Is hij vreemd gegaan?

23-06-2008 12:29 91 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een van mijn beste vriendinnetjes heeft me paar dagen geleden opgebeld met het nieuws dat ze heeft gehoord dat mijn vriendje is vreemdgegaan. Het meisje waar het om gaat bleek een bekende van haar te zijn. Ik heb vervolgens dat meisje opgebeld om te vragen wat er was gebeurd en zij bevestigde dat ze was vreemdgegaan met mijn vriend. Vervolgens heb ik hem geconfronteerd met het verhaal, maar hij ontkende! Ik heb hem haar laten opbellen en het gesprek op de speaker laten zetten, maar het ging echt zo: hij: ik heb niet met je gezoend. zij: je hebt wel met me gezoend, het ging van kwaad tot erger.

Ik heb gezegd dat ik niet weet wie ik moet geloven en dat wordt mn vriendje weer kwaad dat ik hem niet vertrouw, maar ja ik kan deze verhalen natuurlijk ook niet negeren. We zijn al 3 jaar samen, maar ik ga nu twijfelen aan alles: of hij me wel altijd trouw is geweest en dat het nu gewoon een keer uitkomt?

Mijn beste vriendinnen hebben allemaal verschillende oordelen erover, omdat ze hem natuurlijk kennen en het beste voor mij willen. Toch zou ik het fijn vinden om van 'onbekenden' te horen wat zij in zo'n situatie zouden doen.

Alvast bedankt, eli
Er wordt helemaal geen oplossing gegeven met zeggen 'hij is vreemdgegaan' hoor. Ook niet bij twee keer zeggend dat hij is vreemdgegaan. Dat is geen oplossing, dat is gewoon een constatering. Meer niet.

De vraag is dus inderdaad, wat nu? En daar kun je dan weer over meedenken als forumleden zijnde....Lang of kort.
mosterd,

Wat Justme zegt, bedoel ik dus ook. TO bepaalt uiteindelijk zelf. De opties: dumpen of niet kan ze ook zelf bedenken dacht ik zo. Ik heb nog nooit een TO meegemaakt die serieus handelde naar de adviezen hier over uitmaken en dergelijken.
quote:eleonora schreef op 23 juni 2008 @ 14:37:

Er wordt helemaal geen oplossing gegeven met zeggen 'hij is vreemdgegaan' hoor. Ook niet bij twee keer zeggend dat hij is vreemdgegaan. Dat is geen oplossing, dat is gewoon een constatering. Meer niet.

De vraag is dus inderdaad, wat nu? En daar kun je dan weer over meedenken als forumleden zijnde....Lang of kort.En wat wil je hiermee zeggen?
in principe vraagt TO al wat zij zouden doen in deze situatie en niet of we t wel of niet geloven.... Uit haar ppst blijkt eigenlijk al dat ze de boel zelf ook niet vertrouwt...
foutje...
Ik heb het meisje waar hij vreemd mee is gegaan (zoals je in de begin post kunt lezen) diezelfde dag nog opgebeld en zij vond het zuur na het zoenen pas hoorde dat hij een vriendin had en we ook nog bevriend zijn met dezelfde mensen. Anders had ze het sowieso niet gedaan zei ze.

Mja diep in mn hart weet ik ook wel dat de mensen die hier zeggen dat ie vreemd is gegaan gelijk hebben, maar het probleem is meer dat ie daar niet eerlijk over is. In ieder geval bedankt voor alle (eerlijke) reacties!

Ik ga nu goed nadenken hoe het verder moet.
t is wel gezellig op t forum de laatste dagen... wat is iedereen elkaar aan het aanvallen? we bedoelen het toch allemaal goed? in zijn eigen manier!

TO, sterkte!
quote:Labelle schreef op 23 juni 2008 @ 14:38:

[...]

En wat wil je hiermee zeggen?

Het probleem is duidelijk wil ik maar zeggen.

Misschien dat we kunnen overgaan tot het aandragen van suggesties hoe TO om zou kunnen gaan met haar probleem?
Wat een rotsituatie, succes met nadenken wat je nu wil gaan doen .
quote:Eli84 schreef op 23 juni 2008 @ 14:41:

Ik heb het meisje waar hij vreemd mee is gegaan (zoals je in de begin post kunt lezen) diezelfde dag nog opgebeld en zij vond het zuur na het zoenen pas hoorde dat hij een vriendin had en we ook nog bevriend zijn met dezelfde mensen. Anders had ze het sowieso niet gedaan zei ze.

Mja diep in mn hart weet ik ook wel dat de mensen die hier zeggen dat ie vreemd is gegaan gelijk hebben, maar het probleem is meer dat ie daar niet eerlijk over is. In ieder geval bedankt voor alle (eerlijke) reacties!

Ik ga nu goed nadenken hoe het verder moet.

Het vervelende is dat je nu weet of voelt dat hij niet eerlijk tegen je is en ik kan me zo indenken dat je daar nu uberhaupt aan twijfelt. Probeer jezelf niet gek te maken door te gaan malen. Dat kost je heel veel energie.

Ik hoop dat je nog eens komt vertellen hoe het verder ging met jullie.....

Sterkte!
Is zoenen met een ander, reden om de relatie te beeindigen?

Of is liegen over een zattemansactie reden om de relatie te beeindigen?

Of is zoenen met een ander reden om aan zijn trouw van afgelopen 3 jaar te twijfelen?

Wat is nu de vraag?
quote:Labelle schreef op 23 juni 2008 @ 14:37:

mosterd,

Wat Justme zegt, bedoel ik dus ook. TO bepaalt uiteindelijk zelf. De opties: dumpen of niet kan ze ook zelf bedenken dacht ik zo. Ik heb nog nooit een TO meegemaakt die serieus handelde naar de adviezen hier over uitmaken en dergelijken.

Dan forum je zeker nog niet zo lang. Er wordt vaak goed geluisterd als de adviezen een beetje onderbouwd zijn en niet van het kaliber 'dumpen!'

Is mijn ervaring.
Het probleem is dat hij blijkbaar niet eerijk is geweest over een dronkemansactie, want hij had die avond wel veel gedronken.

Zoenen met een ander zou ik wel behoorlijk *!^#!)_ vinden, maar daar moet je na eerlijk opbiechten nog wel uitkomen. Het probleem is dus dat ik dat ik ergens weet dat hij niet eerlijk is geweest.

Dat kan een mogelijke reden zijn om een relatie te beëindigen. Daarnaast kun je ook je vraagtekens plaatsen hoe vaak het wel goed gegaan is, maar daar maak je jezelf alleen maar gek mee, dus dat staat buiten kijf.
quote:eleonora schreef op 23 juni 2008 @ 14:52:

[...]

Dan forum je zeker nog niet zo lang. Er wordt vaak goed geluisterd als de adviezen een beetje onderbouwd zijn en niet van het kaliber 'dumpen!'

Is mijn ervaring.

Ik forum 3,5 jaar. Ik post alleen sinds kort, vaak van die 'harde, duidelijke, en weinig woorden' postings. Heleboel mailtjes van diverse TO's gehad dat het zeer verhelderend was.

Dat onderbouwde is pas onderbouwd als TO het als onderbouwend wil lezen.

Is mijn ervaring.
quote:Eli84 schreef op 23 juni 2008 @ 14:53:

Het probleem is dat hij blijkbaar niet eerijk is geweest over een dronkemansactie, want hij had die avond wel veel gedronken.

Zoenen met een ander zou ik wel behoorlijk *!^#!)_ vinden, maar daar moet je na eerlijk opbiechten nog wel uitkomen. Het probleem is dus dat ik dat ik ergens weet dat hij niet eerlijk is geweest.

Dat kan een mogelijke reden zijn om een relatie te beëindigen. Daarnaast kun je ook je vraagtekens plaatsen hoe vaak het wel goed gegaan is, maar daar maak je jezelf alleen maar gek mee, dus dat staat buiten kijf.Is dit de eerste keer dat zoiets als dit gebeurt?
Het kaliber 'dumpen' is zo gek nog niet, als meer mensen daar naar zouden luisteren. zouden we niet zoveel topics hebben ala: Ik ben al 6 jaar ongelukkig, maar durf niet weg/ Hij slaat me, maar heus, het komt goed.
Als ik TO was zou ik het vervelend vinden dat sommige mensen de helft van mijn topic gebruiken om met elkaar te bekvechten!

Eli, echt een vervelende situatie!! Persoonlijk zou ik er nu een punt achter zetten (nouja, met die informatie die ik uit deze topic heb kunnen halen over jullie relatie) niet zozeer omdat hij met een ander meisje heeft gezoend, maar omdat hij er zo keihard over heeft zitten liegen!

Zoals iemand al zei weet je nu niet of hij dat wel vaker doet en als het in de toekomst nog een keer gebeurt zal hij daar natuurlijk ook niet eerlijk zijn. Maar los daarvan, hoe respectloos tegenover jou om glashard te blijven liegen!!! Ik zou behoorlijk boos zijn!

Veel succes nog.
quote:Labelle schreef op 23 juni 2008 @ 14:54:

[...]

Ik forum 3,5 jaar. Ik post alleen sinds kort, vaak van die 'harde, duidelijke, en weinig woorden' postings. Heleboel mailtjes van diverse TO's gehad dat het zeer verhelderend was.

Dat onderbouwde is pas onderbouwd als TO het als onderbouwend wil lezen.

Is mijn ervaring.En zo doen we allebei ons ding Labelle. Jouw manier is niet mijn manier en andersom ook niet. Prima toch?
quote:Labelle schreef op 23 juni 2008 @ 14:56:

Het kaliber 'dumpen' is zo gek nog niet, als meer mensen daar naar zouden luisteren. zouden we niet zoveel topics hebben ala: Ik ben al 6 jaar ongelukkig, maar durf niet weg/ Hij slaat me, maar heus, het komt goed.Dat geldt voor jou, niet voor iedereen. Niet iedereen gaat meteen aan het dumpen en dat kun je wel adviseren maar goed lezen en een beetje begrijpen wat voor vlees je in de kuip hebt zal al snel leren dat mensen die hier komen posten meestal niet van het dumpkaliber zijn maar van het nog eens proberen en oplossingen zoeken. Hard roepen dat er dan maar gedumpt moet worden zal dan weinig zoden aan de dijk zetten. Een beetje begrip en meedenken wel.
Liegen = manipulatie. Trap er niet in.

Waar ziet hij je voor aan dat hij glashard liegt? Erg kinderachtig. Je zou hem nog een kans kunnen geven om eerlijk te zijn, en hem vragen of hij bang is dat je bij hem weg gaat als hij het eerlijk toegeeft. Zo'n soort angst, of gezichtsverlies, moet er achter zijn gedrag zitten. Maar dat is geen excuus. Een grote vent durft fouten toegeven en om vergiffenis vragen. Het is vervolgens aan jou of je daarop ingaat. Sterkte in deze rotsituatie!
Beste Eleonora,

Als jij iedereen in zijn waarde wilt laten, en begrijpt dat iedereen op een andere manier forumt. Láat ons dan ook die reacties geven zonder meer uit ons te willen trekken, ga ook niet namen veranderen van forummers, en ga er dan ook niet op door. Geef gewoon de ruimte, die krijg jij ook.

Als jij respecteerd dat ik een andere mening heb over 'dé manier om TO"s wat in te laten zien, is het ook handig jezelf voor te stellen dat begrip tonen en ellenlange woordjes typen óok niet altijd de juiste manier is. Een goed voorbeeld dat een mening geen vaststaand feit is.

Ik laat het hierbij, TO geeft zelf aan het te 'snappen' en erover na te denken, dus geef ik geen advies. Ik hoop snel wat te horen van TO
quote:runner84 schreef op 23 juni 2008 @ 14:56:

Als ik TO was zou ik het vervelend vinden dat sommige mensen de helft van mijn topic gebruiken om met elkaar te bekvechten!

Eli, echt een vervelende situatie!! Persoonlijk zou ik er nu een punt achter zetten (nouja, met die informatie die ik uit deze topic heb kunnen halen over jullie relatie) niet zozeer omdat hij met een ander meisje heeft gezoend, maar omdat hij er zo keihard over heeft zitten liegen!

Zoals iemand al zei weet je nu niet of hij dat wel vaker doet en als het in de toekomst nog een keer gebeurt zal hij daar natuurlijk ook niet eerlijk zijn. Maar los daarvan, hoe respectloos tegenover jou om glashard te blijven liegen!!! Ik zou behoorlijk boos zijn!

Veel succes nog.

Dat met elkaar bekvechten is idd erg vervelend en heeft totaal geen zin. Misschien uit verveling?

Kun je beter met wat goedbedoelde adviezen komen, want dat is tenminste nog interessant om te lezen.

Ik denk wel eens dat het territoriumpje afbakenen is.
Labelle, als ik je een tip mag geven, laat het er idd bij, want dit kan nog heel lang doorgaan en dat is gewoon vervelend voor iedereen.
quote:Labelle schreef op 23 juni 2008 @ 15:08:

Beste Eleonora,

Als jij iedereen in zijn waarde wilt laten, en begrijpt dat iedereen op een andere manier forumt. Láat ons dan ook die reacties geven zonder meer uit ons te willen trekken, ga ook niet namen veranderen van forummers, en ga er dan ook niet op door. Geef gewoon de ruimte, die krijg jij ook.

Als jij respecteerd dat ik een andere mening heb over 'dé manier om TO"s wat in te laten zien, is het ook handig jezelf voor te stellen dat begrip tonen en ellenlange woordjes typen óok niet altijd de juiste manier is. Een goed voorbeeld dat een mening geen vaststaand feit is.

Ik laat het hierbij, TO geeft zelf aan het te 'snappen' en erover na te denken, dus geef ik geen advies. Ik hoop snel wat te horen van TO

Sorry maar waar héb je het over?

Maar inderdaad, laat het er maar bij, je krijgt van mij álle ruimte die je maar wil hebben. Ik forum verder wel om je heen. Easy does it.
Het is toch niet zo moeilijk om iemand die je niet ligt, te negeren? Makkelijkste oplossing, want jullie komen er toch niet uit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven