Is wraak altijd slecht?

21-06-2011 18:20 214 berichten
Allo,

Wat vinden jullie van wraak in het algemeen? En wraak in de volgende situatie? ---

Bezette man komt leuk meisje tegen.(ik dus) ze weet niet dat hij bezet is en voelt direct 'iets' - de welbekende klik. Man zoekt meer en meer contact en wordt erg familiair, meisje denkt ; leuk, klik was wederzijds! Hij blijkt een vriendin te hebben en ze haakt af, maar hij blijft contact zoeken en vertrouwt haar toe dat zijn relatie zo goed als over is - alleen ze wonen wel samen...

Ze krijgt weer hoop en laat hem toch toe (stom! Stom! Ik weet t )

Na heel veel geflirt en ge sms komt het tot een leuke avond samen, eindigend met wat zoenen en bij elkaar slapen (hij wilde wel meer, maar zij hield het tegen)

Vervolgens zegt man dat het nooit had mogen gebeuren, en wil op deezelfde 'vriendschappelijk' voet verder. Zij heeft al gevoelens voor hem en kan dat niet. Hij zegt het moeilijk te vinden maar slaapt ondertussen vrolijk nog naast z'n vriendin (Maw heeft het geprobeerd - seks niet gekregen - oké jammer doei - relate toch niet zo slecht als hij deed voorkomen?)

Man in kwestie heeft een reputatie hoog te houden en dat is nogal belangrijk voor hem. Zijn relatie hoort bij deze reputatie.

Meisje (ik) is boos en gekwetst en gunt zijn vriendin vooral een betere vent.

Zal ik hem 'helpen' om uit zijn 'rot-relatie' te komen door het zijn vriendin te vertellen? Of er althans mee te dreigen?

Het voelt heel verleidelijk dat te doen. Maar ook kinderachtig, zo van: ik niet, dan zij ook niet. Blijf je lekker alleen achter.

Want ben inmiddels wel zover dat ik hem niet meer wil. Maar hem wel wil laten voelen dat hij niet met me had moeten sollen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Twinkle1001 schreef op 22 juni 2011 @ 00:19:

[...]

En dan kan TO misschien op schrijfles:

[...]

Christiane ik ben het met je eens. Dat was idd wel slachtoffer geweest. Neemt niet weg dat het me pijn doet, veel zelfs, maar dat gaat wel over.

Ik ben inmiddels blij dat de wraaklustige bui over is
That's the spirit meds, mocht er eens een zwak moment komen dan lees ik deze laatste post van jou zeker terug (note to self: page 8 )
Ik heb niet alles gelezen , had wel je eerdere topic gelezen over deze vent. Laat het achter je, en ga op zoek naar nuttigere dingen in je leven, je bent teveel waard om je zo druk te maken om zo'n rare vent
Thx YL. Ik ga slapen, welterusten allen.
slaap lekker meissie, voor jou heus een knappe, ongebonden, met keiharde worst Zonder Vriendin, in het verschiet. Misschien wel sneller dan je denkt (zwaait even met pendel heen en weer)
quote:meds schreef op 22 juni 2011 @ 00:24:

nee de slachtofferrol zit hem in de opstelling hier, het is je allemaal overkomen en andere vrouwen behandelen je ook al als voetveeg.

zo'n instelling heb je echt niet nodig, je komt assertief en zelfbewust over, dus maak jezelf niet klein door die rol aan te meten. ga uit van je kracht; domme man dat ie je laat lopen maar blije jij want hij bleek een oude sok in cadeauverpakking. Weggooien, wat moet je er anders mee?

En zo is het maar net! Hij is hier de loser. Denk maar zo, het is zijn verlies. Ik zou geen energie steken in wraakacties o.i.d.. Dan ben je nóg met hem bezig, en dan is het vrees ik des te lastiger om hem los te laten.

Laat hem lekker in zijn eigen 'sopje' gaarkoken!

sterkte
quote:meds schreef op 22 juni 2011 @ 00:57:

slaap lekker meissie, voor jou heus een knappe, ongebonden, met keiharde worst Zonder Vriendin, in het verschiet. Misschien wel sneller dan je denkt (zwaait even met pendel heen en weer)
quote:gaia9 schreef op 22 juni 2011 @ 04:03:

[...]

En zo is het maar net! Hij is hier de loser. Denk maar zo, het is zijn verlies. Ik zou geen energie steken in wraakacties o.i.d.. Dan ben je nóg met hem bezig, en dan is het vrees ik des te lastiger om hem los te laten.

Laat hem lekker in zijn eigen 'sopje' gaarkoken!

sterkte thanx
Meds, jouw pendel werkt naar behoren.

Heb een otzettend leuke man ontmoet. Ongebonden, emotioneel zelfde golflengte, niet bang om te laten merken dat ie me helemaal te gek vindt en stiekem samen al fantaseren over de toekomst.... Whaah het is heel snel gegaan maar inderdaad, had het niet verwacht.

Dit is denk ik de beste 'wraak': onbedoeld, onverwacht, ineens weer heel gelukkig zijn met je eigen leventje en een geweldige man treffen.

Meneer de vreemgangerT blijkt inderdaad de loser in het verhaal ; zijn vriendin heeft hem (lucky her) verlaten en hij denkt schijnbaar mij te kunnen krijgen; maar weet niet dat ik tot over m'n oren en halsoverkop verliefd ben op een betrouwbare schat die echt bij me past

Moet zeggen dat deze topics me hebben geholpen om hem sneller naar de achtergrond van mijn gedachten te doen verdwijnen omdat het inderdaad nogal een kansloze gast is.

Waar je mede- Viva forummers je al niet mee kunnen helpen blijkt
Tof voor je!
Wat leuk voor je! Veel plezier!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Good 4 you
Zie nu!! geweldig meis! Wat een mooi bericht, en leuk dat je even een update geeft. Fijn dat het hier van je afschrijven heeft geholpen om in te zien dat hij het gewoon niet waard is. Super!

Veel geluk gewenst met je nieuwe liefde

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven