Is hij vreemd gegaan?

23-06-2008 12:29 91 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een van mijn beste vriendinnetjes heeft me paar dagen geleden opgebeld met het nieuws dat ze heeft gehoord dat mijn vriendje is vreemdgegaan. Het meisje waar het om gaat bleek een bekende van haar te zijn. Ik heb vervolgens dat meisje opgebeld om te vragen wat er was gebeurd en zij bevestigde dat ze was vreemdgegaan met mijn vriend. Vervolgens heb ik hem geconfronteerd met het verhaal, maar hij ontkende! Ik heb hem haar laten opbellen en het gesprek op de speaker laten zetten, maar het ging echt zo: hij: ik heb niet met je gezoend. zij: je hebt wel met me gezoend, het ging van kwaad tot erger.

Ik heb gezegd dat ik niet weet wie ik moet geloven en dat wordt mn vriendje weer kwaad dat ik hem niet vertrouw, maar ja ik kan deze verhalen natuurlijk ook niet negeren. We zijn al 3 jaar samen, maar ik ga nu twijfelen aan alles: of hij me wel altijd trouw is geweest en dat het nu gewoon een keer uitkomt?

Mijn beste vriendinnen hebben allemaal verschillende oordelen erover, omdat ze hem natuurlijk kennen en het beste voor mij willen. Toch zou ik het fijn vinden om van 'onbekenden' te horen wat zij in zo'n situatie zouden doen.

Alvast bedankt, eli
quote:Julus schreef op 23 juni 2008 @ 15:18:

Het is toch niet zo moeilijk om iemand die je niet ligt, te negeren? Makkelijkste oplossing, want jullie komen er toch niet uit.Right, ik hád helemaal niks tegen Labelle en ik richtte me al helemaal niet tot haar, zij begon vanuit het niets tegen mij. Ik had iets tegen Rider gezegd. Nu is het ineens ik tegen hunnie en vooral ik tegen Labelle want zij heeft het over 'ons'. Ik wist niet eens dat er een 'ons' was.
Ik heb Eleonora maar gemaild, kunnen we heerlijk ontopic blijven.
Gezellig

Edit: Ter informatie

Labelle en ik hebben gemaild en dat ik om haar heen ga forummen neem ik bij deze terug.

(f)
Op zich vind ik alleen zoenen met een ander geen reden om mijn relatie uit te maken. Ik ben altijd wel van mening dat, als je dan zoiets doet, je wel een beetje uit moet kijken dat het niet bij je partner terug komt. Want ik zou het niet willen weten, als het gaat om zoenen, of zelfs een eenmalig slippertje.

Ik vind dus dat hij op twee punten in de fout is gegaan, namelijk en niet discreet zijn en vervolgens ook nog daarover liegen. Tsja, dat volhardend liegen zou voor mij dan wel weer een probleem zijn. Ik denk dan ook wel weer een onoverkomelijk probleem (vooral omdat ik niet zo van domme mannen hou, en uit dit alles komt hij niet echt als een groot licht naar voren :-)
ik zou zelf zoenen helemaal geen reden vinden om het uit te maken. Maar dat ie er over liegt...

kijk;

- hij liegt om mij niet te kwetsen;

* ik ben een grote meid, dank u wel. Ik hoef echt niet als een of andere labiele hoela in bescherming genomen te worden. Daarbij ontneemt het mij de kans om mijn eigen beslissingen te nemen.

- hij liegt om dat hij bang is voor mijn reactie;

* ik ben z'n moeder niet. Waar ie bang voor, straf? Als we iets goeds hebben en het is gelijkwaardig, moet hij toch ook weten dat we dr uit kunnen komen. (bij dronken zoenen dan he, een affaire van een half jaar is een ander verhaal!)

- hij liegt omdat hij zich schaamt;

* Jaaa, snap ik wel, maar kom op! Door te liegen maak je het alleen maar erger. Het zoenen is niet goed, dan liegen is natuurlijk nog erger, wat komt daarna? Het wordt alleen maar genanter.

Nog iemand ideeen?
lolapaloeza wijzigde dit bericht op 23-06-2008 16:32
Reden: stom toetsenbord
% gewijzigd
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Tsja...maar dat hij glashard blijft liegen en ontkennen....dat overstijgt echt alle mogelijke redenen om te "vergeven" (wat mij betreft) ook al is het "goed bedoeld" (jaja)
Dat zoenen (wat volgens mij weldegelijk gebeurd is) is denk ik niet het grootste probleem. Dat ie erover liegt, dát is een probleem. Dat hoor je niet te doen in een relatie waarin je eerlijk bent naar elkaar toe, en dat zou dus voor mij een reden zijn de relatie te verbreken.

Doe ermee wat je wilt. Wat wil je zélf?
Nu gaat iedereen er van uit dat hij liegt. Maar TO had het ook over een dronkemansactie. Zou het kunnen dat hij zo vreselijk dronken was dat hij het zich niet meer kan herinneren? Wordt hij wel eens zo dronken dat hij black-outs heeft? Dan moet hij misschien gewoon een stuk minder gaan drinken!

Maar misschien ben ik te goedgelovig hoor. Ik zou het zo vreemd vinden als iemand blijft liegen nadat iets zo onherroepelijk uitgekomen is!
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Zet hem voor het blok?

'Ik geef je nog 1 kans om eerlijk te zijn, vertel me wat er gebeurd is...Zo niet dan is daar het gat van de deur'.
En als zij nou wil stoken?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:eleonora schreef op 23 juni 2008 @ 15:28:

Gezellig

Edit: Ter informatie

Labelle en ik hebben gemaild en dat ik om haar heen ga forummen neem ik bij deze terug.

(f)Jullie zijn nu verliefd?
quote:Very Cherry schreef op 23 juni 2008 @ 22:39:

En als zij nou wil stoken?Wat heeft ze eraan? Daarmee gooit ze alleen maar haar eigen ramen in als ze kans wil maken op die man.
quote:fleurtje schreef op 23 juni 2008 @ 23:47:

[...]

Jullie zijn nu verliefd?Ik ben toch op jou?
Kan het weer volledig ontopic? Dank u!
quote:Enigme schreef op 23 juni 2008 @ 22:36:

Zet hem voor het blok?

'Ik geef je nog 1 kans om eerlijk te zijn, vertel me wat er gebeurd is...Zo niet dan is daar het gat van de deur'.Uhhhh...en hoe ga je dat checken dat hij eerlijk is?
quote:Labelle schreef op 24 juni 2008 @ 11:41:

[...]

Uhhhh...en hoe ga je dat checken dat hij eerlijk is?

Ja, idd! Dan zegt hij alsnog, "ok....ik heb NIET met haar gezoend."

En dan?

Zou TO nog een keer terugkomen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven