Is dat nou normaal?

vrijdag 7 november 2008 om 12:57
Ik was vergeten me uit te schrijven op een datingsite, kreeg er eigenlijk nooit reacties op...dus vergeten me uit te schrijven. Krijg ik van de week een reactie van een man van 62......die wou wel met me daten. Die meneer is dus 29 jaar ouder dan ik. Ik negeer dat soort dingen normaal, want krijg wel vaker van die reacties, maar deze keer heb ik hem gevraagd wat hem bezielde op een vrouw te reageren die zijn dochter kan zijn....en met marge ook nog.
Ik heb geen reactie gehad.
Ik vind het een beetje "vies". Wat vinden jullie?
Ik heb geen reactie gehad.
Ik vind het een beetje "vies". Wat vinden jullie?

vrijdag 7 november 2008 om 19:21
quote:Pientje030 schreef op 07 november 2008 @ 17:47:
[...]
Je hoeft niet helemaal te quoten hoor..ik verwijder nooit mijn posts, ben geen 10 meer.Stel je niet zo aan alsjeblieft. Ik quote omdat ik je hele tekst quote en daar heb ik geen seconde overnagedacht of jij je tekst weghaalt ja of nee. Het zou me ook niet kunnen schelen. Al haal je het hele topic weg. Je laatste opmerking kun je beter wel weg halen. je lijkt wel een jaar of 10. Baby!
[...]
Je hoeft niet helemaal te quoten hoor..ik verwijder nooit mijn posts, ben geen 10 meer.Stel je niet zo aan alsjeblieft. Ik quote omdat ik je hele tekst quote en daar heb ik geen seconde overnagedacht of jij je tekst weghaalt ja of nee. Het zou me ook niet kunnen schelen. Al haal je het hele topic weg. Je laatste opmerking kun je beter wel weg halen. je lijkt wel een jaar of 10. Baby!
vrijdag 7 november 2008 om 20:28
Als jij schrijft wat je schrijft krijg je daar reacties op. Hoe jij dingen bedoelt hebt of zelf opvat kunnen forummers niet aan hun beeldscherm zien. Men moet het doen met de inhoud die jij neerzet Pientje.. En als jij begint over wat hem bezielde en dat je hem een beetje vies vond krijg je daar op die tekst reacties. Niet op de onderliggende gedachtes, immers we kennen jou niet en kunnen geen gedachtes lezen. Zeker niet op virtuele afstand. Als ik dat wel kon zou ik rijk zijn, iedereen zijn gedachtes lezen en er grof geld voor vragen ook.
Jij vind het vies, ik vind hem dapper. Niet geschoten is altijd mis. Reacties van mannen kun je deleten. En als je jou profiel op een datingsite zet kun je allerlei reacties verwachten ook van mensen die totaal niet je type zijn. Net als dat je je topic hier opent op een openbaar forum kun je ook allerlei reacties verwachten. Wil je geen reacties van oude mannen, trek je profiel in of pas je profiel aan! Wil je alleen maar reacties van mensen die je begrijpen zul je meer inhoudelijk over je eigen gevoel en gedachtes moeten schrijven en niet boos worden omdat men reageert op je OP.
En aangezien je kennelijk toch wel geinteresseerd in hem bent (je hebt al 2 mails uitgewisseld) is hij toch niet zo "vies" als je zelf dacht. Anders was je niet eens op hem in gegaan.
Jij vind het vies, ik vind hem dapper. Niet geschoten is altijd mis. Reacties van mannen kun je deleten. En als je jou profiel op een datingsite zet kun je allerlei reacties verwachten ook van mensen die totaal niet je type zijn. Net als dat je je topic hier opent op een openbaar forum kun je ook allerlei reacties verwachten. Wil je geen reacties van oude mannen, trek je profiel in of pas je profiel aan! Wil je alleen maar reacties van mensen die je begrijpen zul je meer inhoudelijk over je eigen gevoel en gedachtes moeten schrijven en niet boos worden omdat men reageert op je OP.
En aangezien je kennelijk toch wel geinteresseerd in hem bent (je hebt al 2 mails uitgewisseld) is hij toch niet zo "vies" als je zelf dacht. Anders was je niet eens op hem in gegaan.