Is deze man de moeite van het wachten waard?

31-10-2009 20:39 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op een feestje heb ik een man leren kennen (beter leren kennen, had hem daarvoor 1 keer gezien/gesproken). Erg leuk contact gehad die avond, gezoend, nummers uitgewisseld, gesmst.. Top avond!

De dag erna wilde hij het toch bij deze ene avond laten aangezien hij nog niet over zijn vorige relatie heen was.

Contact blijven houden via sms, hyves e.d. Uiteindelijk besloten om nog een keer af te spreken. Gister een super avond gehad tot het afscheid. Alles kwam toch wel dichtbij en meneer werd onzeker.

Hij ging weg, ik voelde me gekwetst. Heb hem daarom gebeld, waarna we nog 3 uur gebeld hebben. Vanmorgen kreeg ik weer gewoon doodleuk een berichtje alsof er niets aan de hand was.

Wat moet ik nu doen? Hopen dat hij op een gegeven moment zich wel open wil stellen vor iets nieuws? Of gewoon laten gaan omdat het toch geen zin heeft?
quote:spoekle schreef op 31 oktober 2009 @ 20:54:

het komt ook wel goed hoor, op een of andere manier.

misschien heeft hij gewoon echt wat tijd nodig en is het over een tijdje bij gedraait.

misschien is het wel een hele moeilijke lastige relatie geweest.

ik zelf heb meestal ook wel wat tijd nodig voor dat ik aan iets nieuws kan beginnen.

dat hij de volgende dag gewoon normaal doet alsof er niks aan de hand is, is misschien omdat hij je toch heel erg leuk vind maar toch nog even wil wachten en jou dan weer niet wil kwijt raken op die manier.

ik zou als ik jou was er ook gewoon niet te veel over na denken, toch doen wat je normaal altijd doet.

zeg maar toch verder met je leven maar toch met hem in je achter hoofd.

klinkt heel moeilijk maar ik denk wel een goeie oplossing op deze manier.

Sorry hoor. Maar ik vind dat je hier te veel open laat voor TO. TO is duidelijk een beetje naief. Ze zal ongetwijfeld leuk zijn, maar hij doet wel errug moeilijk hoor en dat na 2 dates...

De tip die je daarna geeft: over verder gaan met je eigen leven klinkt beter.
Only dead fish go with the flow
quote:summerbreeze21 schreef op 31 oktober 2009 @ 21:00:

[...]

Hou jij je eens in zeg. Beetje gefrustreerd ofzo?Ja ach..... k zit te veel op dit forum... moet es gaan afkicken
Only dead fish go with the flow
Hoe zeggen ze dat ook weer..

Ohja > He's just not that into you
quote:spoekle schreef op 31 oktober 2009 @ 20:54:

het komt ook wel goed hoor, op een of andere manier.

misschien heeft hij gewoon echt wat tijd nodig en is het over een tijdje bij gedraait.

misschien is het wel een hele moeilijke lastige relatie geweest.

ik zelf heb meestal ook wel wat tijd nodig voor dat ik aan iets nieuws kan beginnen.

dat hij de volgende dag gewoon normaal doet alsof er niks aan de hand is, is misschien omdat hij je toch heel erg leuk vind maar toch nog even wil wachten en jou dan weer niet wil kwijt raken op die manier.Zo ongelooflijk naïef... Dat heb ik ook altijd gedacht van de man die ik altijd als mijn beste vriend beschouwde... En heb dus 5 jaar op niets zitten wachten. Dus mijn advies voor TO: ga lekker door met je eigen leven. Als hij je echt leuk vindt zal hij vanzelf wel moeite doen. Haal je geen dingen in je hoofd waardoor je op hem gaat zitten wachten...
Inderdaad lekker door gaan met je eigen leven... Desnoods stuur je weer een berichtje over een maand of 3 op hyves of zo..

Want als hij je echt wilde, maakte het geen klap uit dat zijn relatie net uit was... ik heb zo'n exemplaar en dat maakt het eerlijk is eerlijk niet altijd even makkelijk. Maar wil hem voor geen goud meer kwijt.

Niet jou dekseltje dus, je loopt vanzelf tegen het dekseltje aan ( hoe ontzettend cliché en walgelijk) en soms zit het pas met een beetje wrikken beter of moet het nog even uitzetten of krimpen...
quote:Lunatik schreef op 01 november 2009 @ 22:57:

Niet jou dekseltje dus, je loopt vanzelf tegen het dekseltje aan ( hoe ontzettend cliché en walgelijk) en soms zit het pas met een beetje wrikken beter of moet het nog even uitzetten of krimpen...Ehm, als het moet uitzetten of krimpen, of je moet zelfs gaan wrikken, dan past het gewoon niet dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven