IS het erg als je partner Salsadansleraar is?
woensdag 12 november 2008 om 12:51
Ik wil graag weten wat men ervan vind als je partner leraar is voor salsa dans..
IK heb iemand leren kennen die dat heel graag doet maar ik heb van hem ook begrepen dat veel relaties uit zijn daardoor.
Puur door jaloezie.
Veel vrienden van mij vinden dat erg en ik weet niet wat ik ervan moet vinden.
Is immers wel een intiem sexy dans maar je relatie moet toch gebaseerd zijn op vertrouwen..
Maar ik kan me wel voorstellen dat men er problemen mee zou hebben op het moment dat het serieus word.
Veel meiden zijn daardoor ook gek op hem maar ik denk dan hij is lekker toch van MIJ..
Graag reacties ik ben ten einde raad is dit erg of moet ik me gewoon niet aanstellen en gewoon vertrouwen erin hebben.
IK heb iemand leren kennen die dat heel graag doet maar ik heb van hem ook begrepen dat veel relaties uit zijn daardoor.
Puur door jaloezie.
Veel vrienden van mij vinden dat erg en ik weet niet wat ik ervan moet vinden.
Is immers wel een intiem sexy dans maar je relatie moet toch gebaseerd zijn op vertrouwen..
Maar ik kan me wel voorstellen dat men er problemen mee zou hebben op het moment dat het serieus word.
Veel meiden zijn daardoor ook gek op hem maar ik denk dan hij is lekker toch van MIJ..
Graag reacties ik ben ten einde raad is dit erg of moet ik me gewoon niet aanstellen en gewoon vertrouwen erin hebben.

woensdag 12 november 2008 om 12:55
woensdag 12 november 2008 om 12:55
Als je vriend te vertrouwen is maakt het toch niet uit wat voor werk hij doet? In alle branches gaan wel verhalen rond hoor. Ligt gewoon aan de persoon, als hij alleen voor jou gaat is er toch niets aan de hand!
Volgens mij hoort dit topic alleen niet bij de Digi pijler.
Volgens mij hoort dit topic alleen niet bij de Digi pijler.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
woensdag 12 november 2008 om 13:04
Hhaha ik zie het al mijn foutje is inderdaad geen digi pijler..
En ik zei ik weet niet wat ik ervan moet denken...
Door anderen krijg ik twijfels.
Vele zeggen dat het wel een probleem kan zijn.
Maar ik vind als hij betrouwbaar is en ik leuk genoeg ziet hij anderen niet eens staan..
Jaloezie moet niet overdreven zijn ik wil die jongen zijn passie niet wegnemen wat voor relatie heb je dan met elkaar!!!
Wel cool zo snel reacties had het niet verwacht.. Toppie..
En ik zei ik weet niet wat ik ervan moet denken...
Door anderen krijg ik twijfels.
Vele zeggen dat het wel een probleem kan zijn.
Maar ik vind als hij betrouwbaar is en ik leuk genoeg ziet hij anderen niet eens staan..
Jaloezie moet niet overdreven zijn ik wil die jongen zijn passie niet wegnemen wat voor relatie heb je dan met elkaar!!!
Wel cool zo snel reacties had het niet verwacht.. Toppie..
woensdag 12 november 2008 om 13:04
quote:MissBrein schreef op 12 november 2008 @ 12:59:
Hey mylenevalerie,
Hoe bedoel je digi pijler??
Ik ben niet echt bekend met dit alles had gewoon een bericht geplaatst.
De digipijler is voor al je vragen over computers en software problemen enz.
Dus jouw vraag zou denk ik meer passen bij relatie pijler. Ik vraag bovenaan wel voor je aan de angel of ze het wil verplaatsen goed? Want je zal meer reacties krijgen als je vraag op de goede pijler staat.
Als je dan naar je topic wilt als het verplaatst is dan moet je de relatiepijler aanklikken en daar staat het dan.
Hey mylenevalerie,
Hoe bedoel je digi pijler??
Ik ben niet echt bekend met dit alles had gewoon een bericht geplaatst.
De digipijler is voor al je vragen over computers en software problemen enz.
Dus jouw vraag zou denk ik meer passen bij relatie pijler. Ik vraag bovenaan wel voor je aan de angel of ze het wil verplaatsen goed? Want je zal meer reacties krijgen als je vraag op de goede pijler staat.
Als je dan naar je topic wilt als het verplaatst is dan moet je de relatiepijler aanklikken en daar staat het dan.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
woensdag 12 november 2008 om 13:16
och er zijn vrouwen die een stratenmaker ook heel sexy vinden.
er er zijn heel veel stratenmakers gelukkig getrouwd, zelfs al fluiten ze wel eens naar voorbijkomende dames. (allemaal zonder bijbedoeling, volgens mij is fluiten gewoon stiekum een verplicht examenvak )
er er zijn heel veel stratenmakers gelukkig getrouwd, zelfs al fluiten ze wel eens naar voorbijkomende dames. (allemaal zonder bijbedoeling, volgens mij is fluiten gewoon stiekum een verplicht examenvak )
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
woensdag 12 november 2008 om 13:18

woensdag 12 november 2008 om 13:20
Salsaleraren zijn natuurlijk de hoeren van de hobbyclubs.
Ik zou wel 2785keer nadenken voor ik met zo'n slet zou aanleggen voor het eggie.
Voor een naggie lijkt me het juist wel lekker.
Je bent echt megadom als je denkt met zo'n slet een rake relatie te kunnen volhouden.
(Is dit een beetje wat je wil horen?)
Ik zou wel 2785keer nadenken voor ik met zo'n slet zou aanleggen voor het eggie.
Voor een naggie lijkt me het juist wel lekker.
Je bent echt megadom als je denkt met zo'n slet een rake relatie te kunnen volhouden.
(Is dit een beetje wat je wil horen?)