Internetdaten

09-08-2011 08:43 3033 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er is al een soortgelijk topic geloof ik, maar die is niet meer zo actief. Wie heeft zin om hier mee te schrijven?

Ik had gisteravond een internetdate sinds een zeer lange tijd en het was eigenlijk erg gezellig. Aan gespreksstof geen gebrek en er hing meteen al wel een soort spanning tussen ons. Geen idee of het relatiemateriaal is, daarvoor moet ik hem denk ik beter leren kennen. Hij stelde in ieder geval voor om later deze week nog eens wat af te spreken en dat lijkt mij ook leuk.

Ben benieuwd. Meestal wordt op een 2e date wel meer duidelijk.

Wie is er ook aan het internetdaten?
Ook hier: ik baal ervan, dat de mannen wel tijdens en na de date aangeven, dat het zéker voor herhaling vatbaar is, om vervolgens niets meer te laten horen. Ik heb hier veel moeite mee. Verdorie, dat ze gewoon, desnoods via mail of sms, laten weten, dat het toch geen vervolg krijgt. Weet je tenminste waar je aan toe bent, en blijf je niet wachten... Is me nu al een paar keer gebeurd, en ik vraag me af, of het dan toch ergens aan mij ligt....
Ligt vast niet aan jou Nelleke, hooguit dat je op de verkeerde mannen valt. Op eens niets meer van je laten horen is gewoon ronduit onbeschoft.
Het zal vast voor sommige mensen werken, maar voor mij is het internetdaten niet echt iets. Vind het leuker om face to face contacten op te doen.

Ik heb veel berichten gekregen van mannen die begin 20 terwijl ikzelf 39 ben is dus niet echt iets wat ik in gedachten had, lijk niet eens op Patricia Paay.

Kreeg een bericht van iemand met de tekst:"door mensen zoals jij moeten mensen zoals ik medicatie slikken". Ik ben werkzaam in een instelling voor mensen met een verstandelijke beperking.

Maar ik wens iig iedereen heel veel plezier met het daten!
quote:Daisy376 schreef op 12 augustus 2011 @ 07:18:

Het zal vast voor sommige mensen werken, maar voor mij is het internetdaten niet echt iets. Vind het leuker om face to face contacten op te doen.

Ik heb veel berichten gekregen van mannen die begin 20 terwijl ikzelf 39 ben is dus niet echt iets wat ik in gedachten had, lijk niet eens op Patricia Paay.

Kreeg een bericht van iemand met de tekst:"door mensen zoals jij moeten mensen zoals ik medicatie slikken". Ik ben werkzaam in een instelling voor mensen met een verstandelijke beperking.

Maar ik wens iig iedereen heel veel plezier met het daten!
@ Daisy: Je moet wel in staat zijn dat soort idiote mailtjes te negeren inderdaad. Mijn mening? Het gaat niet om die 99 vervelende jonge gastjes met foute openingszinnen (in jouw geval). Het gaat om die ene leuke vent die wel interessant is voor jou. Als je niet in staat bent door de bomen het bos nog te zien, dan is inderdaad real-life dating waarschijnlijk interessanter voor jou.
misschien een tip daisy ik weet het niet maar ik hoor jullie over zoveel datings ,dan ben ik een uitzondering ik date zo goed als nooit ik heb 2jaar geleden een date gehad maar die is ook een jaar gebleven. en eigenlijk tegen mijn gevoel in ,voor de eerste keer een paar weken terug ,nou niet voor herhaling vatbaar .

dan kan je zeggen als je niet date wat doe je dan op een datesite .maar ik wil pas een date dat alle puzzel stukjes compleet zijn voor mij wat ik zoek in een man .kan ik misschien nog wel een jaar bezig zijn ,maar zoals ik al zei ik heb geen zin om zo vaak op date tegaan .en zolang ik die klik nog niet gevonden heb hou ik het nog wel even bij mijn sv .
quote:Daisy376 schreef op 12 augustus 2011 @ 07:18:

Maar ik wens iig iedereen heel veel plezier met het daten!op die pubers van 20moet je niet eens reageren ik vermoed toch dat je daar geen toekomst in zie .ik krijg die ook heel veel dan doe ik en bericht terug en lach me rot ik ben geen pedo ..
quote:manopviva schreef op 12 augustus 2011 @ 01:12:

Ligt vast niet aan jou Nelleke, hooguit dat je op de verkeerde mannen valt. Op eens niets meer van je laten horen is gewoon ronduit onbeschoft.Dank je. Het vreemde op dit moment is bij één van die mannen, dat hij me wel aansprak op msn: dat hij niets meer van me hoorde, terwijl hij me nog een sms'je zou hebben gestuurd. Heb ik opnieuw een sms'je gestuurd, maar kreeg geen ontvangstbevestiging....ben blijkbaar geblokt in zijn telefoon. Nu is hij wel weer volop in mijn gedachten, terwijl ik hem al redelijk had losgelaten.... Haha, zal wel weer goedkomen....
Vroeger ook wel eens gedaan. Paar leuke date's gehad. Als ik single was zo ik het dan ook wel weten! Ken zelfs een stel dat via een datingsite elkaar hebben leren kennen. Nu zijn ze getrouwd en hebben twee kinderen!

Alleen reageren op mensen met foto en naam. Google ze vervolgens ook even, check linkedin, facebook en hyves en kijk of ze daar ook met hun echte naam een profiel hebben. Vervolgens kan je een paar keer met elkaar bellen en als het dan nogsteeds klikt ga je een keertje een kopje koffie met elkaar drinken ofzo.
Flits, zo doe ik het dus ook. En inderdaad spieken op Hyves en Facebook, weet je toch weer net iets meer, als je ze daar kan traceren.
je telefoon nummer geven vind ik ook altijd iets van???? ik heb het al eens gehad die vent bleef me lastig vallen echt heel opdringerig je kan maa r moeilijk iedere keer ander tel nummer nemen .msn geef ik dan weer wel ik blokkeer ze gewoon daarna
quote:xnellekex schreef op 12 augustus 2011 @ 15:35:

Flits, zo doe ik het dus ook. En inderdaad spieken op Hyves en Facebook, weet je toch weer net iets meer, als je ze daar kan traceren.én je weet dan vaak ook of ze eerlijk zijn, want ze gebruiken hun echte naam!
Haha, msn doe ik ook, en evt. blokkeren, als het niets is. En ik heb een extra telefoon, met een ander nummer. Dat geef ik soms wel. Als het niets is, hoef ik die telefoon ook weer een tijdje niet meer te gebruiken.....heb ik er dus geen last van.
Hoe doen jullie dat eigenlijk met betalen op een date?

Ik zei vandaag tegen een vriendin dat ik gewoon zelf wilde betalen, omdat ik verder nog niks verwacht en geen verplichtingen naar iemand toe wil hebben. Als blijkt dat ik iemand echt leuk vind mag hij heus wel eens trakteren, maar zo casual voor het eerst kennis maken wil ik het gewoon 50/50 doen hoor.

En zij zegt dat dat te zakelijk staat, dat een man zich een man moet voelen...blabla, dat het dus vrouwelijker staat om het te accepteren als hij aanbiedt om te betalen. Wat is dat nou weer voor ouderwetse crap?

Hoe doen jullie dat?
Nou ja, hier is het zo, dat 'hij' (verschillende mannen dus..) al een paar keer wide betalen; het was nooit zo'n heel dure rekening. Ik heb dit dan ook gewoon geaccepteerd. Maar als het zo is, dat ik mijn eigen portie betaal, heb ik er ook geen moeite mee.
quote:tierney schreef op 12 augustus 2011 @ 17:14:

Hoe doen jullie dat eigenlijk met betalen op een date?

Ik zei vandaag tegen een vriendin dat ik gewoon zelf wilde betalen, omdat ik verder nog niks verwacht en geen verplichtingen naar iemand toe wil hebben. Als blijkt dat ik iemand echt leuk vind mag hij heus wel eens trakteren, maar zo casual voor het eerst kennis maken wil ik het gewoon 50/50 doen hoor.

En zij zegt dat dat te zakelijk staat, dat een man zich een man moet voelen...blabla, dat het dus vrouwelijker staat om het te accepteren als hij aanbiedt om te betalen. Wat is dat nou weer voor ouderwetse crap?

Hoe doen jullie dat?Ik ben ouderwets en ik betaal de eerste keer hoop wel dat date dan zegt de volgende keer trakteer ik.
Oops wrong planet
Oh... haha, ik moet echt eens leren om me te gedragen als een meisje :P
ik heb alles bij elkaar nog maar 2dates gehad en heb ze thuis uitgenodigd ,misschien niet zo slim maar ik woon in zeeland als iemand dan 2uur rij om een bakkie te drinken ergens ,en dan? een hele avond in een eet tentje zitten ?maar ik vertel altijd wel iemand dat er een date komt .
Nou ik weet het niet. Heb een leuke avond gehad, en er was wat flirten, maar verder heel braaf. Hij was zo... lief, en niet echt van het tegengas geven. Heb het idee dat ik een beetje te sterk voor hem ben. Ik zou het wel nog een kans geven, maar het afscheid was wel een beetje raar. We zeiden allebei dat we vonden dat zoiets moest groeien en toen 'nou we spreken elkaar vast wel weer he?'

Dus ik weet het even niet, het was echt wel een goede man. :S
Jammer tierney, misschien moet je het even laten bezinken?

Ik ben net terug van mijn 2e date en het was superleuk. We hebben van 19 tot 01:00 gekletst, achter elkaar door, en naarmate de avond vorderde begon ik hem steeds leuker te vinden. Af en toe was er ook een aanraking, heel spannend en fijn. Bij het afscheid gezoend en ik zit nu helemaal met vlinders. Morgen gaan we een stukje hardlopen samen.

Echt superleuk

Wel even afwachten hoe het zich ontwikkelt, maar het voelt wel goed. Nu proberen te slapen.... hihi.
Luna400, ik heb nog nooit met iemand gedate hoor!

Daar vind ik ze ook helemaal niet leuk genoeg voor.

En neem ik die berichten met een enorme berg zout.

Ik heb vanaf het begin al gezegd dat ik het idee had dat het internetdaten niets voor mij is. En dat blijkt dus ook wel zo te zijn. Maar zal ik nooit zeggen dat het helemaal niets is. Maar ik kijk liever iemand direct in zijn ogen!
Tierney, laat het inderdaad even bezinken en wacht het eventjes af. Jullie moeten natuurlijk wel even "sterk" zijn, anders wandel je er zo over hem heen. Misschien kijken of de volgende date beter gaat?

Boebele, wat super leuk dat je vlinders hebt! en vandaag hardlopen? poeh, dan moet je wel een goede conditie hebben om niet af te gaan ;) Hoop dat het ontzettend leuk gaat worden!
Ik blijf wel kijken en berichten terugsturen op de site waar ik "hem" had gevonden.Nu heb ik een leuk contact met een man maar het wel zo'n serieuze. Van de ene kant denk heel leuk maar van de andere kant.....ik houd toch ook wel van een beetje spanning en sensatie.

Ik weet ook niet of ik met hem op date moet gaan, ik denk er nog maar even over na.

Ik had ook veel last van die jonge jongens ( ik ben 38) maar ook van die oudere mannen 50+ die dan meteen begonnen te schrijven wat hij allemaal met me zou doen!! Bleh.

Ik heb toen in mijn profiel gezet......als ik een ouwe bok wil dan ga ik wel naar de kinderboederij!!!

Gemeen he, maar ik was het zo beu en ze laten zich niet negeren.je kan ze blokken maar er zijn er zoveel whahahahaha
Ja, die 50+ met kinderwens of juist een hekel aan kleine kinderen. Dan weet je gelijk dat het alleen maar een mooi lijf moet zijn.

O wat ben ik blij dat ik geen openbare foto heb gehad, want het maakt niets uit. Je krijgt met foto alleen maar meer onbruikbare reacties.

Ik ben ermee gestopt. Ik zag op een gegeven moment overal het soort van mannen die je op die sites ziet staan. Die lijken allemaal op elkaar. Zelfs als je van een aantal profielen de foto's naast elkaar zet dan kan je niet eens zien of het dezelfde man is. Dan ga je toch ernstig twijfelen of het geen fake is. Bepaalde profielen blijven steeds weer terug komen en die zijn zelfs zonder foto herkenbaar. Dat zijn normale mannen, maar ook voor hen schijnt het niet echt te werken.

Maar ik zal zelf niet reageren op mannen die in hun profiel dat vrouwen geen vetrolletjes mogen hebben. Die hebben het ook moeilijk. Of ze zijn gewoon moeilijk aan het doen over de vrouwen die er staan. Dat weet je dan niet meer. Een man die klaagt over de gedateerde foto's, maar staat zelf wel met een foto die minstens 4 jaar oud is. Hij heeft ook een recente gehad en ik herkende hem meteen. Dan gaat het ouder worden niet echt geleidelijk.
Nou so much voor even laten bezinken. Of ik op een tweede date wil.

Ik denk het wel. Ik heb wel lol gehad en misschien was hij gewoon erg nerveus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven