Internetdaten

07-05-2011 19:26 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het leek me leuk om weer eens te daten. Omdat ik het erg druk heb en de meeste van mijn vrienden niet meer veel uitgaan, besloot ik het eens een keer via een datingsite te proberen.

Maar wat een teleurstelling zeg. Ik had echt niet de hoop de liefde van mijn leven daar tegen te komen.

Maar het enige wat ik krijg zijn berichten van mannen die minstens 40 jaar ouder zijn met de boodschap dat zij "ook niet naar leeftijd kijken" .... of van mannen die alleen uit zijn op seks.

Als je dan bepaalde profielen bekijkt dan zijn er ook veel mannen die in hun oproep schrijven "wel met foto want jij ziet mij immers ook". Ja en?! Dat is toch je eigen keuze om met je snufferd op de datingsite te gaan staan.

Zucht ... herkent iemand dit of zijn er ook serieuze sites waar serieuze mannen zitten, die niet meteen beginnen over seks o.i.d.?!
Er is net een nieuw topic geopend over internetdating, daar kun je meer ervaringen lezen. Daarvoor is er ook nog een heel vol topic, zoek maar op "internetdating kletstopic" en "internet dating verder kletsen"
Ik heb 'm al 7 jaar,...gevonden via internet,..

Maar,...het was idd ff zoeken en er zitten een hoop gestoorden tussen,...

Succes!!
Ik ben met mijn soulmate getrouwd. Maar via internetdaten hadden we nooit gematcht

Ga lekker veel naar buiten, dan kom je ze vanzelf tegen!
quote:wizziwik schreef op 07 mei 2011 @ 20:01:Ga lekker veel naar buiten, dan kom je ze vanzelf tegen!Dat vind ik zo'n dooddoener. Het is mooi dat jij je soulmate bent tegengekomen, maar dat gebeurt niet iedereen. Ik begrijp wat je bedoelt, maar zo makkelijk gaat dit niet.
Weet ik. Ben lang genoeg alleen en op zoek geweest. Maar 'in de natuur' zie je toch een hele andere kant van iemand. Je kunt beter iemand zijn uitstraling 'lezen'. Plus als je iemand vaker zo treft krijg je vrijblijvend de kans om iemand beter te leren kennen zonder dat je de mogelijkheid hebt om vanwege 1 klein puntje iemand meteen maar af te schrijven en gauw verder te kijken in de lijst met smoelen of er ook wat beters bij zit (bijv. hond uitlaten in hetzelfde park).

En dat lijkt mij beter dan op bepaalde criteria selecteren waardoor je hem misschien mis loopt.
Mooi gezegd wizziwik. En daar ben ik het met je eens. Internet daten werkt voor sommigen maar het is toch fijner om iemand in levende lijven te ontmoeten en oogcontact te hebben.

Mooie quote heb je trouwens.
Thanks

Heb wel eens gekeken voor mijn huidige relatie maar het was zo'n kalverkeuring. Zoals ik al zei zou ik mijn man nooit zo hebben geselecteerd en hij mij achteraf ook niet dus dan loop je elkaar al helemaal mis!
Ik heb het laatste gelezen en dacht dat is wel een beetje herkenbaar . Maar ik wilde erop reageren dat dat alleen in de film gebeurt .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven