Internetdaten

09-08-2011 08:43 3033 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er is al een soortgelijk topic geloof ik, maar die is niet meer zo actief. Wie heeft zin om hier mee te schrijven?

Ik had gisteravond een internetdate sinds een zeer lange tijd en het was eigenlijk erg gezellig. Aan gespreksstof geen gebrek en er hing meteen al wel een soort spanning tussen ons. Geen idee of het relatiemateriaal is, daarvoor moet ik hem denk ik beter leren kennen. Hij stelde in ieder geval voor om later deze week nog eens wat af te spreken en dat lijkt mij ook leuk.

Ben benieuwd. Meestal wordt op een 2e date wel meer duidelijk.

Wie is er ook aan het internetdaten?
Haha Tierney, klopt het gezegde 'Van seks komt seks' toch .

Ik had het een paar weken geleden ook, ineens een ex voor de deur die dacht dat ie er wel even 'op' mocht. Nou mooi niet hoor.

Ik ben er niet zo principieel in geloof ik. Als ik iemand leuk vind en het klikt en er gebeurt wat dan is dat prima en dan zien we wel weer verder. Maar echt een sexdate ben ik dan ook weer niet voor. Lijkt me zo gek om met iemand af te spreken alleen maar om het bed te delen.

En ja ik heb het te pakken. Begin meteen te glimlachen als ik aan hem denk. Het is zo'n lieverd en tegelijkertijd een beer van een vent. Heerlijk
Leuk allemaal die verhalen! En Boebele, ook ik ben wat dat betreft echt geen held. Ik heb hem na de derde date gesmsed dat ik hem graag had willen zoenen, maar niet durfde. De keer daarop durfde hij wel;-). Ik denk dat je niet bang hoeft te zijn voor een blauwtje, anders had ie allang met je afgesproken.

Ik ben weer thuis van een leuk en vermoeiend nachtje:-D. Ik heb gisteren nog met hem erover gehad, en dat ik toch wel eng vind om weer ineens in een relatie te stappen. Dat ik wel verliefd ben. Hij voelde hetzelfde....gelukkig:-). We bekijken het van moment tot moment en gaan geen overhaaste stappen ondernemen. En ik moet zeggen dat me dat wel een beetje rust geeft en ik er daardoor ook van kan genieten!
Allang NIET meer met je afgesproken bedoelde ik, Boebele
Leuk al die verhalen hier..

Boebele, die eerste zoen komt wel maar weet heel goed wat je voelt.Het is ook een bijzonder en spannend moment..ik zou hem absoluut thuis uitnodigen.Veel meer kans op intimiteit en veel relaxer..succes :-)

Tierney, İk heb het ook maar 1 keer gedaan in mijn leven zo een soort van scharrel..en dates voor alleen sex..als je je gevoelens ervoor kan uitschakelen vind ik het eigenlijk best grappig..geen emotionele gedoe erbij lekker relax..maar ik ben ook niet echt een type voor sexdates.

maar geniet ervan :-)

Roosje, jou verhalen klinken echt leuk...terecht dat je hem geen date meer noemt :-)

VLA, vriendjee en geen date meer...ook weer zo heerlijk hoe het gaat bij jullie..super gewoon..geniet ervan :-)

Ja mijn date heeft zijn excuses aangeboden, en zegt dat hij er niet tegen kan als ik niks tegen hem zeg..maar dat is niet waar want hij wist er juist van..heb nog steeds contact met hem en hij doet alsof er niks is gebeurt..maar ik weet zeker dat dit nog een keer gaat voorkomen..en ik heb nog contact met een grote MAAAAR..

We hebben het ook over relaties gehad..en hij zei dat hij het wel goed vond zo..en dat ik het woord relatie zo zwaar maakte, dat hij geen verschil ziet tussen daten en een relatie...

Terwijl hij best wel jaloers is...soms erger ik me er erg aan.. dan ziet hij zelfs dat ik nieuwe vrienden op facebook heb...

pffffff ik heb dus een hele grote MAAAAR
Dag dames,

mag ik meepraten? Heb afgelopen weken het hele topic doorgelezen en genoten van jullie verhalen. Het leest weg als een soap! Vooral roosje haar verhaal vond ik heel aandoenlijk, had vanaf het begin het gevoel dat dat wel goed zou komen .

Zelf nu twee jaar aan het internetdaten met ups en downs. Vorige week gezellig getelefoneerd met een jongen en afgesproken om iets te gaan drinken. Ben helaas ontzettend verkouden geworden en dus de date uitgesteld, maar ben bang dat daar afstel van komt :(
Nou, jullie zijn er allemaal wel heel duidelijk over dat ik hem gewoon hier moet uitnodigen! Dus ik heb hem net gemaild met de vraag of hier komt eten. Zal hij toch wel leuk vinden?

Nou nog even nadenken over wat ik dan ga koken, ben daar niet echt een ster in.

VEO,

blijf bij jezelf hoor. Het klinkt alsof het een beetje een man met een gebruiksaanwijzing is. Dat iemand je steunt in moeilijke periodes is echt niet teveel gevraagd en hoort bij een relatie! Dus inderdaad zou ik ook een grote slag om de arm houden als ik jou was.

Nicola, klinkt goed en relaxed bij jullie! Fijn ook dat hij er net zo in staat als jij, dan kun jij ook gewoon rustig aan doen zonder je daar vervelend over te voelen.

Tierney,

raar hoor, van die ex. Wat dacht hij: laat ik eens een kansje wagen? Sex met een ex is sowieso geen goed idee. Is bij mij nog nooit goed gegaan in ieder geval. Alhoewel... met mijn laatste ex heb ik nog wel seks gehad nadat de relatie over was en dat was heerlijk, en gelukkig leverde het bij mij ook geen ingewikkelde gevoelens op. Of dat voor hem ook zo was weet ik niet trouwens.

Wat een heerlijk dagje zo! buiten is het donker en het regent, en hier staat de verwarming aan en ik heb een trainingsbroek aan en net een gezonde lunch klaargemaakt, en ik hoef vandaag helemaal niets! Behalve nadenken over wat ik morgen voor mijn date ga koken, hihi.
welkom slowdance! Hoe meer zielen...
Ik zit ook in mijn trainingsbroek op de bank te niksen en een beetje te forummen met de poes op schoot

Je bent welkom hoor, Slowdance. Vertel eens over je potentiele date!

Weet je al wat je gaat koken Boebele? Ik ben daar ook niet zo goed in, dus kies altijd maar een van mijn succesrecepten (en dat zijn er niet zoveel). Heb ook nog niet voor m'n date gekookt.

VEO, ik zou ook goed op mezelf letten in jouw geval. Als er nu al dit soort issues zijn zou ik echt op mijn hoede zijn. Je verdient gewoon een leuke man die er echt voor je is!

Ik heb al de eerste foto's binnen van mn vakantieganger . Had zo graag naast hem gelegen op het strand nu!
Leuk jullie boebele en VLA lekker niks doen :-)

VLA misschien dat jullie de volgende vakantie samen ergens heen gaan! :-)
Ik weet nog niet zo heel veel van m'n potentiële date. Twee uur gebeld en hij leek me rustig, een beetje saai en een buitenmens, wat ik ook ben. Dus daar voel ik me wel comfortabel bij. En hij ziet er leuk uit en woont dichtbij.

Ik spreek graag snel af omdat ik toch wil weten of er een klik is voordat je na vier weken aan het mailen/bellen/smsen verliefd aan het worden bent en dan bij de eerste ontmoeting erachter komt dat het nooit iets zou worden.

Maar goed, nu dus aan het wachten tot die verkoudheid over is en ondertussen word er via de sms om de twee dagen gepolst of ik al beter ben..

Maar dames, voor het volgende draadje moeten jullie het onderwerp misschien veranderen in een kletstopic ipv internetdaten omdat jullie dan al lang en breed in een lange relatie zitten
Welkom Slowdance!

VEO: ik zou jezelf niet helemaal wegcijferen door zo'n gemakkelijk antwoord hoor. En hij heeft je dus eigenlijk gezegd dat hij een relatie nog niet ziet zitten met je. Wat vind je daar dan van? Ik zou best boos op hem zijn. Je klinkt zo alsof je het van hem af laat hangen, beetje over je heen laat komen. Jij hebt ook nog gevoelens...

VLA: wat leuk dat hij zelfs op vakantie met je bezig is. Dat bedoelde ik met initiatief tonen, dan weet je gewoon dat hij je leuk vind

Hier nog een joggingbroeker op de bank!

Ik haal het verhaal over mijn ex wel zo weer weg hoor denk ik, ik weet dat het best moeilijk voor hem was om dat te vragen en ik heb wel geen herkenbare details opgeschreven, maar toch. Maar ik ben blij dat ik niet de enige ben die sex met ex een beetje over de lijn vindt gaan. Ik ga hem straks maar eens bellen.

Net zag ik dat praatjesman ook online was, dus ik dacht misschien aan een filmpje ofzo vanavond. Ik stuurde hem dus een leuk berichtje en een half uur later ging hij offline zonder het gelezen te hebben. Hmmm..... Kan zijn dat hij niet achter zijn computer zat en haast had (hij heeft me nog nooit genegeerd), maar ik kreeg wel meteen zoiets van: graag of niet hoor, ik vind het alleen leuk als het goed voor mijn ego is en ik ga niet lopen bedelen ofzo. Ik zal vast wel wat horen, dus misschien een rare gedachte. Ik weet ook niet wat de regels zijn nu, met dat hele vriendschap+ idee. Hij zei dat alleen seks niet bevredigend is en dat hij ook dingen wil ondernemen en praten enzo. Wel raar dus.
Wat raar Tierney, maar misschien heeft hij je berichtje inderdaad nog niet gezien. Gewoon nog even afwachten of je later vandaag nog iets van hem hoort.

3 joggingbroekers vandaag, gezellig

Ik zit erover te denken om morgen de Tierney-techniek maar toe te gaan passen. "Bij de Tierney-techniek slaat u tijdens een conversatie "per ongeluk" uw been over het onderbeen van de andere partij heen. Succes gegarandeerd!"

;)
De Tierney techniek hahaha! Deed ik toen echt perongeluk spontaan hoor! Ik ben heel slecht in flirten met voorbedachte rade

Maar ik hoop natuurlijk dat ie voor jou ook werkt!

En Slowdance, is inderdaad een beetje een topic van de positieve verhalen geworden he? Daarom is het ook zo'n leuk topic. Maar een paar zijn ook nog aan het daten hoor, waaronder ik zelf.
wordt weer lekker veel geschreven hier :-) leuk!!!

En slowdance, welkom! Dat je date maar net zo leuk mag zijn als de mijne

En ja misschien moet dit tzt een kletstopic worden...ik begin al bijna te vergeten dat ik hem van het internet ken...hij hoort er gevoelsmatig gewoon ergens al bij.

Tierney: hmm misschien goed om dan daar duidelijkheid over te krijgen over dat vriendschap+ stukje...en toch een leuk idee voor de film van vanavond, wellicht hoor je nog wel iets van hem. Zelf staat mijn computer ook vrij regelmatig online op msn, terwijl ik er niet achter zit...en als dan mn comp in standby gaat wordt ik afgemeld zonder ik er erg in heb. Maar je hebt gelijk, graag of niet!

VLA: je bent alweer een dag dichterbij zijn terugkomst! En hij is tijdens zijn vakantie met jou bezig :-D

Boebele: goed dat je hem thuis hebt uitgenodigd :-) En wat een heerlijk zondagje heb je! Geniet ervan!

VEO: dat is toch wel een maar idd...blijf bij jezelf hierin!

Nicola: :-) een leuk nachtje gehad dus!!!

Mijn ehm N. () is weer op weg terug naar deze kant. Is nog steeds niet fit, maar stiekem zou ik het wel heel leuk vinden hem vanavond nog even te zien...hoewel het dan vast verstandiger is om thuis te gaan slapen voor zijn nachtrust
Flirten met voorbedachte rade, daar ben ik ook erg slecht in! Als het moment daar is durf ik helemaal niks meer. Maar morgen zal het vast anders worden, lekker knus bij mij thuis. Althans, dat hoop ik. Voorlopig heeft hij nog niet gereageerd op mijn email

Slowdance, iedereen zit hier toch echt nog in de datefase hoor, en als dat verandert is het toch nog steeds leuk om hier mee te schrijven!
quote:boebele schreef op 09 oktober 2011 @ 16:08:

Ik zit erover te denken om morgen de Tierney-techniek maar toe te gaan passen. "Bij de Tierney-techniek slaat u tijdens een conversatie "per ongeluk" uw been over het onderbeen van de andere partij heen. Succes gegarandeerd!"

;)

geweldig!
iedereen met uitzondering van roosje dan
quote:xxroosjexx schreef op 09 oktober 2011 @ 16:15:

[...]

geweldig!
quote:boebele schreef op 09 oktober 2011 @ 16:16:

iedereen met uitzondering van roosje dan

ehm wij hebben nog niks benoemd hoor en heb zijn vrienden/ familie ook nog niet ontmoet...

maar echt daten is het ook niet meer.... meer heel fijn samenzijn

we waren niet zo snel met onze eerste date (5 maanden mailen), eerste zoen ook pas na 2 weken, toen ging het ineens wat sneller met bij elkaar blijven slapen vanaf 2,5 week (vandaag 6 weken terug)...
Tierney, klopt dat hij heeft gezegd nog geen relatie te willen met me en als argument dat hij me nog niet goed kent (na 7,5 weken daten).

Ik heb hem toen wel aangegeven dat dat onzin is en dat je eigenlijk de eerdte paar date's wel weet of het wat gaat worden ja of nee ..

En ik zei dat voor mij daten en een relatie toch anders is..en dat bij een relatie iedereen op de hoogte is en nu niet dus wel een degelijke verschil is..

Hij zei toen van dat het niet op zijn voorhoofd stond..en dat ik toch exclusiviteit had..het gaat toch goed zo zei hij...dus ik heb wel erg mijn twijfels...
Roosje, gewoon even een soepje langsbrengen

Fijn dat hij weer in de buurt is straks.

Boebele, ik flirt vaak zonder dat ik het doorheb. Gewoon omdat ik een leuk gesprek heb ofzo. Geeft ook wel rare situaties soms. Maar als ik van te voren bedenk, zo en nu ga ik flirten, dan durf ik niet. Voelt allemaal veel te kunstmatig en dan ben ik me hyperbewust van mijn lichaam enzo.
quote:verliefdenonzeker schreef op 09 oktober 2011 @ 16:21:

Hij zei toen van dat het niet op zijn voorhoofd stond..en dat ik toch exclusiviteit had..het gaat toch goed zo zei hij...dus ik heb wel erg mijn twijfels...
VEO, ja ik gun ieder zijn eigen tempo hoor. Maar ergens vind ik het toch een beetje klinken alsof hij je net niet leuk genoeg vind. Ook met het boos worden omdat je boven zat te huilen, vind het nog steeds een rare reactie. Ik weet natuurlijk niet hoe jullie omgang was en ik hoor alleen jouw verhaal. Maar zoals ik het lees, zouden er bij mij allerlei alarmbellen afgaan.

Klinkt misschien hard zoals ik het zeg, maar ik bedoel het goed hoor. Je moet natuurlijk je eigen gevoel volgen.
Hier na het douchen vanochtend een warme pyjama aangetrokken voor op de bank

Ik ben eigenlijk nog niet eens aan het daten! Wel eerder dates gehad via internet, maar ik kijk liever vooruit. Maar verwacht wel dat het deze week van een date komt en dan hou ik jullie op de hoogte.

Boebele, als de thierney-methode door omstandigheden niet lukt of te omslachtig word, zwijgend staren is vaak duidelijk genoeg.
Haha we gaan je aan die zoen helpen, Boebele .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven