Intimiteit en relatie

21-10-2021 09:33 94 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds 5mnd in relatie met een lieve rustige man.
Ik kom uit een 24/7 aandacht vragende narcistische relatie die 2jr geleden geeindigd is.
Een groot verschil dus.


Mijn vriend legt nergens druk op.
Ik merk dat hij heel gek met mij is.
Hij knuffelt mij vaak, krijg vaak een zoen van hem.
Als we naast elkaar zitten, altijd een hand op mijn been, of hij pakt mijn hand vast.
Hij zegt heel vaak op een dag dat hij mij leuk en lief vindt, van mij houdt.
Toch loop ik tegen een aantal dingen aan met hem.
Ik mis wat intimiteit.
In die zin..zoenen.
Hij zoent bijna niet.
Hangt van zijn bui af zegt hij.
Als ik geluk heb, zoenen we tijdens de sex. 
Ook mis ik voorspel daarin.
Hij raakt mij downunder nauwelijks aan.
Oraal nog nooit gebeurd.
De sex is wel fijn.

Is het belangrijk voor mij waar ik tegenaanloop?
Ja en nee.
Eerst genoemde doet mij meer.
Komt bij dat mijn vorige (lange) relatie die aandacht opeiste.
Hij had een hoog testosteron gehalte..en deze man niet.
Dus voor mij een soort van gewoon dat dat erbij hoort.
Ik moet niet vergelijken, maar ik ben het ook anders gewend.
Ik vind het moeilijk erover te beginnen bij hem.
Weet niet goed hoe dat te doen.
Is het realistisch, is hoe hij met mij omgaat voldoende, omdat ik daar wel liefde uithaal.
Alle reacties Link kopieren
DeSlager schreef:
21-10-2021 11:34
Als hij wel kan neuken maar niet kan beffen dan heeft dat niks met gezondheid of energie te maken. Je zoekt nu alweer excuses om het gedrag van je partner goed te praten. Je bent er dus, in vergelijking met je vorige relatie, niks mee opgeschoten.

Ik wilde net zoiets typen idd. Als hij erectieproblemen heeft, dan kan hij nog steeds voorspel bedrijven, of beter gezegd, dan moet hij toch juist voorspel bedrijven
Alle reacties Link kopieren
hij komt op mij eigenlijk gewoon erg onervaren over. Denk dat jullie samen nog een hoop te ontdekken hebben.
Alle reacties Link kopieren
Lieve TO,

Technisch gezien is het niet moeilijk om te zeggen dat je de seks niet fijn vindt, en wat maakt dat je het wel fijn vindt.

Dus waar ben je bang voor TO, als je dit ter sprake brengt?

In een narcistische relatie ben je gewend geraakt om jouw behoeften op 0 te zetten. Het lijkt erop dat je dit hier weer doet.

Wanneer je dit met jouw vriend bespreekt en laat weten dat je hier niet blij van wordt, dan pas kun je zien of hij bereid is om zich aan te passen en ook jouw behoeften hierin op 1 te zetten.

Pas als je dat kunt, ben je vrij van jouw ex.

Succes!!
Alle reacties Link kopieren
Dat hij als egoist wordt beschouwd vind ik misplaatst.
Het is niet meteen erop en gaan.
Er wordt wel gestreeld.
Alleen intieme delen raakt hij nauwelijks aan.

Liefde en intimiteit bestaat niet alleen uit seks..er is zoveel meer dan dat natuurlijk
Alle reacties Link kopieren
pioenroosje schreef:
21-10-2021 11:46
Dat hij als egoist wordt beschouwd vind ik misplaatst.
Het is niet meteen erop en gaan.
Er wordt wel gestreeld.
Alleen intieme delen raakt hij nauwelijks aan.

Liefde en intimiteit bestaat niet alleen uit seks..er is zoveel meer dan dat natuurlijk
Ja als jij gelukkig wordt van een relatie waarin je seksueel niet aan je trekken komt dan is dat natuurlijk jouw keuze. Maar het is wel raar, eerst heb je een relatie waarin je emotionele behoeften niet mogen bestaan en nu mogen je seksuele behoeften er niet zijn. Heb je therapie gehad? Want dit heeft alles te maken met jou, met dat jij jezelf waarschijnlijk de moeite niet waard vindt om een goede, gelijkwaardige, gezonde relatie te hebben. Een relatie waarin niet wordt gezoend en waarin de man jouw poesje niet blieft, is geen gezonde relatie.
Iedere dag is gehaktdag
Alle reacties Link kopieren
Is hij uberhaupt wel hetero?
Iedere dag is gehaktdag
Alle reacties Link kopieren
Poeszie schreef:
21-10-2021 11:12
Elke volwassen man weet toch dat seks meer is dan penetratie?
Nee hoor. Al meer dan eens meegemaakt.
Alle reacties Link kopieren
pioenroosje schreef:
21-10-2021 11:46

Liefde en intimiteit bestaat niet alleen uit seks..er is zoveel meer dan dat natuurlijk
Spreek je jezelf niet een beetje tegen?
Eerst kom je klagen over hem en nu zowat iedereen je gelijk geeft ga je hem verdedigen.
Alle reacties Link kopieren
Misschien is hij geen egoist maar gewoon wat onervaren? Wat gebeurt er al je hem aangeeft dat je graag wilt dat hij je vingert oid? Of durf je dat niet te vragen?
Alle reacties Link kopieren
Attraverso schreef:
21-10-2021 12:01
Nee hoor. Al meer dan eens meegemaakt.

Ja, maar wisten deze mannen dat niet, of namen ze gewoon de moeite niet?
SunShine35 schreef:
21-10-2021 11:02
En dat moet je dan toch ook wel met elkaar kunnen vinden door dit samen te onderzoeken, als de liefde en intimiteit kloppen. Misschien dat vriend gewoon nog niet zo goed weet wat zij lekker vindt.
Alsjeblieft zeg.
Poeszie schreef:
21-10-2021 12:17
Ja, maar wisten deze mannen dat niet, of namen ze gewoon de moeite niet?
Precies.
Is er een reden waarom hij geen orale seks wil geven? Hebben jullie dat al eens besproken?
Alle reacties Link kopieren
Lang geleden was mijn man ook zo. Had superweinig ervaring en daardoor had ik ineens op mn dertigste een soort middelbare school verkering. Werd ik heel onrustig van, bedoel het is allemaal lief enzo, maar ik wil ook in bed een vent en geen jongetje.

Hij deed wel oraal en etc trouwens maar had geen ervaring met je compleet laten gaan tijdens seks en ook niet met vrouwen die dat doen en ook echt willen. Is dat hier ook zo?

Zoiets kan denk ik soms wel goedkomen maar niet vanzelf > praten!
Alle reacties Link kopieren
Poeszie schreef:
21-10-2021 12:17
Ja, maar wisten deze mannen dat niet, of namen ze gewoon de moeite niet?
Ik denk dat een man het bij de eerste keren seks met een vrouw toch wel 'goed' zou willen doen?
Ik denk dus weinig ervaring, niet beter weten. Ik ben al wat verder gevorderd in leeftijd en vaak komen die mannen uit een heel lang huwelijk met saaie seks.
Alle reacties Link kopieren
Waarom vind je het eigenlijk moeilijk om erover te beginnen? Je schrijft dat hij lief en attent naar je is. Kan je ook goed met hem praten?
5 maanden is nog kort. Er is nog zoveel te ontdekken aan elkaar. Leuk toch om als je lekker knus tegen elkaar zit op de bank eens te polsen wat hij belangrijk vindt in een relatie en in jullie seksleven. En zelf te vertellen wat jij fijn vindt. Zoenen, voorspel.
Attraverso schreef:
21-10-2021 12:31
Ik denk dat een man het bij de eerste keren seks met een vrouw toch wel 'goed' zou willen doen?
Ik denk dus weinig ervaring, niet beter weten. Ik ben al wat verder gevorderd in leeftijd en vaak komen die mannen uit een heel lang huwelijk met saaie seks.
Ow, ja dat zal het zijn, mannen weten gewoon niets. Komt door hun saaie huwelijk. Uhuh.
Alle reacties Link kopieren
FeeLucifer01 schreef:
21-10-2021 12:34
Ow, ja dat zal het zijn, mannen weten gewoon niets. Komt door hun saaie huwelijk. Uhuh.
Dat zeg ik niet. Ik zeg enkel dat ik al mannen ben tegen gekomen met weinig ervaring daardoor.
Heb nergens gezegd dat mannen niets weten en ook niet gesproken over een saai huwelijk.
Er gaan eigenlijk twee dingen mis:
- de seks is niet spetterend en spannend en hij wil vanalles niet (en een beetje zoenen en vingeren en beffen zijn echt dingen die je gewoon mag verwachten, geen extreme eisen hier)
- jij durft hier niet met hem over te praten

Je kan jezelf veranderen en er wel over beginnen (en dan hopen dat er bij hem in reactie daarop ook iets verandert) of je kan niets zeggen en hopen dat hij vanzelf ineens verandert (na 5 maanden - kleine kans).

Dus tja to, wat heb je te verliezen?
Ladida1981 schreef:
21-10-2021 09:41
Dit snap ik geloof ik niet. Wat is er dan precies fijn aan de seks?
Als er niet gezoend wordt, voor mij echt geen seks. Zonder word ik persoonlijk echt niet opgewonden. En zonder aanraken of oraal voor mij ook weinig genot, dus dat zou ik geen fijne seks noemen. Een keer prima, maar als dit de standaard is, pffff..
Ik dacht dat het om to ging...

En to: bespreek met hem waar jij behoefte aan hebt. Dat lijkt mij de enige logische weg.
Alle reacties Link kopieren
Is ie niet onzeker, bang dat hij iets verkeerd doet? Of een beperkte seksuele visie, zeg maar een dooie in bed. Kan ook.

Of wat anderen opperen; weinig ervaring? Heb er vast overheen gelezen, maar als jullie jong zijn is dat geen gekke gedachte.

Oraal en de ander op 'de' plek aanraken etc is m.i. één van de mooiere dingen qua seks en hoort er toch gewoon bij. Misschien wil hij wel, maar durft ie niet.
Alle reacties Link kopieren
Sorry, maar :

Hij knuffelt mij vaak, krijg vaak een zoen van hem.

en

In die zin..zoenen.
Hij zoent bijna niet.

Dit staat volledig haaks tegen elkaar
benb2 wijzigde dit bericht op 21-10-2021 12:56
0.66% gewijzigd
Benb2 schreef:
21-10-2021 12:53
Sorry, maar :

Hij knuffelt mij vaak, krijg vaak een zoen van hem.

en

In die zin..zoenen.
Hij zoent bijna niet.

Dit staat volledig haakt tegen elkaar
Een zoen krijgen en zoenen is wat anders.
Alle reacties Link kopieren
En heb je dit al bij hem neergelegd?

Je kunt gewoon zeggen dat je eea mist bij de sex. Dat zal hij ongetwijfeld lastig vinden om aan te horen maar het niet aanhoren terwijl jij baalt is vele malen erger natuurlijk!

Ik vind orale sex en vingeren en vrij normaal onderdeel van sex. En vaak een stukje interessanter dan het penis in vagina contact.
Alle reacties Link kopieren
Een zoen krijgen en zoenen is wat anders.

Inderdaad, en zelf een zoen geven en zelf zoenen is ook weer wat anders.

Tot nu toe lees ik alleen wat die man niet doet, maar wat TO doet kan ik niet er uit opmaken.

Genegenheid komt van 2 kanten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven