is dit apart of ben ik een zeikerd?

21-08-2009 13:58 105 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even wat voorleggen hoor,misschien ben ik puberaal ( kan best;-)) maar er zit me wat dwars.

paar maanden terug was ik jarig. wist absoluut geen kado te bedenken en toen kwam vriend heel lief aan met een mooie ketting ( van Ti sento) en een schitterend horloge. Helemaal top vond ik het, draag het ook niet door de weeks want dat vind ik dan zonde, zo gaaf vind ik t.

nu is schoonmoe jarig van het weekend. nu krijgt zij van haar man( schoonpa dus) een horloge van hetzelfde merk als ik en vriend geeft haar een ketting van hetzelfde merk als mijn ketting.

en dat vind ik dus raar, je gaat je vriendin en je moeder in mijn idee toch niet praktisch hetzelfde kado geven. nu weet ik wel dat ti sento verschillende lijnen heeft enzo, maar net is hij dus met moe bij juwelier geweest en heeft ze zo goed als dezelfde al mij "uitgekozen".

Op de een of andere manier heeft nu dus mijn ketting gelijk minder gevoel voor me, stom is dit he?

was t nou zo dat vriend heel vaak sieraden aan mij of schoonmoe geeft, dan vind ik het nog anders. dit jaar was voor het eerst dat hij zelf zomaar spontaan zelf iets had bedacht voor mn verjaardag en wat dus ook helemaal top was. ook is dit het eerst jaar dat hij voor moe zelf iets moet verzinnen en dan komt hij met hetzelfde idee, ik vind t apart.

Ben ik een zeikerd of wat vinden jullie hiervan?

Gr,

Goof
Ik snap 'm wel hoor, al zou ik er niets mee doen. Ik heb ooit een geurtje gekregen van mijn toenmalige geliefde, en.... later gaf hij diezelfde aan zijn moeder. Dat vond ik niet raar vanwege het speciale, maar het idee dat hij zijn moeder hetzelfde wilde laten ruiken als ik.... beetje vreemd. Betreffende ex was sowieso vreemd met cadeautjes. Hij wilde me eens een ring met diamantje geven. Hij had het er met zijn moeder over gehad, die vond dat hij die maand al veel geld had uitgegeven, dus dat ging niet door.... Geliefde was toen een jaar of 30, dus geen kleine jongen meer. En als hij nou weinig geld zou hebben, oke, maar hij bulkte ervan. It's history now...
Fleurtje, dan woon jij heel erg centraal... super

Op de Grote Markt in Brussel zit een nog lekkerdere, nog duurdere bonbonnerie, hoe heetie nou... Neuhaus! Omgerekend ruim een euro per bonbon. Man man man blij dat ik niet in Brussel woon.

TO: Gevoel vind ik begrijpelijk, tegelijkertijd goed van je dat je het meteen durft te relativeren. Het heeft nl idd niks te betekenen.
Ik vind het ook een beetje raar en zou het zelf ook niet leuk vinden als mijn vriend me sierraden geeft en vervolgens dezelfde sierraden aan zijn moeder. Dan is het gewoon net even iets minder speciaal.

Maar je moet er inderdaad niet teveel achter zoeken/denken, mannen denken nou eenmaal vaak simpel: "jij vind het een superleuk cadeau, dan vindt mijn moeder dat vast ook!!!".
Je zeikt.

Zelf zou ik het super vinden om een ketting te krijgen van mijn lief, zelfs al heeft hij hem zelf geregen. Dus dan boeit het mij absoluut niet wie ter wereld daarna ooit nog ongeveer dezelfde ketting krijgt. Het gebaar is lief, en daar gaat het om.
Ben gewoon blij met wat je hebt gekregen. Het gebaar, daar gaat het om, en die was lief...
anoniem_59528 wijzigde dit bericht op 23-08-2009 01:29
Reden: ahum eerste antwoord bedoeld voor een ander topic
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven