar zelf nog steeds niet in slaag dat altijd te zijn voor mezelf.
Hoi allemaal,

Systeemkast: badoo is niet moeilijk, het is alleen lastig om iemand te vinden die niet alleen op sex uit is haha

Ik had vanmiddag een leuk gesprek met iemand op badoo maar hij had rare uitspraken waardoor mijn onderbuik gevoel zei dat er iets niet helemaal in de haak was, hij wilde ook al vanavond afsrpeken en op zich heb ik daar geen moeite mee, beter snel om geen verwachtingen te scheppen, maar ik heb het net afgezegd, had er geen goed gevoel over en dan moet ik het gewoon niet doen.

Sybreed: ik heb er ook wel es over nagedacht om me daar aan te melden bij NMLK, is het leuk?
Ik heb zelf geen ervaring met Badoo, maar mij lijkt het helemaal niks.

Dat die vriendin mij "te kritisch " noemt komt ook omdat jullie een stukje missen.

Voor ik mijn date had staan met Weduwnaar heb ik enorm tegen haar zitten klagen over dat ik maar niemand leuks kon vinden en dat ik het allemaal van die leeghoofdige "Ik hou van voetballe en ik wil een vrouw om iets mee op te bouwe " types waren. En zij heeft op haar beurt weer een vriendin die volgens haar onrealistische verwachtingen heeft en daarom ook steeds missmatches heeft. ( Vrouw van 38 die alleen op spierbundels van 25 valt). Dus ze wil me daar denk ik ook een beetje voor behoeden en vind dat ik gewoon wat meer moet proberen en niet zo snel mijn mening klaar moet hebben.

Ze heeft gedeeltelijk gelijk, denk ik.
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Renske: misschien valt het heel erg mee en is het hartstikke leuk.....en ben je pas heeeel erg laat thuis

Het rare is dat ik nooit veel zin heb voor elke date, maar als ik er 1 maal ben valt het altijd weer mee :-)
@ Famkej: ik ga niet mee op de groepsdate. Als ik het zo mag noemen.

Jammer dat het hem niet gaat worden.

@ Re_ske: gewoon gaan. Als je bij de 2e date merkt dat het het echt niet is, eerlijk aangeven. Bij mij is het vaak als ik geen zin heb, dat het dan net superleuk is. Dus wie weet ;).

Wel balen van je deur. Hopelijk wordt ie snel gemaakt.

@ systeemkast: humor waarderen vrouwen. Gewoon jezelf zijn. Een zogenaamd masker opzetten is een turn off.
Carpe Diem!
--
@ renske , wat heb je te verliezen? En wat is het ergste dat er kan gebeuren? Ik ben 1 keer bij een date weggelopen na 1 drankje. Geld op tafel gelegd en doei gezegd. Dat is denk ik het ergste dat er kan gebeuren.

@ rosa, ik denk dat het heel slim is dat je hebt gewacht. Meestal ben ik wel vrij als om seks gaat, maar ik merk dat het je gevoel erg kan vertroebelen. Ben benieuwd hoe het verder gaat.

@ pippa, dat herken ik heel goed.
@wink, relax. Voel je niet akelig, juist het tegenovergestelde.

En niet teveel nadenken, geniet. Praat er anders gewoon open met hem over.

Zou jammer zijn als jij het afkapt om onzekerheid terwijl jullie wel

een leuke match zouden kunnen zijn.

@sybreed, haha, nee, oude vlam gisteren geappt. Volgens mij had ze

gewoon iets teveel op en greep ze de eerste de (uiteraard) beste knappe

gozer binnen handbereik (moi). Dus 1 draadje momenteel.

Volgens mij is dat nmlk ook wel iets meer voor mij, niet die druk van:

We moeten deze of volgende date weten of we bij elkaar passen of niet.

Ik heb eindelijk een bank, klere ding moet alleen nog wel 2 etages

omhoog. Maar dan ga ik ook film avondjes smijten op nmlk, lekker

obscure films draaien. Dan komen er ook alleen maar aparte mensen op af.

Meer mijn volk

Dus je bent wel op je gemak bij anderen, maar niet als je alleen bent?

Begrijp het wel, ik krijg soms ook de zenuwen van mezelf.
Masker der formaliteit is er goed bij mij ingehamerd sinds de middelbare.

Best moeilijk om eruit te krijgen, vooral als degene waarmee ik afspreek ook

eerst heel algemeen netjes is. Soort automatisme, Oh, we hebben een normaal

persoon tegenover ons, mask-on, shields up.

Het rode zware monster is naar boven gesleurd. Trots op mezelf, 3 jaar

geen fitness heeft zijn vruchten afgeworpen.

Morgen zal ik wel niet kunnen lopen, maar ach, normale werkdag.

Straks ff aanmelden op nmlk.
@Leentje, schrijf gezellig mee, het is hier best een duiventil hoor! Ik haal mijn dates afwisselend van Paiq, Tinder, E-matching en Match4Me. En nu ben ik even helemaal nergens actief. Wilde eigenlijk net maar even een datepauze inlassen, toen er toch nog nog een date werd gepland met Kerstman (1e date was op kerstavond). Ik kijk even aan hoe dat afloopt en daarna zie ik wel weer.

@Winkje, hoe bedoel je dat seks je gevoel vertroebelt? En wat jammer dat je je nu een beetje shit voelt over je spontane actie op de eerste date! Enig idee hoe dat komt?

O, en 'hihi' vind ik ook dodelijk, al helemaal bij een man. En ja, al jaren single
@Winkje; ik snap wel wat je bedoelt met een vertroebelde blik. Ik ben redelijk best wel vrij met seks, en kan het ook zonder gevoel. Met een maar; als ik diegene wel leuk vind, of erna leuk ga vinden, ben je emotioneel veel meer betrokken. Bovendien doet een afwijzing na seks meer pijn dan ervoor.

@Systeemkast; mwah, de hoop op vuurwerk heb ik nooit

@Renske; ik ben heel benieuwd wat je beslist. Ik heb besloten me niet zo te laten leiden door vriendinnen. Al die goedbedoelde adviezen zijn leuk, maar overschreeuwen soms wel eens wat ik nu vind of wil.

@Famke; super jammer van je date. Vervelend als na zo'n periode van spanning toch weer blijkt dat het 'het' niet helemaal is!
quote:Re__ske schreef op 06 januari 2015 @ 16:52:

Ik heb zelf geen ervaring met Badoo, maar mij lijkt het helemaal niks.

Dat die vriendin mij "te kritisch " noemt komt ook omdat jullie een stukje missen.

Voor ik mijn date had staan met Weduwnaar heb ik enorm tegen haar zitten klagen over dat ik maar niemand leuks kon vinden en dat ik het allemaal van die leeghoofdige "Ik hou van voetballe en ik wil een vrouw om iets mee op te bouwe " types waren. En zij heeft op haar beurt weer een vriendin die volgens haar onrealistische verwachtingen heeft en daarom ook steeds missmatches heeft. ( Vrouw van 38 die alleen op spierbundels van 25 valt). Dus ze wil me daar denk ik ook een beetje voor behoeden en vind dat ik gewoon wat meer moet proberen en niet zo snel mijn mening klaar moet hebben.

Ze heeft gedeeltelijk gelijk, denk ik.

Hee Renske, Toch even reageren, Ik herken wat je schrijft, ook wat je hiervoor schreef over wat die vriendin zei. Had een tijdje terug een gelijksoortige situatie. Een vriendin en ik waren uitgebreid over mannen aan het kletsen. Ik vond iemand leuk. En op een gegeven moment wees ze me erop dat hij wel z`n zaakjes op orde heeft (baan enzo) en ik niet (ziek en geen werk).

Achteraf was ik enerzijds verontwaardigd: Is iemand met werk dan 'hoger'? Moet ik omdat ik ziek ben, mijn lat lager zeggen?

En anderzijds, dacht ik ook, waarom zei deze vriendin dit tegen me? Ik gok om me te behoeden voor pijn... Het klopt wèl dat ik nu eenmaal niet zo flexibel ben, en bijv in werk zoekende, emotioneel niet altijd stabiel.

Maar evengoed is het aan mij om te kiezen met wie ik date. En ik màg evengoed een poging wagen, evt een blauwtje lopen hoort ook bij `t leven Vroeger koos ik namelijk altijd de veilige weg.

En nu weet ik het even niet (of de lat nou goed ligt, vraag me uberhaubt af òf er een lat is? is er niet liefde of niet?), maar ik ben toch niet aan het daten ;)

Wat Amy ook zegt, input van vriendinnen maakt soms wel dat ik mijn eigen idee minder voel.
*** Date update ***

Aanmeldingen: Systeemkast, Amy, Renkse, Buffie, Rasa, Efelide, Ngs, Bessie, Sybreed, Lady Dana en ik

Afmeldingen: Coolpack, MissPatrice

Ik heb van Systeemkast, Renske en Buffie de voorkeursplaats ontvangen (Amsterdam of Utrecht). De rest heb ik een bericht gestuurd of ze mij willen vertellen wat hun voorkeur is. Willen jullie mij dat laten weten?

Wie missen we nog? Nadine, Imogen, Qian, Winkje, Leentje, Maka en ??? - willen jullie laten weten of jullie mee willen gaan (als de datum schikt). Zodra we het idee hebben dat we compleet zijn en de voorkeursplaats weten zal ik de datumprikker versturen (alle vrijdagen van dan af tot eind februari).

*** einde date update ***

@Maka, tuurlijk mag je dat vragen en wil ik je ook best vertellen, maar liever via PB anders wel erg herkenbaar en persoonlijk voor een openbaar forum. Ik was er misschien ook wel mee doorgegaan als hij iets gevoeld had, dan was het misschien nog gekomen (al denk ik van niet, maar had het wel gewild). Erin blijven hangen is ook niet goed, dus gewoon streep eronder.

@Leentje, welkom! Heb je nooit een andere site dan Baddoo geprobeerd? Ik ken het niet, maar hoor dat er veel seks-zoekers zitten. Aan de andere kant zitten die er overal tussen en is het altijd vissen en aanvoelen wat iemand voor intenties heeft. Op RP zitten best veel mannen in jouw leeftijdscategorie zonder kinderen die ze ook niet willen (ga ik even vanuit bij jou omdat je boven de 40 bent). Die mannen kan ik niet benaderen, want kind, maar jij wel

@Systeemkast, al vorderingen bij de laatste date lady? En nee ik ga niet online hengelen, ik ken nog genoeg mensen waar ik (vriendschappelijk) mee af kan spreken voordat ik nieuwe bronnen aanboor :-). Zo spierbundels? Moest wel lachen om rode bank. Ik heb ooit een vreselijke date gehad op een rode bank....... noem hem 'slide over', mijn vriendinnen weten direct wie ik bedoel en ik snap niet dat ik dat ooit gedaan heb

@Winkje, niet kappen omdat de onzekerheid de kop opsteekt hoor. Het is herkenbaar en logisch. Zolang hij reageert en interesse toont is er niets aan de hand toch? Maar ik weet dat het je gek kan maken hoor!

@Renske, balen van je 'kastje naar de muur dag'. Hopelijk voel je je al iets beter. V.w.b. je date, je hebt weinig te verliezen toch? Is het niets dan kap je het na korte tijd af en misschien is het wel heel leuk. En je moet je niet verplicht voelen om langer te blijven zitten omdat hij 1 uur rijdt, dat is zijn keus!

@Qian, de meningen van vriendinnen, collega's en anderen tja... herkenbaar. Ze bekijken het altijd anders, maar zij daten dan ook niet (online) in deze wereld. Ik hoor het aan en pik er alleen uit wat ik handig vind en gebruik ze als klankbord (vinden zij leuk die verhalen en ik fijn om te delen en te horen hoe zij erover denken). Denk trouwens niet dat Amy bedoelde dat ze zich er minder door gaat voelen en dat moet jij ook niet doen. Iedereen zoekt 'zijn prins/prinses op het welbekende paard' en het is makkelijk roepen dat je niet zo kritisch moet zijn of niet moet zoeken. Ben je helemaal gestopt met daten?
Ik vind hihi ook zo niet mannelijk.

Winkje: Vervelend dat je je nu onzeker / akelig voelt. Ik heb zelf weinig ervaring met snel seks met een "nieuw "iemand, dus kan je niet echt adviseren in deze. Hoop dat je gevoel snel over gaat.

Qian: Thnx voor je bericht. Mijn vriendin bedoelt het vast niet slecht maar ik vind wel dat ze in zekere zin "makkelijk praten "heeft. Zij is al bijna twaalf jaar samen met haar nu man. Zij heeft hem overigens ook via internet leren kennen. Ik ken hem niet heel goed, maar ook hem had ik waarschijnlijk nooit uitgekozen als ik hem via internet had leren kennen. Hij is tien jaar ouder ( en zij was toen nog jong, dus dan is tien jaar nog best veel) en qua uiterlijk ook niet mijn type. Maar goed, zij viel op hem. Hebben ook wel stormachtige periodes gehad in hun relatie, maar zijn nu gelukkig getrouwd.

Ik heb soms gewoon het gevoel dat mensen ( vrouwen?) zo snel tevreden zijn. Ik heb nog een andere vriendin die ook via internet heeft gedate. Wonen niet heel dicht bij elkaar, dus zien elkaar in het weekend. Maar hij is dan vaak druk met zijn hobby en zij zit er dan bij of gaat zelf wat doen. Geeft ook aan dat ze zich soms op de tweede of de derde plek voelt staan. Ik heb gevraagd: wordt je daar nu gelukkig van? En dan is het antwoord nee... En ik weet zelf ook hoor ( ook uit eigen ervaring) als je eenmaal in een relatie zit hak je de knoop niet zomaar door, geef je niet zomaar op. Zo hoort het ook, want je moet voor elkaar vechten. Dat is ( in mijn ogen) liefde. Maar laatstgenoemde vriendin vecht voornamelijk in haar eentje. En die fase heb ik al gehad met ex. Doe ik niet meer aan. Dan maar niet. Dus ja... soms denk ik: ik ben misschien kritisch ja. Maar anderen zouden misschien van mij wel wat kritischer mogen zijn.

Wat betreft daten en werkloos: ik ben nu ook werkloos. Daar ben ik niet blij mee. Maar ik vind als je probeert om de situatie te veranderen, of op op andere manier je dag ( nuttig) doorkomt, dat het niet erg is. En het ligt er ook aan waarom iemand werkloos is. Jij bent ziek, dus is het waarschijnlijk buiten jou schuld. Dat is al iets heel anders dan dat iemand gewoon niet ambitieus is. En ja daarbij: tegenwoordig raken zoveel mensen werkloos. Dat kan eigenlijk echt geen "graat meter" meer zijn en je moet je er zeker niet minder door voelen.

Ik heb de knoop doorgehakt. De date gaat door.
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
@Re_ske, pff wat een gedoe he!

Wat heb jij eigenlijk, dat je in een rolstoel zit..?

Is het misschien ook een beetje spanning, dat je niet zo'n zin hebt in de date? Heb ik wel vaak, zie er meestal wel minstens een beetje tegenop ;) Maar ja, dan denk ik.. ach beter dan thuis op de bank zitten.

Ah, goed te lezen dat je de knoop hebt doorgehakt! You go girl ;)

Badoo zit ik wel op, ik vind er wel knappere mannen op zitten, beetje als Tinder. 1x date van gehad, maar dat was geen succes.. Heb wel al een hele tijd contact daar af en toe met een mooi exemplaar. Net geen relatiemateriaal, volgens mij is hij daar ook nog niet echt aan toe. Maar gisteren wel ff over een date gehad. Op zich ook wel weer fijn, eentje die niet zo zit te pushen om een date.

E-matching en match4Me (gisteren aangemeld), vind ik het aanbod echt bedroevend..

Meeste dates heb ik via Relatieplanet en Tinder.

'Hihi', sja. Knap er niet direct op af, maar het is niet zo mannelijk nee ;)

@Amy, herkenbaar. Ik kan seks hebben zonder gevoel, maar daar vind ik niet veel aan. En als je wel wat voelt, wordt t na sex intenser en idd pijnlijker als t stopt.

@Famke, ik zal je een pb sturen.

Ik krijg wel vaker (min of meer tussen neus en lippen) te horen dat ik er teveel mee bezig ben, het 'zoeken'. Misschien ook wel zo.. maar ja, ik vind het alleen maar niets. En in het dagelijks leven kom ik geen leuke (vrijgezelle) mannen tegen of weet ik niet of ze single zijn etc. En ik vind het leuk om te doen..

Te kritisch.. tja.. Ik weet dat ik veel voor lief kan nemen als ik verliefd ben. En daarom vooraf proberen kritisch te zijn ;) En toekomstperspectief vind ik daarin heel belangrijk, voor een echt serieuze date dan. En ik ben nog maar net bezig, dus ik wil niet direct settelen voor iemand die niet voldoet aan mijn belangrijkste eisen..

Gisteren met advocaatje min of meer afgesproken voor een date. Maar vandaag niets meer van m gehoord, al begon ie gisteravond ook pas laat.. Ben ook wel heel duidelijk geweest over mijn twijfels (zijn kinderwens).

Date van zaterdag laat niets meer horen. Gisteren aangesproken, toen was ie aan t werk zei ie, maar zou er op terug komen. Niet dus. Zo stom vind ik dat, ben gewoon eerlijk, is dat nou zo moeilijk. Ga er zelf ook maar niet meer op reageren. Vind t wel prima.
Rasa: vind je t wel es lastig om weer opnieuw energie te steken in een nieuwe date? Ik merk dat ik me best wel weer een beetje moet opladen als ik weer een date heb, daarom heb ik ook een tijdje een pauze ingelast, misschien dat dat ook wel de reden was dat ik geen zin meer had...

Hihi vind ik ook vreselijk bij een man...afknapper...
Ow ik ben al twee dagen ah rennen, zie iets van een datumprikker langskomen maar moetveerst 2 pag doorlezen geloof ik! Ik ben er nog maar moet weer rennen!

Heb ook okc weer geactiveerd maar geeneens tijd gehad om te reageren daar ook!
Jeetje wat wordt hier veel geschreven zeg

Ben even benieuwd..

Ben ik de enige die het zwaar irritant vind als Tinder gesprekken beginnen met ''hey, hoe issie of hey alles goed'' ??

Ze kennen me toch niet, dus het interesseert ze toch niet :D plus dat het ook totaal niet orgineel is.

Meestal antwoord ik dan met ''ja hoor'' en vervolgens begin ik over een foto ofzo, op deze manier een leuk gesprek te krijgen. Laatst antwoordde ik met ''ja prima'' vervolgens zegt ie: ''nou mooi, lekker weekend gehad'' ??

BOOORIINNGGG!! Meteen match opheffen.

Gesprekken moeten voor mij wel op een leuke manier beginnen (leuke opmerking over een foto bijvoorbeeld), anders haak ik eigenlijk meteen af. Met ''hey alles goed'' kan ik gewoon niks.

Ben ik de enige die hier zo kneuterig in is ??
@Lielie, nee hoor, ik vind zo'n start ook een enorme afknapper. Hoe is het? Goed. Fijne dag gehad? Ja hoor. Nog iets leuks gedaan van het weekend? *delete*

@Imo, als je verder geen tijd hebt, alleen even je voorkeur Amsterdam/Utrecht en je mailadres PB'en naar Famke

@Leentje, ik ga met internetdaten altijd heen en weer van nieuwsgierigheid naar moedeloosheid en weer terug naar nieuwsgierigheid. Ook nooit zin in een first date. Maar ja, die is nou eenmaal nodig om bij een second date of meer uit te kunnen komen. Bij ongeveer 5 op de 6 mannen blijft het bij mij overigens bij een first date. De rest strandt bij second of third. En ja, soms ben ik er dan dus even helemaal klaar mee. Ik zit op dit moment tussen een second en een third date in, een zeldzame en hoopvolle situatie
@ Rasa.. ah mooi, dus ik ben niet de enige die het een afknapper vind haha !:D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven