Internetdaten

09-08-2011 08:43 3033 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er is al een soortgelijk topic geloof ik, maar die is niet meer zo actief. Wie heeft zin om hier mee te schrijven?

Ik had gisteravond een internetdate sinds een zeer lange tijd en het was eigenlijk erg gezellig. Aan gespreksstof geen gebrek en er hing meteen al wel een soort spanning tussen ons. Geen idee of het relatiemateriaal is, daarvoor moet ik hem denk ik beter leren kennen. Hij stelde in ieder geval voor om later deze week nog eens wat af te spreken en dat lijkt mij ook leuk.

Ben benieuwd. Meestal wordt op een 2e date wel meer duidelijk.

Wie is er ook aan het internetdaten?
quote:slowdance schreef op 20 december 2011 @ 15:04:

@ bowiefan, wat een eikel, zomaar gebonden. Ik probeer dat tegen te gaan door te hinten dat ik er echt niets op tegen zou hebben als ze al een vriendin hebben (dus tweede viool te spelen), dan komt de aap wel uit de mouw.

Goeie tip!

Begin je daar dan over in het virtuele stadium of tijdens 1e date?

Die man van het concert bleek na 2 uurtjes op msn een infantiel figuur te zijn,was alleen op sex uit en vertelde ook dat hij op sexchats zat.

Weg ermee dus.

Heb nu pauze ingelast tot in ieder geval het nieuwe jaar,even rust in het hoofd en tijd voor andere dingen,ben het ook wel eens met Zwartrood.

Er zitten veel mafkezen op ID sites,je moet erg veel mazzel hebben om een normale man te treffen en IRL dus ook.
quote:kira_ schreef op 21 december 2011 @ 20:56:

[...]

@ZR wat jammer dat je alleen van die rare figuren hebt ontmoet. Maar schreven ze wel normaal zeg maar.

ja het is altijd wel wat met iemand van internet :-S IRL is het makkelijker te zien als iemand je niet moet,merk je het sneller en dan is het klaar.

Via internet is het zo'n gedraai en gedoe..
Hey meiden,

Allemaal druk met kerst? Het is erg rustig op het topic..

Bij mij zijn er wel wat ontwikkelingen. Praatjesman is nog steeds stil, sinds vrijdag dus dat is niet zo'n verrassing. Maar ik merk dat mijn aandacht steeds meer naar Hotty gaat. Ik zocht afleiding dus dat is zeker positief! Ik zie wel als praatjesman reageert of ik hem dan zal zien, denk het toch wel, gevoelens zijn niet zomaar weg, maargoed...

Hotty blijkt toch wel veel respectvoller dan ik in eerste instantie dacht. Hij zei alleen lol te willen maken, maar we hebben dagelijks contact, soms echt uren, hij opent helemaal en vertelt over dingen die in hem omgaan, we wensen elkaar weltrusten, telefoneren, webcam, foto's maken enzo... Wel grappig, heb daardoor het idee veel van hem gezien te hebben al. Zondag toen hij boos werd omdat hij speciaal voor mij in de buurt was (wat ik dus niet wist, omdat hij daar niet erg duidelijk over was), merkte ik toch wel dat hij dit serieuzer ziet dan ik dacht. We hebben erover gepraat en hij zegt nu alleen nog dat hij geen verwachtingen wil, en we zien wel waar het heen gaat.. Nou ja, misschien is dat juist wel fijn, al vind ik het doodeng, een soort vrije val. Maar dan zitten die feestdagen ertussen, grrrr! Ik heb echt geen geduld haha! Ik hoop dat hij me in de tussentijd niet vergeet en weer lief gaat vinden en dat ik daarna eens naar hem toe kan gaan. Hij zei dat dat leuk is, dus we'll see

Roosje, jammer dat je N. niet ziet met kerst... Ben je niet een beetje geraakt dat hij je ook niets gevraagd heeft? Nou, volgens mij heb je best leuke afspraken alsnog. Het zijn ook maar twee dagen verplicht feest, een culturele conventie.

Kira, hoe is het bij jou nu? Lekker aan het smssen nu?

En Slowdance? Nog contact gehad?

Boebele, fijne kerstdagen met je lief!

Bowiefan, jammer dat concertman niks geworden is, klinkt als dat het maar goed is dat je ervan af bent, viezerik.
Hallo,

Ik ben nieuw hier, lees heel veel mee hier. Ik wil jullie het volgende voorleggen, ik ben nu een half jaar uit elkaar met mijn ex, heb 2 jonge kinderen maar wonen nog wel onder een dak, huis staat te koop, maar verloopt allemaal niet zo vlot. Afgesproken dat ieder zijn/haar eigen weg mag gaan, dus ook internetdaten, dus hij weet ervan. Heb nu al met een paar leuke mannen contact, maar je zult begrijpen dat ik niemand uit wil/kan nodigen, vanwege situatie thuis. Zou je je situatie nu al gelijk kenbaar maken aan je correspondeer daters of zou je daar later over kunnen praten indien je een daadwerkelijke date hebt….bij/met hem ? Ikzelf zou zeggen dat je het later kenbaar kunt maken, anders schrikt het gelijk al af, je hebt bovendien niet gelogen want je bent vrijgezel en je ex weet ervan….
Ja, natuurlijk moet je dat zeggen. Dan kan je date zelf bepalen of hij een partner wil die zoveel rompslomp met zich meebrengt.
quote:tierney schreef op 22 december 2011 @ 00:31:

Hey meiden,

Allemaal druk met kerst? Het is erg rustig op het topic..

En Slowdance? Nog contact gehad?

Is hier van dinsdag op woensdag nog blijven slapen. Ik geloof dat het 'aan' is.

Geen onzekerheden, geen vragen, gewoon in 1x goed. Heerlijk. Maar goed, we kijken over drie maanden nog eens of alles dan nog steeds goed is.
Ik ben een aantal dagen niet geweest; zie toch een paar leuke ontwikkelingen.

Zelf ben ik afgelopen week weer bij 'mijn' leuke man geweest, en ik heb mijn uitgesproken naar hem, dat ik er met mijn gevoel in ben gegaan. Hij vond het beter, dat we elkaar niet meer zien dan, omdat mijn gevoel dan sterker zou worden, maar hij vroeg wel, of we elkaar op msn bleven zien. Maar... ik denk dat ik dat niet meer wil. Dan blijf ik nog in contact met hem, terwijl er verder niets is. Vond het wel verwarrend, dat hij niets wil, maar wel contact wil blijven houden.
quote:xnellekex schreef op 22 december 2011 @ 21:02:

Ik ben een aantal dagen niet geweest; zie toch een paar leuke ontwikkelingen.

Zelf ben ik afgelopen week weer bij 'mijn' leuke man geweest, en ik heb mijn uitgesproken naar hem, dat ik er met mijn gevoel in ben gegaan. Hij vond het beter, dat we elkaar niet meer zien dan, omdat mijn gevoel dan sterker zou worden, maar hij vroeg wel, of we elkaar op msn bleven zien. Maar... ik denk dat ik dat niet meer wil. Dan blijf ik nog in contact met hem, terwijl er verder niets is. Vond het wel verwarrend, dat hij niets wil, maar wel contact wil blijven houden.nou hij is wel eerlijk! Wees blij. dat hij je niet gebruikt. Tussen mij en mn leuke man is t ook niets geworden vanwege wat onoverbrugbare verschillen. We zouden met elkaar dolgraag t bed in willen duiken, maar ja... waarom doen als je weet dat je niet met elkaar verder kunt/wilt?
Tierney, ik heb geen goed gevoel bij die hottie van je. Kijk je ajb uit?
quote:zwartrood schreef op 21 december 2011 @ 21:58:

[...]

ja het is altijd wel wat met iemand van internet :-S IRL is het makkelijker te zien als iemand je niet moet,merk je het sneller en dan is het klaar.

Via internet is het zo'n gedraai en gedoe..Daarom ben ik wel van het snelle afspreken als je iemand leuk vind, dan weet je ook sneller wat voor vlees je in de kuip hebt.
quote:hiawata schreef op 22 december 2011 @ 21:55:

Tierney, ik heb geen goed gevoel bij die hottie van je. Kijk je ajb uit?Tierney, ik ben het helaas met Hiawata eens.... En dat hij zo boos werd vind ik eerlijk gezegd geen goed teken . Kijk maar uit dat het geen manipulatief type is! (hoop dat ik het goed schreef )
Ik heb weer een berichtje terug gehad van hem! Hij schreef dat hij het gezellig vond dat ik hem schreef. Dat lijkt me al een goed teken, maar het kan ook zijn dat hij om vrienden verlegen zit natuurlijk Ik heb hem een dag later ook weer geschreven en iets meer van mijn gevoel laten merken. Ik schreef dat ik het jammer vond dat het weer een jaar zou gaan duren voor ik hem weer zag... Wat is dat tering-eng zeg om je gevoel bloot te gaan leggen (want een blauwtje lopen is nooit leuk). Fingers crossed dan maar.
p.s. Tierney; we zitten nog niet in de sms-fase. Ik zit pas in de "vind-hij-me-wel-leuk-want-dat-weet-ik-nog-niet-aftast-fase " hahaha. Ik weet echt heel weinig van hem, ik weet niet eens of hij wel een vriendin heeft of dat hij bij wijze van spreken uberhaupt op vrouwen valt.
Joehoe!

Na het mailtje van mijn "januari" date vorige week wist ik dat ik geen contact meer zou hebben dit jaar. Mede door de slechte/trage verbinding in het vakantieland.

En toen had ik vanmiddag ineens weer een mailtje van hem. Ik weet dat hij vandaag weer in de bewoonde wereld terecht zou komen maar door de ervaringen op zijn vakantie dacht ik dat hij geen bericht meer zou geven. We hebben immers in januari afgesproken.

Ik heb van de week een kaartje naar hem gestuurd die hij pas leest als hij thuis komt. Dat hadden we een soort van afgesproken. Na het versturen van het kaartje voelde ik me ineens minder happy, ik mis het contact wat wij hadden voor zijn vakantie en ik had me ingesteld op geen contact tot 2012.

Superblij was ik nu met mijn mailtje, hij is me nog niet vergeten en zodra hij weer contact kon maken deed hij dat.

Stiekem ga ik toch denken dat er wel iets zou kunnen ontstaan.

Ik heb van de week een date afgeslagen, gewoon omdat ik te veel met mijn huidige op vakantie date (ovd) in mijn hoofd zit en deze date niet interessant vond (vreemd want de man opzich is niks mis mee)

Ik ga lekker de kerstdagen door stuiteren en hopen dat ik nog een berichtje krijg............

Voor de overige daters:

Pas je wel een beetje op jezelf met hottie, leuk dat hij open wordt maar zijn boos worden over een niet echte afspraak waarbij hij toevallig expres in de buurt was.

De date die nog samenwoont, zou het niet verstandig zijn om eerst je leven op een rijtje te krijgen. Ik wil niet negatief klinken hoor maar doordat je nog samen in een huis zit en er kinderen bij zijn moet je jezelf behoeden voor het ontsnappingssyndroom. Daten om te ontsnappen aan de huidige situatie.

Daarnaast kan ik me voorstellen dat nieuwe mannen niet zitten te wachten op een vrouw welke nog in een scheiding met haar ex verwikkeld is en door omstandigheden nog samen met hem in een huis verblijft.

Hopelijk is er voor jullie allemaal nog een mooie kerst in het verschiet met wel of geen date. Als het maar mooie contacten zijn en leuke dagen.
Hey iedereen,

Leuk dat er weer een nieuwe is aangemaakt.

ik heb in begin fanatiek mee geschreven bij het oude forum. Zo kwam ik er dus achter dat ik dus nu ongeveer jaartje actief ben met internet daten.

Ik heb op verschillende site gestaan, badoo, knuz, be2, datingaxa, ematching, dating2000 en paiq.. Ik vond eigenlijk allemaal niks en overal verwijderd. Enige wat wel beviel was paiq. Leuke contacten, meteen gesprekken en geen vleeskeuring.

Ik heb 2 x in real life een speeddate gedaan en keer single feest bezocht. Ondertussen heb ik nu zo 20 dates gehad...

Ik weet het niet maar waarschijnlijk is het niet mijn ding, of ik doe iets verkeerds. Ik kom echt gewoon geen leuke man tegen :(

Ik kan niet alle verhalen terug lezen, dus vanaf nu af aan lees ik weer graag mee.. ik ben benieuwd
Ik lees ook even een beetje mee. Vakantie aan het voorbereiden. Pak volgend jaar de draad wel weer op. Het is iig de bedoeling dat Krullenbol en ik dan onze first date gaan hebben.
ah Rasa wat leuk je bent er ook nog steeds

Hoe is het met miepie afgelopen, hele forum door geweest en ineens kon ik niks meer van haar vinden...

Was zo benieuwd..
Hotty gezien. Was erg leuk, wilde ik even kwijt, ik vertel straks meer en ik wil jullie verhalen ook even lezen.
quote:tierney schreef op 23 december 2011 @ 08:53:

Hotty gezien. Was erg leuk, wilde ik even kwijt, ik vertel straks meer en ik wil jullie verhalen ook even lezen.

ben benieuwd tierney!

Hier alles prima, ja ergens vind ik het wel jammer dat we kerst niet samen zijn maarja, hopelijk volgend jaar beter.

We hebben elkaar wel weer veel gezien afgelopen week en heb voor vanavond gevraagd of hij mee naar de film gaat.

Dus eigenlijk wat dat betreft gaat het nog steeds goed :-)
Ik moet vanaf nu een week afwachten hoe hij gaat reageren want ik ga lekker ff op vakantie en heb geen internet daar. Hopelijk ligt er een positief antwoord klaar als ik thuiskom... Duimen duzzz

Fijne feestdagen voor VF-daters, wie weet met een heel romantische date tijdens de kerst
Hoi Roosje ook hier! Dus met jouw date gaat het dus best goed. Super hoor!
hij kan niet vanavond...

stiekem baal ik er een beetje van...heb gewoon weer zin in een ochtendje uitslapen met hem.

Nu is hij maar weer eens even aan zet om iets voor te stellen hoor
Jammer Roosje, dat je hem vanavond niet ziet en de komende dagen ook niet (toch?). Ik hoop dat je kerst heel fijn wordt, ondanks het gedoe met je zus..

tierney, jij had een date blijkbaar, vertel!

kira, fijne vakantie! En hopelijk ligt er een leuk berichtje voor je als je terug komt

Slowdance, geniet van je nieuwe liefde meid!

Hier niet zoveel nieuws eigenlijk, we hebben elkaar dinsdagochtend voor het laatst gezien dus dat is alweer een tijdje geleden. Maar vanavond zijn we weer samen! En dat dan tot maandagavond of dinsdagochtend. Net zo lang als tijdens ons weekendje weg! Best spannend weer, maar wel heel erg leuk.
boebele: veel plezier komende dagen!

En voor iedereen natuurlijk!

Ja, zie hem de komende dagen dus ook niet volgende week pas weer, want ik plak een aantal dagen mensen opzoeken vast aan de kerst.

Vind ik eigenlijk gewoon niet leuk hmm zegt geloof ik ook wel weer dat ik graag bij hem ben. Maar van mij mogen we wel weer een stapje verder binnen, wil graag zijn zoontje beter leren kennen en daarna ook zijn familie.

Zelf heb ik in febr een etentje van mijn familie, en denk dat ik hem daar maar gewoon mee naar toe ga vragen (hoe zus op dat moment ook zal zijn).

Heb het dit jaar niet zo op de feestdagen geloof ik, van mij mag het allemaal wel voorbij zijn en het gewone leven weer beginnen. Heb ook nog niks voor o&n. Hij heeft dat weekend zijn zoontje, dus verwacht daar ook niet al te veel van

Mn echt goede vriendinnen wonen allemaal aan de andere kant van het land. Daar ben ik tot en met woensdag. Ga woensdag dan weer 220km terug naar huis rijden, en om dan zaterdag weer 220 km heen te gaan rijden....

Kan natuurlijk gewoon aan die kant van het land blijven, maar dan zie ik hem helemaal lang niet.... en eigenlijk vind ik het ook wel lekker om even thuis te zijn in mn vrije week....maar om nu helemaal niks te doen met o&n vind ik ook beetje 'triest'...en wil me ook weer niet opdringen aan mn iets minder goede vriendinnen hier aan deze kant van het land.

dilemma...dilemma
quote:lieve_mirjam schreef op 23 december 2011 @ 00:25:

ah Rasa wat leuk je bent er ook nog steeds

Hoe is het met miepie afgelopen, hele forum door geweest en ineens kon ik niks meer van haar vinden...

Was zo benieuwd..

Ja hoor, nog steeds niet aan de man. Herken wel wat je schrijft. Heb ook reeds tientallen dates gehad en zelden kwam er iets uit voort. Speeddaten inderdaad ook geprobeerd. Ga ik misschien nog wel weer een keertje doen volgend jaar ofzo.

Miepie. Does ring a bell, maar ik kan me haar verhaal niet meer 1-2-3 herinneren...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven