Internetdaten

09-08-2011 08:43 3033 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er is al een soortgelijk topic geloof ik, maar die is niet meer zo actief. Wie heeft zin om hier mee te schrijven?

Ik had gisteravond een internetdate sinds een zeer lange tijd en het was eigenlijk erg gezellig. Aan gespreksstof geen gebrek en er hing meteen al wel een soort spanning tussen ons. Geen idee of het relatiemateriaal is, daarvoor moet ik hem denk ik beter leren kennen. Hij stelde in ieder geval voor om later deze week nog eens wat af te spreken en dat lijkt mij ook leuk.

Ben benieuwd. Meestal wordt op een 2e date wel meer duidelijk.

Wie is er ook aan het internetdaten?
manopviva, wat leuk zeg!! Die parkeerplaats die ik opperde is zo slecht nog niet hahahaha.

Nu al voorgesteld aan haar ouders????Jee pas maar op jij anders ben je volgende maand een getrouwd man die niet meer op viva mag whahahahaha.

Nee hoor, dat was een grapje, ik vind het echt heel leuk voor je en ik hoop zo dat mijn date ook zo verloopt.

bibber bibber
Ik ben ook weer terug, het was "best gezellig" en dat was het dan ook.

Beetje een initiatiefloos persoon. Misschien verlegenheid.zou kunnen. We hebben een leuke avond gehad. Jan Jaap van der Wal trad op in het vondelpark en daar zijn we geweest. Verder nog veel over amsterdam gepraat aangezien hij hier pas een week woont en ik 33 jaar.

Misschien iemand om af en toe wat leuks mee te doen (film ofzo) maar wat mij betreft gaat hier niets moois uit opbloeien
@ Julymoon, ja het was ook niet echt de bedoeling haar ouders te ontmoeten, kwam gewoon even zo uit. Is voor mij niet echt een ding of zo. Heb een andere date ooit eens bij haar ouders moeten ophalen bij de eerste date, haha. Mijn moeder weet nog niet eens iets van haar af. Succes met jouw date!

@ Hangmat, het hoeft natuurlijk ook niet bij de eerste de beste een voltreffer te zijn. Mijn date nr 7 was een voltreffer
Hee manopviva, wat leuk allemaal zeg! Het is dus dik aan tussen jullie? Gefeliciteerd! Dat doe je goed

Ben eerlijk gezegd wel een beetje jaloers, maar het is je van harte gegund!

Hangmat, jammer dat het geen relatiemateriaal was, maar wel heel leuk dat je gewoon spontaan iets hebt gepland. Je kunt nooit weten toch?

Mijn date ontmoette trouwens ook meteen mijn ouders, al heb ik hem toen niet voorgesteld als mijn date. Was niet echt gepland maar het liep gewoon zo.
oooooo leuk om te lezen manopviva

en hangmat, dat weet je nu dan ook meteen weer toch!

en julymoon, morgen is de dag toch?

boebele, lekker weekend aan het hebben?

Hier ook nog maar een paar dagen...de humor die we hebben via mail/msn is iig hetzelfde als via sms en nu heeft hij mijn nummer iig ook. Nu hopen dat die 'gezelligheid' er in het echt ook gewoon is.
Manopviva, jij geeft ons allen hoop nu :-)

Wat leuk voor je dat het alweer zo goed ging! Je noemt het al een voltreffer, dat klinkt goed.

En Hangmat, zo was mijn eerste date ook, wel gezellig maar verder niks. Ik vond het wel een goed milieu om aan het hele daten met een vreemde te wennen. Ben je ook niet zo nerveus de hele tijd. Ik bedoel ik praat er toch wel op los, maar zo voel je je rustiger.

Gisteravond weer leuk tot laat met mijn mailman gemaild. We mailen zoveel, dat heb ik nog niet eerder meegemaakt. Zo zie ik maar weer eens, als beiden het leuk vinden maakt het geen drol uit en hoef je geen spelletjes te spelen. Als de date nu ook maar zo leuk is, droom, zucht!
herkenbaar tierney wanneer ga jij je mailman (hihi zo noem ik hem tov vriendinnen ook) zien?

En daar heb je gelijk in, als beiden het leuk vinden hoef je geen spelletjes te spelen!
@ Boebele: Het is wel echt 'aan' nu inderdaad. Heb voelt alsof ik haar al jaren ken, maar dat is toch echt pas sinds woensdag. Ik kan me voorstellen dat je er jaloers op wordt, dat heb ik bij het lezen van dit topic ook veel gehad.

Ik heb nu een half jaar zonder heel veel succes aan internetdaten gedaan, hoop frustraties en teleurstellingen gehad. Maar nu gaat alles ineens heel snel.
@ Tierney: helemaal mee eens, in het begin probeerde ik ook de 'regeltjes' te volgen. Maar het haat erom dat je aanvoelt wat goed is, en soms zijn dat 5 mails op een avond. Succes met je date met mailman.

@ Roosje, jij ook succes met de onweerman!
Manopviva, wat leuk om allemaal te lezen, en ja het geeft 'de burger moed' (zo zeggen ze het toch?).
Roosje, ik ben zo jaloers op jullie! Ik zie hem pas over een volle week.

Maar in de tussentijd geniet ik wel van jullie verhalen.

Onweerman haha, dat de bliksem maar in mag slaan he?
de onweerman hihi zal het eens tegen hem zeggen ;)
wellicht dat het vandaag gaat onweren maar ehm dat is niet zo'n heel handige planning....

mn ex (wat al bijna 2 jaar uit is, ik heb het uitgemaakt)komt vanmiddag deze kant op. We gaan uit eten, omdat hij me enorm geholpen heeft met mn verhuizing.
Manopviva wat leuk ! İk vind het echt super leuk voor je..

Enn het geeft ons hoop hihi,echt gezellig klinkt jullie date:)

Tierney,roosje en julymoon1 ik hoop echt dat jullie dates net zo leuk worden als die van manopviva,echt super om te lezen dat iedereen zo zenuwachtig is en er zoveel zin in heeft!

Hangmat,dit is iig een goed begin!! You go girl!

İk heb aankomende woensdag een date met mijn mail inmiddels whatsapp man:))Heb er ook super veel zin in!
een hoop eerste dates dus de komende week ben benieuwd wat het opleveren gaat!

ik twijfel een beetje waar we wat gaan drinken, aan de ene kant zou ik het prima vinden als hij gewoon hier thuis een wijntje komt drinken (hij weet al waar ik woon). Dan ben ik gewoon in mn eigen omgeving, waar ik toch het meest mezelf kan zijn, en hoef ik me ook niet druk te maken over eventuele bekenden die ik in cafe's oid tegen kan komen...(ik weet het het is stom me daar druk over te maken). Aan de andere kant, wordt er toch gezegd om beter niet thuis af te spreken....
Roosje: Ik zou me niet zoveel zorgen maken om het feit dat hij weet waar je woont, maar meer dat je in je huis alleen bent en als hij wat probeert is er niemand om je te helpen.

Ik zou dus gewoon in een cafeetje wat gaan drinken.
quote:keukenstoel schreef op 20 augustus 2011 @ 20:11:

Hallo allemaal

Ook ik ben voor het eerst in mijn leven echt serieus aan het daten.

Ik heb in een week tijd met 2 mannen gepraat via pc.

En ze zijn zo verschillend maar beide even leuk tot nu toe.

Ik heb nu 2 afspraken staan voor komende week en vind mezelf niet aardig om dat te doen.

Het voelt alsof ik lieg terwijl dat eigenlijk niet hoeft want ze vragen er niet na of ik nog verder aan het daten ben.

Ik vind het doodeng en weet niet goed wat ik nu kan verwachten en wanneer moet ik als ik ze allebei leuk vind kiezen?

Jakki over de 40 en het dan zo eng vinden om iemand te moeten kwetsen misschien[als ze mij ook leuk vinden natuurlijk]

Wie kan hier iets zinnigs over zeggen?

Hoi Keukenstoel,

spannend hoor, bepaalde dingen gaan denk ik niet over, ookal ben je 80, hahaha.

Heb nog niet verder gelezen, maar wil je wel even mijn ervaring vertellen. Ik had er ook vaak een dubbel gevoel over hoor, daten met meerderen tegelijk. Want wat als je er nou twee echt leuk vindt?

Ik heb een soortgelijke situatie bij de hand gehad. Twee mannen met wie ik mailde. Nou ja, eigenlijk wel met iets meer (*bloos*, maar ja, als je ze niet kent, waarom al direct afkappen?), maar twee vond ik er leuk. Eentje iets meer vanwege de toon van onze berichtjes (veel grapjes over en weer), maar de ander ook, daar schreef ik al gauw mee over van alles en het voelde heel prettig hoe hij op mij reageerde. Met die laatste had ik als eerste een afspraak. Was erg leuk en ontspannen, ook veel grapjes over en weer en over van alles gepraat. Voelde relaxed en goed. Hij vroeg al vrij snel wanneer ik weer kon afspreken. Kort daarvoor, toen we het over internetdaten hadden, had hij aangegeven met één tegelijk te willen afspreken, dat hij met meer tegelijk niet fair vond. Hij heeft me toen niks specifieks gevraagd, maar ik voelde me wel wat bezwaard. Ik heb echter de date met de ander wel laten doorgaan en de tweede date met deze daarna gepland. Waarom? Nou ja, ik mailde al met die ander en ik vond ook dat als het zo'n big issue was dat mijn eerste date dat al eerder in het contact aan had kunnen geven. Daarnaast was ik bang dat als ik niet meer met die ander zou afspreken, die toch in mijn hoofd zou blijven zitten vanwege de nieuwsgierigheid. Overigens had ik sowieso al de indruk dat de andere date mij irl niet zo geweldig zou vinden, het was bijvoorbeeld nogal een sporter, waar ik dat niet zo ben. En ik was redelijk door de wol geverfd met internetdaten en wist dat het vaker níet dan wel raak zou zijn, dus al met al ging ik daar niet van uit. Tweede date dus ontmoet en naar een café gegaan. Daar bleek al vrij snel dat hij me wél leuk vond: hij vond me vooral erg grappig in de dingen die ik zei, maar al snel daarna hing hij letterlijk aan mijn lippen (zoenen) en lag er een hand op mijn been. Ergens wel leuk en lekker, maar ik vond het wel wat rap (met de eerste date had ik netjes met kussen op de wang afscheid genomen). Heb hem ook gevraagd of hij dat altijd deed hahaha, maar dat was volgens hem niet zo. Verder verliep het nogal 'adhd', ik kan zelf vrij druk zijn en hij blijkbaar ook. Was ik iets aan het vertellen en onderbrak hij me met iets anders. Dat vond ik niet zo relaxed en maakte me ook een beetje 'op m'n hoede', omdat ik eerder relaties heb gehad met drukke types en ik geconcludeerd had dat dat voor mij niet gunstig is. Maar, al met al, was ik wel erg verbaasd over hoe leuk hij mij blijkbaar vond en raakte ik wat in de war. Daarom heb ik hém toen wel eerlijk verteld van de situatie. Ik vond ook wel dat ik zsm een keuze moest maken, dus vóórdat ik aan ene tweede date met een van beide zou beginnen. Wilde nl geen mensen aan een lijntje houden. Ik had nu van beiden een indruk. Tja, kénnen doe je mensen natuurlijk niet, dus in die zin was het wel een lastige keuze. Die kun je gewoonweg niet weloverwogen maken. In feite ben ik vrij rationeel geweest: date nr 2 was me wat te druk, ik vond dat snelle zoenen wat too much (ookal deed ik er zelf aan mee) en ik had intuïtief het gevoel dat hij wat complexer in elkaar zat. Daranaast nog het praktische aspect van in weekends veel tijd kwijt aan sporten terwijl we niet bij elkaar om de hoek woonden. Ja, praktisch en rationeel, maar dat was het enige wat ik kon doen. Heb dat aan date 2 laten weten, en met date 1 de tweede date gepland. En... niet onbelangrijk: we zijn nu alweer wat maandjes verder en ben blij met mijn keuze! Het gevoel moest een beetje groeien, voor allebei, maar dat vind ik zelf niet zo vreemd. Voor het overige klopte mijn intuïtie volgens mij prima :-) Geen 'gedoe', lol met elkaar etc. En ookal was het naar hem niet honderd procent eerlijk, ik ben wel blij dat ik gehandeld heb zoals ik deed, omdat ik vanaf de tweede date me gweoon heerlijk op hém heb kunnen richten zonder gedachten aan hoe die ander zou zijn...

Succes met je overwegingen!
heyyyyyyyyy, allemaal heel veel plezier met jullie dates aankomende dagen...week!

Ik begin nu toch wel echt zenuwachtig te worden hoor, morgenavond is het zover! Ik heb vaker gedate maar ben nog nooit zenuwachtig geweest, vreemd he?

Hij heeft me vanmorgen al een paar smsjes gestuurd.....

oooooohhhhhhh wat lief!

Morgen zijn de dromen misschien allemaal voorbij....
quote:eva333 schreef op 19 augustus 2011 @ 19:33:

Ik 'breek' af en toe even in, als ik iets interessants voorbij zie komen, mag dat?

Ashley hoe werkt dat emt dat tineye.com? Je kunt kiezen tussen upload image of enter image address.

Ik heb contact met een hele leuke jongen via internet, maar de foto's zien er eigenlijk te goed uit om waar te zijn. Hoe check ik zijn foto's ? (schaam me eigenlijk dat ik dit vraag..)

Als je de afbeelding kunt opslaan vanaf de site, of die hij stuurt bijvoorbeeld (dan moet je ze ook opslaan). Dan moet je kiezen voor "upload image". Dan kun je je afbeelding vanaf je computer uploaden. En dan zoekt tiney automatisch naar de afbeelding op internet.

Ik hoop voor je dat het geen resultaten oplevert en dat deze persoon is wie hij zegt.
Julymoon, erg he? Een fantasie is niet wat je zoekt, maar wat als je morgen zelfs dat niet meer hebt. Ik ben benieuwd hoe ik me een dag van te voren zal voelen. Waarschijnlijk sta ik ook te stuiteren met een maag die draait. Met andere dates was ik veel relaxter, ik vond het contact van tevoren ook niet zó leuk. Laten we hopen dat het wat zegt over de komende date!
Julymoon, vandaag is de dag!!! Ben benieuwd hoe hetzal gaan. Hopelijk net zo goed als bij manopviva!

Manopviva, nog steeds met je hoofd in de wolken?

Mijn kater is vandaag wat minder groot. Ik hou het er maar op dat mijn date gewoon niet over zijn ex heen was (hij had het best vaak over haar), en dat het dus niet aan mijn geweldige persoonlijkheid heeft gelegen, haha. Eigenlijk is hij gewoon gek dat hij me zomaar laat lopen.

Zo!

Vandaag weer aan het werk na een heerlijk relaxt weekend. Gisteren een flink stuk hardgelopen en daarna nog 40 km met een vriendin, die overigens ook single is, gefietst. Heeft me goed gedaan.

Fijne dag iedereen!
quote:rogue_25 schreef op 09 augustus 2011 @ 11:20:

Ik date ook via internet, doe dat al jaren.Vele dates gehad, sommige leuk, sommige vreselijk. Soms kwam er een serieuze relatie uit ( 3x gebeurd ) soms een korte liefdesrelatie.

Na een tijd op zo'n site weet je heel goed welke mannen wel en niet iets voor jou zijn. De losers pik ik er zo uit.

Ben ook best kritisch moet ik zeggen, mannen van onder de 1.75 laat ik gaan, ( ik hou van lang ) mannen met religies laat ik gaan, mannen met foute teksten of stomme foto's laat ik voorbij gaan, en mannen die domme berichten sturen.

Heb een week geleden een leuke date gehad, maar dat contact loopt nu niet zo hard meer. We hebben meteen sex gehad op de eerste date ( doe ik normaal niet ), iets wat ik niet aanraad als je een serieuze relatie zoekt.ZO, jij bent niet alleen kieskeurig, maar ook een beetje naïef.
Julymoon, hoe staat het met de zenuwen?? Veel succes!
Veel plezier vandaag Julymoon..

İk ben ook zenuwachtig voor overmorgen:)

Wanneer was jou date Tierney?
Zondag pas, dus mijn zenuwen zijn nog redelijk houdbaar. Alleen wat 'oh god, wat als het allemaal niks blijkt te zijn, en wat als het wel leuk is?'. Ik ben vooral nieuwsgierig en een beetje bang voor wat daarna komt, nog niet de date zelf. Maar dat komt nog wel hoor haha!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven