Is dit het einde? Advies gevraagd..

04-02-2011 13:28 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste Viva Lezers,

Al een tijd zit ik in een flinke dip. Het is winter.. Maar vooral mijn vriendin. We zijn bijna 2 jaar samen en we hebben een fantastische tijd achter de rug. Alleen moet ik zeggen dat de laatste maanden zwaar waren. Vooral voor mijn vriendin. Zoals ik in mijn eerdere topics beschreef waren er zaken voor haar die overhoop lagen. Verhuizing, werk, geld. Het laatste speelt nu vooral een probleem. Binnekort heeft ze een moeilijke tijd met weinig geld. Ze maakt ze zich erg zorgen over en ik probeer haar daarin te steunen en te helpen. Echter loopt het tussen ons de afgelope 2 weken niet goed. Ze doet afstandelijk, kortaf. Een knuffel of een kus uit drzelf ho maar.

Ik ben een gevoelige jongen al laat ik mijn gevoelens niet bijzonder zeer uiten. Echter voel ik me de afgelope 2 weken als een wrak. De afgelope maanden heb ik me zoveel in gezet om haar te helpen. De verhuizing geregeld, een woning, nieuwe spulletjes en veel andere zaken. Ik deed dat omdat ik haar wilde helpen uit haar klote gevoel te laten komen en weer wat vrolijker te zijn, met minder zorgen.

We zouden dit jaar weer samen op vakantie gaan, we hadden dit in oktober al besproken. Toen kwamen haar vriendinnen met het idee om samen op vakantie gaan. Ze vroeg wat ik daar van vond, en ik vond het prima. Ik bedoel we gaan samen ook op vakantie dus het is geen punt! Echter kwam ze er achter dat ze niet veel geld had en dat ze onze vakantie maar moest cancelen! ik baalde hier ontzettend van.. Op dat moment zei ik niet zoveel.. al die maanden keek ik er naar uit, we zouden eind deze maand boeken en nu gaat het niet door? natuurlijk begrijp ik het maar ik baal.. Dan krijg ik ook nog een opmerking naar mn hoofd; ''moet je nou huilen?'' NATUURLIJK moet ik dat niet, ik baal gewoon ontzettend. En nogsteeds wist ik niet wat te zeggen, ik stond perplex.

Afgelope woensdag kon ik er niet meer tegen en ik vroeg aan dr wat er nou was. Waarom ze me telkens afzeek, afsnauwde altijd tegen me chagarijnig was en ik gewoon niets goed kon doen..

Ze zei dat ze in een dip zit. Ze zei dat het in het begin zo leuk was maar nu met alle stress en geld problemen ze daardoor in een dipje was geraakt. Ze zei ook van dat dat wel eens gebeurd. Ook ik zei dat zelfs de beste relaties dat ook hebben en dat ik haar wel wat met rust zal laten en haar de tijd zal geven om zelf even op de rit te komen.

Nu nogsteeds als ze me smst is het kortaf. Ik weet zelf niet meer wat ik terug moet reageren of wat ik moet zeggen. Ik heb het gevoel dat wat ik ook doet het altijd fout is..Kortom ik weet niet meer hoe ik me moet gedragen, ik heb het gevoel dat ik niet mezelf kan zijn en op mijn tenen moet lopen..

Hoe moet ik hier mee omgaan? Wat moet ik uberhaupt doen?

Het enige dat ik weet is dat ik haar niet wil verliezen.. Iemand advies of ideeën?
Alle reacties Link kopieren
Even een kleine update.

Er is eigenlijk niet veel veranderd van de week. Heb dr wel goed duidelijk gemaakt dat ik niet gedient ben van haar gedrag. Daar schrok ze wel van want ineens deed ze meer moeite en was ze veel liever. Toch heeft ze zo van die momenten waarvan ik denk, waar haal je het vandaan. Het ene moment zie ik het rooskleurig in, het andere moment weet ik niet of ik hiermee wel verder wil..

Zondag gaan we samen uiteten vanwege valentijn. Dit doen we op zondag omdat ik maandag les moet geven aan mijn dansgroep en ze zelf ook moet trainen. Ze blijft overigens wel slapen zondag..

Maargoed het is gewoon heel wisselvallig en dat is gewoon klote. Ik kan haar daardoor ook niet inschatten of ze een goeie mood heeft zegmaar.. Overigens zit haar stage er vandaag op. Dat gaf haar heel veel stress. Misschien dat alles nu beter zal gaan.. We zullen het zien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven