Internetdaten

09-08-2011 08:43 3033 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er is al een soortgelijk topic geloof ik, maar die is niet meer zo actief. Wie heeft zin om hier mee te schrijven?

Ik had gisteravond een internetdate sinds een zeer lange tijd en het was eigenlijk erg gezellig. Aan gespreksstof geen gebrek en er hing meteen al wel een soort spanning tussen ons. Geen idee of het relatiemateriaal is, daarvoor moet ik hem denk ik beter leren kennen. Hij stelde in ieder geval voor om later deze week nog eens wat af te spreken en dat lijkt mij ook leuk.

Ben benieuwd. Meestal wordt op een 2e date wel meer duidelijk.

Wie is er ook aan het internetdaten?
Hangmat, veel plezier!

Ik merk dat ik langzaamaan een beetje mijn interesse voor mijn date begin te verliezen. Hij stuurt me best wel wat mailtjes, maar het is allemaal zo oppervlakkig. Ik zou het leuk vinden als hij me wat meer zou verrassen ofzo, maar het is allemaal een beetje gezapig op het moment.

Kan me voorstellen dat er veel meer in hem zit dan hij op dit moment laat zien, maar ik weet even niet zo goed of ik hier nog wel verder mee moet gaan. Aan de ene kant lijkt het me spannend om nog een keer wat af te spreken, aan de andere kant weet ik misschien nu al dat we niet bij elkaar passen en dat ik niet op hem ga vallen.

Op dit punt merk ik wel dat het meer een kwestie is van dat ik graag zou willen dat het iets werd dan dat ik daar echt in geloof.

Nouja, we mailen nog wel even verder en dan kijk ik over een paar dagen wel weer. Wie weet weet hij me op een positieve manier te verrassen. Afgelopen zaterdag maakten we een strandwandeling en toen haalde hij op een gegeven moment een fles wijn tevoorschijn. Kijk, daar kun je bij mij wel mee aankomen
Dat is leuk boebele dat hij tijdens die strandwandeling een fles wijn tevoorschijn haalde!

Hihi ik zou het wel heel leuk vinden als juist jij ook succes op dit topic zou hebben :-) Gun het je zo enorm! maar als het deze man niet is, dan vast een volgende...maar geef hem nog even tijd, misschien heeft hij nog wel meer strand-wandeling-met-flesje-wijn-ideeen in petto!

julymoon: wat leuk dat het zo goed gaat!!!

ik heb me vanmorgen eens ingeschreven bij de sportschool (haha lekker offtopic), ga volgende week beginnen met een vriendin. En eigenlijk heb ik er gewoon zin in! Merk dat hij gewoon een positieve invloed op mn leven heeft waardoor ik in vanalles zin krijg :-) (en hij is vrij sportief...ik niet meer zo nu ik mn rijbewijs heb en niet meer genoodzaakt ben om 30km naar mn werk en terug te fietsen)
ik heb ook een date gehad. Was wel leuk, uiteten en wat gedronken enzo. Maar ben erachter, wat velen hier ook al dachten, dat ik er niet aan toe ben, aan iets serieus. Daten vond ik trouwens wel leuk! Ik had het namelijk nog nooit gedaan. Maar iets serieus, nee... daar ben ik niet aan toe. eerst mijn ex eens verwerken, ik wilde denk ik te snel.
Het was gezellig! het klikte echt wel heel leuk en dat was ook wederzijds volgens mij want hij stelde zelf voor dat ik dan binnenkort eens zijn kant van het land op zou komen.

Aardige vent hoor, wel af en toe wat langer-dan-nodig-blikken maar verder hebben we het heel braaf gehouden bij drie zoenen op de wang bij afscheid :-)

We hebben in die 2 uur toch wel al wat "essentiële" onderwerpen besproken, en we hebben wel overeenkomende ideeen over belangrijke zaken. Verder ook veel over de kinderen gekletst en dat vind ik toch wel leuk, dat dat een overeenkomst is en je daardoor veel begrip voor elkaar hebt. Bij eerdere dates vermeed ik het onderwerp kinderen wel omdat ik ze er niet mee wilde vervelen maar hij praat zelf ook veel over zijn kinderen dus dat is wel leuk.

Viel me niet tegen! en nu... :-) ?
Jullie hebben gelijk, ik moet hem loslaten...zal hem waarschijnlijk ook niet meer zien om te wandelen; hij is (dringend) op zoek naar een ander....en ook dat doet pijn. Maar dat zal vast minder worden; zie wel wat ik verder doe, of ik nog date, of voorlopig niet.... Bedankt voor jullie reacties.

Voorlopig zal ik wel meelezen, want ik vind het erg leuk om de positieve verhalen te lezen.
Julymoon heel leuk van jullie! Het komt ook altijd op onverwachte momenten

Hangmat,datzelfde probleem had ik ook (heb zelf ook een zoontje) nadat ik ben gaan daten met mannen die ook kinderen hebben voelde ik me echt veel relaxer...echt leuk dat jullie een klik hadden!

Roosje veel plezier vanavond!
kreeg net een berichtje dat hij zich de rest van de dag nergens meer op kon concentreren en de hele tijd aan onze afspraak vanmorgen moest denken...

Eh..oh, haha Leuk!
Hangmat, wat leuk voor je, laat de kriebels maar beginnen! Weet je al wanneer je hem op gaat zoeken?

Boebele, Ik herken dat wel, dat twee introverte mensen elkaar soms versterken daarin. Ik heb daar wel eens over nagedacht, ik ben zelf ook introvert, en praat eigenlijk makkelijker met het totaal tegenovergestelde. Maar dat verschilt gewoon ook per persoon en heeft ook te maken met het gevoel van veiligheid en respect enzo. Volgens mij vind je het nu op dit moment niks, maar ben je vooral bang dat je iets weggooit dat met meer tijd leuker had kunnen worden he?

Weet je al wat je ermee doet? Kun je zelf niet wat opstapjes geven tot wat meer vrijheid? Bijvoorbeeld wat gewaagdere onderwerpen bespreken of reacties te geven? Een beetje plagen enzo? Haha, misschien moet je hem gewoon eens meeslepen naar een bar en kijken wat er na een paar whiskey'tjes uit komt

Nelleke: knuffel! Ik kan me voorstellen dat het pijn doet.

VEO: zo heerlijk hoe het bij jou gaat!

Ik zelf heb nu weer contact met iemand waar ik een tijdje terug ook contact mee had. Hij gaf toen heel duidelijk aan op zoek te zijn naar vriendschap met seks, en dat hij al zo iemand had ook. Ik kon zo met hem lachen, ook al was hij heel fout. Maar had uiteindelijk besloten niet met hem uit te gaan (ik vond het concept best aantrekkelijk klinken, maar besloot dat ik toch stieken wel hoop op een leven samen met iemand en dat het wel meer wordt). We hebben al heel wat gemaild toch.

En, nu heeft hij dus weer gemaild, dus ik zei dat ik bij mijn standpunt blijf. Maar hij vertelt ineens over dat hij het eigenlijk toch wel leeg vond, dat vrienden met seks en dat hij eigenlijk ook wel meer zoekt, maar me die garantie niet kan geven. Ja duh, ik ook niet van te voren, maar het is anders als je er niet voor open staat. Maar ik twijfel nu dus toch...

Zal ik gaan, straks ben ik heel naief en zit ie gewoon te liegen. Maar waarom deed hij dat twee maanden geleden niet in al die mails? Ik zou wel heeeeeel duidelijke afspraken maken over geen seks op de eerste date en ik ben al heel duidelijk over wat ik verwacht. Ik heb het zelf in de hand toch? Wat meespeelt is dat hij er goddelijk uit ziet haha. Ik weet het nog niet hoor!
Tierney,

lastig, maar je kunt toch gewoon met hem afspreken? Of denk je dat je niet sterk genoeg in je schoenen staat? En wie weet leidt het je ook weer een beetje af van die andere jongen.

Ben je niet benieuwd of jullie in het echt een klik hebben? Ik vind het eigenlijk best spannend klinken eerlijk gezegd , maar je moet het alleen doen als het voor jou goed voelt.

Hangmat, leuk hoor! Ben benieuwd wanneer jullie elkaar weer gaan zien. Wel leuk dat hij je smste!

Nelleke, sterkte! Voelt behoorlijk klote, dit soort dingen.

Tierney, het is wel een beetje wat jij zegt. Toevallig stuurde hij me vanmiddag (tijdens zijn werk notabene, doet hij anders nooit) een kort grappig mailtje waar ik erg om moest lachen en ik merk dat ik erg uitkijk naar mailtjes van hem, ook al zijn ze erg kort en ook wel oppervlakkig. Aan de ene kant weet ik het dus even niet, maar aan de andere kant wil ik hem echt wel een kans geven en beter leren kennen. En ik hoef niet per se nu al te weten wat ik wil, of wel? Ik weet nog niet eens wat hij wil.... wellicht vindt hij het ook wel grappig allemaal, maar verder niks.

Afijn, waarschijnlijk zien we elkaar volgende week woensdag weer en dan ook nog eens behoorlijk uitgebreid, want we gaan met de trein naar de hoofdstad om daar een theatervoorstelling te zien. Best leuk, maar ook spannend hoor.

Jullie zien, ik ben een beetje wisselvallig in mijn gevoel (maar eigenlijk ben ik dat altijd hihi).
boebele: ergens klinken jullie ondanks je twijfels toch heel leuk samen. Jullie doen iig leuke dingen! Veel plezier met het theaterbezoek!

en hangmat: het was geslaagd dus! wat leuk!

en tierney: gaaaaan!

hier gaat het goed...het was heeeeerlijk om weer bij hem te zijn. Toen ik er net was betrapte ik er ons beiden op dat we ineens zon onuitwisbare lach op ons gezicht hadden :-) Vannacht werd ik wakker in zijn armen, beseffende dat ik gewoon echt lekker lag te slapen...

nu zie ik hem zondag pas weer...ga nu zelf naar de andere kant van het land, voor familie/vrienden bezoek...met andere woorden: ik heb al weekend! :-)

Oooo wordt gewoon zo blij van hem! Ga voor over 2 weken voorstellen om dan een nachtje naar Gent ofzo te gaan...hotelletje, mooie stad, en hopelijk ook van dit heerlijke weer :-)
Klinkt goed hangmat!!

En ik zou gewoon gaan tierney! Je kunt hem altijd een keer in het echt aanhoren voordat je besluit verdere stappen te ondernemen.

En boebele, stomme vraag misschien, maar wat verwacht je precies van hem? Jullie kennen elkaar nog maar nauwelijks. En communicatie via de mail is toch wat anders dan in het echt. Ik stuur meestal ook geen diepzinnige lange mails, zeker niet naar iemand die ik pas net ken. En ik vind dat jullie leuke dingen doen hoor! Ik zou het zeker nog even aankijken. Jullie hebben alle tijd van de wereld toch .

Bij mijn dateman is de aap uit de mouw: hij blijkt een ziekte te hebben waarbij hij soms aanvallen heeft. Daardoor snel moe en afwezig... Moet even laten bezinken wat ik hiermee moet. Kan de impact op zijn dagelijks leven nog niet zo inschatten...
Tierney niet doen, dit is smooth talk! Hij weet dondersgoed dat als hij bij zijn open relatie standpunt blijft, zijn kansen verkeken zijn bij jou. Overigens respect dat je je grens hebt aangegeven. Dus nu is hij in ene keer van zijn open relatie standpunt afgestapt, want het is zogenaamd toch wel leeg. Yeah right. Hij is een knappe man, dus kan bij wijze van menig dameshart verwarmen. Waarom zou hij zijn wilde haren loslaten als hij nog lekker kan scharrelen?

Ik gun je een serieuze en betrouwbare man, die zijn meestal wat minder knap maar dan heb je wel iets lange termijns;-) Of je moet zelf ook wel voor een friends with benefits willen gaan, dan kun je mijn opmerking als niet geschreven beschouwen.
Ik heb nog niks afgesproken, voor nu zit ik alweer lekker te snotteren en te hoesten dus dat zou toch niet prettig zijn.

We hebben wel telefoonnummers uitgewisseld, maar ook daar heb ik nog even niks mee gedaan. Wil hem ook niet aan het lijntje houden. Hij heeft nu al zo vaak gevraagd of ik wat wil drinken en ik blijf maar twijfelen, dat is ook niet leuk natuurlijk.

Overigens moet ik wel zeggen dat ik voor deze afspraak niet direct zou gaan voor een eventuele relatie. Meer nieuwsgierigheid en hem ontmoeten denk ik. Ik denk namelijk dat er meer achter hem zit. Hij is nog niet heel lang vrijgezel en besloot zich een tijdje niet te willen binden, nu zegt hij een relatie toch leuker te vinden. Dat deel geloof ik dus niet zoveel van. Maar hij heeft niet eerder gelogen, hij was eerlijk op het foute af, wat me juist erg aan het lachen maakte. Toch accepteert hij heel goed mijn grens en heeft hij het zelf ook altijd over 'eerst elkaar leren kennen' en 'veiligheid eerst' etc. als het over seks gaat. Ik vertrouw er dus wel op dat er niks gebeurt als ik dat niet wil en dat hij me niet ergens in zal praten wat over mijn grenzen heen gaat. Misschien klikt het als gewoon vrienden zonder seks wel goed. Kan ook nog.

Waar ik bang voor ben is dat ik hem echt leuk zal vinden en dat hij helemaal niet zo open staat, en dat ik dan dus mijn hartje weer stoot. Maargoed. Dat is al vaker gebeurd en bleek niet zo verschrikkelijk te zijn. Gewoon zorgen dat ik dan op tijd weer weg ben.

Ik neig ernaar om af te spreken zodra de verkoudheid weg is en dan wel een date zonder seks en de nodige voorzichtigheid. Maar waarom zou ik niet eens iets stoms doen? Wie weet wat het me oplevert en ik kan wel weer een avondje lachen gebruiken.
VLA, wat heftig trouwens! Ik zou niet meteen opgeven hoor, leer hem gewoon kennen en zie voor jezelf wat voor impact het heeft en of het een belemmering vormt. Het is in elk geval positief dat hij je niet bewust minder opzocht, dat hij je dus wel erg leuk vindt. Toch?

Boebele, morgen is je date toch? Veel plezier!

Roosje: fijn dat je hem weer even gezien hebt. Heb je het nog persoonlijk gehad over het hele verhaal rondom zijn ex? Je zei dat je het prettig vond dat hij dat deel van zijn leven met je wilde delen.
Hoi allemaal! Ook hier weer even een update. Zondag hadden we afgesproken, en t was eigenlijk wel erg gezellig! Ik betrapte me er zelf op dat er ook een kriebeltje in mijn buik aanwezig is! We hebben gezoend, en voor vandaag weer afgesproken. Maar ik herken het wisselende gevoel wel.....nu is mijn gevoel weer vrij neutraal, maar goed, we zien het wel! Ik vind het wel weer leuk hem te zien. En ik geloof dat ik ook gewoon tijd nodig heb om iemand toe te laten en echt leuk te vinden. Ik ben ook vrij introvert(date benoemde dit ook naar mij, hij kon niet echt hoogte krijgen van mijn gevoel), en dus tijd nodig om mezelf te kunnen zijn. Het is inderdaad zo dat als iemand ook gesloten is, dit op een of andere manier botst, en het daardoor nog moeilijker is om me op mijn gemak te voelen. Ik vind het af en toe vrij lastig om ergens zonder verwachtingen in te stappen. Heb voor mezelf het idee dat ik al meteen moet weten of iemand HET is of niet, en het daardoor alleen moeilijker is om echt bij mijn gevoel stil te staan. Op moment dat ik die verwachtingen los laat(wat ik afgelopen week dus gedaan heb), merk ik dat er wel degelijk een gevoel zit, alleen wordt dit vaak weggestopt door mijn verstand. Lastig hoor!! Veel succes met jullie dates of mails of wat dan ook!
Nicola, wat jij schrijft is voor mij erg herkenbaar, zeker op dit moment. Ik probeer zelf toch wel gewoon naar mijn gevoel te luisteren tegenwoordig, die heeft het toch meestal wel bij het rechte eind.

En.. ondanks mijn twijfels heb ik nog steeds zin om hem te zien en word ik blij als ik denk aan onze volgende date. Ik ben ook erg benieuwd wat er nog meer in hem zit. Hij lijkt zo stil en verlegen, maar volgens mij zit daar veel meer achter. Stille wateren....

Tierney, onze date is volgende week woensdag pas hoor

Ben benieuwd of je met de man gaat afspreken. Hij klinkt wel een beetje gladjes, zeker als hij zo aandringt terwijl jij te kennen hebt gegeven niet op zoek te zijn naar een relatie zonder benefits. Ik zou daar zelf misschien op afknappen, maar aan de andere kant zou ik het ook wel spannend vinden. Pas goed op jezelf in ieder geval!

Vivalaalcohol, dat is best heftig zeg. Weet je al wat het precies voor impact heeft op zijn leven en een eventuele relatie?

roosje, zo leuk om te lezen hoe verliefd jullie zijn. Heerlijk gewoon!

Mijn date en ik mailen verder en ja, ik verwacht misschien wel teveel van hem terwijl we elkaar inderdaad nauwelijks kennen. Maar ik wil toch wel enigszins de diepte in als het kan. Maar goed, we merken vanzelf of hij binnenkort misschien wat meer loskomt. Hij heeft veel vrienden en heeft ook een paar relaties gehad, dus hij is zeker geen nerd ofzo. Wel een einzelganger misschien..
Boebele, wat raar, ik ga zo even zoeken wie er dan wel een date heeft haha!

Ik pas zeker wel op hoor, als ik met deze afspreek. Ik heb het er even met mijn moeder over gehad en zij zegt dat ik gewoon moet gaan voor vriendschap in eerste instantie, of seks zonder relatie. Maar in elk geval mijn gevoel eruit laten, en dat dacht ik zelf ook al eigenlijk.

En hij heeft zich niet echt opgedrongen hoor, het is niet dat ik steeds nee zeg en dan mailt ie weer, ik heb alleen aangegeven dat ik niet op zoek ben naar wat hij wil. Maar dat ik erover twijfel met hem af te spreken en hij probeert me gewoon steeds op een leuke manier over de streep te trekken. Toen ik uiteindelijk nee zei heeft hij dus anderhalve maand niks gedaan. Tot van de week, nu wil hij een relatie, hm hm... Haha! Maar ik prik wel door hem heen denk ik, gewoon vriendschappelijk daten hou ik het maar voorlopig op, voor de lol.

Nicola, wanneer zie je hem weer? Leuk dat je een goede date hebt gehad. Gewoon rustig aan doen.
Ik vraag me trouwens wel af waarom hij zo achter me aan zit. Ik bedoel niet dat ik zo onaantrekkelijk ben, maar als je op zoek bent naar lol en seks, dan ga je toch achter een vrolijke uitbundige blonde aan? Ik heb zo'n braaf profiel en nette foto's... Dat straal ik bepaald niet uit haha!
tierney, omdat je zo onbereikbaar bent voor hem, ben je zo aantrekkelijk. Voor jou moet hij zijn best doen. Mannen zijn en blijven jagers!

Pfffff, had ik een heel verhaal getikt, is het weg.... Baal....

Roosje, wat klinkt het toch geweldig bij jullie! Ben je niet bang dat het te mooi is om waar te zijn? Dit zou ik nl. wel krijgen, maarja, dat heeft meer te maken met mijn behaalde resultaten in het verleden... Ik wil je best even knijpen hoor

Hier is het vrij rustig. Heb afgelopen maandag een overwachte date gehad met vriendje+. Hij had blijkbaar heel goed onthouden dat ik op maandag vrij ben en prompt kreeg ik maandag ochtend een whatsappje of ik al plannen had.... Was echt heel gezellig en ben weer in de watten gelegd. Toch raar, hij is leuk, lief, lekker... roept heel hard dat hij geen relatie wil en toch stuurt hij me om de haverklap berichtjes en wil met me afspreken. Maandag zei hij zelfs een keertje schat tegen me... oeps..... Voor volgend weekend hebben we afgesproken dat hij mijn kant op komt. Ik heb een quad gehuurd, gaan we fijn een eindje rijden )

Met de chatman klikt het ook steeds leuker. Denk dat daar binnenkort wel een ontmoeting aan komt. Hij is nu een week weg voor zijn werk en heeft tussen alle drukke bezigheden toch nog even een berichtje gestuurd. Wel lief toch? Ben wel benieuwd naar hem.

Nelleke, sterkte! Het is altijd kei hard als iemand je af wijst terwijl je zelf heel andere verwachtingen had.... Geef jezelf de tijd.
Oke, klaar met wikken en wegen en voordelen en nadelen noemen en nog meer twijfelen. Ik ga hem zondag zien, en dat alleen. Ik vind het best spannend. Maar ik heb het zelf in de hand en ik ben verstandig genoeg. Is ergens ook wel heel goed voor mijn ego, dit

Denkertje, wat een luxe! Een man die weet hoe hij een vrouw moet verwennen en een mailman die erg leuk begint te worden )) Bedoel je eigenlijk dat je toch hoopt op een relatie? Dat je erop let? Hoe doe je dat eigenlijk genieten van een man, zonder verliefd worden?
Tierney, Hoe ik dat doe? Euhm.... "Gewoon" dat gevoel van verliefd zijn blokkeren?! Ik heb ooit eens een artikel gelezen over dat je verliefdheid kunt blokkeren. Als iemand bijv. onbereikbaar is (getrouwde man, idool, beste vriend van je partner, e.d)

Met dit in mijn achterhoofd ben ik naar vriendje+ heel duidelijk geweest en hij naar mij. Ik heb een aantal argumenten waarom ik geen relatie met hem zou willen. En die helpen me ook wel met mijn voetjes op de aarde te blijven staan.

We hebben best veel raakvlakken, maar ook een paar dingen (o.a de afstand en zijn opvliegerige karakter) waar ik bij hem tegenaan loop waardoor er geen relatie in zit. Ik vind hem verder wel een ontzettend leuke man, hij ziet er leuk uit, heeft goeie humor, kan lekker koken , is lekker tussen de lakens. En daar houden we het gewoon bij. Wel de lusten en niet de lasten....Net zo makkelijk!

Tuurlijk hoop ik wel ooit een man tegen te komen waarbij het allemaal wél klopt. Daarom hou ik de lijnen ook wel open. En als het straks goed blijkt te klikken met chatman, dan kap ik ook met vriendje+, lijkt me logisch.
:-)
Even een snelle reactie:

Ik heb nog geen idee wat die ziekte voor impact op zijn leven heeft en al helemaal niet wat het in een eventuele relatie betekent. Tot nu toe heb ik hem door de afstand alleen maar een avond ib het weekend gezien, dus ik heb geen idee. Ik weet alleen dat hij een heel drukke baan heeft en vaak vroeg naar bed gaat. Maar wat daarachter zit en wat zo'n aanval met hem doet, geen idee!! Ben van plan het dit weekend het er met hem over te hebben. Maar vind het ook lastig om op onze schaarse momenten zo'n zwaar onderwerp aan te snijden.
Vla, goed dat jullie erover gaan praten. Misschien is jullie tijd schaars, maar zo'n onderwerp heeft toch ook wel wat intiems, dat hij dat met je wilt delen. Misschien brengt het jullie dichter bij elkaar. En als hij een drukke baan kan hebben, dan lijkt me dat het in elk geval niet zoveel gevolgen heeft dat jullie niet bij elkaar kunnen zijn toch? Ik ben dan weer zo'n optimist die denkt dat als je echt gek bent op elkaar dat je het wel kan laten werken. Hopelijk stelt het gesprek je een beetje gerust.
Hoi!

@vivalaalcohol: wel heftig om in zo'n vroeg stadium al te moeten gaan realiseren wat voor impact een ziekte zou hebben op een eventuele relatie. Maar aan de andere kant, kun je dat uberhaupt nu al weten? Zou je dat niet eerst moeten ervaren en moeten ervaren hoe jullie ten opzichte van elkaar staan? Ik ben ook een rasechte optimist inderdaad, die denkt dat liefde alles kan overwinnen.

@Boebele: ja, gevoel is inderdaad toch meestal de beste raadgever. Ik probeer daar nu ook steeds meer naar te luisteren. Ik heb afgelopen donderdag weer een date gehad, en de chemie / aantrekkingskracht is er echt wel! Ik probeer nu zo min mogelijk na te denken(wel met beide voeten op de grond te bljven natuurlijk;-)) en te genieten van het moment. Ik vind het leuk om hem te zien, af te spreken, en probeer er zonder al te hoge verwachtingen in te stappen. Ik denk dat dat toch het beste is. Ik heb altijd een ideaalplaatje van de liefde, dat je iemand tegenkomt bij wie je meteen weet of degene het is. Ik denk dat dat best wel eens voor kan komen, maar dat er ook een andere manier mogelijk is. En dat die laatste manier het beste bij mij past, omdat ik het ook lastig vind om iemand helemaal toe te laten in mijn leven. Ik hou nu mijn eigen tempo aan en geniet van de afspraakjes met hem. Ik ben er van overtuigd dat er op een gegeven moment een moment zal komen dat ik denk: dit is de degene met wie ik een relatie wil, of het is hem helemaal niet. Voor nu voelt het goed en ben ik zelfs een beetje verliefd:-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven