Is het wel een goed idee?
maandag 2 januari 2012 om 16:59
Ik had een vraagje. Mijn ex is bijna jarig en ik ben uitgenodigd.
Maar zijn vriendin is er natuurlijk ook. Zelf vind ik het niet zo erg. Hij had het ook aan zijn vriendin gevraagt en zij vind het ook niet erg.
Maar ik wil natuurlijk geen vriendinnen met zijn vriendin worden. Dat vind ik maar raar. Ik wil wel gwn dat we elkaar aardig vinden maar geen pings uitwisselen ofzo.
Dus nu twijfel ik of het wel zo'n goed idee is om te gaan.
Gaan of niet gaan?
Maar zijn vriendin is er natuurlijk ook. Zelf vind ik het niet zo erg. Hij had het ook aan zijn vriendin gevraagt en zij vind het ook niet erg.
Maar ik wil natuurlijk geen vriendinnen met zijn vriendin worden. Dat vind ik maar raar. Ik wil wel gwn dat we elkaar aardig vinden maar geen pings uitwisselen ofzo.
Dus nu twijfel ik of het wel zo'n goed idee is om te gaan.
Gaan of niet gaan?
maandag 2 januari 2012 om 17:04
maandag 2 januari 2012 om 17:16
waarom komt het überhaupt in je op dat je pings zou uitwisselen met iemand die je voor het eerst (?) ziet en maak jij je daar nu al druk om?
Als jij niet gewoon daar kan zijn zonder je druk te maken wat je dus blijkbaar wel doet dan lijkt het erop dat de tijd nog niet rijp is dat jij als vrienden naar je ex gaat voor zijn verjaardag.
Als jij niet gewoon daar kan zijn zonder je druk te maken wat je dus blijkbaar wel doet dan lijkt het erop dat de tijd nog niet rijp is dat jij als vrienden naar je ex gaat voor zijn verjaardag.
maandag 2 januari 2012 om 17:25
maandag 2 januari 2012 om 17:42
quote:Nastik schreef op 02 januari 2012 @ 17:39:
[...]
* begint te instemmend te knikken *quote:koekie1980 schreef op 02 januari 2012 @ 17:39:
wtf is een ping ....is dat het nieuwe woord voor telefoonnummer, als in "wil geen telefoonnummer uitwisselen"
*zucht en voelt zich ook oud*
Stuurt Nas en Koekie ook een postduif!
Breien bij mij thuis woensdag?
[...]
* begint te instemmend te knikken *quote:koekie1980 schreef op 02 januari 2012 @ 17:39:
wtf is een ping ....is dat het nieuwe woord voor telefoonnummer, als in "wil geen telefoonnummer uitwisselen"
*zucht en voelt zich ook oud*
Stuurt Nas en Koekie ook een postduif!
Breien bij mij thuis woensdag?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
maandag 2 januari 2012 om 17:43
quote:mirabile schreef op 02 januari 2012 @ 17:41:
[...]
Waarheen, naar die verjaardag?
En ik weet ook niet wat "ping" is, dus zeker niet of het slim is om dat uit te wisselen.
NEE!!!!
Weet je niet wat pingen is?
Jij bent pas echt oud!
http://www.blackberry-ping.nl/
[...]
Waarheen, naar die verjaardag?
En ik weet ook niet wat "ping" is, dus zeker niet of het slim is om dat uit te wisselen.
NEE!!!!
Jij bent pas echt oud!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
maandag 2 januari 2012 om 17:48
quote:Summerdance schreef op 02 januari 2012 @ 17:43:
[...]
NEE!!!!
Jij bent pas echt oud!
Nee, joh, mijn telefoon is gewoon oud. Maar tnx voor de info, ik ben i.i.g. niet te oud om te leren.
Nog even serieus voor TO:
Als het je een leuk feestje lijkt gewoon gaan. Lijkt me niet dat iemand je gaat dwingen bevriend te raken met vriendin van ex. En wie zegt dat zij dat zou willen?
[...]
NEE!!!!
Jij bent pas echt oud!
Nee, joh, mijn telefoon is gewoon oud. Maar tnx voor de info, ik ben i.i.g. niet te oud om te leren.
Nog even serieus voor TO:
Als het je een leuk feestje lijkt gewoon gaan. Lijkt me niet dat iemand je gaat dwingen bevriend te raken met vriendin van ex. En wie zegt dat zij dat zou willen?
maandag 2 januari 2012 om 17:58
Gewoon gaan.
Als je welkom bent, waarom niet?
Ik zie mijn ex nog regelmatig, het is dan ook mijn beste maatje.
Zijn vriendin zie ik ook zo af en toe, en het is een hartstikke leuke meid.
Maar goed, voor sommige is dat shocking, om én (goed!) contact met je ex te hebben, oprecht blij voor hem te zijn wanneer er een nieuwe relatie ontstaat, en nóg raarder; zijn nieuwe vriendin een hartstikke leuk en tof wijf vinden!
Als je welkom bent, waarom niet?
Ik zie mijn ex nog regelmatig, het is dan ook mijn beste maatje.
Zijn vriendin zie ik ook zo af en toe, en het is een hartstikke leuke meid.
Maar goed, voor sommige is dat shocking, om én (goed!) contact met je ex te hebben, oprecht blij voor hem te zijn wanneer er een nieuwe relatie ontstaat, en nóg raarder; zijn nieuwe vriendin een hartstikke leuk en tof wijf vinden!
maandag 2 januari 2012 om 18:57