Internetdaten

09-08-2011 08:43 3033 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er is al een soortgelijk topic geloof ik, maar die is niet meer zo actief. Wie heeft zin om hier mee te schrijven?

Ik had gisteravond een internetdate sinds een zeer lange tijd en het was eigenlijk erg gezellig. Aan gespreksstof geen gebrek en er hing meteen al wel een soort spanning tussen ons. Geen idee of het relatiemateriaal is, daarvoor moet ik hem denk ik beter leren kennen. Hij stelde in ieder geval voor om later deze week nog eens wat af te spreken en dat lijkt mij ook leuk.

Ben benieuwd. Meestal wordt op een 2e date wel meer duidelijk.

Wie is er ook aan het internetdaten?
roosje, wat leuk allemaal weer! Het is helemaal aan.

Ik ben trouwens ook benieuwd naar manopviva! Hee, laat weer eens wat van je horen! Of moet ik even kijken op het samenwoontopic, of je daar soms bent?

Tierney, jij ook een fijn weekend?

Mijn date mailde me net, en ik werd er wel blij van dus dat is een goed teken. Hij wil snel weer afspreken en dat lijkt mij ook een goed plan.

Geen idee of ik verliefd zou kunnen worden, die hevige kriebels die jullie meteen al op de 1e date voelden bleven bij mij achterwege. Hoewel ik hem wel erg knap en aantrekkelijk vind en zoenen zou ik ook zeker met hem kunnen. Maar vooralsnog wil ik hem heel graag beter leren kennen. Hoop dat de 2e date ook erg leuk wordt! Ga hem zometeen terugmailen om een datum te prikken
ow en VEO, leuk te lezen dat het bij jou ook weer goed ging!
Wat leuk boebele dat jullie weer snel gaan afspreken :-) En dat je merkt dat die vorige date eigenlijk gewoon niet goed voor je was, dat deze date wel interesse voor je toont! :-) Leuk hoor! Laat het weten he wanneer jullie weer afspreken!

Zo ik heb een dagje voor mijzelf voor de boeg, ook weer fijn. Vrijdag had ik zo m'n onzekere momentjes...maar vrijdagavond en gister waren zo fijn! Dat ik me er veel rustiger onder voel. Het voelt gewoon goed!

Heb hem gisteravond gevraagd of hij zin/tijd heeft om te komen eten, heb wel zin om eens lekker voor hem te koken. Weet alleen nog niet of hij kan. Hij gaat vandaag in zijn bandje spelen (eindje rijden hiervandaan). Maar we zien elkaar in ieder geval vanavond :-)
Roosje..idd wat boebele zegt"helemaal aan" :-)

Echt super leuk..hebben jullie er al over gehad wat het nou precies is? Wij hebben het ook nog geen naam gegeven..hoewel gisteravond wel weer een whatsappje gekregen dat hij het super met me vond..heb hem terug gewhatsappt dat ik hem erg leuk vind..wer hij een beetje verlegen van haha :-)

Boebele,goed teken dat hij je heeft gemaild! Een verliefde gevoel hoef je niet gelijk dag 1 te voelen..kan altijd nog komen..dat je hem aantrekkelijk vindt is echt wel een goed teken..de klik was er ook anders zou je niet meer willen afspreken..maar je hebt nog tijd zat..gewoon rustig aan doen.. :-)

Tierney heeft een paar drukke dagen had ze aangegeven..denk dat ze daarom ff niet schrijft..

Ik ben ook erg benieuwd naar manopviva..haha boebele die is goed over de samenwonen topic :-)
Ha meiden,

Ben net terug van mijn tweede date. Was erg leuk! Hebben eerst een uur gewoon dom naar elkaar zitten grijnzen, haha. Voelde zo fijn en vertrouwd en was heel erg blij hem te zien. We hebben al zoveel contact met elkaar gehad via de sms en telefoon dat het net is alsof ik hem al heel lang ken. So far so good. Ben echter nog steeds terughoudend, hij dus niet . Mijn vader is ernstig ziek en dat kost heel veel van mijn tijd en energie. Zit daar erg veel met mijn gedachten en dat zit het echte verliefd worden nog een beetje in de weg. Ondanks dat ie niet terughoudend is geeft ie me wel alle tijd en doen we het rustig aan. Over een week zie ik hem weer!

Boebele, je date klinkt goed . Ben benieuwd wat daaruit gaat rollen!!

En manopviva, waar ben je?!!!
vla: leuk om weer van je te horen! En bij jullie zit het dus ook wel goed.

Sterkte met de situatie rondom je vader....(knuffel-smiley) ook niet gek dat je daar veel met je gedachte zit, maar daar heeft hij vast ruimte en begrip voor.

Hihi wij hebben wel tegen elkaar gezegd dat we elkaar erg leuk vinden, en dat het steeds zo fijn is om weer samen te zijn, en dat hij leuk is, en dat hij mij leuk vindt, en dat we elkaar snel weer willen zien.

Eigenlijk geeft vrijdagavond/gister een heel goed gevoel. Hiervoor spraken we steeds bij een van ons thuis af, waardoor je toch al snel op de bank (en later in bed ;) ) beland. Maar door samen naar de bios te gaan, kwamen we ook buiten...hand in hand, hier en daar een kus tussendoor, zijn hand op mijn been in de auto/bios (of andersom), zijn arm om mijn middel...

Het voelt gewoon zo enorm fijn om samen te zijn...(hihi worden jullie al moe van mij? ik soms wel van mijzelf namelijk) Vind het ook zo heerlijk om in zijn armen in slaap te vallen...terwijl ik mij bij mijn ex meestal van hem afdraaide om echt in slaap te vallen...
Wat heerlijk voor je roosje!! Wij gaan volgende week ook naar de film, hoop dat dat ook zo leuk is
roosje, bij jullie zit het gewoon helemaal goed, dat is wel duidelijk. Fijn hoor!

Vivaalcohol, gewoon rustig de tijd nemen. Waarom zou je haast hebben?

Ik heb aan mijn date een paar data voorgesteld en wacht nu op een reactie. Weet nu even niet zo goed wat ik met die andere meneer aanmoet. Die is ook erg leuk, maar ik denk dat ik deze man toch net iets interessanter vind. Ik merk dat ik eigenlijk weinig zin heb om door te mailen met meneer 2, en vind dat ook niet helemaal eerlijk tov mijn date. Ik bedoel, we hebben natuurlijk nog niets, maar ik date toch wel liever met 1 persoon tegelijk. En heel persoonlijk/intensief mailen met een ander vind ik dan ook niet zo gepast.

Wat jullie?

Overigens heeft meneer 2 nog nooit een relatie gehad, terwijl hij al tegen de 40 loopt... Hebben jullie dat ook, dat jullie het prettig vinden dat iemand toch wel enige ervaring heeft? Of maakt dat eigenlijk niet uit? Mijn date van gisteren heeft samengewoond en een stuk of wat relaties gehad (ik weet niet hoeveel), en dat vind ik toch een aantrekkelijk gegeven.
Hey boebele,grappig dat heb ik ook..als iemand al een aantal relaties achter de rug heeftvoelt dat veel beter aan als iemand die zegt geen echte relatie te hebben gehad..beetje vreemd misschien maar heb dat ook :-)

Over meneer 2 gesproken..je kan ook eerlijk vertellen dat je iemand bent tegengekomen met wie het klikt en aan het daten bent..en het contact verbreken..misschien..

Roosje,leuk hoe je het schrijft (ben nog lang niet moe van jou verhalen hoor) :-) juist hartstikke leuk..

Ook over dat van buiten,dat het goed voelt herken ik!

Thuis is toch heel anders dan buiten :-)

Vivaalcohol,sterkte met de situatie van je vader en heel veel beterschap!
Ja.. het moet misschien niets uitmaken, maar ik vind iemand dan geloof ik toch "iets meer van de wereld" ofzo.

Ik ga hem inderdaad maar schrijven dat ik met iemand heb gedate, en dat ik het contact met hem even op een laag pitje zet. Als dit op niets uitloopt zou ik best wel weer verder willen schrijven, maar vind dat ook raar om te zeggen. Alsof je iemand even op een zijspoor zet.
boebele: ik heb dat ook hoor...dus denk dat je gevoel niet heel vreemd is

en misschien wel maar het beste inderdaad om eerlijk tegen hem te zijn over je date met man 1. Is man 1 al ingegaan op een datumvoorstel?
Onze internetdate is 10 jaar geleden, en nog steeds happy met elkaar
Redband, leuk!

Ik heb meneer 2 gemaild dat ik even met mijn hoofd bij mijn date zit, en dat begreep hij. Mag hem nog mailen als het niks wordt, dus dat is aardig

Mijn date heeft me dus nog niet terug gemaild terwijl het al meer dan 7 uur geleden is dat ik hem een mail stuurde, belachelijk gewoon
Boebele, ik had ook geen hevige kriebels de eerste date. Wel de onzekerheid of hij het en mij leuk vond... Kan ook gewoon wat later komen toch... Ik heb fftjes nodig gehad daarvoor
Hier waren er na de eerste date ook nog geen echte kriebels, ik vond hem wel erg leuk, maar wist het verder niet zo. Is denk ik gewoon de spanning inderdaad. Ondertussen dus een date verder (2 in 1 weekend) en we chatten elke avond. Komende week weer een date, en ik moet zeggen de kriebels vliegen op het moment alle kanten op ...

Dus gewoon rustig genieten van alles, en het komt zoals het komt..
hij was weer hier gister...hij is nu net weer naar zijn werk en ik moet ook zo weer. Zie hem morgenavond weer...pfff als ik nu kijk wat er de afgelopen 4 weken gebeurd is, dan is het eigenlijk best wel een beetje heeeeel erg snel gegaan allemaal (en dat besef ik nu pas ....4 weken terug kende ik hem alleen maar van de mail, en nu... ehm nu zijn we al best vaak naast elkaar wakker geworden. Ineens is hij een onderdeel van mijn leventje...
Hey meiden,

Ik had inderdaad even een druk familieweekend, dus geen tijd om te posten.

Maar wat een heerlijke verhalen van jullie! Boebele, zo leuk dat je weer even een leuke date hebt gehad, en die kriebels, nou ja geeft het even tijd. Zolang je het leuk hebt, volg je dat gewoon toch? Ik ben echt blij voor je.

VEO, leuk hoor! Zo'n superlange date.

Roosje, Jij ziet hem zo lekker vaak, en je verhalen klinken zo positief, ik vind het heerlijk!

VLA: hoe is het bij jou?

Ik zelf heb op het moment wat irritaties en onzekerheden.

Ik blijf het daten over grote afstand erg lastig vinden, wij zijn dus pas 4 dates verder, waarvan 3 op de bank, terwijl ik dus wel graag dingen buiten de deur zou gaan doen.

Een in het begin toonde hij nog erg veel initiatief en zocht veel contact. Nu is het contact wel leuk hoor, ik denk niet dat ik me zorgen hoef te maken. Maar hij lijkt toch wat minder behoefte aan veel smssen ofzo te hebben, 's avonds mailen doet hij dan weer wel. Maar hij heeft bijvoorbeeld van het weekend niet uit zichzelf gesmst, terwijl ik daar dan wel weer tijd voor vrij maak, en dan krijg ik wel snel wat terug. Hij heeft nu ook al 3 keer een sms genegeerd, met als reden dat ik vast al slaap en hij me niet wakker wil maken, dus nou ja oke.... Maar toch, ik zou hem graag wat initiatiefrijker zien. Ik heb het idee dat hij me echt wel leuk vindt, maar dat hij hier niet zoveel ervaring mee heeft. Ik weet wel dat je met een ander persoon met een eigen karakter te maken hebt, en dat je iemand gewoon moet leren kennen enzo, maar het maakt me wel onzeker en een beetje terleurgesteld. Ik voel echt wel kriebels, maar ik heb me voor mijn gevoel nog absoluut niet gebonden en me openstellen wordt door dit gevoel wel erg moeilijk. Ik had het idee om hem morgenavond ofzo te gaan opzoeken, en hij zal het vast leuk vinden, maar waarom doet hij dat voor mij niet zo spontaan? Dus ik ga maar niks voorstellen en ik kijk het ook even aan wat er voor vrijdag gebeurt of ik wel zin heb in een sleepover.
Zou ik hierover kunnen praten met hem of is dat veel te snel of komt het claimerig over? Ik hoef niet te weten of het een relatie is, voor mij niet in elk geval, maar ik ben wel nieuwsgierig naar wat er achter die passiviteit zit...
Hoi allemaal,

even vlugge update.........

Ik was na die laatste date zo moe van de mannen omdat ze zich anders voordeden dan ze in werkelijkheid zijn!

Maar.......afgelopen vrijdag toch een date gehad met een man waar ik nachten mee heb zitten chatten en ja hoor........

geweldig, hij is blijven slapen, zaterdag hele dag naar de sauna geweest en morgen ga ik naar hem toe! Aankomend weekeind weer volgepland en ja mijn dochter zal er ook 1,5 dag bij zijn.

Te snel ineens?? Misschien,,maar het is net of ik hem al zo lang ken, heel vertrouwd en voelden ons meteen vanaf het begin al bij elkaar op ons gemak, heel heel vreemd, heb ik nog nooit gehad.

Dit had ik nooit verwacht en al helemaal niet zo snel omdat ik er voor mijn gevoel "klaar" mee was!

Dussssss.........tja misschien is dat internet daten zo gek nog niet hahahaha

Leuke verhalen van jullie en heel leuk om te lezen dat het bij veel van jullie ook zo goed gaat!

Ik blijf wel met jullie meelezen hoor maar als het goed blijft gaan zal ik niet veel meer schrijven waarschijnlijk.

Heel veel succes en plezier iedereen!!
Tierney,

kan me voorstellen dat je dat niet zo leuk vindt, en lastig ook om het daar nu over te gaan hebben. Misschien zit het in zijn aard, dat passieve.

Maar ik zou het er nu ook niet met hem over gaan hebben, want je hebt kans dat hij je dan te claimerig vindt. En aan de andere kant zou je natuurlijk gewoon moeten kunnen zeggen hoe je je voelt. Maar ik zou het gewoon even aankijken, inderdaad misschien even het initatief bij hem laten en kijken wat er gebeurt?

Het komt vast wel goed joh!

Julymoon, wat een leuk nieuws! Ik zat laatst dit topic door te lezen en vroeg me al af hoe het met je ging. Jij ook een nieuwe liefde dus, gefeliciteerd!

Mijn date heeft gisteren niet meer gemaild, maar vanmorgen vroeg gelukkig wel. Ik dacht heel even dat hij het af liet weten, je weet het maar nooit hè...

Waarschijnlijk gaan we elkaar komend weekend weer zien. Heb er heel veel zin in en vindt het ook leuk dat hij zo enthousiast is. Hij kan ook supergoed luisteren trouwens, iets wat ik erg kan waarderen in iemand. Wil hem eigenlijk heel erg graag weer zien
Hey iedereen!

Ik kwam via dit topic hier terecht, en wilde me er ook eens mee gaan bemoeien (-:

Mailen, chatten via datingsites

Ik vind namelijk dat mannen op datingsites hier wel heel erg worden afgebrand, en dat vind ik niet eerlijk...

Ik ben namelijk een man, een hele gewone man, die doorsnee mannendingen doet, en van vrouwen houdt. Maar ik kom in het dagelijkse leven gewoon weinig vrouwen tegen, laat staan ook nog eentje waar het mee klikt, dus daarom sta ik op relatieplanet. Maar dat maakt mij, in tegenstelling tot wat sommigen zeggen, echt nog niet gelijk een weirdo ofzo.

Wat vind ik een gewone man? Nou ik behandel vrouwen met respect, ik mishandel nooit iemand, ik gebruik geen drugs, zit niet diep in de schulden, ik wil echt geen sex op onze eerste date, ik doe regelmatig de huishouding, en de boodschappen, en weet je wat, tot overmaat van ramp, het ergste van het ergste, ben ik zelfs een romantisch type die graag mag knuffelen!!! Maar blijkbaar mag ik dat niet hardop zeggen, want jullie (vrouwen) geloven dat toch niet, zucht...

Ik sta op RP met een heel eerlijk profiel, 10 duidelijke en recente foto's, en wat weet allemaal nog meer over mijzelf (wat eigenlijk heel erg prive is, maarja, ik heb het ervoor over...). Ik heb mn profiel voor de aardigheid door 2 goede bekenden (vrouwen) laten checken, en deze vonden het allebeide erg goed. Ik doe echt mn best, en onaantrekkelijk ben ik ook niet (zegt men).

Maar waar ik op RP vaak mee te maken heb, is wanneer ik eens een leuke dame aanschrijf (kort en op een hele normale manier, dus geen sexvoorstel of met rode tanga plaatjes of zoiets), dat ik vrijwel altijd een standaard afwijzing terugkrijg, of zelfs helemaal niks, en dat is echt zo frustrerend. En dan die profielen die ze erop zetten, vaak zonder foto's, of zonder een serieuze tekst. Als vrouwen op datingsites zich wel inschrijven maar te beroerd zijn om een normaal profiel te schrijven, of als ze een heel eenvoudig interesse mailtje al niet normaal kunnen of willen beantwoorden, wat doen ze dan eigenlijk nog op zo'n site??? Zijn het gewoon players?

Ik begin er aardig moedeloos van te worden, want ik lees hier dan weer dat veel vrouwen een "normale man" zoeken, nou dat ben ik, en ik zou op mn knieen zo graag een leuke vrouw voor een date, of zelfs voor het leven willen vinden, maar blijkbaar ben ik als normale man in de praktijk dus toch wel te min voor de meesten...

Ik vind het echt jammer dat het steeds zo gaat. Maarja, namens alle normale mannen, bij deze een beetje tegengas, en ik blijf het gewoon proberen...

Groetjes,

S.

p.s. Eerlijk is eerlijk, ik heb er al wel 1 goed contact aan overgehouden, waar het echt helemaal mee klikt. Zij schreef mij aan, en ons contact was vanaf het eerste moment echt helemaal te gek, maar ze woont helaas erg ver uit de buurt (240km). Ik vind dat niet erg, de auto gaat immers wel, maar ze is hier zelf zo onzeker over geworden dat het waarschijnlijk niks meer tussen ons gaat worden, jammer hoor...
Thierney, ik zou ook nog even de kat uit de boom kijken en hem er nog niet op aanspreken. Als je hem nu al moet gaan vertellen hoe jij liever hebt dat ie zich gedraagt lijkt me dat niet echt lekker zitten. Maar misschien heeft ie even zijn hoofd bij andere dingen ofzoiets, ik zou het even aankijken.

En wat leuk Julymoon! Gefeliciteerd!

Fijn dat ie gereageerd heeft, Boebele. Het klinkt als een fijne jongen zo

En Scientizt, ik snap niet goed wat je met je berichtje wil. Als je dit topic goed heb gelezen staan hier helemaal niet alleen maar vervelende reacties over hoe mannen zich gedragen op datingsites. Juist niet!
ik heb afgelopen vrijdagavond ook een date gehad via internet. we chatten ongeveer 5 weken.en vonden het tijd om elkaar te ontmoeten. het klikte heel erg van beide kanten.

eind van de avond wat gekust . maar nu zie ik opeens dat hij toch weer inlogt op een andere datingsite (rp) zelf ken ik hem via een andere datingsite.

kan ik hier wat van zeggen? of is het nog te vroeg en mag hij daten wat hij wil? wat is gebruikelijk?
Hij heeft ingelogd. Dat hoeft toch niet meteen te zeggen dat ie ook allerlei andere dates heeft? Ik zou er nog niks van zeggen, je hebt hem pas een keer gezien! Ik kijk nog wel eens op de site waar ik sta ingeschreven. En ik zou er heel kriegel van worden als ik daar na één leuke date al op wordt aangesproken dat ik nog een keer heb ingelogd.
quote:vivalaalcohol schreef op 19 september 2011 @ 15:23:

En Scientizt, ik snap niet goed wat je met je berichtje wil. Als je dit topic goed heb gelezen staan hier helemaal niet alleen maar vervelende reacties over hoe mannen zich gedragen op datingsites. Juist niet!Ik dacht eigenlijk dat dit topic eigenlijk een beetje een opvolger van dat andere topic was, vanwege de opening post, vandaar mn reaktie. Ik heb deze nog niet zo goed doorgelezen, doe ik nu (-:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven