Is dit het einde..

22-09-2012 18:06 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zoveel vragen door me hoofd heen wandelen dat ik het tijd vond voor objectieve meningen en ervaringen over wat te doen..

mijn verhaal..

5 jaar geleden kwam ik via internet een leuke jongen tegen. Het klikte eigenlijk meteen, in die tijd had ik zelf nogal wat problemen en na verloop van tijd ben ik hier met hem over gaan praten. Zo hebben wij een jaar lang druk gechat en gebeld. Na een jaar hadden we allebei er een goed gevoel bij om te gaan date, Zo gezegd zo gedaan. Ook dit beviel ons super. Aangezien we allebei in een thuiswonende situatie zaten 100km van elkaar was het nogal een gereis. Na 2 jaar hebben we besloten samen te gaan wonen. We hadden besloten dat ik mijn spullen zou pakken en in zijn stad zou komen wonen. Ik wist van zijn studieschuld maar niet het hele bedrag. Ook wist ik dat hij graag met vrienden wat ging pokeren.. Geen probleem dacht ik. De eerste maand ging goed. In de 2e maand heeft hij veel geld vergokt. Hier hebben we over gesproken. Het zou hierbij blijven, geen grote bedragen.

Natuurlijk geloofde ik hem hierin. De maanden daarna werden eigenlijk steeds moeilijker. Ik zat veel alleen en hij was vaak met vrienden weg. Er werden ook nog steeds grote bedragen vergokt. Elke keer heb ik aangegeven dat ik het niet wilde en elke keer zei ik het is de laatste keer. Toen hij zijn maand salaris had vergokt heb ik geld aan mijn ouders gevraagd en gekregen, zij wisten alleen de echte rede van de vraag niet. Het is toen weer een tijd goed gegaan en ik had het alleen zitten ook geaccepteerd. Toen is het opnieuw begonnen. Ook is hij vast komen te zitten voor mishandeling met 2 vrienden. Hij zegt tot de dag van vandaag dat hij er niks mee te maken heeft. Ik ben er niet bij geweest dus zeker weet ik het nooit.. Ook het pokeren ging door. Hij heeft me dit niet verteld. Ik kreeg regelmatig berichtjes ik ben in slaap gevallen bij iemand. Ik wist dan wel hoelaat het was. maar heb er nooit naar gevraagd. Tot 1 keer dat ik het zeker wist en ruzie met zijn "beste vriendin" heb gekregen over zijn gokken. Zij kon me met zekerheid beloven dat hij daar had geslapen waarop ik geantwoord heb ik weet dat je niet eerlijk bent. Hier heb ik mijn excuus ook voor aangeboden. Wat voor haar niet voldoende is geweest want als ik haar zag begon ze elke keer ruzie te maken. Waarbij hij standvastig haar kant kiest. Ik heb toen uit achterdocht op zijn rekening gekeken, Voor ik kon kijken flipte hij de pan uit. Wie dacht ik dat ik was om hem niet te geloven. Toen wist ik natuurlijk genoeg. En naar veel tranen van mijn kant gaf hij het ook toe. Ondertussen in deze 2 jaar hebben overal schuld staan. En hulp zoeken voor zijn verslaving wilt hij niet. Nu is hij ook zijn rijbewijs kwijt door rijden onder invloed en we hebben geen geld om de consistenties te betalen. Met het gevolg dat de kans groot is dat hij zijn baan kwijt raakt. Het domineren over mij word erger. Ik mag bijvoorbeeld van hem geen hakken aan als ik over straat ga alleen, Ik weet dat hij me nodig heeft of te minste dat gevoel geeft hij me als het slecht met hem gaat. Hij heeft in mijn moeilijke periode veel voor me gedaan. Hij belooft elke keer beterschap aan me en dat het opgelost word. Maar toch trekt hij me elke keer mee in situaties waar ik niet om vraag. Ik hou erg veel van hem maar mijn vertrouwen is al zo lang weg. En nu met alle schulden zijn rijbewijs, aanraking met justitie raak ik erg aan het twijfelen of houden van alleen genoeg is om door te gaan in de toekomst. Ergens weet ik dat ik mezelf wegcijfer en dat niet meer wil. Ondertussen ben ik 2 dagen bij me ouders en dit neemt hij me erg kwalijk want ik vlucht voor mijn problemen, Dan denk ik het zijn JOU problemen ik kan niet meer helpen. Maar zodra ik hem zie of spreek ga ik twijfelen of ik echt vlucht voor mijn problemen.

Kortom een heel lang verhaal met veel twijfels Mijn vraag.. het is een lang verhaal maar heeft iemand tips ideeen ervaringen over hoe ik verder moet met deze relatie. Komt er een punt achter of moet ik mijn best doen mijn vertrouwen in hem terug te vinden.
quote:vivaladillema schreef op 22 september 2012 @ 18:06:

Kortom een heel lang verhaal met veel twijfels Mijn vraag.. het is een lang verhaal maar heeft iemand tips ideeen ervaringen over hoe ik verder moet met deze relatie. Komt er een punt achter of moet ik mijn best doen mijn vertrouwen in hem terug te vinden.

Jouw vertrouwen heeft hij al meerdere keren verspeeld he? En wat is er wél leuk aan deze gokkende, zuipende, forse schulden hebbende, mishandelende, liegende man die straks ook nog zijn baan kwijt is?

Staan de schulden op jullie beiden naam, of alleen op zijn naam?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Dat je dit nog moet vragen! Echt hééél snel wegwezen!!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik zou zorgen dat je je spullen pakt. Vanavond nog!!!! Ben je gek geworden om met deze loser te blijven zitten? Je loopt zelf ook gevaar, dus weg, vertel NU alles aan jouw ouders, rij er heen en haal je spullen op!!!!!! Succes! Maar dit is echt de ENIGE oplossing!!!!!!
Waarom zou je jouw vertrouwen in hem terug willen vinden als je hem al zoveel kansen hebt gegeven?

Ik heb niet echt het idee dat je gelukkig met hem bent... Zit alleen thuis terwijl hij gaat gokken met zn vrienden en erover liegt. Je hebt geldproblemen die je hiervoor waarschijnlijk niet hebt gehad. Hij gaat waarschijnlijk zijn baan kwijtraken....

Ik zou wel weten hoe hard ik weg zou rennen!
Lees het nou zelf nog eens een keer goed!

Als een vreemde dit had geschreven, wat had jij dan gedacht?
Soms is liefde niet genoeg! Jouw geluk is net zo belangrijk als zijn geluk. Etc.

Hij gaat niet veranderen, jij zult dus iets moeten doen. Hoe zie jij jezelf over vijf jaar? En past hij in dat plaatje?
Let it Bee
Punt uit!
quote:Vivadillema 22 september 2012 :

Tot 1 keer dat ik het zeker wist en ruzie met zijn "beste vriendin" heb gekregen over zijn gokken.

Zij kon me met zekerheid beloven dat hij daar had geslapen waarop ik geantwoord heb ik weet dat je niet eerlijk bent.

Hier heb ik mijn excuus ook voor aangeboden.

Wat voor haar niet voldoende is geweest want als ik haar zag begon ze elke keer ruzie te maken.

Zijn beste vriendin?? Weet je het zeker?

Dezelfde vraag als Himalaya.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Yeah right...hij liegt,gokt, domineert jou, begaat strafbare feiten.

Ga aub nu bij hem weg.
Je spullen halen en bij je ouders gaan wonen als je daar terecht kan en dan tot bezinning komen waarom jij een relatie hebt gehad met zo'n criminele leugenachtige lapzwans en dat jij je steeds opnieuw in de zeik liet nemen, lering uit trekken en doorgaan.

Sterkte
Ik zou met hem trouwen in gemeenschap van goederen.
Tsja, wat zeg je dan tegen jou? Volgens mij moet je je eigen post nog eens doorlezen, die is duidelijk genoeg. De basis van elke relatie is vertrouwen. Weg basis, weg relatie! Je hebt maar 1 leven (ik kan het wel 100X roepen) en daarin moet je van begin tot eind zorgen dat je eigen leven goud waard is.
Dit is het einde, kom nou... Raap jezelf bij elkaar, kies voor jezelf en als de sodemieter die vent uit je leven bannen.

Kruip eens uit die slachtofferrol.
Ja, het einde was al veel en veel eerder. Blij dat je het zelf ook inziet. Ga niet lange rje eigen kostbare leven spenderen aan die eikel.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:vivaladillema schreef op 22 september 2012 @ 18:06:

Moet ik mijn best doen mijn vertrouwen in hem terug te vinden. Nee, natuurlijk niet. Je loopt toch ook geen brandend huis binnen?
Ik hoop dat je snel het inzicht en de kracht krijgt om te beseffen dat je ontzettend destructief bezig bent. Je moet bij die man weg, direct.
Zou TO al aan het pakken zijn?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
x
Ja, kappen met die hap.
Tuut tuut tuut
als ik het zo inderdaad ook zelf terug lees denk ik meisje meisje toch wat ben jij dom.

Bedankt iedereen. Ik weet het wel maar dit geeft meer de doorslag.
quote:vivaladillema schreef op 22 september 2012 @ 19:16:

als ik het zo inderdaad ook zelf terug lees denk ik meisje meisje toch wat ben jij dom.

Bedankt iedereen. Ik weet het wel maar dit geeft meer de doorslag.

En dat is kut en best moeilijk.

Dus maak een plan hoe je daar weg gaat komen en hou je eraan.

Sterkte
Ik zou voor jezelf kiezen en de relatie verbreken. Desnoods even bij je ouders gaan wonen totdat je een nieuwe woning hebt gevonden, want bijna alles is beter dan bij deze man blijven. Hij heeft heel vaak tegen jou gelogen, wss nog vaker dan jij weet en hij wil niet stoppen met gokken. Nu zitten jullie allebei met schulden. Straks gaat hij jouw salaris of spaargeld vergokken...

En mishandeling en rijden onder invloed
quote:miss_marvellous schreef op 22 september 2012 @ 19:22:

Straks gaat hij jouw salaris of spaargeld vergokken...

Dat spaargeld is er al helemaal doorheen gejaagd..Helaas
Waarom zou je niét gaan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven