Is het nu definitief klaar tussen ons?
vrijdag 8 februari 2019 om 17:15
Ik maakte het 1 week geleden uit met mijn vriend. Het was terecht dat ik het contact had verbroken, maar ik kon hem niet helemaal loslaten. Ik had hem 5 dagenlang op de blok op Whatsapp en hij kon mij ook niet bereiken. Toen ik hem weer ontblokte kreeg ik berichten van hem. Hij belde mij toen een paar keer, ik had niet opgenomen, omdat ik niet wou overkomen alsof ik snel terug wou gaan naar hem. Ik ging een beetje afstandelijk doen en het werkte averechts. Het gesprek ging gewoon slecht en het voelde niet alsof het goed zou komen. Ik bleef online en ik had gelijk iemand anders volgens hem. Ik ben toen helemaal niet meer op hem ingegaan. De dag erna, gister, kreeg ik weer een bericht van hem hij vroeg me of het goed ging met mij en dat ik gemeen bezig was. Ik zei sorry? Gemeen? Ik kreeg geen antwoord meer op mijn bericht. Hij heeft mij toen paar uur daarna 1 keer anoniem gebeld. Ik nam op, maar hij bleef stil. Hij hing toen gelijk weer op. Ik kijk een paar uur later op Whatsapp en ik zie dat ik geblokt ben. Nu zit ik er zo erg mee, ik weet niet wat de reden is dat ik geblokt ben? In onze relatie was ik altijd degene die fout zat volgens hem, nu twijfel ik aan mezelf of het door mij komt. Heb ik fout gehandeld of wil hij mij uit zijn leven?
vrijdag 8 februari 2019 om 20:07
Het is je ex, en zolang je geen kinderen hebt samen, maakt dat blokken niets uit. Je zult wel een reden hebben gehad om het uit te maken, denk daar aan, waarom zou je weer contact willen. Vooral omdat je in zijn ogen toch altijd fout zat. laat hem gewoon links liggen. het is niet belangrijk om te weten hoe het nu met hem gaat, of hij al een troostvriendin heeft of niet. Of hij uit gaat of niet. Allemaal jouw zaken niet
Ja DEFINITIEF
Ja DEFINITIEF
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
vrijdag 8 februari 2019 om 20:09
Hij dan, hij belde. Wilde whatsapp checken en belde per ongeluk.
vrijdag 8 februari 2019 om 20:46
Je bent geblokt omdat hij je uit zijn leven wil. Het is uit, over, komt nooit meer goed.
Net zoals jij hem geblokt hebt.
Hoe weet je trouwens dat hij je anoniem belt als hij niks zegt? Ik heb pas een nummer geblokkeerd: kwam uit een stad waar een ex van me woont die af en toe weer contact zoekt. Geen zin meer in.
Toch maar even het nummer door Google gehaald: bleek dat er honderden mensen op exact dezelfde manier werden gebeld door dat nummer, er nooit opgenomen werd als je terugbelde. Ook werden ze om 23 uur nog gebeld, of 7 uur 's ochtends: ik ook
Ik maakte mezelf belangrijker dan ik ben voor hem, dat doe jij ook. Wis dat nummer en ga verder met je leven. Succes hoor.
Net zoals jij hem geblokt hebt.
Hoe weet je trouwens dat hij je anoniem belt als hij niks zegt? Ik heb pas een nummer geblokkeerd: kwam uit een stad waar een ex van me woont die af en toe weer contact zoekt. Geen zin meer in.
Toch maar even het nummer door Google gehaald: bleek dat er honderden mensen op exact dezelfde manier werden gebeld door dat nummer, er nooit opgenomen werd als je terugbelde. Ook werden ze om 23 uur nog gebeld, of 7 uur 's ochtends: ik ook
Ik maakte mezelf belangrijker dan ik ben voor hem, dat doe jij ook. Wis dat nummer en ga verder met je leven. Succes hoor.
vrijdag 8 februari 2019 om 23:30
Jij maakt het uit wat volgens jou terecht is en blokt hem 5 dagen. Toen zocht hij contact en heb je jn eerste instantie niet opgenkmen kmdat je niet wilde overkomen alsof je hem terug wikde. Gesprek later liep niet zo lekker en nu heeft hij jou geblokt en maak je daar een probleem van. Je bent zelf begonnen met deze rare manier van aantrekken en afstoten.
Je wil hem schijnbaar terug anders was je niet zo in de stress geraakt. Maar vraag me toch wel af hoe oud je bent als dit jullie manier van communiceren is.
Je wil hem schijnbaar terug anders was je niet zo in de stress geraakt. Maar vraag me toch wel af hoe oud je bent als dit jullie manier van communiceren is.
zaterdag 9 februari 2019 om 00:26
zaterdag 9 februari 2019 om 00:30