Intimiteit en relatie

21-10-2021 09:33 94 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds 5mnd in relatie met een lieve rustige man.
Ik kom uit een 24/7 aandacht vragende narcistische relatie die 2jr geleden geeindigd is.
Een groot verschil dus.


Mijn vriend legt nergens druk op.
Ik merk dat hij heel gek met mij is.
Hij knuffelt mij vaak, krijg vaak een zoen van hem.
Als we naast elkaar zitten, altijd een hand op mijn been, of hij pakt mijn hand vast.
Hij zegt heel vaak op een dag dat hij mij leuk en lief vindt, van mij houdt.
Toch loop ik tegen een aantal dingen aan met hem.
Ik mis wat intimiteit.
In die zin..zoenen.
Hij zoent bijna niet.
Hangt van zijn bui af zegt hij.
Als ik geluk heb, zoenen we tijdens de sex. 
Ook mis ik voorspel daarin.
Hij raakt mij downunder nauwelijks aan.
Oraal nog nooit gebeurd.
De sex is wel fijn.

Is het belangrijk voor mij waar ik tegenaanloop?
Ja en nee.
Eerst genoemde doet mij meer.
Komt bij dat mijn vorige (lange) relatie die aandacht opeiste.
Hij had een hoog testosteron gehalte..en deze man niet.
Dus voor mij een soort van gewoon dat dat erbij hoort.
Ik moet niet vergelijken, maar ik ben het ook anders gewend.
Ik vind het moeilijk erover te beginnen bij hem.
Weet niet goed hoe dat te doen.
Is het realistisch, is hoe hij met mij omgaat voldoende, omdat ik daar wel liefde uithaal.
Alle reacties Link kopieren
Ben dan wel benieuwd hoe de seks eruit ziet. Nauwelijks zoenen, geen voorspel, en niet oraal. Maar hij streelt wel. Waar dan? Over je wang?
Kom je wel klaar TO?
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Wat een overdreven reacties hier. Gewoon een gesprek over aangaan. Misschien weet hij niet dat je graag orale seks ontvangt. Of misschien is hij onzeker, of weet ik veel. Bevredig jij hem wel oraal?
Als jullie nooit praten over wat je wel of niet fijn vindt tsja…
Alle reacties Link kopieren
Communicatie is key. Praat erover. Geef aan wat jij prettig vindt en waarom hoe het nu gaat voor jou niet prettig is. Je komt er dan snel genoeg achter of hij onzeker, onervaren of onwillig is. Is hij onzeker en/of onervaren, valt hij ‘bij te scholen’. Is hij onwillig, dan zijn jullie gewoon geen match. Ondanks dat hij lief en teder voor je is. Dan ben je beter af met hem in je friendzone.
Alle reacties Link kopieren
gonniegijsje schreef:
21-10-2021 12:59
En heb je dit al bij hem neergelegd?

Je kunt gewoon zeggen dat je eea mist bij de sex. Dat zal hij ongetwijfeld lastig vinden om aan te horen maar het niet aanhoren terwijl jij baalt is vele malen erger natuurlijk!

Ik vind orale sex en vingeren en vrij normaal onderdeel van sex. En vaak een stukje interessanter dan het penis in vagina contact.
Dat ga ik zo ook maar aanpakken, dat ik het eea mis bij sex, dat ik een voorspel ook erg fijn vindt, en af en toe gewoon eens zoenen.
Euhm hij vingert niet op de plek waar ik wil, maar komt wel bij mij binnen.
Orale sex bij hem doe ik wel, gewoon omdat ik dat fijn vind.
Nu kan ik ook denken en naar handelen, jij bij mij niet, dan ik ook bij jou niet.

Door zijn vermoeidheid laat zijn jongeheer het nogal eens afweten, en daar faalt hij over.
Dus tijd om in gesprek te gaan.

Dat ik een relatie met hem heb is omdat ik van die man hou, hij is gewoon lief, zoals ik al eerder aangaf zoekt hij wel steeds toenadering naar mij toe, op de bank, in de auto, op visite even een aanraking.
Dus ja, het is soms ook dubbel, ik wil hem niet kwijt, daar is de relatie mij te dierbaar voor.
Ook al is dat nog maar 5mnd.
Alle reacties Link kopieren
pioenroosje schreef:
21-10-2021 14:31
Dat ga ik zo ook maar aanpakken, dat ik het eea mis bij sex, dat ik een voorspel ook erg fijn vindt, en af en toe gewoon eens zoenen.
Euhm hij vingert niet op de plek waar ik wil, maar komt wel bij mij binnen.
Orale sex bij hem doe ik wel, gewoon omdat ik dat fijn vind.
Nu kan ik ook denken en naar handelen, jij bij mij niet, dan ik ook bij jou niet.

Door zijn vermoeidheid laat zijn jongeheer het nogal eens afweten, en daar faalt hij over.
Dus tijd om in gesprek te gaan.

Dat ik een relatie met hem heb is omdat ik van die man hou, hij is gewoon lief, zoals ik al eerder aangaf zoekt hij wel steeds toenadering naar mij toe, op de bank, in de auto, op visite even een aanraking.
Dus ja, het is soms ook dubbel, ik wil hem niet kwijt, daar is de relatie mij te dierbaar voor.
Ook al is dat nog maar 5mnd.
Hij heeft gewoon weinig ervaring en jij geeft niet aan wat je wil. Tijd voor een goed gepsprek en veel oefenen dus!
Alle reacties Link kopieren
De grootse rode vlag is dat je een relatie hebt gehad met een narcist. Dat zegt wat over jou zelf. Je zult waarschijnlijk een lage eigenwaarde en zelfbeeld hebben waardoor je bepaalde type mensen aantrekt.
Dat lees ik nu ook terug. Je lijkt het moeilijk te vinden om je eigen behoeftes en grenzen te bespreken.
Je kan niet verwachten dat de ander op jou afstemt. Leer jezelf centraal te zetten.
pioenroosje schreef:
21-10-2021 14:31
Dat ga ik zo ook maar aanpakken, dat ik het eea mis bij sex, dat ik een voorspel ook erg fijn vindt, en af en toe gewoon eens zoenen.
Euhm hij vingert niet op de plek waar ik wil, maar komt wel bij mij binnen.
Orale sex bij hem doe ik wel, gewoon omdat ik dat fijn vind.
Nu kan ik ook denken en naar handelen, jij bij mij niet, dan ik ook bij jou niet.

Door zijn vermoeidheid laat zijn jongeheer het nogal eens afweten, en daar faalt hij over.
Dus tijd om in gesprek te gaan.

Dat ik een relatie met hem heb is omdat ik van die man hou, hij is gewoon lief, zoals ik al eerder aangaf zoekt hij wel steeds toenadering naar mij toe, op de bank, in de auto, op visite even een aanraking.
Dus ja, het is soms ook dubbel, ik wil hem niet kwijt, daar is de relatie mij te dierbaar voor.
Ook al is dat nog maar 5mnd.
Het klinkt allemaal goed en fijn, behalve de seks. Wat bedoel je met hij vingert niet op de plek waar ik wil? En hoe oud is deze man als ik vragen mag?
Ik kan alleen maar denken als zijn jongeheer niet altijd meewerkt dan gebruik je toch juist meer je vingers of tong?
Alle reacties Link kopieren
Anderlicht schreef:
21-10-2021 14:39
De grootse rode vlag is dat je een relatie hebt gehad met een narcist. Dat zegt wat over jou zelf. Je zult waarschijnlijk een lage eigenwaarde en zelfbeeld hebben waardoor je bepaalde type mensen aantrekt.
Dat lees ik nu ook terug. Je lijkt het moeilijk te vinden om je eigen behoeftes en grenzen te bespreken.
Je kan niet verwachten dat de ander op jou afstemt. Leer jezelf centraal te zetten.
Een zeer groot punt.
Deze man is dus een totaal ander type.
Ook al lijkt het niet zo hoe ik hier mijn verhaal doe..schijnbaar komt het over dat hij zichzelf belangrijk vindt in de seksuele handelingen, maar dat is niet zo.
Hij doet bepaalde dingen niet die ik schijnbaar wel mis.
En dat moet ik in kaart brengen, en dat vind ik lastig..ik vind het lastig in deze, mijn eigen behoeftes aan te geven.
Alle reacties Link kopieren
Je kan het ook spelenderwijs aanpakken. Bijvoorbeeld allebei iets noemen wat jullie nu niet doen maar wat je wel fijn zou vinden.
Veel plezier met verder ontdekken en geniet van elkaar.
Alle reacties Link kopieren
pioenroosje schreef:
21-10-2021 15:56
Een zeer groot punt.
Deze man is dus een totaal ander type.
Ook al lijkt het niet zo hoe ik hier mijn verhaal doe..schijnbaar komt het over dat hij zichzelf belangrijk vindt in de seksuele handelingen, maar dat is niet zo.
Hij doet bepaalde dingen niet die ik schijnbaar wel mis.
En dat moet ik in kaart brengen, en dat vind ik lastig..ik vind het lastig in deze, mijn eigen behoeftes aan te geven.
Hij is een ander type maar lijkt niet naturel afgestemd op jouw behoeftes. Hij komt lief maar minder sociaal vaardig en aanvoelend over. Klopt dat?
Belangrijk voor jou om te leren communiceren en jezelf centraal te zetten , dan kun je pas zien of hij beter afgestemd raakt.
Alle reacties Link kopieren
Is hij onzeker? Hoe waren zijn eerdere relaties?
Als zijn jongeheer niet meewerkt, helpt het hem dan niet om jou op te winden, wat hem dan weer opwindt?
Wat vindt hij van orale seks, daar al over gepraat? Massage?

Voorspel, veel mannen weten uit zichzelf niet echt wat dit inhoudt en dat het voor een vrouw onderdeel is van de seksuele beleving. En moeten ook nog eens een drempel over om eraan te beginnen.

Lastig dat het niet echt soepel gaat allemaal, maar misschien moet hij echt eea nog ontdekken en kan hij nog helemaal loskomen. Leeftijd maakt daarbij niet uit. Ik kende een man van ruim in de 30 die een hele lange relatie had gehad, waarin ze misschien drie keer seks gehad hadden.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees nergens dat jij gek op hem bent ?
Zorg er vooral niet voor dat hij al jou nare ervaringen over zich heen krijgt

en

wat bedoel je met deze zin : Is het realistisch, is hoe hij met mij omgaat voldoende, omdat ik daar wel liefde uithaal.

Ben jij nu de egoist in de relatie ?

Zomaar een vraag
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad vreemd. Niet zoenen ? Zou voor mij een no-go zijn, het is het heerlijkste wat er is en misschien nog intiemer dan neuken. En zit hij wel eens aan je borsten met hand of tong ? Veel vrouwen (inclusief de mijne) vinden dat erg lekker. Of doe eens gek, ga eens in je nakie in de woonkamer flikflooien, eens wat anders dan in bed.
Alle reacties Link kopieren
pioenroosje schreef:
21-10-2021 14:31
Dat ga ik zo ook maar aanpakken, dat ik het eea mis bij sex, dat ik een voorspel ook erg fijn vindt, en af en toe gewoon eens zoenen.
Euhm hij vingert niet op de plek waar ik wil, maar komt wel bij mij binnen.
Orale sex bij hem doe ik wel, gewoon omdat ik dat fijn vind.
Nu kan ik ook denken en naar handelen, jij bij mij niet, dan ik ook bij jou niet.

Door zijn vermoeidheid laat zijn jongeheer het nogal eens afweten, en daar faalt hij over.
Dus tijd om in gesprek te gaan.

Dat ik een relatie met hem heb is omdat ik van die man hou, hij is gewoon lief, zoals ik al eerder aangaf zoekt hij wel steeds toenadering naar mij toe, op de bank, in de auto, op visite even een aanraking.
Dus ja, het is soms ook dubbel, ik wil hem niet kwijt, daar is de relatie mij te dierbaar voor.
Ook al is dat nog maar 5mnd.
Je kent hem pas 5 maanden en nu al ‘houd’ je van hem?
Iedere dag is gehaktdag
Alle reacties Link kopieren
Anderlicht schreef:
21-10-2021 14:39
De grootse rode vlag is dat je een relatie hebt gehad met een narcist. Dat zegt wat over jou zelf. Je zult waarschijnlijk een lage eigenwaarde en zelfbeeld hebben waardoor je bepaalde type mensen aantrekt.
Dat lees ik nu ook terug. Je lijkt het moeilijk te vinden om je eigen behoeftes en grenzen te bespreken.
Je kan niet verwachten dat de ander op jou afstemt. Leer jezelf centraal te zetten.
En dit. TO zegt: maar dit is een heel ander type. Dat zal maar toch voldoet hij niet. Bovendien: zij is nog steeds hetzelfde type.
Iedere dag is gehaktdag
Alle reacties Link kopieren
DeSlager schreef:
21-10-2021 22:54
En dit. TO zegt: maar dit is een heel ander type. Dat zal maar toch voldoet hij niet. Bovendien: zij is nog steeds hetzelfde type.
Of hij voldoet weet ze nog niet, want weliswaar vindt zij de intimiteit, voorspel en seks niet naar wens, ze heeft daarover nog helemaal niet gepraat. Hij kan geen gedachten lezen en is wellicht onervaren of onzeker.

Dat zij dezelfde is zegt ook niet alles, wellicht heeft ze al therapie gehad, of nog steeds. Weet ze haar valkuilen al wel. Is er nog wel wat werk aan de winkel, want als je na vijf maanden nog steeds niet hebt durven communiceren over seks, dan kom je duidelijk niet voor jezelf op.
Alle reacties Link kopieren
DeSlager schreef:
21-10-2021 22:51
Je kent hem pas 5 maanden en nu al ‘houd’ je van hem?
Wat een zeurkous ben jij. Mijn man en ik zijn gaan samenwonen toen we elkaar 2 weken kenden en zijn nu al 9,5 jaar samen.

Maar bij jou duurt houden van blijkbaar jaren?
SunShine35 schreef:
21-10-2021 23:20
Wat een zeurkous ben jij. Mijn man en ik zijn gaan samenwonen toen we elkaar 2 weken kenden en zijn nu al 9,5 jaar samen.

Maar bij jou duurt houden van blijkbaar jaren?
:D ex en ik ook. Vanaf de eerste dag is ze nooit meer weggegaan. 7 jaar samen geweest.
Alle reacties Link kopieren
SunShine35 schreef:
21-10-2021 23:20
Wat een zeurkous ben jij. Mijn man en ik zijn gaan samenwonen toen we elkaar 2 weken kenden en zijn nu al 9,5 jaar samen.

Maar bij jou duurt houden van blijkbaar jaren?
Houden van moet groeien.
Iedere dag is gehaktdag
Alle reacties Link kopieren
SunShine35 schreef:
21-10-2021 23:20
Wat een zeurkous ben jij. Mijn man en ik zijn gaan samenwonen toen we elkaar 2 weken kenden en zijn nu al 9,5 jaar samen.

Maar bij jou duurt houden van blijkbaar jaren?
ik zie toch wel een duidelijk verschil tussen de vlinders in het begin, en de diepte van Houden Van, een jaar of twee later
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
22-10-2021 08:47
ik zie toch wel een duidelijk verschil tussen de vlinders in het begin, en de diepte van Houden Van, een jaar of twee later
Natuurlijk.
Iedere dag is gehaktdag
Alle reacties Link kopieren
Misschien eens de serie Sex and life kijken. Vrouw met een bad guy die de sterren van de hemel neukte. Ze kan dat maar niet vergeten.

Als je niet over seks kunt praten , is dat een teken van gebrek aan emotionele intimiteit, en zonder echte intimiteit hoef je sowieso geen bevredigende relatie of bevredigend seksleven te verwachten.
flamingo wijzigde dit bericht op 22-10-2021 10:53
0.30% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Zit hij wel lekker in zijn vel ?
Alle reacties Link kopieren
DeSlager schreef:
22-10-2021 08:44
Houden van moet groeien.

Er zijn verschillende vormen van houden van. Maar ik hield direct van mijn man, na 4 dagen. De echt verliefdheid kwam later, zelfs pas na het samenwonen (wat we na 1,5 maand deden). Nu zijn we 7 jaar verder en hou ik nog steeds van hem.
Alle reacties Link kopieren
pioenroosje : Sorry dat ik het vraag maar ik ken iemand met de naam pioenroosje die schijnbaar dezelfde beperking heeft als ik ook heb
pluk de dag

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven