Internetdaten - deel 6

16-05-2016 20:13 1341 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na 3003 posts is het tijd voor een nieuw topic...

Iedereen mag meeschrijven, zo lang je maar schrijft met respect voor elkaar.

Over internetdaten: de do's en don'ts, gekke ervaringen, leuke en minder leuke ervaringen, tips en lieve woorden als het even niet zo goed gaat.
I am an angel, but when you break my wings I will fly on my broom... ;-)
We maken het toch allemaal mee? Mijn en zijn ritme zijn nou eenmaal anders en ja...we hebben ook in de nacht berichten gestuurd.

Trees We hebben 3 weken geleden al meerdere dagen gechat en we waren elkaar ineens kwijt dus mijn vraag komt niet uit de lucht vallen.

Ik ga niet unmatchen en ik ben misschien door mijn ervaringen met ghosten wat te voorbarig. Ga gewoon mijn ding doen en zie het wel. Misschien ummatcht hij me zelf wel als hij afgeknapt is. Geen idee. Heb t een beetje op mijn heupen denk ik. Thanks voor het meedenken.
Iedereen staat daar anders in en het is ook zeker niet om jouw standpunt en visie in het ongelijk te trekken hoor. Gewoon om de andere kant te laten zien.

Ik ben inderdaad niet direct zo laaiend enthousiast over een Tindermatch dat ik daarvoor veel op mijn telefoon zit. Het is maar een foto voor me tot de date. Ik check wel dagelijks maar ik heb momenteel ook weinig om handen.

Eerst de date maar afwachten of ik hem iets vind. En als er dan na een tijdje wat groeit, dan heb ik wel behoefte aan meer contact. Maar ook dan nog. Ik heb relaties gehad dat we elkaar niet wekelijks zagen en dat was ook prima. Ik vind het al snel verstikkend. Gelukkig is het type man waar ik op val ook niet van het samen op de bank zitten en hele dagen appen.
quote:patleeuw1 schreef op 03 augustus 2016 @ 10:18: Ogut. Als het zo al direct gaat weet je genoeg. Op lexa is het veel bezoek en weinig tot geen reacties. Of er wordt alleen een flirt gestuurd. Op 2 gereageerd en volgt er na 2 berichten geen reactie meer.

Nou Pat, dan weet je inderdaad genoeg. Inderdaad superveel bezoek, flirts, favoriet gemaakt, een paar keer een berichtje, En inderdaad, paar berichten en niets meer. Kerels uit de buurt, leek leuk te klikken qua interesses, zag dat eentje net weer gekeken had, maar geen bericht, hoewel we een hele avond hebben gechat. Ben nu wel met eentje aan het chatten op Facebook, lijkt op sommige punten heel leuk, maar op sommige punten weer kortzichtig. Komt ook van Lexa af.

Choco, ook niet heel vaak een eerste date hier. Na een paar minder leuke eerste date ervaringen ga ik er toch wat anders mee om denk ik. Dates waren verder gezellig hoor, maar daarna klap in gezicht door verschillende redenen.

Corona, ben het met je eens over die ja of nee knop, terwijl ik denk dat je op een tweede date meer jezelf bent. En die 2 dagen... Zou het er zelf bij laten zitten, maar dat ben ik. Graag of niet.

Waterman, wat je zegt in je laatste berichtje over zichzelf sparen, denk dat je dat helder ziet.
Gedate op RP ( heel kort)en Match4me. Ook daar is t gedrag van date mannen. me nooit duidelijk geworden. Mannen die super enthousiast leken en dan opeens geen antwoord. Maar dan wel steeds gluren op je profiel. Ik kan t prima hebben als ik iemands type niet ben, maar zeg t dan.

Helemaal erg is Parship!! Daar vraagt zo n grijze duif in pak om je foto ( die zijn namelijk niet automatisch zichtbaar) en als je die dan stuurt ( je wilt toch wat meemaken voor die 30 euro per maand) hoor je niets meer. Geen aanrader
waterman veel plezier op je date vanavond.

Zijn er nog met plannen in die richting?
Dank
Nou als iedereen dan weer meeschrijft laat ik ook maar wat horen:

Waterman ik denk ook dat corona daarom erover twijfeld. Ik zou dat ook hebben. Graag of niet en deze lijkt niet over te lopen van enthousiasme of hij heeft reden waar je alleen naar kan gissen en wilde gewoon n gezellige avond.

Treez: Hoe is t? Geen meningsverschil meer gehad?

Bren: 2 lijntjes zou mij ook meer dan genoeg zijn hoor. Snap ik wel, al zou ik t geen datepauze noemen.

Pat: Hoe gaat ie? Aan t daten of helemaal niet? En met die 2 dames?

Nijn: Fijne vakantie en die date klinkt goed!

Wat betreft tinderman en ikke. En of we t n relatie noemen of nog daten................euh geen idee?

Ergens er tussenin denk ik.

Sinds de vakantie van zijn kinderen hebben we elkaar 1 avondje gezien (2 uurtjes) verder hadden we beiden ook geen tijd, er moet gewerkt worden en onze diensten passen niet bepaald bij elkaar heel vaak. A.s. maandag had hij vrij bv. tja en ik weer late dienst. Heb ik vrij dan heeft hij een nachtdienst gehad en is aan het slapen of doodmoe.

A.s zaterdag hebben we afgesproken.

En ik denk niet dat er dan wat tussen komt, hij klonk daar erg vastberaden over.

Het voelt wel als meer dan een date, ik heb al vrienden van hem gezien en hij mijn kinderen en ook een vriendenstel. Met 'alleen maar n date' zou ik daar toch anders over denken en dat proberen te ontwijken. Ik weet ook dat zijn omgeving weet van mijn bestaan, hij heeft daar wel over gehad.

Ook is t al vanzelfsprekend dat we wéér afspreken. Het is niet vrijblijvend in ieder geval.

En hij was erg duidelijk in exclusief zijn, al erg snel (3de date ofzo).

Maar bij een relatie denk ik ook dat er meer tijd samen moet zijn geweest. Het gaat dus nog steeds rustig aan, maar wel oke. De goede kant op dus.

We wachten dus gewoon rustig af.

Ik vind m nog steeds net zo leuk.................al vind ik dat gepuzzel om elkaar te kunnen zien soms erg frusterend. Hij zegt dat dat in September beter word.

Dat wacht ik dus zowiezo af.

Ik heb niet de behoefte meer nu om te daten. Dus dat gebeurd niet meer voorlopig. Weet ook niet zo goed of ik hier nu nog zal meeschrijven of niet. Lees wel vaak mee.

Gewoon omdat ik wil lezen hoe t jullie vergaat.

wat betreft sites..............met lexa is mijn ervaring dat er veel mensen op zitten die geen betaald profiel hebben en die geen berichtjes kunnen sturen. Die kunnen alleen rondkijken.

Die kijken dus bv tig keer op je profiel en kunnen je niet bereiken of terug reageren.

Heb daar wel s iemand gezien die ik enorm leuk vond en m toen mijn mailadres gegeven in n bericht. Die mailde direct en bevestigde dit. Is nooit wat geworden trouwens, na de eerste date was dat al duidelijk.

En n beetje denk ik ook..................als je al geen geld hebt om daar lid te worden heb je dan wel geld om n keer n borrel te gaan drinken?

Het nadeel van tinder vind ik dat t zo vluchtig is. Je moet hup hup reageren anders ben je zo unmachted en dan weg dus for ever.

Ook vind ik dat er wel veel engerds op zitten (piemelfotos en meteen afspreken types)

Maar heb wel de meeste dates via tinder gehad. En daar waren best serieuze mannen bij hoor.

Een vriend van mij wil écht vrijgezel blijven en gebruikt tinder alleen om even leuk gezelschap te hebben in de kroeg of in een vreemde stad ofzo. En als daar meer uit voortkomt is dat leuk. Maar die heeft ook geen serieuze intenties.

Zo zie je maar heeft iedereen zijn eigen wijze en daar heb je maar mee te dealen en achter te komen tzt.

waterman veel plezier vanavond!

groeten minaa
Waterman veel plezier !!!

Minaa, wat leuk dat je weer wat mee schrijft, geniet van je verhalen en (klinkt stom) ze zijn ook leerzaam ergens. Zo van hoe het ook kan.

Nijn, fijne vakantie.

Treez, geen plannen helaas.

Hier weinig nieuws, er heeft me iemand een 2e berichtje terug gedaan, leek me leuke kerel dus gewoon een suf berichtje gestuurd offie wel tijd had voor een vriendin. Gelijk reactie terug ja natuurlijk daar maak je tijd voor. Dus ga er ff verder mee mailen.
Pffff ok schaam me dood voor mijn dramaqueenmodus van gisteren.

Hij had t ff druk. Is weer vol enthousiasme aan het berichten.
Corona, maar goed dat je m niet unmatcht hebt.

Date was top!
anoniem_301963 wijzigde dit bericht op 06-08-2016 02:21
Reden: Letter vergeten
% gewijzigd
Vertel Waterman :-)
Leuke man die er uit zag als op de foto, Ik moet toegeven dat ik in t begin weer wat twijfels had, omdat het een avond dreigde te worden met uren lang gepraat over werk, de wereldeconomie en zo. God, wat heb ik daar hekel aan.

Maar okay, mijn pogingen om t gesprek wat persoonlijker en luchtiger te krijgen , lukten wel.

Het was al met al opeens half twee en we zaten nog op dat terras. Een paar positieve punten: geen vunzige grapjes, stelde voor een borrelhap te bestellen en at lekker mee. ( ik eet graag en loop altijd tegen mannen aan die ' niet om eten geven'. Dan ga je ook niet ongenegeerd meer zitten schranzen ), wuifde mjn voorstel om de rekening te delen weg. Zoent lekker ( daar kwam t dus van) en heeft al met al de 'eerste date test' doorstaan met vlag en wimpel.

Op naar de volgende date. Hij heeft er ook zin in!!
Wat zijn jullie criteria voor geslaagde date? Ben ik wel nieuwsgierig naar.
Wat leuk waterman! Dat klint inderdaad als een geslaagde date! Hoop dat mijn date volgende week ook zo verloopt...inclusief zoenen als het klikt
Ja. Net geappt en hij wilde nu nog wat gaan drinken en morgen dan dat wandelen. Dat vind ik nu ook wel weer heel veel... Ga zo lekker slapen en denken wat ik morgen aan moet.

Slaap lekker allemaal!
quote:[message

...

Hier weinig nieuws, er heeft me iemand een 2e berichtje terug gedaan, leek me leuke kerel dus gewoon een suf berichtje gestuurd offie wel tijd had voor een vriendin. Gelijk reactie terug ja natuurlijk daar maak je tijd voor. Dus ga er ff verder mee mailen.Oguttegut ( ik onthoud steeds niet de exacte namen) Is dat nog iets geworden?
anoniem_301963 wijzigde dit bericht op 07-08-2016 00:13
Reden: Toevoeging
% gewijzigd
Waterman dat klinkt inderdaad leuk en dat hij meteen voor de volgende dag wat voorstelde komt denk ik omdat hij er wil van profiteren dat het weekend is. Tijdens de week zal dat minder lukken waarschijnlijk. Vind het enkel positief hoor.

Wij zien elkaar, sinds onze eerste date, elke dag.

Een geslaagde eerste date is voor mij een leuke date waar de uren voorbij vliegen, alles vanzelf gaat en wanneer beiden graag een vervolgdate willen. Er hoeft daarvoor niet eens gekust te worden of zo.

Kan zeggen dat ik veel eerste dates heb gehad en geen kwart daarvan aan deze criteria voldeed.

Corona ik duim voor jou!
Klinkt idd leuk Waterman :-) Hoop dat je 2e date net zo leuk wordt als de eerste!

Lieve mensen, ik snap iets niet. Je leest overal dat je je 'kwetsbaar moet opstellen' tijdens een eerste date.

Maar het is mij gewoon niet duidelijk wat daarmee precies bedoeld wordt..

Kan iemand mij dat eens uitleggen????
Yolo!
Ik las t nooit maar vind het ook een idiote tip. Tenminste als er mee bedoeld wordt dat je bjj een eerste date direct je rugzak uit moet gaan pakken. Dat kan altijd nog, eerst maar eens een oppervlakkige gezellige avond. Het vooral een beetje licht houden.

Ik ben het er wel mee eens dat het niet zo prettig is wanneer iemand bjj een eerste date weinig van zichzelf laat zien, afwachtend is, doet alsof zijn of haar leven helemaal perfect is.
Chocoladefan ik begrijp helemaal niet goed wat die zweverige uitspraken willen zeggen ('Dicht bij jezelf staan' en 'in je eigen kracht staan' past in hetzelfde straatje, snap er niks van).

Hoe je het ook draait of keert is een eerste date steeds met een wildvreemde, ook al ben ja al weken aan het appen (wat ik trouwens nooit heb gedaan).

Een eerste date moet leuk en luchtig zijn, kan me niet voorstellen dat je meteen een hele hoop miserie op tafel moet gooien of wil horen. Ik knap er alleszins op af. Of bedoelen ze daarmee iets anders? Zou het niet weten...

Niks van aantrekken.
Ik heb dat ook nooit gelezen hoor. Wel hele waslijsten met waar je het juist niet over moet hebben.

Het beste advies lijkt me juist het tegenovergestelde. Je niet al te kwetsbaar opstellen op je eerste (of zelfs tweede!) date. Je open opstellen lijkt me beter gezegd, geïnteresseerd. Je weet al snel voor jezelf of je de date potentie heeft. Maar je weet nog helemaal niet wat je date nou echt van je vindt.

Dus wat Trees zegt, leuk en luchtig. Geen sollicitatie- of intakegesprek. Kwetsbaar heb je, als er iets moois ontstaat nog tijd genoeg voor
Heb het hier op Viva al vaak gelezen hoor dat je je 'kwetsbaar moet opstellen' bij het daten. Niet zozeer in onze draad maar wel op andere topics waar mensen raad vragen bij het daten.
Ik heb er gisteren een topic over geopend
Yolo!
Ik zag je topic voorbij komen. Wat ikzelf denk is dat ze bedoelen jezelf zijn.

Hier weinig nieuws. Ik werd zaterdag benaderd door een erg leuke man irl maar mijn chauffeur stond te pushen om weg te gaan dus geen naam of nummer, grrrr. Verder zou ik misschien uit gaan met een man waarmee ik al langer contact heb op WhatsApp via Tinder maar hij blijft steeds bij een halve afspraak. Eigenlijk heb ik al geen zin meer ondertussen dus ik denk dat ik dat ook maar afbreek. Graag of niet, en dan ben ik toch best een relaxed persoon. Gisteravond wat nieuwe matches gemaakt. De twee oude die door de selectieprocedure kwamen hahaha, reageren niet meer. Ze hebben ook niet unmatched maar ik hoor nu al even niks.
Waterman, nee de drukke meneer heeft na het 3e geen berichtje terug gestuurd. Duidelijk genoeg, geen tijd voor een vriendin. Jouw date klinkt wel goed.

Treez, sinds de eerste date elke dag zien, dan moet je wel boem verliefd wezen lijkt mij, heb ik zelf nog nooit gehad.

Fluttershy, denk dat ze ook bedoelen jezelf zijn. maar goed, voor een eerste date ben je toch wel wat opgepoetst en zet je je beste beentje voort.

Krijg straks een koffiedrinker, vriend van moeilijke man. Leren kennen tijdens iets waar moeilijke man me voor vroeg. Had me opgezocht op Facebook en stuurde berichtje of ik goed thuis was gekomen toen (beetje teveel bier), wat zitten chatten een maand of 2, hij komt nu op de koffie. In echte leven verlegen zegt ie, ben benieuwd, is zo awkward als je in je eentje het gesprek gaande moet houden. Nou ja we zullen zien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven