Internetdaten

09-08-2011 08:43 3033 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er is al een soortgelijk topic geloof ik, maar die is niet meer zo actief. Wie heeft zin om hier mee te schrijven?

Ik had gisteravond een internetdate sinds een zeer lange tijd en het was eigenlijk erg gezellig. Aan gespreksstof geen gebrek en er hing meteen al wel een soort spanning tussen ons. Geen idee of het relatiemateriaal is, daarvoor moet ik hem denk ik beter leren kennen. Hij stelde in ieder geval voor om later deze week nog eens wat af te spreken en dat lijkt mij ook leuk.

Ben benieuwd. Meestal wordt op een 2e date wel meer duidelijk.

Wie is er ook aan het internetdaten?
Grappig nicola, onze manier van denken komt behoorlijk overeen. Stiekem vind ik ook dat je het op de 1e date al moet weten, maar waarom zou er ook niet iets kunnen groeien als je het meer tijd geeft? Als het inderdaad over een tijdje toch niets blijkt te zijn kun je er altijd nog meer stoppen.

Dat geldt dus ook heel erg voor mij.

Wel spannend hoor, ben benieuwd waar het heengaat met jullie!
Tierney, veel plezier vandaag!
Dankjewel! :-)

Ik hou nog een beetje een slag om de arm hoor. Hij zou van het weekend weg zijn en vandaag overdag dus ook. Maar vanavond kon hij wel en hij zou smssen hoe wat en waar enzo. En ik ga me pas op die date verheugen als ik daadwerkelijk wat hoor. Eens kijken hoe graag hij me wilde zien...
Heb je nog een date gepland staan, Boebele?

Ik zie hem vanavond weer, heb er weer zin in! Jij veel plezier, Tierney!
wij hebben een date gepland voor woensdag, nicola. Jij veel plezier vandaag en tierney ook, als hij je op tijd smst dan
Nog niks gehoord.

Ik lees net nog eens zijn mailtje door en daar staat "ik sms je zaterdag om even kort te sluiten". Dat was gister, niet vandaag. Hij is het dus vergeten en ik denk niet dat ik nog met hem op een date ga. Graag of niet hoor!
En nu?
Nee, nog niks, maar dat had ik ook niet verwacht, aangezien hij gister al zou smssen. Hij is nog niet online geweest vandaag of de afgelopen dagen, en hij is in de avond meestal wel online, dus ik denk dat hij inderdaad gewoon druk is. Maar dat wist hij ook toen hij deze afspraak maakte.

Ik laat het hier verder bij als ik niks meer hoor, ook als hij zo wel nog smst. Maar als ik hem goed inschat kan ik via de DS nog wel een berichtje verwachten. Maar die date is echt van de baan, zelfs voor een scharrel vind ik het niet kunnen dat je een date vergeet of laat zitten, ben geen voetveeg!
Gelijk heb je hoor! Als hij meteen zo begint...

naja, misschien maar beter ook, wie weet wat voor "ellende" je je op de hals had gehaald, haha.
Ja he? haha! Maar ik wist zowiezo niet wat ik met die afspraak wilde. In elk geval geen vriendschap+ of een relatie want ik weet wat voor praatjesmaker het is. Gewoon degene ontmoeten die me aan het lachen maakt. Maar dit maakt me niet aan het lachen, dus laat maar zitten dan.

Ik vind het alleen ontzettend raar dat hij twee maanden probeert me op een date te krijgen en dan lukt het hem eindelijk en vergeet hij het gewoon. Hij is zo goed met praatjes, hij zou toch wel moeten weten hoe ik werk inmiddels. Nou ja, hij is het niet waard om het te willen snappen.
Hebben jullie eigenlijk nog mailcontact tussendoor?

En de rest? Het is stil geworden op het topic.
ja, het is zeker stil geworden hier, maar de meesten zullen het wel druk hebben.

Ja, wij hebben nog mailcontact, iedere dag eigenlijk. Woensdag gaan we elkaar weer zien, dus ik ben benieuwd. Kijk er de ene dag meer naar uit dan de andere dag.
boebele hoe was jullie theaterdate?

en tierney: beetje jammer dat hij je date vergat...zegt meer over hem dan over jou....

ik was vanaf woensdag weg...vandaar mijn afwezigheid hier. Hij was ook het weekend weg, en beiden kwamen we gisteravond weer thuis. We hebben elkaar ook weer gezien, zo vervelend die wekker dan weer op de maandagochtend...we hadden best nog wel een dagje weekend met elkaar willen hebben
Hey Roosje is weer terug! Hier met die mooie positieve verliefde verhalen!

Nou zoals ik al zei heb ik nog wel 'het een en ander' van hem gehoord (lees tot half 3 's nachts zitten mailen)

Dit is voor het eerst dat ik een vent gewoon op zijn kop heb gegeven voor mij een beetje vergeten! Tssss!

Hij zag de afspraak anders, net zoals hij met vrienden doet, als je tijd hebt dan heb je nog even contact ofzo. Weet ik het. Maar ik heb hem dus even uitgelegd hoe ik werk, en dat ik een respectvollere behandeling wens. En als hij me ooit nog op een date krijgt, dan wil ik een bosje bloemen om het goed te maken.

Dat luchtte wel op. En toen hebben we dus nog heel lang zitten mailen, waarbij ik hem ook uitvoerig uitgehoord heb over zijn omgang met vrouwen. Mijn beeld van hem klopte dus wel. Hij heeft 7 jaar in een relatie gezeten en nu even niet en daar geniet hij van. Hij sluit niet uit dat er ooit weer een ander zal zijn (dat wil hij ook wel), maar echt op zoek is hij nu niet. En hij is niet de meest brave man ooit. Ik stel die eerlijkheid wel op prijs, want dan kan ik zelf kiezen wat ik ermee doe. En ik heb wel duidelijk aangegeven dat ik niet zo werk en dat ik wil dat hij eerlijk is zodat ik op tijd weg kan zijn als ik wel gevoelens krijg.

Hij zei daarna wel nog dat hij het apart vond hoe goed hij met me praten kon, dat hij het gezellig en leuk met me vond, en dat dat iets echts is. Oke, dat vond ik ook. Dus dat is wat het nu is haha! mijn praatman En een nieuwe afspraak? Laat hem maar even zweten!
Nicola, hoe ging jouw date?
hej tierney das toch eigenlijk positief dat jullie zo lang hebben gemaild, hihi je praatman :-) wel erg leuk dat jullie iig zo veel te delen hebben!

haha de positieve verliefde verhalen...we hebben nog geen vervolgdate, maar zal hem morgen of woensdag wel zien denk ik :-) (de woensdagen is onze soortvan vaste dag...afgezien van afgelopen week hebben we sinds dat we elkaar kennen iedere week op woensdag afgesproken....as woensdag alweer 6 weken geleden).

Hij blijft leuk en lief, en leuk en haha....ik kan er over door blijven praten...
6 weken alweer! Dat ging snel zeg! En aan de andere kant toch ook wel een korte tijd als je kijkt wat er gebeurd is he? En blijf vooral lekker doorpraten, heerlijk!
Ok, voor eens en voor altijd:

IK HEB MIJN DATE WOENSDAG PAS!!!!

Ik snap dat jullie ongeduldig en nieuwsgierig zijn, maar het duurt dus nog eventjes

Tierney, ik vind hem fout klinken, sorry dat ik het zeg. Eerst jou laten zitten en dan vervolgens toch weer met je aanpappen.

Maar goed, je moet het zelf weten, spannend zal het vast wel zijn, maar ik zou hem echt laten gaan... er zijn toch veel meer leuke mannen? Echt hoor.

Roosje, genieten geblazen van jouw verhalen, zo willen we het immers allemaal!

Hoe is het met de rest? Ben ook benieuwd naar Nicola.
Haha Boebele, ik weet het nu hoor

Veel plezier morgen op je date vast! Ik hoop dat hij je een beetje meer verrast deze keer.

En over mijn praatman, ik weet dat hij fout is. Ik heb er vorige week over nagedacht of hij betrouwbaar relatiemateriaal is, hem uitgehoord over hoe hij erin staat, hij is een foute man en daar is hij eerlijk over. Dat is het hele punt, ik kan zelf kiezen toch met hem af te spreken en hoe diep ik me daarin gooi, niet zo diep dus. Het is niet zo dat ik het romantiseer en er dan drie maanden later diep gekwetst en gedesillusioneerd weer uit kom.

Voorlopig heb ik ook geen nieuwe afspraak gemaakt, maar mr Right is voor nu nergens te bekennen en ik praat best leuk met hem over de mail. Dus ik sluit niet uit dat ik hem een tweede kans geef met afspreken, even lol met hem hebben zolang ik toch niet serieus met een prins op wit paard bezig ben.

Hij vroeg gister nog wel (smste me mijn bed uit dat hij het mailen zo leuk vond) of ik zin had om spontaan wat te gaan drinken: nee (had ik ook niet, was geen spelletje).
Ik moet trouwens lachen, weetje dat mijn ex me ook heeft laten zitten op de eerste date? Die hield tot op het moment zelf vol dat hij eraan kwam en toen hij er toch niet was: "ja weet niet hoor, had niet zo'n zin". Daar ben ik twee weken woedend om geweest, toch afgesproken en 6 jaar samen geweest. Maar hij was geen foute man, dat verschil weet ik wel hoor.
Wanneer had je nou je date, boebele? ;)

Ach tierney, ik zou genieten van de aandacht en verder zorgen dat je zelf de touwtjes strak in handen houdt. Dat klinkt wel nodig bij deze meneer .

Ik heb m'n date zaterdag gezien. Zondag lekker door de stad gewandeld. Was erg leuk . Toch maar niet over zijn ziekte gehad. Het moment was er niet voor. Wel op tafel gelegd dat ik de afstand aan de ene kant heerlijk en aan de andere kant moeilijk vind. Ik hoef amper rekening met hem te houden, dat vind ik fijn. En aan de andere kant maakt het het kennismakingsproces veel ingewikkelder. Kunt niet even doordeweeks langsgaan. Alles hangt af van telefoon en mail.

Kortom ik ga een beetje op en neer tussen leuk! en twijfel....
VLA: ik snap het wel, bij mijn vorige date's had ik dat ook heel erg. Ik hou van de ruimte die de afstand geeft, maar helemaal bloot geef ik me niet zo makkelijk en als je vaker bij elkaar bent zie je zoveel meer van elkaar. het contact bleef daardoor wat oppervlakkiger. Maar misschien hoeft dat ook nog niet zo vroeg. Ik geloof wel als je elkaar echt wilt zien, leren kennen, dat het wel goed komt.

Maar leuk dat je er weer van genoten hebt!
Ben ik ook weer eens.

Hey Boeb, wanneer was je date nou? grijnzzz

Roosje, 6 weken! Wow dat gaat best snel zeg. GGGGGGeniet er van.

Hier weer wat vorderingen. A.s vrijdag met vriendje+ afgesproken. We hebben veel sms contact. Erg leuk, maar ik moet wel op gaan passen merk ik... Als mijn telefoon plingelt, hoop ik stiekum dat hij het is... Hij doet zelf ook geen moeite om het contact te minderen trouwens. Bijna dagelijks wel een leuk berichtje. Vanochtend heb ik hem gefeliciteerd met zijn "verjaardag"... Duurde even voordat hij in de gaten had dat het dierendag is ;) Had ik wel lol van hihi

Donderdag ga ik de chatman ontmoeten! De digitale klik (zoals hij het zelf noemt) is er absoluut. Nu maar eens zien of het in het eggie ook zo is. We gaan wat drinken op een neutrale plek. Ben erg benieuwd naar hem. Hij komt erg leuk over. Is lekker lang (ik hou van lange mannen, deze is 1.90 ) hij is grappig (zelfde humor als ik) hij kan mooi beeldend vertellen over wat hij mee maakt. Hij woont ook nog eens in de buurt. Dus dat is ook wel prettig. Vriendje+ zit bijna 100 km verderop....

Nelleke hoe gaat het met jou?

Ik vind het hier ook wat stilletjes.... Allemaal met het hoofd in de wolken? Of niet met daten bezig??
Hoi Denkertje,

Spannend je date donderdag! Hopelijk is hij zo leuk dat je jezelf niet brandt aan vriendje+. Ik dacht al zo'n toon te lezen in je vorige post. Denk je dat hij ook meer voelt dan hij eigenlijk toegeeft? Misschien is het een stomme crush en moet je er even doorheen. Gewoon verstandelijk tegen jezelf blijven zeggen hoe de situatie is.
Roosje, wat gaat het snel bij jou; 6 weken al en zo fijn.

Tierney, ik kan me voorstellen, dat je voorlopig wil genieten. Zelf zou ik mijn gevoel niet kunnen 'uitschakelen'; hoop dat het jou lukt wel wat afstand te bewaren.

Denkertje,lief, dat je naar me vraagt, ik ben benieuwd nu naar jouw verhalen. Ik lees nog steeds regelmatig mee, maar ben zelf niet zo goed bezig....

Ik mis mijn 'wandelvriend' nog steeds; ik weet, dat ik heel veel van hem kan leren over mezelf, ook zonder relatie, dus ik hoop stiekem, dat er op zijn minst nog één keer wandelen (en van mij uit praten/vragen) in zit, maar dat is voorlopig afwachten...

Verder heb ik vorige week met een ander afgesproken; ook voor de 3e keer alweer, maar na de date niets meer gehoord (staat altijd online op msn, nu niet, dus ik denk, dat hij mij geblokt heeft, en weet ook dat hij na de 2e date met gemengde gevoelens zat; jammer, dat hij het niet bespreekt, maar zich afsluit voor mij.).

Dan is er nog iemand die me wil zien; ik heb gezegd, dat ik hem ook wel wil zien. Aan de andere kant: ik zou eerst willen weten, hoe mijn laatste date tegen ons contact aankijkt, voordat ik verder ga, maar omdat ik daar niets van hoor, ben ik toch geneigd met deze af te spreken (dat zou vrijdag zijn; hij zou er zelfs een dagje vrij voor nemen). En voor de rest heb ik me voorgenomen, om, als dit allemaal op niets uitloopt, me voorlopig een beetje terug te houden van het daten. Het blijft steeds veel onzekerheid met zich meebrengen; soms ook heel veel hoop, en dan weer pijn; dat kan ik even niet gebruiken. Heb de tijd en rust even voor mezelf nodig....

Maar jullie verhalen blijven leuk ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven