Is nieuwe "vriend" serieus of niet..

07-01-2010 19:34 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey,

Het was moeilijk om een keuze te maken tussen de rubrieken seks of relatie, toch voor de laatste gekozen want daar gaat het mij uiteindelijk om.

Het zit zo; ik ben 35, gescheiden met 2 kleine kinderen. Via de kennissenkring een man ontmoet, niet in eerste instantie de type man waar ik op val maar iemand met een ontzettende sexy uitstraling en hij is altijd wel (van een afstandje) aardig over gekomen.

Deze man zit in een vreemde situatie want hij wilt bij zijn vriendin weg en staat al zo lang op de wachtlijst voor een flat, de laatste 3 maanden net weer als 3e, 4e op de lijst. Zijn vriendin weet wel dat het niet zo goed gaat, anders zouden hij en zij willen blijven samenwonen. Tot zover.

De laatste 2 weken heb ik hem 3x gezien waarvan we de laatste 2x heerlijk hebben gevreeën. Helemaal oke toch, maar..

Ik vraag mij het volgende af:

1. Hoe vaak zou een man smsjes of mailtjes moeten sturen als je elkaar maar 1x in de week kan zien (ivm zijn vriendin en ik zit ook een deel van de week met de kinderen, die ik voorlopig buiten een nieuwe relatie wil houden) Gemiddeld stuurt hij 1 smsje die ik dan na een aantal uurtjes beantwoord en vervolgens hoor ik dan 2 dagen niets!

Ik vind dat zo vreselijk lang, ben er 'n beetje liefdes ziek van.

Vorig week-end hem een mailtje gestuurd om te zeggen dat het voor mij niet te doen is om seks en "meer"uitelkaar te houden, dat ik dat ook meer zou willen. Hij heeft gereageerd met zoiets in de trant van "rustig aan en jij bent ook heel lief, we zien wel, e.d."

2. Nu zou ik ook graag willen weten van jullie hoe en wanneer je dit soort dingen kan bespreken. Want ik zou hem graag beter leren kennen, wat waarschijnlijk pas kan als hij een eigen flatje heeft. Maar dat zou ook nog maanden kunnen duren

3. Hoe kun je een relatie onderhouden met iemand die vanwege huisvesting nog bij zijn vriendin woont (en dus daarom niets mag weten. Hij zegt dat ze al maanden appart slapen. Nog een vraag aan jullie;

4. Hoe weet je of dat wat hij zegt (van die relatie met zijn vriendin) ook echt zo is. Wordt ik aan het lijntje gehouden met fantastische sex en mooie praatjes of is hij echt in mij geïnteresseerd en wilt hij mij rustig aan beter leren kennen? Ik wil hem niet op stang jagen door meteen confronterende vragen te stellen , maar ondertussen eet ik zowat niks meer en voel ik me een dweil die steeds naar zondagavond leeft...

Boehoe!

Zomerzonnetje1
Ik ben bang dat hij tegen je liegt en gewoon samenwoont.

Waarom mag zij niets weten? Ze zijn toch uit elkaar?

(Omdat ze dan moeilijk gaat doen, hem buiten zal zetten en dan kan hij nergens heen blabla --> ook gelogen, sorry)
Gezien zijn situatie zou ik het op een laag pitje zetten totdat hij verhuisd is en z'n draai heeft gevonden.Anders krijg je een relatie met een "valse start".
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
Als je hem opbelt, neemt hij dan aan?

Weten zijn vrienden dat jullie wat hebben samen? Hoe lang zijn jullie al bij elkaar? Wat doen jullie nog meer behalve seksen, gaan jullie ook uit eten e.d.?
Nope, niet serieus.
ik zie er ook weinig in. het verhaal dat ze uit elkaar gaan zou wel waar zijn, maar zolang ze bij elkaar in huis wonen zou ik het niet vertrouwen, het blijft een man en vrouw in 1 huis. en ze hebben toch (seksuele) gevoelens voor elkaar gehad.
nee je word gebruikt....hij wil maar een ding en dat is buiten de deur wippen
Ik denk eerlijk gezegd dat je alleen zijn neukertje bent.
Nou, Bedankt voor jullie eerlijke reacties. Ik ga hem waarschijnlijk zondag zien als het door gaat. Wat zou het beste zijn, een mailtje nu nog of wachten op zondag...

zomerzonnetje1
Deze man zit in een vreemde situatie want hij wilt bij zijn vriendin weg

Maar is het nog niet?

Zijn vriendin weet wel dat het niet zo goed gaat, anders zouden hij en zij willen blijven samenwonen.

Ze weet dus dat hij apart wil wonen, maar niet dat de relatie over is?

De laatste 2 weken heb ik hem 3x gezien waarvan we de laatste 2x heerlijk hebben gevreeën. Helemaal oke toch, maar..

Lijkt mij helemaal niet zo helemaal oke, als hij nog bij zijn vriendin is.

Hoe vaak zou een man smsjes of mailtjes moeten sturen

Daat bestaan geen regels voor. Hij moet sowieso niet smsen.

Hoe kun je een relatie onderhouden met iemand die vanwege huisvesting nog bij zijn vriendin woont (en dus daarom niets mag weten. Hij zegt dat ze al maanden appart slapen

Mijn gevoel zegt dat er hier iets niet klopt....

Wordt ik aan het lijntje gehouden met fantastische sex en mooie praatjes of is hij echt in mij geïnteresseerd en wilt hij mij rustig aan beter leren kennen?

Ik ben bang van wel.
Moet de smoezenlijst alweer afgestoft worden ?

Nee, ik denk niet dat deze meneer het serieus meent. Ik denk dat hij nog gewoon samen is met zijn vriendin(al dan niet gelukkig) en als het puntje bij paaltje komt hij toch voor haar kiest. En jou achterlaat met de brokken.
Dit klinkt niet als een betrouwbare man. Ik vermoed dat hij jou aan het lijntje houdt en dat zijn vriendin nog steeds denkt een relatie met hem te hebben voorlopig. Afstand nemen lijkt me het beste en als hij daadwerkelijk verhuisd is dan kun je altijd nog verder kijken.
Hoe erg het ook is, chocola helpt!
ehm sorry hoor, maar hier trap je toch niet in?
Ik zou wachten tot zondag omdat ik graag zijn reactie zou willen peilen...
Hoe erg het ook is, chocola helpt!
quote:zomerzonnetje1 schreef op 07 januari 2010 @ 19:45:

Nou, Bedankt voor jullie eerlijke reacties. Ik ga hem waarschijnlijk zondag zien als het door gaat. Wat zou het beste zijn, een mailtje nu nog of wachten op zondag...

zomerzonnetje1

Ik zou wachten op zondag.

Maar als je een mail zou sturen, wat wil je daarmee bereiken? Of wat wil je erin zetten?
Gelukkig zet je "vriend" zelf ook al tussen aanhalingstekens. Altijd weer verrassend hoe blind mensen kunnen zijn..
quote:zomerzonnetje1 schreef op 07 januari 2010 @ 19:34:

De laatste 2 weken heb ik hem 3x gezien waarvan we de laatste 2x heerlijk hebben gevreeën. Helemaal oke toch, maar..Nee.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:zomerzonnetje1 schreef op 07 januari 2010 @ 19:34:

Deze man zit in een vreemde situatie want hij wilt bij zijn vriendin weg en staat al zo lang op de wachtlijst voor een flat, de laatste 3 maanden net weer als 3e, 4e op de lijst. Zijn vriendin weet wel dat het niet zo goed gaat, anders zouden hij en zij willen blijven samenwonen. Tot zover.

TO: zeg nou zelf, Zou jij zo lang bij je ex blijven wonen omdat je op de wachtlijst staat voor een flatje bij de woningbouw?

en als zijn vriendin zijnde zou jij het ok vinden als hij zo lang bij jou blijft wonen, omdat hij op een flatje wacht?

Nee, toch jij zou toch ook verhuizen, desnoods antikraak gaan wonen en een ex zou je ook na twee maanden wel de deur uitzetten.

Kortom, ik denk hij liegt en jou ziet als neukertje, sorry
je wordt aan het lijntje gehouden, sorry...
en als een vent je echt leuk vindt, smst ie vaker dan eens per week
De tekst van zijn sms geeft voor mij aan dat hij je niet ziet als relatiemateriaal.

Zo weinig van zich laten horen kan twee betekenissen hebben:

Hij heeft een relatie.

Hij vindt je niet leuk voor meer dan sex.

Je hebt twee kinderen. Je gaat zo'n sukkel toch niet in de buurt van je kinderen laten?

Bespaar hen en jezelf veel verdriet en stop per direct met deze man.
quote:zomerzonnetje1 schreef op 07 januari 2010 @ 19:45:

zomerzonnetje1

Heeft hij geen kinderen?

En heeft hij op zondag geen andere verplichtingen? Ik bedoel, als mijn man op zondag weg zou moeten, zou ik dat toch heel raar vinden.
Ik vind twee weken ook wel erg vroeg om aan te geven dat je wel meer zou willen eigenlijk... je hebt die man drie keer alleen gezien? Dat is toch nog wel erg weinig?
...
O jee. Ellendige situatie.

Hij liegt tegen haar, zij mag niets weten. Waarom zou hij tegen jou niet liegen? Een leugenachtige type. Het kan maar zo zijn dat hij er nog andere meiden bijheeft, met ditzelfde verhaal over 'samenwonend maar wel uit elkaar'. Nee, ik heb er geen vertrouwen in, en zou zelf mijn hart er niet aan wagen.
Dat ie een keer per week smst enzo vind ik ziet zo vreemd. Ik kan ook niet tegen dat continue gesms en weinig zeggende berichtjes uitwisselen. Niks mis om het een beetje rustig aan te doen in een beginnende relatie. Jullie hebben ook een leven onafhankelijk van elkaar, en je hoeft niet meteen de helft van de tijd aan elkaar te besteden ofzo.

Wel zorgelijk is dat ie nog samenwoont met die ''ex''. Ik zou alleen met zo iemand in zee gaan als hij het echt uitgemaakt heeft, en die ex ook weet dat er een nieuw iemand in het spel is (sbap dat dat lastig is, maar zo lang dat niet heel duidelijk is, heeft ie toch nog een sorrt halve relatie met haar -op zijn minst). Of wachten tot ie wel iets voor zichzelf heeft gevonden, als ie je echt leuk vindt regelt ie dat vast snel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven