Is het nu definitief klaar tussen ons?

08-02-2019 17:15 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik maakte het 1 week geleden uit met mijn vriend. Het was terecht dat ik het contact had verbroken, maar ik kon hem niet helemaal loslaten. Ik had hem 5 dagenlang op de blok op Whatsapp en hij kon mij ook niet bereiken. Toen ik hem weer ontblokte kreeg ik berichten van hem. Hij belde mij toen een paar keer, ik had niet opgenomen, omdat ik niet wou overkomen alsof ik snel terug wou gaan naar hem. Ik ging een beetje afstandelijk doen en het werkte averechts. Het gesprek ging gewoon slecht en het voelde niet alsof het goed zou komen. Ik bleef online en ik had gelijk iemand anders volgens hem. Ik ben toen helemaal niet meer op hem ingegaan. De dag erna, gister, kreeg ik weer een bericht van hem hij vroeg me of het goed ging met mij en dat ik gemeen bezig was. Ik zei sorry? Gemeen? Ik kreeg geen antwoord meer op mijn bericht. Hij heeft mij toen paar uur daarna 1 keer anoniem gebeld. Ik nam op, maar hij bleef stil. Hij hing toen gelijk weer op. Ik kijk een paar uur later op Whatsapp en ik zie dat ik geblokt ben. Nu zit ik er zo erg mee, ik weet niet wat de reden is dat ik geblokt ben? In onze relatie was ik altijd degene die fout zat volgens hem, nu twijfel ik aan mezelf of het door mij komt. Heb ik fout gehandeld of wil hij mij uit zijn leven?
Jezus, praat gewoon met elkaar.. wat een raar gedoe en het dan gek vinden dat ie verder gaat met z’n leven :facepalm:
Kompleet voorschut.
ik geef mn bek ook maar een douw
Hoe oud zijn jullie?
Ik word al moe als ik alleen je verhaal lees. Kap beide met het spelen van deze spelletjes.
Het is je ex, en zolang je geen kinderen hebt samen, maakt dat blokken niets uit. Je zult wel een reden hebben gehad om het uit te maken, denk daar aan, waarom zou je weer contact willen. Vooral omdat je in zijn ogen toch altijd fout zat. laat hem gewoon links liggen. het is niet belangrijk om te weten hoe het nu met hem gaat, of hij al een troostvriendin heeft of niet. Of hij uit gaat of niet. Allemaal jouw zaken niet
Ja DEFINITIEF
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Madeliefjees schreef:
08-02-2019 20:01
Kompleet voorschut.
Hij dan, hij belde. Wilde whatsapp checken en belde per ongeluk.
Jeetje joh, jij vertoont vervelend en absurd gedrag. Nu doet je ex hetzelfde bij jou en nu ga je zeuren? Heb je niet door hoe raar jij zelf bezig bent? Ik snap volkomen waarom die vent klaar is met je.
Als je die vraag denkt te moeten stellen dan is het antwoord waarschijnlijk 'ja'.
En nu ik de OP gelezen heb vraag ik me af waarom jij zelf niet sowieso helemaal klaar bent met dit gedoe. Je maakt elkaar gek en je laat je gek maken door de ander. Het lijkt mij heel vermoeiend zo.
Ja, daar hoef je niet over te twijfelen.
Je bent geblokt omdat hij je uit zijn leven wil. Het is uit, over, komt nooit meer goed.
Net zoals jij hem geblokt hebt.

Hoe weet je trouwens dat hij je anoniem belt als hij niks zegt? Ik heb pas een nummer geblokkeerd: kwam uit een stad waar een ex van me woont die af en toe weer contact zoekt. Geen zin meer in.
Toch maar even het nummer door Google gehaald: bleek dat er honderden mensen op exact dezelfde manier werden gebeld door dat nummer, er nooit opgenomen werd als je terugbelde. Ook werden ze om 23 uur nog gebeld, of 7 uur 's ochtends: ik ook :)
Ik maakte mezelf belangrijker dan ik ben voor hem, dat doe jij ook. Wis dat nummer en ga verder met je leven. Succes hoor.
Dit deden vriendje en ik ook toen we 18 waren...
Ik heb al vandaag een bericht van hem gehad. Ik ga voortaan niet meer zo snel stressen of conclusies trekken.
Je hebt het zelf uitgemaakt en nu vraag je je af of het definitief is?
anoniem_228343 wijzigde dit bericht op 08-02-2019 23:56
1.43% gewijzigd
Jij maakt het uit wat volgens jou terecht is en blokt hem 5 dagen. Toen zocht hij contact en heb je jn eerste instantie niet opgenkmen kmdat je niet wilde overkomen alsof je hem terug wikde. Gesprek later liep niet zo lekker en nu heeft hij jou geblokt en maak je daar een probleem van. Je bent zelf begonnen met deze rare manier van aantrekken en afstoten.
Je wil hem schijnbaar terug anders was je niet zo in de stress geraakt. Maar vraag me toch wel af hoe oud je bent als dit jullie manier van communiceren is.
Wat wil je nou eigenlijk ?
Zo geel als een kanariepiet
Hoe zien mensen met een zeer laag iq de wereld
Angell_ schreef:
08-02-2019 23:15
Ik heb al vandaag een bericht van hem gehad. Ik ga voortaan niet meer zo snel stressen of conclusies trekken.
Uitpraten met een kopje thee?
Hoeveel nicks ga je nog aanmaken? Jezus, ga verder met je leven!
Life is short. Eat dessert first.
oh neeeeeeeeeeeeeeeej
heb je voor niets een nieuw nummer, dat is balen
Angell_ schreef:
08-02-2019 23:15
Pfff, word je nou nooit moe van jullie kinderlijke gedrag? Misschien kun je voortaan inderdaad normaal doen. Dat maakt het leven een stuk prettiger.
MSN flashbacks. Vriendje gedumpt en geblokkeerd, blokkering opheffen. Boos worden op elkaar. Je chatnaam aanpassen met een pakkende zin uit een boos break-up liedje zodat iedereen goed weet wat er gaande was. :heart:

Sterkte TO. What doesn't kill you makes you stronger!
Herken dit wel van een ex. Hij blokkeerde me steeds en dan weer contact zoeken. Of iets gemeens sturen en direct blokken. Ik ben zo blij dat dit over is. Hij probeert het nu 3 jaar later nog steeds, maar ik negeer het. Bijvoorbeeld via LinkedIn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven