is dit apart of ben ik een zeikerd?

21-08-2009 13:58 105 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even wat voorleggen hoor,misschien ben ik puberaal ( kan best;-)) maar er zit me wat dwars.

paar maanden terug was ik jarig. wist absoluut geen kado te bedenken en toen kwam vriend heel lief aan met een mooie ketting ( van Ti sento) en een schitterend horloge. Helemaal top vond ik het, draag het ook niet door de weeks want dat vind ik dan zonde, zo gaaf vind ik t.

nu is schoonmoe jarig van het weekend. nu krijgt zij van haar man( schoonpa dus) een horloge van hetzelfde merk als ik en vriend geeft haar een ketting van hetzelfde merk als mijn ketting.

en dat vind ik dus raar, je gaat je vriendin en je moeder in mijn idee toch niet praktisch hetzelfde kado geven. nu weet ik wel dat ti sento verschillende lijnen heeft enzo, maar net is hij dus met moe bij juwelier geweest en heeft ze zo goed als dezelfde al mij "uitgekozen".

Op de een of andere manier heeft nu dus mijn ketting gelijk minder gevoel voor me, stom is dit he?

was t nou zo dat vriend heel vaak sieraden aan mij of schoonmoe geeft, dan vind ik het nog anders. dit jaar was voor het eerst dat hij zelf zomaar spontaan zelf iets had bedacht voor mn verjaardag en wat dus ook helemaal top was. ook is dit het eerst jaar dat hij voor moe zelf iets moet verzinnen en dan komt hij met hetzelfde idee, ik vind t apart.

Ben ik een zeikerd of wat vinden jullie hiervan?

Gr,

Goof
Hij heeft (misschien wel voor het eerst) een kado aan een vrouw gegeven dat enorm geweldig in de smaak viel. Logisch toch dat hij weer zo'n klapper wil maken?
Snap het wel, maar je weet ook dat mannen simpel denken en alles uit gemak doen.

Hij zag vast dat jij er blij mee was en dacht dan koop ik het voor mijn moeder ook maar. Zo simpel denken ze nou.

Gewoon verstand op nul en dragen.
Op zijn minst ben je enorme ontevreden zeur.
Heeft je vriend ook op andere gebieden zo weinig fantasie :=)
Eerlijk gezegd vind ik dat je overdrijft. Word eigenlijk een beetje moe van zulke berichten. Wat maakt het toch uit dat hij iets heeft gekocht wat op jou cadeau lijkt. Boeiend!

Maak je toch druk over dingen waar je je druk over moet maken...

*zucht*
Ik vind je op zijn minst een beetje kinderachtig ja.
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
Ik vind het behoorlijk puberaal. Mannen denken niet oh laat ik hetzelfde kopen. Hij denkt Mijn vriendin was er stapelblij mee, en mijn moeder is er stapelblij mee.
ja dat zei mijn collega ook al. hij snapt het idd ook echt niet als ik zeg dat ik het maar apart vind, dus dat zal de "simpele" denkwijze van mannen wel zijn.

blijft het ook wel dragen hoor, niet als ik bij schoonmoe ben misschien maar wel zonder haar erbij. het is echt veels te mooi om te laten liggen
Ik vind wel dat je een beetje zeurt. Ik kreeg vorig jaar een dildo cadeau van mijn vriend en die gaf hij later ook aan zijn moeder.........
Ja, ik vind je een zeikerd.
Weet je wat ik denk? Dat hij jouw ketting en horloge helemaal niet zelf heeft uitgezocht maar dat je schoonmoeder dat voor hem heeft gedaan.
oke duidelijk, het is zeikerig. vind t zelf ook wel hoor maar gevoel is gevoel toch. Tegen vriend zeik er btw niet over hoor, daar heb ik 1x gegrapt dat het apart was voor moe en vriendin hetzelfde te kopen ( toen dus de reactie van "waarom dan?") en verder niks.
Je vriend heeft dit jaar voor het eerst zelf iets bedacht voor je verjaardag, jij was over dat feit en het cadeau zelf razendenthousiast. Nu moest hij ook nog voor het eerst zelf iets uitzoeken voor zijn moeder..tja lijkt me dan logisch dat hij niet verder nadenkt maar gewoon haar dan ook een ketting cadeau doet. Lekker praktisch dus.

Als ik jou was gewoon genieten van je ketting en de moeite die je vriend voor je heeft gedaan!
Jezus zeg. Ligt het nu aan mij of ben ik de enige die hier allergisch van word.

Misschien zit ik wat dit betreft gemakkelijker in elkaar en ben ik hierin wat flexibeler.

Asjeblieft zeg Goof5. Waar maak je je druk om. Vind het belachelijk dat je je vriend hierdoor afvalt. Zo komt het wel op me over.

Vind het helemaal geen simpele denkwijze van je vriend!

Misschien moet je het boek "mannen komen van mars, vrouwen komen van Venus" eens lezen...
quote:Star schreef op 21 augustus 2009 @ 14:06:

Weet je wat ik denk? Dat hij jouw ketting en horloge helemaal niet zelf heeft uitgezocht maar dat je schoonmoeder dat voor hem heeft gedaan.
quote:Star schreef op 21 augustus 2009 @ 14:06:

Weet je wat ik denk? Dat hij jouw ketting en horloge helemaal niet zelf heeft uitgezocht maar dat je schoonmoeder dat voor hem heeft gedaan.Denk ik ook, nu kan je het met een gerust hart elke dag gaan dragen!
quote:goof5 schreef op 21 augustus 2009 @ 14:05:

ja dat zei mijn collega ook al. hij snapt het idd ook echt niet als ik zeg dat ik het maar apart vind, dus dat zal de "simpele" denkwijze van mannen wel zijn.

blijft het ook wel dragen hoor, niet als ik bij schoonmoe ben misschien maar wel zonder haar erbij. het is echt veels te mooi om te laten liggen

Ik snap best dat zijn actie het bijzondere van jouw kado er een beetje afhaalt. De ketting is toch minder speciaal als hij z'n moeder er ook eentje geeft. Maar aan de andere kant: hij ziet dat waarschijnlijk echt niet. En als ik heel eerlijk ben: ik zou daar zelf ook niet zo over nadenken.

Ik ben erg slecht in kadootjes verzinnen, en ben zeker niet attent. Als ik eindelijk een kado-idee heb gevonden dat werkt, krijgt ook iedereen van mij hetzelfde. Ik melk zo'n idee tot de laatste druppel uit. Niet omdat ik mensen niet speciaal vind, maar omdat ik eindelijk iets heb gevonden waar mensen blij van worden. Zoek er dus niet teveel achter, en haal het speciale van zijn kado uit het feit dat jij de eerste was voor wie hij het bedacht!
Kut bedenk me opeens dat ik die doos leonidas uit mn tas moet halen en in de koelkast zetten. Kut kut kut.

*sorry, associaties enzo. iets voor schoonmoeder > zelfde als voor jezelf > leonidas. Met dank aan dit topic zijn mn leonidas niet verpest*
Ik snap het wel, het speciale is eraf want moeders krijgt hetzelfde van je vriend. Maar inderdaad het is een man en hij is blij dat hij eindelijk een goed idee heeft:-P Dat moeders dan zowat hetzelfde uitzoekt is misschien niet zo leuk maar geeft wel aan dat ze je aardig vindt, denk ik, want anders zou ze niet hetzelfde willen dragen. Toch?

Misschien volgend jaar met vriend meedenken wat je schoonmoe kan schenken. En dan op iets heel anders uitkomen natuurlijk.
Wat ben jij een enorm zeikwijf zeg, snap je probleem echt totaal niet!! BAH!
quote:fleurtje schreef op 21 augustus 2009 @ 14:09:

Kut bedenk me opeens dat ik die doos leonidas uit mn tas moet halen en in de koelkast zetten. Kut kut kut.

*sorry, associaties enzo. iets voor schoonmoeder > zelfde als voor jezelf > leonidas. Met dank aan dit topic zijn mn leonidas niet verpest*Er bestaat een KUT topic...
en dit is een probleem omdat???????

Mijn schoonmoeder en ik hadden laatst precies hetzelfde jurkje besteld bij de H&M.

Ze is dan wel 25 jaar ouder, maar ziet er nog heel goed uit, en ik vind het superstoer dat mijn schoonmoeder nog hippe en leuke kleding draagt!

Dus of je schoonmoeder is een onwijze oude doos... of jij bent gewoon een zeur
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Jezus te paard, wat zijn er toch zeikwijven op de wereld. Echt werkelijk waar, het is ook nooit goed, en maar zeiken op 'de mannen'.

Ja ik vind dat je enorm zeikt.... je aanstelt etc. Maar dat was je volgens mij al duidelijk na het lezen van mijn eerste zin.
DTEEZ!
Jeetje hé! Moet dat nou echt allemaal zo onaardig tegen Goof, als ze dat nou zo voelt. Ze probeert het toch te relativeren. Doe even gewoon!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven