Is he just not that into me?

22-01-2011 17:46 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ladies..

Omdat ik er toch erg mee zit een hopelijk korte post over mijn 'probleem', ben benieuwd naar jullie meningen..

Ben sinds ruim 3wk aant daten met een erg leuke jongen, leren kennen via internet. Vanaf het begin leuk (mail) contact, elkaar nu al een keer of 5/6 gezien, ben o.a. bij hem thuis geweest, een keer blijven slapen enzo, alles heel erg gezellig en erg leuk

Voel me thuis bij hem, het klikt erg goed, de chemie is er volgens hem ook zeker ;)

Mijn 'probleem' : Heb hem vorig weekend gezien, kon toen niet blijven slapen, dit vond hij erg jammer, ik stelde een 'herkansing' voor verderop in de week.

Dinsdag hem gemaild of hij zin had in een leuke avond, aangezien ik 3dg vrij was. 24u geen reactie.. Heb hem woensdag gesmst, daar reageerde hij meteen op gelukkig.. Bleek dat zijn laptop was gecrasht en op zn mobiel werkt het internet ook niet vlekkeloos. Hem een korte versie van de mail gesmst, hij smste terug dat hij druk was met zn kapotte laptop en stelde voor dat hij me die avond of de dag erop zou contacten.

Diezelfde avond nog een sms van hem dat het contacten niet meer vandaag (woe) zou worden omdat hij met zn laptop nog weg moest naar vriend en daar zou blijven. (Mijn conclusie: niet vandaag contacten = dus morgen wel, gezien zijn sms) Prima, en dat heb ik hem ook gesmst.

Ondertussen dus nog steeds afwachtend van enig teken van leven van zijn kant (zaterdagavond) terwijl ik het al donderdag verwachtte.. Dat hij met kapotte laptop en half werkende mob lastig kan contacten snap ik, maar hij kon gisteravond wel op fb een berichtje plaatsten! Is he just not that into me? druk met zn laptop of heeft hij nergens meer internet? Maak me er best wel druk om (na 3dg!) want ik vind hem echt leuk.. Wat denken jullien ervan?
Ik zou het evn op z'n beloop laten de komende dagen, m.a.w. even niets van jou laten horen en wacht maar even af en trek dan je conclusies.
Nou..(lekker cliché, maar ga hem toch gebruiken) waarschijnlijk de wet van Wuiles. En heb je niets beters te doen dan op enige teken van leven te wachten?, komop, het leven is veel te kort om je te laten sturen door een of andere man die je net hebt leren kennen. Het is iig niet aantrekkelijk als je jezelf op deze manier al opstelt.
quote:Ienimimi schreef op 22 januari 2011 @ 17:50:

Nou..(lekker cliché, maar ga hem toch gebruiken) waarschijnlijk de wet van Wuiles. En heb je niets beters te doen dan op enige teken van leven te wachten, komop, het leven is veel te kort om je te laten sturen door een of andere man die je net hebt leren kennen.Haha ik verwachtte ergens ook wel weer die wet tegen te komen hoor, heb daarom toch geprobeerd mn OP redelijk kort en to the point te houden Ik zit btw niet desperate thuis te wachten hoor, heb gewoon gewerkt enzo vandaag en heb genoeg leuke dingen gedaan tijdens mn vrije dagen, maar op momenten speelt t wel door mn hoofd..

Het is iig niet aantrekkelijk als je jezelf op deze manier al opstelt.Weet ik en daarom laat ik ook bewust niks horen, aangezien hij heeft gezegd mij te contacten, maar tis soms wel verrekte moeilijk..
Wat ik er van denk.. dat je je niet zo druk moet maken! Jullie hebben nog geen relatie of wel? Hij smst terug, hij baalde dat je vorige week niet kon blijven, dus hij vind je nu echt nog wel leuk. Hij heeft het gewoon druk, zoals ie zelf ook al zei!
Tja. Als je laptop crasht, dan reanimeer je die nonstop tot ie het weer doet. En daarna neem je een borrel en een dosis rust op de goede afloop. Nieuwe vlam of niet. Lijkt mij zo.
Snap ut helemaal

Gewoon op je fikken gaan zitten, en bij jezelf denken..elke keer als ik weer wat laat horen..word ik steeds minder aantrekkelijk

(en hoe meer tijd er vertrijkt, hoe minder aantrekkelijk hij moet worden )
@ ashley1983 : Nee, we hebben nog geen relatie. Bedankt voor je post, ik denk ook dat zijn druk zijn de oorzaak is maar soms maakt t wel onzeker (komt ook door bepaalde ex) als iemand niet reageert.
quote:Ienimimi schreef op 22 januari 2011 @ 17:57:

Snap ut helemaal

Gewoon op je fikken gaan zitten, en bij jezelf denken..elke keer als ik weer wat laat horen..word ik steeds minder aantrekkelijk

(en hoe meer tijd er vertrijkt, hoe minder aantrekkelijk hij moet worden )Hahaha ja die neiging heb ik ook ja Nou dan mag er wel behoorlijk wat tijd verstrijken wil hij minder aantrekkelijk worden haha
(Dit wordt intussen één van de meest voorkomende topictitels )
Maak je niet te druk, mannen zijn nou eenmaal niet zo strikt in dat soort dingen. Voor je het weet belt-ie en heeft niet eens door dat jij je zo druk hebt gemaakt. Dus nog ff volhouden!
quote:viva1973 schreef op 22 januari 2011 @ 18:08:

(Dit wordt intussen één van de meest voorkomende topictitels )Trend zetten samen met de wet van wuiles, is dat ook niet op vergelijkbare manier begonnen?
@ Yucca : Thanks, doe mn best!
anoniem_102844 wijzigde dit bericht op 22-01-2011 18:20
Reden: tiepvout
% gewijzigd
contacten = contacteren
quote:AnneBoleyn schreef op 22 januari 2011 @ 17:52:

[...]

Haha ik verwachtte ergens ook wel weer die wet tegen te komen hoor, heb daarom toch geprobeerd mn OP redelijk kort en to the point te houden Ik zit btw niet desperate thuis te wachten hoor, heb gewoon gewerkt enzo vandaag en heb genoeg leuke dingen gedaan tijdens mn vrije dagen, maar op momenten speelt t wel door mn hoofd..

dat meen je niet...

Je vindt het bijzonder dat je gewoon gewerkt hebt?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Heb je ondertussen al wat gehoord van hem?
Wie zon brengt in het leven van anderen, kan de stralen niet weghouden van zichzelf.
quote:Summerdance schreef op 23 januari 2011 @ 18:46:

[...]

dat meen je niet...

Je vindt het bijzonder dat je gewoon gewerkt hebt?Haha, dat dacht ik dus idd ook toen ik het las..
Tja..erg goed klinkt dat niet als hij wel op facebook kan posten maar hij jou geen berichtjes kan sturen.

Als hij echt helemaal dol op je is doet hij alles om toch contact te kunnen leggen. Dan leent hij een mobiel van een vriend, duikt een internet café in of gaat naar je toe..

TO hou de eer aan jezelf, trek je stilletto pumps uit en ren zo ver als je kunt! Je verdient echt beter hoor!

Sterkte!
Zo van een afstand lijkt het alsof hij al klaar met je is, maar wil het het liefste laten doodbloeden. Net doen alsof er niets gebeurt is dus. The easy way out.

Het is 2011 en als je iemand wil 'contacten' zijn er legio mogelijkheden. Zijn mobiel doet het blijkbaar gewoon dus wat is er mis met gewoon bellen?
Misschien is hij gewoon heel druk met werk. Misschien wil hij 't dood laten bloeden... Blijft altijd lastig om voor een ander te denken, maar zo zo verleidelijk!!

Wacht nog even af. En laat hem contact met jou opnemen... Succes! Xx

Nou..(lekker cliché, maar ga hem toch gebruiken) waarschijnlijk de wet van Wuiles. En heb je niets beters te doen dan op enige teken van leven te wachten?, komop, het leven is veel te kort om je te laten sturen door een of andere man die je net hebt leren kennen. Het is iig niet aantrekkelijk als je jezelf op deze manier al opstelt.

Die wet gaat niet op bij een langdradige omschrijving van in het kort gezegd; "Ik heb 3 dagen niets gehoord", maar bij een lange opsomming van problemen binnen een (in de eerste zinnen benoemd tot geweldige) relatie met een klootzak die (in diezelfde eerste zinnen) als leukerd wordt omschreven.

TO, of hij into you is weet ik niet.

Duidelijk is wel dat hij zijn prioriteiten anders heeft liggen dan jij die hebt.

Misschien is ie druk, misschien test hij wel hoe je hiermee omgaat, of je hem niet claimt. Misschien is ie je vergeten.

Je weet het niet, maar waarom zou je je er zo druk om maken. Je kent hem 3 weken en weet nog helemaal niet zeker of hij inderdaad wel leuk is.
Nou, ik spreek uit ervaring: als een man je echt wilt dan doet hij alles om contact met je te houden/krijgen.

3 Dagen niets horen is echt te gek voor woorden. Ik wilde dat het anders is, maar volgens mij is hij niet into you.

Maar, ik hoop voor je dat het anders is.
quote:NepBlond schreef op 24 januari 2011 @ 00:45:

Nou, ik spreek uit ervaring: als een man je echt wilt dan doet hij alles om contact met je te houden/krijgen. Klopt

3 Dagen niets horen is echt te gek voor woorden. Sommigen hebben het druk, dat kan en mag ook. Feit blijft wel dat hij eerder contact zou opnemen en in die situatie zegt die 3 dagen veel. Ik wilde dat het anders is, maar volgens mij is hij niet into you.

Maar, ik hoop voor je dat het anders is.
Wat Madhe probeert te zeggen is: zelfs tijdens het poepen kan iemand nog een smsje typen. En daar heeft hij wel tijd voor gemaakt afgelopen dagen. Of niet Madhe, wilde je dat niet eigenlijk zeggen?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven