Is de liefde voorbij?

28-08-2018 03:13 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo lieve mensen,

Ik zit nu al een tijdje met twijfels in me hoofd, en dacht waarom stel ik zelf niet eens wat vragen aan jullie.

Mijn vriend en ik zijn nu zo’n vier jaar samen, ik hou heel veel van hem alleen de laatste tijd gaat het wat moeizamer als normaal...

Het intieme gedeeldete bijvoorbeeld, hij wijst vaak seks af en als het er dan eenmaal tot komt is hij zo klaar terwijl hij het eerst lang vol kon houden. Het is niet zo dat als hij eenmaal klaar is gekomen het klaar is maar je merkt dat hij het klusje snel af wilt hebben. Ook zo iets raars mijn vriend vond het nooit erg om seks met mij te hebben als ik mijn maandelijkse bezoekje had zolang we er maar een handdoek onder ons hadden en daarna gingen douchen , wegens de grote van de douche kon het daar niet onder...

Ook is hij de laatste tijd heel chagrijnig tegen mij hij doet vreemd reageerd kort af en is niet in zijn beste humeur. Ik wil echt geloven dat dit niet aan mij ligt maar zodra er andere mensen bij in het spel komen is dat hele slechte humeur nergens te bekeken tot dat ik weer een gesprek met hem wil voeren.

Ik merk dit soort dingen steeds meer op als ik er over begin zegt hij dat ik niet zo gek moet doen en dat hij van mij houdt. Maar ergens merk ik dat er iets niet klopt. Ook vind ik de manier waarop hij tegen mij doet niet normaal en wil ik met respect behandeld worden.

Iemand tips hoe ik dit kan aanpakken?? Zelf wil ik hem namelijk echt niet kwijt en zie ik ons wel oud worden samen.

Groetjes,

P
praten?
- schat, kunnen wij het eens even hebben, over hoe het tussen ons loopt? We lijken wat geïrriteerd naar elkaar.
en dan zegt hij, dat je je aantelt, en dan geef jij aan, dat je het er toch over hebben wil. En dat jij hoe jullie relatie nu is, het niet leuk meer vindt.
Dus, samen veranderen, of opzoek naar een ander
lilalinda schreef:
28-08-2018 09:11
praten?
- schat, kunnen wij het eens even hebben, over hoe het tussen ons loopt? We lijken wat geïrriteerd naar elkaar.
en dan zegt hij, dat je je aantelt, en dan geef jij aan, dat je het er toch over hebben wil. En dat jij hoe jullie relatie nu is, het niet leuk meer vindt.
Dus, samen veranderen, of opzoek naar een ander
Ik wou precies hetzelfde zeggen. Praten is de enige optie.
Of uit elkaar gaan, maar misschien is dat nu wat te rigoureus.
Ja, erover praten.
Toch weer erover beginnen en zoals Lilalinda al zei: zeggen dat je niet blij bent met hoe de relatie nu is.
Als ik het begin alleen al lees: praat met elkaar. Misschien staat hij er helemaal niet zo bij stil dat hij doet zoals hij momenteel doet? Misschien loopt er wel iets op zijn werk niet lekker wat hij niet goed van zich af kan zetten.
De lust is iig wel weg voor nu.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven