Internetdaten
zaterdag 7 mei 2011 om 19:26
Het leek me leuk om weer eens te daten. Omdat ik het erg druk heb en de meeste van mijn vrienden niet meer veel uitgaan, besloot ik het eens een keer via een datingsite te proberen.
Maar wat een teleurstelling zeg. Ik had echt niet de hoop de liefde van mijn leven daar tegen te komen.
Maar het enige wat ik krijg zijn berichten van mannen die minstens 40 jaar ouder zijn met de boodschap dat zij "ook niet naar leeftijd kijken" .... of van mannen die alleen uit zijn op seks.
Als je dan bepaalde profielen bekijkt dan zijn er ook veel mannen die in hun oproep schrijven "wel met foto want jij ziet mij immers ook". Ja en?! Dat is toch je eigen keuze om met je snufferd op de datingsite te gaan staan.
Zucht ... herkent iemand dit of zijn er ook serieuze sites waar serieuze mannen zitten, die niet meteen beginnen over seks o.i.d.?!
Maar wat een teleurstelling zeg. Ik had echt niet de hoop de liefde van mijn leven daar tegen te komen.
Maar het enige wat ik krijg zijn berichten van mannen die minstens 40 jaar ouder zijn met de boodschap dat zij "ook niet naar leeftijd kijken" .... of van mannen die alleen uit zijn op seks.
Als je dan bepaalde profielen bekijkt dan zijn er ook veel mannen die in hun oproep schrijven "wel met foto want jij ziet mij immers ook". Ja en?! Dat is toch je eigen keuze om met je snufferd op de datingsite te gaan staan.
Zucht ... herkent iemand dit of zijn er ook serieuze sites waar serieuze mannen zitten, die niet meteen beginnen over seks o.i.d.?!
zaterdag 7 mei 2011 om 20:47
zaterdag 7 mei 2011 om 21:00
Weet ik. Ben lang genoeg alleen en op zoek geweest. Maar 'in de natuur' zie je toch een hele andere kant van iemand. Je kunt beter iemand zijn uitstraling 'lezen'. Plus als je iemand vaker zo treft krijg je vrijblijvend de kans om iemand beter te leren kennen zonder dat je de mogelijkheid hebt om vanwege 1 klein puntje iemand meteen maar af te schrijven en gauw verder te kijken in de lijst met smoelen of er ook wat beters bij zit (bijv. hond uitlaten in hetzelfde park).
En dat lijkt mij beter dan op bepaalde criteria selecteren waardoor je hem misschien mis loopt.
En dat lijkt mij beter dan op bepaalde criteria selecteren waardoor je hem misschien mis loopt.