Is jouw man ook moederdag vergeten?

09-05-2010 10:31 282 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik lig met mijn twee kindjes op de bank en heb net maar zelf mijn kadootjes van de creche uitgepakt.

Hij is gewoon moederdag vergeten. Meestal doen we dan dat één van ons uitslaapt. Vorig jaar was hij een week te vroeg.

Wie heeft ook zo'n partner?

En als hij het wel goed onthoudt, geef je dan ook hints? Dat doe ik dus niet (ik vind die kadootjes van de kinderen wel schattig, maar verder heb ik er niet veel mee)... maar ken een vriendin die dat wel op die manier doet, zo heeft zij ook een bijna zelf geregisseerd huwelijksaanzoek gekregen, maar dat is een ander verhaal.
Nou en, wat maakt dat uit dat hij je moeder niet is.

Het moederschap wordt gevierd die dag..en ik ben ontzettend blij dat mijn man mij als moeder waardeert en ik vind het daarom ook leuk dat ik ook van hem een kadootje krijg. Vind ik eigenlijk heel normaal; hij krijgt van mij ook iets leuks voor vaderdag.
quote:xxxlondon schreef op 14 mei 2010 @ 17:02:

Nou en, wat maakt dat uit dat hij je moeder niet is.

Dat is biologisch onmogelijk london...

Maar verder: heel goed verwoord. En als je kinderen nog klein zijn (onze dochter is 3), vinden ze het wel leuk om een cadeautje te geven (naast de knutsels) op moederdag. En wie moet dat cadeautje dan kopen??? Juist.
Ik heb een tijdje terug gepost op het topic onder kinderen "moederdag als je zelf kinderen hebt". Daar ging het meer over dat ik een beetje af wil van de moederdagverplichting wat betreft bezoekjes aan (schoon)moeder. Wie A zegt moet ook B zeggen. Ik ben niet de moeder van mijn man dus van hem verwacht ik dan ook niet dat hij met moederdag iets doet. We waren dit jaar op vakantie. Mijn dochter is anderhalf. Ik heb het kadootje van het KDV meegenomen en 's avonds met manlief en dochter uitgepakt en dat was het dan wat mij betreft.
Nee, mijn man heeft zijn moeder keurig netjes gebeld.

En ik die van mij verwend met een klein cadeautje.

Moederdag gaat er toch om dat je als kinderen je moeder even verwent? Toch niet dat je man jouw moet verwennen???
quote:wohman schreef op 17 mei 2010 @ 12:15:

Moederdag gaat er toch om dat je als kinderen je moeder even verwent? Toch niet dat je man jouw moet verwennen???Nee, wat een misvatting..het moederschap wordt gevierd!! Dus iedereen die jou een goede, leuke, lieve moeder vind mag jou verwennen. En dat zijn doorgaans je eigen kinderen en ik zou bijna willen zeggen uiteraard natuurlijk ook je eigen man!!
alleen openingspost gelezenen.

Mwah ik heb nog liever eentje die hem vergeet dan mijn ex!~

Die vertelde mij op mijn eerste moederdag dat hij een ander had en hij met haar verder wilde.

Orgineel, geef ik direct toe maar leuk, neuh..........had liever een weegschaal of niks gehad.

overigens vond ex het heel flauw van mij dat ik de rest van de dag niet stond te juichen van vreugde als hij heel liefdevol een bakje koffie had gehaald. Had hij zo zijn best gedaan en zit ik daar boos te zijn.........
Eens met London. Waarom persé niet een cadeautje op moederdag willen? Cadeautjes krijgen is toch altijd leuk en als ik een kleinigheidje van mijn man krijg omdat hij mij een leuke moeder vindt is dat toch nóg leuker?

Ik begrijp dat anti-moederdag gedoe echt niet. Tuurlijk zijn zelfgemaakte knutsels leuk en een ontbijtje ook en uitslapen ook, waarom is een cadeautje daarbij zo erg?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven