Internetdaten

09-08-2011 08:43 3033 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er is al een soortgelijk topic geloof ik, maar die is niet meer zo actief. Wie heeft zin om hier mee te schrijven?

Ik had gisteravond een internetdate sinds een zeer lange tijd en het was eigenlijk erg gezellig. Aan gespreksstof geen gebrek en er hing meteen al wel een soort spanning tussen ons. Geen idee of het relatiemateriaal is, daarvoor moet ik hem denk ik beter leren kennen. Hij stelde in ieder geval voor om later deze week nog eens wat af te spreken en dat lijkt mij ook leuk.

Ben benieuwd. Meestal wordt op een 2e date wel meer duidelijk.

Wie is er ook aan het internetdaten?
Nee joh klinkt helemaal niet hard..ben juist blij met jullie reactie's.

En ik heb zelf ook wel het een en ander in de gaten..hij zegt wel dat hij me errug leuk vindt maar voorzichtig aandoet, ook omdat hij een kind heeft.

Dat begrijp ik ook volkomen..het zit hem meer in die reactie van hem en dat hij bijna geen interesse toont in mijn gevoelens..

Hij vraagt nooit uitzichzelf hoe het nou gaat met de situatie over mijn zoontje etc

Terwijl ik wel erg veel vraag naar zijn zoontje...cadeautjes koop...oppas..en van alles en nog wat.

Maar ja het is geen ramp hoor...was zelf toch al aan het twijfelen dus..ik kijk het nog ff aan.
quote:vivalaalcohol schreef op 09 oktober 2011 @ 16:37:

Haha we gaan je aan die zoen helpen, Boebele .misschien kan er morgen op 1 of andere manier een draadloze en onzichtbare verbinding met dit forum zijn, zodat jullie me kunnen influisteren wat ik op welk moment moet doen
quote:slowdance schreef op 09 oktober 2011 @ 16:33:

Boebele, als de thierney-methode door omstandigheden niet lukt of te omslachtig word, zwijgend staren is vaak duidelijk genoeg.Klopt, maar vind ik dus ook reuze-eng. Hij probeerde die methode gisteren toe te passen, dat had ik wel in de gaten, maar ik ging me er alleen maar erg nerveus door voelen hihi. Dus wegkijken was de enige optie op dat moment
Oh ik ben echt zo'n slechte met oogcontact, dat is hoe je me verlegen krijgt! Ik snap dat helemaal!

En dat influisteren, dat doet me aan die jongemeidenfilm denken: man of the house heet die geloof ik. Dat de cheerleaders met zijn allen die oudere man gaan helpen op zijn date met de schoollerares

Maar weetje Boebele, ik ben ervan overtuigd dat het je helemaal zelf lukt. De ideeen zijn er wel, nu gewoon doen

VEO: Gelukkig dat het goed overkwam. Misschien is het gewoon een voorval waar jullie anders over denken en misschien een eerste beetje terechte twijfel. Inderdaad gewoon even aankijken. Weet je al meer over je zoontje? Hoe gaat het met je?
Hihi kunnen we online coachen, zou supergrappig zijn .

En VEO, je klinkt er wel nuchter onder. Ik zou ook twijfelen als ik jou was. Zeker gezien wat je allemaal voor hem doet!

Pfff ik kom vandaag de bank niet meer af geloof ik. Moet eigenlijk nog allerlei klusjes doen maar ben zo lui! En na een hele drukke tijd is het eigenlijk ook wel heel erg lekker om de hele dag niks zinnigs te doen (en stiekem weg te dromen bij de gedachte aan hem )
VEO, het klinkt een beetje scheef allemaal. Dat hij het wel leuk vind dat je er bent, maar je vooral niet 'moeilijk' moet gaan zitten doen. Dat is niet echt lief.

Boebele, na het wegkijken gewoon weer aankijken en gaan met die banaan :P

Krijg net een smsje, of ik vanavond wil afspreken. Maar voel me nog niet super fit. Dus ga even douchen, omkleden, eten, asperientje en kijken of ik er nog wat florissants van kan maken vandaag. Niet ideaal voor een eerste date, maar nog verder vooruit schuiven staat me ook niet aan.
Spannend slowdance, laat je weten hoe het was?
Spannend slowdance! Nieuwe daters zijn altijd welkom! Vooral nieuwe leuke succesverhalen!

VEO: dat is toch iets binnen een relatie wat zo waardevol is, ook de dingen delen die minder fijn zijn...

boebele: ik heb zomaar het gevoel dat we maandagavond laat of dinsdag een zoen-update gaan krijgen :-) Jullie spreken nu zo snel achter elkaar af!

Ik kon helaas geen soep gaan brengen, want niet in huis en tot een half uurtje terug nog een werkkindje in huis. Dus smste hem dat als ik soep had gehad ik dat was komen brengen, maar helaas

Vond hij lief, en hij had zelf nog soep in huis die hij ging opwarmen.

Stiekem de hoop dat hij me nog uitnodigt voor vanavond, maar eigenlijk verwacht ik het niet. En ehm wellicht ook verstandig even niet te doen. Heb geen zin om ook ziek te worden, en als hij nu even goed uitrust knapt hij weer sneller op.

Dus zo ook maar even wat opwarmen, en dan volg ik jullie voorbeeld op en ga ik ook met trainingsbroek de bank op!
It's a date!

Mag ik m'n winterjas al aantrekken? Die staat leuker en het is koud! En hoge hakken/echte liefde, of toch maar zondagavond casual zonder hak gaan? Heb eigenlijk geen mooie schoenen zonder hak meer. Hmm.. even opzoeken hoe lang ie ook al weer was.

Ik hoop met goed nieuws terug te komen. Maar geef geen garanties.
ik heb vandaag ook mn winterjas aangehad, en in het kader van: ik ben nog niet helemaal fit, dus me lekker warm ingepakt kan dat helemaal hoor! en dan toch lekker gewoon die hak? (hihi terwijl wij met zn allen een trainingsbroek aanhebben )

veel plezier!
Gewoon die winterjas, al is het dan omdat gezondheid voor gaat. Hoge hakken heb ik eigenlijk altijd wel aan op eerste dates, voel ik me sexier van. Al was mijn laatste 'date' op mijn sokken haha! Ik ben benieuwd hoe je het vond.
Ik ben 1.80, dus het is wel eens voorgekomen dat ik op een eerste date m'n hakken van 10cm aan had, en dat dat een beetje te intimiderend was. Maar ik ga d'r gewoon voor, ik voel me d'r een stuk mooier in.

M'n haar zit in de krul.. 8 uur is het zo ver.

Ik zie d'r ook al een stuk anders uit dan een uurtje geleden toen ik m'n pyjama nog aan had.
Hmmm, volgens mij weet ik wat er aan de hand is. Ik kreeg net een berichtje terug van praatjesman, en dat ik het binnen kreeg was veel later dan dat hij het verzonden had. De DS heeft wat problemen denk ik. Nou ja, ik heb toch geen zin meer om de deur uit te gaan nu.
Leuk slowdance, je date! Ben benieuwd hoe het was/is. En hakken=goede keus.

tierney, wat raar dat het bericht wat later kwam, maar hij heeft dus toch nog gereageerd, gelukkig maar anders voel je je ook lullig hè.

Date heeft gereageerd en surprise, suprise: hij vond mijn idee erg goed! Goh Nee, zat echt nog wel even in spanning hoor, stel je voor dat hij iets had gezegd van: nou, ik spreek toch liever in de stad af want dat is praktischer/dichterbij/whatever. Dat het ineens een enorme zeikerd bleek te zijn, hehe.

Niet dus. Nou nog verzinnen wat ik voor hem ga koken..! Ik heb morgen niet zoveel tijd, dus dat wordt nog wat. Naja, het eten hoeft ook niet al op tafel te staan als hij hier aankomt, misschien kunnen we ook een beetje samen koken, hihi.

Pfffff, waarom word ik hier zo nerveus van.
snap het wel hoor boebele, dat dat even spannend is hoe hij reageren gaat. Maar een positieve reactie dus! hij is vast ook benieuwd naar hoe je woont! leuk hoor! veel plezier iig!

mijn man is een beetje stil...goh zou ie op de bank in slaap gevallen zijn
slowdance is nog niet terug...dus hihi ben benieuwd!
Hey dames,

hoge hakken waren geen goed idee! Ik had op zijn profiel gereageerd en normaal ben ik er wel streng in dat hij minimaal 1.80 moet zijn. Maar hij is dus tussen 1.70-1.75 :S Dus ik zag hem al kijken toen ik met hem kennis maakte, van jeetje, wat is ze lang.

Maar goed, de rest van de avond was erg gezellig, lekker zitten kletsen. Veel oogcontact en hij heeft erg mooie ogen en is voor de rest een erg leuke jongen.

Afscheid, 3 zoenen en geen plannen voor een volgende ontmoeting. Gedeelde rekening op het eind van de avond. Dus ik ben benieuwd of dit verhaal nog een staartje krijgt of dat dit een gezellige avond was 'and that's it'

Wat mij betreft wel, maar ik hoop nergens op, dat is wel zo veilig.
Hmm slowdance, kan uit je post niet zo goed opmaken of je nu enthousiast bent of niet. Kan me zo voorstellen dat z'n lengte toch een tegenvaller is?

Ik hoef nog maar een nachtje minder te slapen voordat ik m'n date weer zie hihi. Kreeg nog een heel lief berichtje voordat ik ging slapen
Hoi...

Ik ben nieuwe hier...maar ik vind dat het is fijne om te reageren....

Sorry my nederlands taal niet zo goed.
Ik weet het ook niet zo goed. Lengte is wel erg jammer. Iig nog niets gehoort, dus dat laat ik even zo. Misschien dat ik vandaag of morgen een berichtje stuur om te vragen hoe hij er over denkt.
Slowdance; even een praktische vraag.

Leg je dan gewoon allebei bij of geef je aan dat je het deelt?
Boebele, veel plezier vandaag, weet je al wat je gaat koken? Volgens mij ben je ook te druk om te reageren nu :-)

İk ben erg benieuwd..

Tierney,was de reactie van je praatjesman positief? Wilde hij nog wat afspreken? spannend :-)

slowdanc, ik kan ook niet echt achterhalen of je hem nou leuk vond of niet? Lengte is toch welbelangrijk..ik val juist op lange mannen het liefst boven de 1.80 :-) Maar zelf ben ik 1.62 :-)

Maarja dat hoeft niet altijd belangerijk te zijn...heb je nog steeds niks gehoord?

VLA, nog hoeveel dagen :-) erge he dat wachten, maar als hij terug is des te spannender en leuker het wordt na al dat gemis :-)

Roosje, hoe gaat het bij jullie?
Ksenija: Snapte even niet wat je bedoelde omdat ik met m'n hoofd nog bij het lengteverschil zat. Ik heb graag dat een man betaald op zo'n eerste afspraakje, zo ouderwets ben ik dan nog wel. Maar hij deed er een beetje lang over en maakte een terloopse opmerking over het bedrag. Dus heb toen m'n portemonnaie uit de tas gepakt en de helft op tafel gelegd zonder overleg. Maar beetje jammer. Ik zorg wel dat ik altijd genoeg contant geld bij me heb voor zulke gevallen. Als de man wel wil betalen geeft hij dat in mijn ervaring vaak ook gewoon duidelijk aan. Maar... als ik die vent niet zie zitten sta ik erop om mijn deel te betalen.

VEO: Anders laat je die lange mannen even lopen voor lange vrouwen zoals mij

- lengte, gedeelde rekening, geen plan of getoonde interesse voor vervolg afspraak.

+ leuke lange avond met erg leuke en mooie man (ach, die ogen), wat gewoon soepeltjes verliep

Dus ik sta er ondanks minpuntjes open voor, maar het is voor mij niet duidelijk of hij dat ook ziet zitten. Dus ik laat het even op het beloop en zie wel of ie uit zichzelf nog wat laat horen en anders ga ik zelf de confrontatie aan. Maar hou het hoofd koel
Owh.. en Boebele veel plezier vanavond!!!

You go girl!

Gaat helemaal goed komen met of zonder trucjes.
bedankt slowdance en VEO! Ik ben zo nerveus, maar het eten is gelukkig al min of meer klaar. Hij zal hier rond 1815 zijn. Ben erg benieuwd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven