Internetdating

19-01-2009 03:04 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb eerder gepost maar wil het nu wel eens in zijfers, sijfers, chijfers, cijfers uitgedrukt zien (sorry zat net 10 voor taal te kijken, is niet grappig )

anyway: let me know!

ik heb via datingsites een langdurige relatie gevonden.

Totaal aantal stemmen: 47

ja, 1 keer (32%)
ja, meerdere keren (19%)
nee, is helaas niet gelukt (32%)
datingsites: amehoela is bullshit (17%)
Ye,liefde van mn leven gevonden, het levende bewijs schopt nu in mn buik!
Ja hele leuke relaties gehad met mannen via internet, alleen niet via een datingsite, maar via een soort chatboxen, gratis dus. En nu... de liefde van mijn leven, we zijn nu alweer een jaar samen.
Niet via een datingsite (dus nee ingevuld), maar wel via internet (gewoon een hobbyforum).
Ik heb mijn vriend via een datingsite (knuzz) leren kennen
Niet mijn demissionaire demissionaire regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
Via muziekchatbox..

10 jaar geleden voor het eerst gesproken

3 jaar geleden voor het eerst ontmoet

3 jaar geleden samen gaan wonen

Dit jaar gaan we trouwen..
Geen lange relatie, maar wel twee keer zo'n twee maanden gedate, er zitten best leuke mannen tussen! Denk dat je gewoon kritisch moet zijn..
Ik ook geen relatie, maar wel een aantal keren gedate. Is best leuk. Wat de poll betreft: mijn optie staat er niet bij. Ik zou in principe optie 2 kiezen, maar daar staat "helaas niet gelukt" en dat helaas vind ik voor mij niet van toepassing.
.
Ja. We zijn bijna 4 jaar samen, waarvan nu bijna 2,5 jaar getrouwd.
Ik niet, maar mijn beste vriendin wel
Bij mij is het nog even afwachten. Uit eerdere dates is niets gekomen, maar ik heb vorige week iemand ontmoet! We zouden alleen afspreken om iets te drinken en om te kijken of het ook in het echt klikte (niet echt een date dus)

Maar in plaats daarvan hebben we drie uur zitten kletsen! Zaterdag ga ik hem weer zien:)
Een relatie die anderhalf jaar heeft geduurd en nu weer aan het daten via een datingsite. Ik vind het leuke manier om mensen te leren kennen. Ben nu ook aan het daten met een man.....
Ja! Kom maar op met de verhalen, ben erg benieuwd!

Ik bevind me zelf sinds een paar dagen in het digitale datingcircuit en ik weet eigenlijk niet goed hoe ik het moet aanpakken. Want: wanneer geef je je echte naam, je nummer, wanneer vertrouw je iemand genoeg om af te spreken? En waar doe je dat? En hoe reageert je omgeving als je vertelt dat je aan het internetdaten bent?

Werkt het echt, je criteria invullen en filteren maar? Of slaan we daardoor misschien wel de leukste mannen over?

Ik heb er nog steeds moeite mee om zo uitgesproken "op zoek" te zijn, of ben ik misschien wel hopeloos ouderwets?

Nou ja, dat dus.

Groetjes!

Kim
Ook ik heb de liefde van mijn leven gevonden via internet. We zijn nu bijna 2 jaar (virtueel) bij elkaar en 1 jaar en 10 maand ook voor het 'echie'. We hopen binnen nu en een paar maand samen te gaan wonen, als het een beetje meezit bij de woningbouwstichting, grrr stomme woningbouwstichting.

Internet was de uitkomst voor ons beiden, we zijn allebei redelijk onzeker, niet snel mensen aanspreken, en absoluut geen uitgaansmensen. Ik vond dit echt DE manier om iemand te ontmoeten, en beviel iemand niet, dan ging hij gewoon op het stapeltje not(erg cru maar goed). Toenertijd heb ik alles via nicknaam en aangemaakt e-mailadres, ik bedoel. je weet maar nooit wat voor types er tussen zitten. Want ik heb wat rare reacties gehad. Achteraf erg leuk, maar toen...

Mijn omgeving reageerde erg positief hierop. Mijn moeder zei al, ze gaat iemand ontmoeten via internet(wist ik niks van dat ze dat zei) toen ik het haar een week later vertelde.hihi
quote:faxmax schreef op 19 januari 2009 @ 07:54:

Ye,liefde van mn leven gevonden, het levende bewijs schopt nu in mn buik!Hier nog 1, schopt nog niet, maar hoop dat dat niet al te lang meer gaat duren!
quote:Kimmetje80 schreef op 30 januari 2009 @ 12:29:

Ik bevind me zelf sinds een paar dagen in het digitale datingcircuit en ik weet eigenlijk niet goed hoe ik het moet aanpakken. Want: wanneer geef je je echte naam, je nummer, wanneer vertrouw je iemand genoeg om af te spreken? En waar doe je dat? En hoe reageert je omgeving als je vertelt dat je aan het internetdaten bent?

Werkt het echt, je criteria invullen en filteren maar? Of slaan we daardoor misschien wel de leukste mannen over?

Ik heb er nog steeds moeite mee om zo uitgesproken "op zoek" te zijn, of ben ik misschien wel hopeloos ouderwets?

Nou ja, dat dus.

Groetjes!

Kim

Je kunt je echte naam (alleen voornaam) geven op het moment, dat je in contactb bent gekomen met iemand, waarmee je een klik voelt en in het echt wilt ontmoeten. Veel mensen hebben eerst heel lang contact via mail of msn. Dat kan prima gaan, maar waarom een echte ontmoeting uitstellen? Ja het is eng, maar dan weet je ook gelijk wie je voor je hebt. En hoe het voelt en in het echt kun je iets beter inschatten of iemand te vertrouwen is dan via internet. Als iemand een echte onmoeting voor zich uitschuift dan mag je achterdochtig worden. Neem een email adres en desnoods een prepaid mobiel nummer, speciaal voor internet dates. Spreek de eerste keren in een openbare gelegenheid of ruimte af. Kan ook buiten zijn natuurlijk, op het strand waar meer mensen wandelen. Geef pas als je iemand echt leuk vindt en vertrouwt je prive gegevens.

Internetdaten is vooral lef hebben en durven af te spreken. Succes!
Mijn vriend en ik hebben elkaar ontmoet dankzij een (ehm,2) datingsite(s). Het is nog niet langdurig, maar dat gaat het wel worden!

Eerst een paar mannen gedate, maar dat waren geen relatiematerialen. Toen ik een foto van mijn vriend zag heb ik zelf initiatief genomen (dat was een eenmalige actie, een uitzondering dus waar ik absoluut geen seconde spijt van heb gehad).
quote:Kimmetje80 schreef op 30 januari 2009 @ 12:29:

Nou ja, dat dus.

Groetjes!

Kim

Ik denk dat je je naam gewoon kunt geven als je de ander leuk vindt. Achternaam en adres hoeven nog helemaal niet. Wanneer vertrouw je iemand genoeg? dat is persoonlijk denk ik.

Wat anderen vinden? Moeten ze naar de politie brengen. Mijn omgeving vond het maar "belachelijk", want ik kwam in voldoende gelegenheid om in het echte leven mensen te ontmoeten. Zelf vond ik het nieuwe wel spannend, en het was wel relaxt om eerst op een profiel te kunnen selecteren.

Criteria invullen en filteren werkt altijd. Het is alleen nooit gezegd dat je de man van je leven tegenkomt. En je bent zo hopeloos als je je voelt. Het is een makkelijke, snelle manier om een date af te spreken, daar is niets ouderwets aan. En "op zoek" is ook een relatief begrip. Date je voor de lol en sta je open voor wat er op je pad komt.. dan zie ik niet wat daar mis mee is. Date je om die ene ware te vinden, kijk dan uit dat je dat niet uitstraalt want daar rennen veel leuke mannen hard voor weg.
Knuzz is voor mij dé datingsite geweest. 1 x een relatie van 9 maanden en mijn huidige vriend heb ik ook via knuzz leren kennen en wij zijn nu bijna een jaar samen. En hij is de eerste sinds jaaarrreeen waarbij ik echt het gevoel heb van JA dit is hem!

Wat datingsites voor mij zo fijn maakt is dat ik iemand echt een beetje kan leren kennen voordat we afspreken en je ook weet dat diegene ook interesse heeft in wellicht een relatie. In het "echt" moet je vaak maar afwachten wat de bedoelingen zijn. Natuurlijk zitten er via het internet veel engerds tussen maar ik spreek nooit zomaar af met iemand en heb in totaal via internet 4 dates gehad waarvan 2 dus een relatie zijn geworden.

Ik raad knuzz echt aan omdat het gratis is en de site werkt heel makkelijk. Misschien iets meer risico op een vaag persoon maarja dat moet je zelf natuurlijk wel kunnen inschatten..
Hier ook wel goede ervaringen. Verschillende keren een date gehad en eigenlijk klikte het met twee personen helemaal niet. Met een persoon spreek ik nu al een aantal maanden regelmatig af, maar de ware is hij niet voor mij, laat ik dat voorop stellen. Hij is meer een goede vriend geworden.

Sinds een week met weer iemand anders in contact gekomen en volgende week ga ik hem ontmoeten. Eerlijk gezegd heb ik wel hooggespannen verwachtingen, want wat ik tot nu toe gezien en gehoord heb van hem, geeft me wel de kriebels...

Al te lang mailen doe ik nooit, ik wil graag zo snel mogelijk zien met wie ik te maken heb en sowieso weet je pas of die "klik" er is als je elkaar gezien hebt. Meestal spreek ik de eerste keer ergens in een restaurant af, maar als ik er een heel goed gevoel bij heb, ook wel eens thuis bij hem of mij. Ja, ik weet het blijft een risico, maar ik ga op mijn intuitie af en die heeft me gelukkig nog nooit bedrogen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven