IS het erg als je partner Salsadansleraar is?

12-11-2008 12:51 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag weten wat men ervan vind als je partner leraar is voor salsa dans..

IK heb iemand leren kennen die dat heel graag doet maar ik heb van hem ook begrepen dat veel relaties uit zijn daardoor.

Puur door jaloezie.

Veel vrienden van mij vinden dat erg en ik weet niet wat ik ervan moet vinden.

Is immers wel een intiem sexy dans maar je relatie moet toch gebaseerd zijn op vertrouwen..

Maar ik kan me wel voorstellen dat men er problemen mee zou hebben op het moment dat het serieus word.

Veel meiden zijn daardoor ook gek op hem maar ik denk dan hij is lekker toch van MIJ..

Graag reacties ik ben ten einde raad is dit erg of moet ik me gewoon niet aanstellen en gewoon vertrouwen erin hebben.

quote:Tientje79 schreef op 12 november 2008 @ 13:18:

[...]

Het was iets met een oog, balk en splinter...
Je weet toch wat ze zeggen over mannen die goed kunnen dansen?

Als het echt een goede leraar is, dan weet ie ook dat je sommige 'erotischere' dingen niet zomaar met elke danspartner kan doen.

Ik heb toen een 'lady-styling' les gehad tussen de salsalessen en daar werd expliciet bij gezegd, dat je sommige dingen gewoon niet doet uit respect naar je eigen partner en de eventuele partner van degene waar je mee danst.
Hoe kun je nu met zo'n zelfzekere nickname zo'n onzekere vraag stellen?

Mijn mening:

Ik zou iemand leuk vinden wie hij IS, niet om wat hij DOET.
Wat denk je van tennisleraren, personal trainers, masseurs en fysiotherapeuten... sletten zijn het, allemaal.
Joh mensen die denken dat ik onzeker ben..

Zoals ik al aangaf ik wou weten wat anderen ervan vinden..

IK weet wat ik denk maar omdat velen tegen mij zeggen dat het niet betrouwbaar is ga ik denken..

IK BEN HET ERMEE EENS ALS HIJ DANST..

Ik wou weten of meerdere ook het beeld hadden dat je geen vaste relatie kan aangaan met zo'n iemand..

Maar ik dans ook en hij vind dat weer niet goed..

Dat vind ik wel weer raar..

Was gewoon benieuwd naar andermans zijn mening..
Wat is in Godsnaam de reden dat jij niet mag dansen????
jij BENT ook onzeker als je je om zulke dingen drukmaakt.
Ik geloof niet dat we hier kunnen spreken van een gezonde relatie....
Ai. Jij mag niet dansen?

Dat is wel heel erg: zoals de waard is...

Ik vind het eigenlijk ook wel gek dat je zegt, ik ben het ermee ens als hij danst (afgezien van de taalkwaliteit). Als hij dansen leuk vindt, moet hij dat gewoon kunnen doen. Net zo goed als dat jij in je neus wil peuren jij dat gewoon moet kunnen doen.

Hobbys zijn er voor jezelf. Niet om de partner te plezieren.

Denk nog even na over wat hij allemaal van je 'mag', of juist niet. Kijk dan of hij de dingen toch doet die jij niet leuk vindt, en bedenk dan of hij wel de juist evoor je is.

Ik krijg het in elk geval heel benauwd van je stukje.
Hahaha jongens toch ik ben niet onzeker hahah..

Misschien een beetje verward..

Hij is jaloers als ik met een ander zou dansen..

Dan denk ik waarom mag hij zo denken en ik zou

zoiets moeten accepteren..

Ja meneertje wil niet dat iemand anders aan zijn meisje zit..

Maar omdat hij een MAN is is het wel acceptabel.

Hahah vandaar dat ik benieuwd was..
quote:kjong schreef op 12 november 2008 @ 13:37:

Ik krijg het in elk geval heel benauwd van je stukje.Ik ook, maar eerlijk gezegd lig ik wel dubbel.... sommige dingen verzin je niet bij elkaar en er gaat een wereld voor me open. Een vreemde, kromme en verwarde wereld, maar toch
Kies alsjeblieft een andere nick, wichie. Ik denk dat het probleem niet is dat hij salsadanst, ik denk dat het probleem is dat hij een enorme slet is die aan de lopende band vreemd gaat en jou niet in de weg wil hebben lopen.

Laat die hobby buiten beschouwing. Kun je ermee leven dat hij vreemd gaat? Dan is er geen probleem. Vind je het vervelend? Dan zoek je fijn verder.
quote:MissBrein schreef op 12 november 2008 @ 13:30:

IK BEN HET ERMEE EENS ALS HIJ DANST..

Ik wou weten of meerdere ook het beeld hadden dat je geen vaste relatie kan aangaan met zo'n iemand..

Maar ik dans ook en hij vind dat weer niet goed..

Dat vind ik wel weer raar..

Was gewoon benieuwd naar andermans zijn mening..

Ben het met je eens. Dat vind ik ook raar. Waarom hij wel en jij niet?

Niet gelijkwaardig de relatie als je daar al ruzie of woorden over hebt.

Ik heb een tijdje op salsalessen gezeten en zo nu en dan eens naar vrijdansen maar ik ben er zelf mee gestopt omdat de mannen daar zo tegen je aan zaten stonden te rijden tijdens het dansen. Een loopse hond die tegen je been aan het rijden is, is er niets bij.

Dit even mijn persoonlijke ervaring.

Maar ja, dat kan in alle beroepen gebeuren hoor. Een vriend van mij trof zijn vriendin met hun makelaar in zijn bed aan. Ja ik bedoel maar zo.

Maar als hij jou niet vertrouwd en niet wil dat jij danst, dan hij ook niet zou ik zeggen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:MissBrein schreef op 12 november 2008 @ 13:39:

Hahaha jongens toch ik ben niet onzeker hahah..

Misschien een beetje verward..

Hij is jaloers als ik met een ander zou dansen..

Dan denk ik waarom mag hij zo denken en ik zou

zoiets moeten accepteren..

Hahah vandaar dat ik benieuwd was..

Je lacht wel, maar je klinkt niet blij...

Misschien moeten jullie eens met elkaar praten over verwachtingen en vertrouwen enzo. En misschien ook niet, moet je gewoon lekker met hem meedansen tot 'ie een nieuwe dansmarieke gevonden heeft - tenminste, zo gaat dat bij tieners en kan me niet aan de indruk onttrekken dat jij tot die leeftijdscategorie behoort...
Ik zou op de één of andere manier banger zijn dat hij heaumeau was...
Gos, ik heb opeens zin om Dirty Dancing te gaan kijken....Nobody puts Baby in a corner...
quote:MissBrein schreef op 12 november 2008 @ 13:39:

..

:Een vent die zulke dubbele moraal er op na houdt zou ik ongeschikt vinden als relatiemateriaal. Dansen of kantklossen als hobby moet niets uitmaken zolang je elkaar vertrouwt, maar als jij het niet mag en hij wel omdat jij kennelijk zijn persoonlijke eigendom bent dat niet bepotelt mag door andere hitsige mannen, dan zegt dat wel iets over hoe hij zichzelf ziet ( dat hij dus als man wel anderen mag bepotelen) Hoe hij over vrouwen denkt die dansen ( sletjes die zich graag laten bepotelen) en dat je straks waarschijnlijk niet eens meer alleen het huis mag verlaten en je je in een boerka dient te hullen omdat hij niet wil dat anderen mannen naar zijn meissie kijken. en daar zou ik zeker mijn vraagtekens bij zetten.
jij mag niet dansen?

zoek de betekenis van het spreekwoord: "zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten" eens op
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Jij mag van hèm niet dansen?

Zit je (illegaal) te internetten vanuit Teheran ofzo?

Moet niet gekker worden dat jij je:

A. zoiets laat zeggen...

B. er nog naar luistert ook...

Moet jij verplicht postzegels verzamelen ofzo, braaf wachtend tot meneer de salsadansleraar je vriend weer thuis komt...

Van mij kon hij de hoogste boom in.
Tja... volgens mij is het probleem dus niet zozeer dat hij salsaleraar is, er zijn ongetwijfeld ontzettend leuke salsaleraren die ook nog fantastisch relatiemateriaal zijn....

maar dat hij, salsaleraar of niet, het niet goed vind wanneer jij met andere mannen zou dansen... dat is wel een probleem.
Mijn persoonlijke mening: Een salsaleraar kan prima relatie materiaal zijn! Ik heb zelf jaaaaaaaaren lang lessen gevolgd en vrijgedanst terwijl ik in een relatie zat. Mijn vriend zelf meegesleurd en hij vond het ook geen probleem toen hij zag dat het om het dansen ging. Geen vervelende ervaringen gehad.

Had ook vrienden die dansleraren(essen) waren, zij gingen niet vreemd. Tuurlijk is het leuk om met een mooie dame te dansen, maar tijdens de les bijvoorbeeld, grepen ze net zo lief een heer.

Wat ik wel heel vreemd vind is dat jij niet mag dansen. "ik ben een man" is natuurlijk complete onzin. Daar zou ik wel mijn vraagtekens bij zetten :S Juist een salsaleraar zou moeten weten dat het alleen om het dansen gaat. Ik vraag me dan af, wat voor bijbedoelingen hij zelf heeft waarvan hij niet wil dat andere mannen dat bij zijn vriendin krijgen...

Wat ik volgens mij op een vage manier probeer te zeggen is dat als je hem vertrouwt het wel goed zit. Vreemd gaan kan ook in de supermarkt, kantoor.. etc etc.. In principe lopen er overal wel mooie vrouwen rond. Ik zou alleen WEL gaan dansen..
WTF doet dit in digi?
Topic is verplaatst van Digi naar Relaties
Volgens mij kan het beter verplaats worden naar psyche....

Niet onzeker en dan wel zulke postings....

gaan denken omdat andere zeggen.... de mening van het forum willen weten... maar niet onzeker.....beetje zelfreflectie kan geen kwaad...
quote:return_of_kreng schreef op 12 november 2008 @ 14:05:

[...]

Een vent die zulke dubbele moraal er op na houdt zou ik ongeschikt vinden als relatiemateriaal. Dansen of kantklossen als hobby moet niets uitmaken zolang je elkaar vertrouwt, maar als jij het niet mag en hij wel omdat jij kennelijk zijn persoonlijke eigendom bent dat niet bepotelt mag door andere hitsige mannen, dan zegt dat wel iets over hoe hij zichzelf ziet ( dat hij dus als man wel anderen mag bepotelen) Hoe hij over vrouwen denkt die dansen ( sletjes die zich graag laten bepotelen) en dat je straks waarschijnlijk niet eens meer alleen het huis mag verlaten en je je in een boerka dient te hullen omdat hij niet wil dat anderen mannen naar zijn meissie kijken. en daar zou ik zeker mijn vraagtekens bij zetten.Ik had het niet beter kunnen zeggen Kreng!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven