Internetdaten

09-08-2011 08:43 3033 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er is al een soortgelijk topic geloof ik, maar die is niet meer zo actief. Wie heeft zin om hier mee te schrijven?

Ik had gisteravond een internetdate sinds een zeer lange tijd en het was eigenlijk erg gezellig. Aan gespreksstof geen gebrek en er hing meteen al wel een soort spanning tussen ons. Geen idee of het relatiemateriaal is, daarvoor moet ik hem denk ik beter leren kennen. Hij stelde in ieder geval voor om later deze week nog eens wat af te spreken en dat lijkt mij ook leuk.

Ben benieuwd. Meestal wordt op een 2e date wel meer duidelijk.

Wie is er ook aan het internetdaten?
Hahaha ja ik had mijn gympen aangehouden...en de vraag of ik ze savonds nog aan had "NEE" :-)

Het was weer super gezellig.. samen lekker tv gekeken geknuffeld op de bank..heerlijk

Nou ja nu weer onderweg naar huis..echt jammer mis hem nu al :-)

Volgens mij ook echt verliefd aan het worden..

Roosje jij ziet hem vandaag he? En Tierney morgen?Ik ben jaloers op jullie haha
maria: leuk om te lezen! als jullie het beiden zo leuk vinden, gewoon lekker doen toch en zien waar het op uit loopt!

VEO: hihi een lekker lange date dus ook. Spreken jullie nog van dates? Wanneer gaan jullie elkaar weer zien?

Klinkt iig superfijn en goed dat je gewoon je gympen hebt aangehouden (en later hebt uitgedaan )

Ohhhh hihi ik heb zin om hem weer te zien. Vanavond misschien even bij hem langs, al is het maar voor 'even'. Moet alleen tot vrij laat werken, maar heb zo'n zin om even bij hem te zijn. Morgenavond zijn we iig allebei vrij.

Kreeg net weer een berichtje van hem...

Ergens nu wel een klein onzekerheidje ik wil graag weten hoe we 'dit' noemen Heb nu wel wat mensen verteld over hem, maar wel met enige voorzichtigheid dat ik nog niet weet wat het precies is. Tips?

aan de andere kant, we hebben ook geen enorme haast, het is nog niet eens een week geleden dat we voor het eerst gezoend hebben besef ik me nu...
anoniem_37252 wijzigde dit bericht op 13-09-2011 10:38
Reden: aanvulling
% gewijzigd
Ja roosje erg herkenbaar...ben eigenlijk ook wel aan toe om te weten hoe we het noemen..

Bv gisteren maakte ik 2 keer op verschillende tijden een grapje over hem en toen zei hij dat ik daar dan maar aan moest wennen (dus. Voor langere termijn gesproken)

En we hebben heel vaag over samen naar Turkije gaan gehad :-)

Maar nog niks uitgesproken...wanneer is eigenlijk een juiste moment of tijd daarvoor..?

Echt het moeilijkste gedeelte van daten is het begin (vind hij me wel leuk) en het overstappen van daten naar eventuele "relatie" ..
grappig, wat je schrijft is precies wat ik bedoel!

Lastig is dat wel he, hihi wil gewoon weten waar ik aan toe ben...en dat het liefste samen met hem.

Jij hebt dat dus ook...
Ja maar twijfel erg of het nog niet te vroeg is hiervoor..hoewel al bijna 3 weken aan het daten en elkaar 7 keer gezien..en elke keer weer super gezellig..vandaag weer gewhatsappt hj vroeg of ik al thuis was..en nog ff heen en weer gewhatsappt over gisteren..hij schreef dat hij me heel leuk en lief vindt..

En Roosje nu je een beetje lichamelijke intimiteit hebt willen wij vrouwen weten of het meer wordt..dan daten..en je raakt meer gehecht aan je date..

Lastig allemaal..maar had ongeveer 2 maanden geleden een date waar ik 2 maanden mee aan het daten was..elke keer super gezellig maar over wat het nou precies was hadden we allebei niet uitgesproken..en eind van de 2 maanden was ik er eindelijk aan toe om te vragen wat we nu eigenlijk hadden..verteld hij mij dat hij verliefd was geworden op een ander..vandaar dat ik ook wel een beetje voorzichtig ben geworden en gewoon iemand wil die helemaal voor me gaat..en niet tegelijkertijd op zoek is naar eventuele betere lovers..en naast mij nog met andere date..(was trouwens geen internet date)
Ohw wat een leuke verhalen hier zeg!

Smullen! hihi de onzekerheid over gympen of pumps. Erg leuk om te lezen en oh zo herkenbaar.

Roosje, moet "het" persé een naam hebben? Het is nog zo pril, ik zou het gewoon lekker op z'n beloop laten gaan. Beetje veiligheid voor jezelf in calculeren, door het nog vaag te houden. Als je er meteen een label "relatie" aan hangt en het gaat over een tijdje misschien toch niet goed en moet je die teleurstelling weer verwerken.

Maargoed, dat is meer mijn gevoel/mening hoe ik het zou doen. Heeft bij mij vooral te maken met bindingsangst....

Ik heb zaterdag wél afgesproken met die heerlijke man die ik een maand geleden op een feestje had leren kennen. De lichamelijke aantrekkingskracht was zo groot! Allebei héél duidelijk geweest dat er geen relatie in zit en dus ook geen verwachtingen op dat gebied. Maar wel de lich. aantrekkingskracht. Soort van huidhonger stillen. Omdat we allebei een tijdje single zijn en de intimiteit missen.

Ben helemaal in de watten gelegd. Hij heeft voor me gekookt. Was erg lief en zorgzaam. Kreeg de volgende ochtend zelfs ontbijt op bed! En tussen de lakens zat het ook meer dan goed! ;)

Geen idee of we mekaar nog eens gaan zien. Ik laat het ook los. Heb ook (nog) geen sms gestuurd en heb van hem ook verder nog niks gehoord. Maakt ook verder niets uit. We hebben het erg leuk gehad, dus dat pakken ze me niet meer af.

Gewoon het gevoel alleen al dat iemand me nog aantrekkelijk vind en tijd in me investeerd is al zo heerlijk. Weer even lekker tegen een mannenlijf aan liggen... zaaaaalig!!

Maar een echte relatie, daar ben ik nog niet echt aan toe. Zie dat ook niet 123 gebeuren. Door de weeks werk ik, mijn kids wonen bij hun vader en zijn in het weekend bij mij. Dus de constructie is best lastig om daar een relatie op te gaan bouwen.... Maarja, je weet het maar nooit. Als mr Right opeens voor mijn neus staat zeg ik ook geen nee! Dan komt dat ook vast wel goed.

Laat losssssssssss.....
Denkertje daar heb je volledig gelijk in! Thanks! Toch wel heel fijn zon forum om een beetje te ventileren en te relativeren

Het hoeft idd ook nog geen naam te hebben.

het is gewoon erg leuk en voelt goed, dus ga daar maar van genieten

:-)
Psies Roosje! GENIET!!!! (lees je onderschrift nog eens.... Je hebt de tijd)

(en laat los )
Oh trouwens... Heeft iemand van jullie wel eens het boek: "De ideale vrouw is een Bitch" gelezen??

Die zou iedere vrouw op haar nachtkastje moeten hebben. Echt te grappig en te waar voor woorden. Zo herkenbaar en de tips die er in gegeven worden, kun je meteen toepassen.

De opvolger "waarom mannen een bitch trouwen" is ook he-le-maal leuk!

Bitch wordt trouwens niet negatief bedoeld, maar betekend: Babe In Total Control of Herself.

Dus dames, hou de controle!!
Hey dames,

VEO en Roosje, Ik heb dat dus niet dat ik graag wil weten of het al een relatie is. Meer omdat ik het zelf dan benauwd zou krijgen. Ik moet echt nog wennen aan zijn aanwezigheid en het is nog zoveel aftasten en nieuwe dingen doen. Ik denk dat als het stadium komt van voorstellen aan vrienden en ouders en het delen van het normale leven enzo dat het dan wel komt. Maar zover ben ik nog niet. Ik geniet nog echt van het leren kennen van hem.

Misschien is het meer de behoefte om te weten dat je de enige bent? Dat er in elk geval potentie tot een relatie in zit? Ik heb het idee dat mijne alleen mij ziet, we waren daar erg open over, maar daar hebben we eigenlijk nog niks over afgesproken. We zijn allebei het type niet om met jan en alleman te daten en gaan respectvol met elkaar om. Dus daar vertrouw ik wel op. Maar soms merk ik wel de behoefte om het in woorden te horen, wel raar :-)

Is er een verschil tussen exclusief daten en een relatie hebben? Voor mijn gevoel wel.

Ik zie hem morgen alweer, is weer een nieuw gevoel. Ik krijg de kans nu niet om hem te missen, want ik zie hem gewoon weer heel snel haha! Ik heb er echt wel zin in weer. We hebben deze keer ook niet veel contact gehad tussendoor. We waren allebei erg druk en ik lag gisteravond helemaal uitgeteld in mijn bedje. Merk nu wel weer de behoefte aan een mailtje ofzo, maar de laatste paar keer kwam het initiatief van mijn kant uit, en ik weet wel dat als iknu een berichtje stuur dat ik dan een leuke reactie terug krijg, maar ik wil nog niet te vanzelfsprekend voor hem zijn. Is dat raar van mij? Ik wacht in elk geval eerst even af of hij wat stuurt :-)
Oh en denkertje, tja huidhonger... hihi, kan me helemaal voorstellen, ook vrouwen willen wel eens wat he? En als er geen relatie in zit en beide partijen accepteren dat, dan heb je toch gewoon een leuke avond!

Maria, leuk dat je toch een succesvolle date hebt gehad! Kijk het gewoon aan en je ziet vanzelf wat het wordt. Nu heb je gewoon lol in daten toch? Wie zegt dat dat per se meer moet worden als je nog een date accepteert?

Nelleke en Hangmat, zijn jullie er nog?
Tierney, leuk, dat je naar mij en Hangmat vraagt. Ik lees nog heel veel mee, maar heb niet zoveel te melden ;) Tja, die 'huidhonger'; ik heb zo'n 3 maanden geleden met iemand gedate. Voor hem achteraf puur lichamelijk, en ik wist dat het niet meer zou kunnen worden, maar had wel gevoelens voor hem. En hoewel ik niets meer van hem hoor heb ik er absoluut geen spijt van, en denk ik er met goed gevoel aan terug. Helaas slechts eenmalig, maar fijner dan ooit.

En morgen...ga ik als het droog is weer wandelen. Ik baal er wel van, dat ik hem steeds aan moet spreken, anders hoor ik helemaal niets van hem (denk ik...). Hij staat hele dagen online, en ik vind het dan wel leuk om dagelijks even te chatten; blijkbaar heeft hij die behoefte niet... Heb hem hierop aangesproken, maar hij zegt het niet vervelend te vinden, als ik hem dagelijks aanspreek. Pfff, mannen....lastige wezens soms ;)
Nou, ik heb duidelijkheid...

Vroeg meneer of hij nog eens af welke spreken, bleek hij de eerder gegeven hint wel

degelijk gesnapt te hebben maar blijkbaar wist hij even niet hoe te reageren. Hij liet me in

ieder geval weten dat hij wel een klik met me voelde, maar dacht dat hij niet verliefd op me

zou gaan worden. Hij miste spanning. Verder kwam hij met nog een hoop vage argumenten,

maar wat doet het er nu nog toe.

Het ergste vind ik dat ik dit keer geen duidelijke signalen op heb kunnen pikken. Hij bleef

namelijk wel steeds contact zoeken. Een dergelijke situatie als deze heb ik nu al vier keer

meegemaakt met internetdaten, maar alle andere keren waren er achteraf duidelijke signalen.

Probeer niet teveel aan mezelf te twijfelen, maar wat maakt nou dat ik dit steeds tref???
Nena,ligt absoluut niet aan jou..hij geeft ook aan dat hij wel die klik voelde..je bent een leuke meid..absoluut niet twijfelen aan jezelf..er zijn zoveel mensen die dit meemaken met internet daten..wat al zovaak wordt gezegd...dit topic is een beetje alleen maar vol met succesverhalen..en ikzelf heb ook een aantal dates gehad dat het zo afliep..

Tierney je hebt gelijk..aan de ene kant heb ik echt zoiets van het is nog te vroeg..en we hoeven het niet perse een naam (relatie)..maar aan de andere kant weer wel..denk wel dat wat je schreef een punt heeft..dat het meer is om te weten of jij de enige bent..denk het..hoe dan ook ik vind hem leuk :D
Nena,

Niet aan jezelf twijfelen hoor. Dat kan gewoon gebeuren. Hij vind je zeker wel een leuk persoon, want er was dus wel een klik, maar soms is die alleen vriendschappelijk.

Het is ook niet alleen het internetdaten hoor, in het echt heb ik twee keer dit meegemaakt. Leuk contact met een man, super crush ontwikkeld, en het bleek voor hem alleen vriendschappelijk te zijn. En dan toch steeds mij opzoeken. Voor mij hielp het me te realiseren dat mannen (en vrouwen ook trouwens) ook flirten als het alleen vriendschappelijk is, en dat het niet zwart wit is. Dat iemand je leuk vindt kan ook alleen vriendschappelijk zijn of zelfs dat niet echt. Ik let tegenwoordig op de moeite die ze voor me doen, of het een beetje gelijk is. Dus niet alleen met me praten, maar ook wat willen doen, tijd met me doorbrengen, behoefte aan fysiek contact en dat soort dingen.

Maar goed, je bent niet de enige die erin trapt dus, ik denk dat iedereen wel eens zo'n periode heeft, en het heeft dus niks met je persoonlijkheid te maken. Maar ik snap wel dat je teleurgesteld bent, een afwijzing doet altijd zeer. Kop op meid, laat hem lekker en ga lekker wat leuks doen met je vriendinnen.
Dank jullie wel voor de lieve reacties! Dit is ook iets wat duidelijk bij hem ligt en die vriendschappelijke klik benoemde hij inderdaad. Weet ook niet of ik al echt verliefd was, begon een beetje te sudderen had ik het idee. Maar nu is dat ook wel als sneeuw voor de zon verdwenen.

Voel me gek genoeg heel sterk opeens, ik heb hem niet nodig om gelukkig te zijn! Komende tijd las ik een radiostilte in, over een tijdje maar eens kijken of ik nog behoefte heb aan vriendschappelijk contact met hem. Heb nu echt even genoeg van (internet)daten en mannen...
Nena, geef jezelf even de tijd om dit te verwerken. Je bent sterk en je heb idd geen man nodig om gelukkig te zijn.

Maar mét man is het leven toch veeeeel leuker en dus zien we je binnenkort wel weer terug hier

Knuffel!
Oh Nena dat is niet leuk... Neem maar even wat rust en dan komt die leuke man vanzelf :-)

Ik ben afgelopen nacht weer bij hem geweest...en zie hem vanavond weer. Gister zei ik tegen hem dat we elkaar vandaag pas 3 weken kennen, zegt hij: ja en we hebben braaf pas op de 4e date gezoend :-)

Nu kunnen we ehm niet echt meer van elkaar afblijven
Roosje,echt geweldig :-)

Jullie hebben allebei geluk zo vlakbij elkaar wonen...ben jaloers(haha) ..en vandaag alweer..geniet ervan!

Dat niet van elkaar af kunnen blijven herken ik helemaal

Tierney,jij ziet hem ook vandaag he? Heel veel plezier..!

İk weet nog niet wanneer ik hem weer zie,hij is een beetje druk :(

En mijn school begint maandag weer dus..denk dat het eerder pas volgend weekend wordt helaas

Maar we hebben wel gewoon dagelijks contact..en hij is gewoon echt heel lief..
Oh veo: das jammer dat je nu even moet wachten. Heb je een drukke periode op komst?

Ja het is idd ook wel heel makkelijk zo dichtbij :-) ik zou makkelijk nog naar huis kunnen gaan savonds, maar op de een of andere manier komt dat er niet van.

Vanmorgen moest hij eerder naar zijn werk dan ik, dus ik mocht blijven liggen van hem en daarna de deur achter me dicht trekken

Heb zin in vanavond...

Tierney veel plezier ook!
Hey meiden!

Zometeen ga ik inderdaad die kant op, gezellig film kijken op de bank, ben benieuwd of we het tot het einde van de film halen haha!

Roosje, herkenbaar! Alleen ik zie hem dan niet zo vaak, maar na de afgelopen keer... haha! Wel fijn dat je zo dichtbij woont en gewoon langs kan gaan om hem te zien en voor de koffie

Straks weer lekker in zijn armen

VEO tijdens noodsituaties een beetje creatief zijn met de telefoon misschien hihi! Maar even serieus, jammer dat het zo lang duurt voor je hem ziet. Ik vind een hele week wachten nu ook al niks meer, maar het zal vast nog wel vaker voorkomen. Hopelijk voor jou gaat hij snel voorbij.
Wat leuk al die verliefde dames en beginnende relaties hier

Ik geloof dat ik het hoofd van mijn date ook behoorlijk op hol heb gebracht, krijg complete liefdesverklaringen over de sms. Ben echter nog steeds terughoudend, heb de beste man pas 1x gezien! Ik denk echt dat er toekomst in zit, we zitten op de grote onderwerpen echt op 1 lijn, maar wil hem echt eerst wat beter leren kennen voordat ik me volle bak instort.

Zaterdag zie ik hem weer. Zin in!
Roosje,ja mijn school begint maandag..en hij heeft het dit weekend druk..dus kan hem pas volgend weelend zien..denk dat ik hem dan niet zomaar laat gaan haha :p

Jij gaat hem vanavond weer zien..spannend..lucky girl :-)

Tierney,dat creatief zijn via de telefoon doen we al hihi :-)

Veel plezier voor vanavond kan me helemaal voorstellen dat je er zin in hebt!

Maar we hebben eigenlijk de hele dag door wel contact (via whatsapp) ook als hij werkt dus ben eigenlijk best tevreden wat dat betreft..hij geeft ook aan dat hij me mist..hij noemt me ook al lievers of schat :-)

Gebruiken jullie ook al koosnaampjes?

Vivaalcohol,begrijpend dat jij een beetje terughoudend wil zijn..maar wel heel positief dat je denkt dat het wat gaat worden..en zoals je al schrijft is hij al gek op je :-)

Geniet ervan!
Koosnaampjes hadden we al voor de eerste date

Lieverd, schat, schoonheid, ga maar door!
Even een update van mij; en helaas een teleurstelling: wij zijn vanmiddag weer gaan wandelen, en het was weer heel fijn; ik was blij hem te zien, na bijna 2 weken. Maar hij was vandaag heel duidelijk: een relatie zit er niet in, sowieso (of alleen??) vanwege de afstand....we wonen ruim een uur rijden bij elkaar vandaan. Ik denk er nu over hem een mailtje te sturen, dat ik dan ook niet meer wil wandelen met hem: dat ik geniet van het wandelen, maar dat ik meer voor hem ben gaan voelen, en dat ik stiekem hoop, dat er meer in zit; en dat ik hiermee dan beter niet door kan gaan om me pijn te besparen. (Ik vraag me alleen af: kan het dat ik na 3 dates al meer voor hem ga voelen??? Of is dat erg snel?)

Maar voor de meiden, die hier positieve berichten zetten: heel erg leuk, en ik hoop, dat het echt iets wordt!

Zelf wordt het dus weer verder kijken.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven