Is dit ook vreemdgaan???

25-05-2010 14:12 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn man (ben getrouwd 3 kids) heeft maandenlang tegen me gelogen. Hij heeft veel sms contact met 3 meiden gehad die ik ken. Ene niet zo goed andere een collega. Volgens hem was die ene verliefd op hem en heeft hij het afgekapt terwijl hij haar wel een keer bij ons thuis heeft laten komen zonder dat ik het wist!!!! dat vind en vond ik erg vreemd. De laatste op zijn werk. Ging maanden aan. Hij kreeg geen aandacht van mij zegt hij nu maar heeft nooit iets gedaan wat niet mocht. Ik weet niet meer wat ik moet denken. Hebben veel gesproken en veel ruzie hier over gehad. En besloten verder te willen. Nu heb ik het gevoel dat hij zoiets heeft alles is achter de rug dus gewoon doorgaan. Maar op een of andere manier lukt het me niet. Hij heeft gelogen. ook merk ik helaas sinds dat het gebeurd is ikzelf ineens met andere ogen naar andere mannen kijk en dat wil ik helemaal niet. Moeilijk vooral omdat we drie kids hebben. Heel eerlijk zou ik normaal al bij hem weg zijn gegaan maar voor de kinderen doe je dat ook weer niet zo snel Vreselijk dit. Wie weet raad!!!!
zeg ook niet dt het precies hetzelfde is ....
En ehm.... weet je man dat je nu zelf op het punt staat om vreemd te gaan?

Je opent twee tegenstrijdige topics op 1 dag.

Ten eerste vind jij dat liegen en achterhouden dus niet zo erg.

Ten tweede geniet je van een slachtofferrol

Ten derde ben je vrij mutserig om niet eerst te ontdekken of we meerdere posts van je kunnen lezen

Ten vierde, karma is iets anders dan dit hoor. Ga je hem van katoen geven? Leuk joh. Doen, maar niet piepen en janken dan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven