Is dit normaal?
maandag 17 september 2012 om 19:42
Ben inmiddels 2 jaar samen met mijn vriend. We hebben het erg leuk samen, maar er is iets waar ik me aan stoor. Mijn vriend heeft een zusje en daar gaat hij heel goed mee om. Hier is natuurlijk niks mis mee, maar wat ik wel raar vind is dat ze lichamelijk veel contact hebben. Hiermee bedoel ik bijvoorbeeld een zoen op de mond en de zusje gaat regelmatig op zijn schoot zitten of doet haar hoofd op zijn schoot. Ik vind dit niet leuk. Wat denken jullie hierover?
maandag 17 september 2012 om 21:33
teardrop_viva: Wat jij benoemt is volstrekt normaal! Mijn vriend doet dat ook met zijn zusje en best vaak. Dat vind ik alleen maar normaal. Wat overdrijven die (ex) vriendinnen! En wat als ze in mijn schoenen zouden staan.
Suy: Daar kan ik me dan nog wat bij voorstellen. Je bent immers verliefd, maar nee niet echt nodig nee.
Suy: Daar kan ik me dan nog wat bij voorstellen. Je bent immers verliefd, maar nee niet echt nodig nee.
maandag 17 september 2012 om 21:35
In de familie van mijn man zoent iedereen iedereen, ook neven. Is er nu iets mis met hen TO? Is dat dan incestueus? Wat zijn de gevoelens die dit broer/zus gedrag dan bij jou oproepen? Denk je dat het abnormaal is? Of ben je jaloers omdat je bang bent dat je vriend er met zijn zus vandor gaat ofzo?
(Trollollollollo!)
(Trollollollollo!)
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
maandag 17 september 2012 om 21:42
maandag 17 september 2012 om 22:47
maandag 17 september 2012 om 23:33
dinsdag 18 september 2012 om 12:32
Ik heb een jongere broer! echt een schat van een broer!! we zien elkaar niet heel vaak maar hebben toch een hele sterke band! maar niet zo sterk dat ik hem een kus op zijn mond zal geven!! een knuffel geef ik hem wel, maar met mijn hoofd op zijn schoot liggen?! hahaha ik krijg daar een heel vreemd beeld bij!!! Denk trouwens ook dat mijn vriend en zijn vriendin dit heel vreemd zouden vinden haha
dinsdag 18 september 2012 om 14:01
dinsdag 18 september 2012 om 20:01
quote:leentjedb schreef op 17 september 2012 @ 22:47:
Ik vind daar niets raars aan eigenlijk. Mijn oudste van 15 en nichtje van mijn man van bijna 20 zitten ook gewoon af en toe bij hem op schoot of hangen half over hem heen als ze op de bank liggen. Boeien...
Dat jij de goede relatie tussen je vriend en zijn zus raar vindt, dat vind ik nou weer raar.Ik heb niks tegen een goede broer zus relatie. Het extreme lichamelijke vind ik niet leuk om te zien.
Ik vind daar niets raars aan eigenlijk. Mijn oudste van 15 en nichtje van mijn man van bijna 20 zitten ook gewoon af en toe bij hem op schoot of hangen half over hem heen als ze op de bank liggen. Boeien...
Dat jij de goede relatie tussen je vriend en zijn zus raar vindt, dat vind ik nou weer raar.Ik heb niks tegen een goede broer zus relatie. Het extreme lichamelijke vind ik niet leuk om te zien.