Is ze nou geïnteresseerd of niet

16-04-2021 16:56 218 berichten
Ik had haar in een winkel leren kennen. Ik nam het initiatief om haar aan te spreken maar ze was al gauw net zo geïnteresseerd. Misschien wel meer dan ik op het laatst. Ik zei: "laten we keertje een wandeling maken in het park". Ze was enthousiast en zei dat ik haar maar moest whatsappen. 3 dagen deed ik dat dat ging als volgt:

Ik: hi :)
Zij: hi :)
Ik: alles goed?
Zij: goed en mij jou?
Ik: met mij ook. Ik dacht laat ik <haar naam> appen

Dit gesprek was gisterenmiddag. Ze had het gezien maar ze heeft mij gewoon op read gelaten. Wat wil ze nou? Is ze nog wel geïnteresseerd? En wat zouden jullie doen? Ik ga niet nog een keer appen als ze mij op read heeft laten staan.
anoniem_64418a8678b4c wijzigde dit bericht op 16-04-2021 17:34
0.22% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Oh, je gebruikt haar gewoon want je vindt haar eigenlijk helemaal niet zo leuk...nou ja laat maar dan. Ik heb geen behoefte om je op die basis tips te geven. Jij bent namelijk helemaal niet oprecht in haar geinteresseerd, daarom kan je tijdens een gesprek ook helemaal niets bedenken.

Goed idee om te stoppen met appen, gun haar een persoon die wel oprecht is.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Erdo schreef:
16-04-2021 18:10
Als ik mezelf isoleer komt die onzekerheid niet naar boven en kan ik er ook niet aan werken. In relaties komt het naar boven dus moet ik het ook in een relatie oplossen. Dit is een leuk meisje maar ik ben niet helemaal weg van haar. Ik denk dat dit een mooie manier is om mezelf te genezen. Ik ben bang om gekwetst te worden dus dit is gewoon een klein stapje om socialer te worden.
Maar je bent niet bang om haar te kwetsen begrijp ik.
Alle reacties Link kopieren
Wauw dus ze is een therapeutische actie van je?

Ga er maar niet van uit dat ze echt met je gaat daten. Misschien was ze overvallen door je vraag, misschien vind ze 3 dagen wachten te lang, misschien weet ze niet eens meer wie je bent, misschien is zij ook niet zo goed in sociale contacten, misschien vond ze je berichten maar vaag en heel misschien denkt ze: Goh zin om te wandelen met hem maar ik weet niet hoe ik moet reageren op deze berichten.

Je hebt er niet veel meer aan maar je echt beter kunnen zeggen: hoi, Ik ben Erdo je had je telefoonnummer aan mij gegeven in de winkel. We hadden het over samen wandelen en dat lijkt me erg leuk. Kun je..... Je kan niks met hi of ik dacht ik app je even.
Het klinkt erg ongemakkelijk om eerlijk te zijn.

Maar het is gewoonweg niet goed om haar als therapeutisch middel te gebruiken, het is geen test casus he, ze is een mens met gedachtes en gevoelens vergeet dat niet. Dit geldt trouwens voor ieder meisje/vrouw.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Mijn hemel, waarom heb je haar in die app niet gewoon een moment voorgesteld voor die wandeling?!

Je hebt haar dat al voorgesteld, ze reageerde enthousiast en je moest haar maar een appje sturen. Nou, dat is dan dus een app met een nader voorstel voor die wandeling! En jij weet niks anders te appen dan 'hoi' en 'alles goed?' :(
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
gizzmo-returns schreef:
16-04-2021 18:20
Niet teveel aannames doen
Welke aannames doe ik dan?
Luci_Mster2 schreef:
16-04-2021 18:18
Ow, dat heb jij al even bepaald voor haar?

:rofl:
Nee.
Doreia* schreef:
16-04-2021 18:32
Andere mensen zijn geen geheime sociale experimenten of vermomde hulpverleners.
Je gaat geen succes krijgen als je een dubbele agenda hebt.
Een meisje gaat ervan uit dat je háár leuk vind. Zij gaat er niet van uit dat zij jou moet helpen fixen. Dat is ook niet haar taak.
Je redenatie kan dus alleen maar uitlopen op een teleurstelling.

Beter kun je voor nu eerst aansluiting zoeken bij mannelijke vrienden via sport of een gezamenlijke hobby of project. Om daar het sociale aspect onder de knie te krijgen terwijl je dus eigenlijk iets anders aan het doen bent.
Mijn therapeut zegt juist dat ik wel moet daten om uit mijn schelp te komen. Daten is experimenteren. Je kijkt wie je bent en wie de ander is en kijkt of er een match is. Als je al van te voren bepaalt dat er een match moet zijn, begint het eng te worden. Ik ga er gewoon met een openmind in.
fluttershy schreef:
16-04-2021 18:37
Heb je dan 2 'relaties' gehad sinds een half jaar? Dan is een vrouw /meisje dus ook niks speciaals voor jou? Ik zou daar voor passen. Geen interesse in een kerel die achter alles met een leuk smoeltje aan gaat jagen.
Heb jij een leuk smoeltje dan? O_O
viva-amber schreef:
16-04-2021 18:43
Ja maar het therapie plan is 2 jaar ofzo...

Dus heb je huisdieren, wat is je lievelingseten, hoe kom je de corona door? ...etc...werkelijk niets komt er in je op.
Het is geen interview he.. Zulke gesprekken moeten organisch ontwikkelen vind ik.
viva-amber schreef:
16-04-2021 19:31
Oh, je gebruikt haar gewoon want je vindt haar eigenlijk helemaal niet zo leuk...nou ja laat maar dan. Ik heb geen behoefte om je op die basis tips te geven. Jij bent namelijk helemaal niet oprecht in haar geinteresseerd, daarom kan je tijdens een gesprek ook helemaal niets bedenken.

Goed idee om te stoppen met appen, gun haar een persoon die wel oprecht is.
Eerst zeg je dat ik 2 jaar in therapie zit. Dat was een vette leugen. En nu ben je weer bezig. Hoe maak je op dat ik niet geïnteresseerd in haar ben?
tonkje schreef:
16-04-2021 20:10
Mijn hemel, waarom heb je haar in die app niet gewoon een moment voorgesteld voor die wandeling?!

Je hebt haar dat al voorgesteld, ze reageerde enthousiast en je moest haar maar een appje sturen. Nou, dat is dan dus een app met een nader voorstel voor die wandeling! En jij weet niks anders te appen dan 'hoi' en 'alles goed?' :(
Ik verwachtte dat ze iets terug ging vragen maar dat deed ze niet.

Inmiddels heb ik gevraagd of ze wil wandelen en een uur geleden een berichtje van haar ontvangen dat ze morgen wel wil.
Erdo schreef:
16-04-2021 22:35
Ik verwachtte dat ze iets terug ging vragen maar dat deed ze niet.

Inmiddels heb ik gevraagd of ze wil wandelen en een uur geleden een berichtje van haar ontvangen dat ze morgen wel wil.
Fijn! Succes!
Alle reacties Link kopieren
Erdo schreef:
16-04-2021 22:35
Ik verwachtte dat ze iets terug ging vragen maar dat deed ze niet.

Inmiddels heb ik gevraagd of ze wil wandelen en een uur geleden een berichtje van haar ontvangen dat ze morgen wel wil.
:cheer2:
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
tonkje schreef:
16-04-2021 22:39
:cheer2:
gizzmo-returns schreef:
16-04-2021 22:37
Fijn! Succes!
Thanks. Ik hoop dat het leuk gaat worden. :kneel:
Vrouwen waarderen eerlijkheid boven alles dus ik zou sturen 'hee winkelchick ik ben een beetje aan het oefenen in sociaal gedrag en aangezien ik jou verder niet zo bijzonder vind wil ik graag op jou oefenen. Das een tip van m'n therapeut waar ik op geil. Maar is het nou zoveel gevraagd om ook een beetje initiatief te tonen?'
Mumper schreef:
16-04-2021 22:58
Vrouwen waarderen eerlijkheid boven alles dus ik zou sturen 'hee winkelchick ik ben een beetje aan het oefenen in sociaal gedrag en aangezien ik jou verder niet zo bijzonder vind wil ik graag op jou oefenen. Das een tip van m'n therapeut waar ik op geil. Maar is het nou zoveel gevraagd om ook een beetje initiatief te tonen?'
Als je ook gewoon een date wil hoef je het niet zo indirect te vragen hoor. :clown:
Alle reacties Link kopieren
Nou TO, je bent al een stuk verder gekomen bij haar dan dat je bij mij zou zijn gekomen, ik vind niks sneuers dan een vent die begint met ‘hi’ en verder niks.
Daar reageer ik niet eens op.

Het lijkt wel alsof veel jongens vandaag de dag contactgestoord zijn.
Waarom niet gewoon iets als ‘Hoi (naam), we hebben elkaar ontmoet in de supermarkt en het lijkt me hartstikke leuk om te gaan wandelen, zou jij bijvoorbeeld zaterdagmiddag kunnen?’
Alle reacties Link kopieren
Erdo schreef:
16-04-2021 17:32
Ja, klopt wel, maar een beetje wederzijdse initiatief en interesse zou wel mooi zijn.
Wat zou ik dan nog meer moeten zeggen? Ik geef toch een mooi voorzetje.
Wat was het voorzetje dan?
...
Erdo schreef:
16-04-2021 23:04
Als je ook gewoon een date wil hoef je het niet zo indirect te vragen hoor. :clown:
Is dit weer zo'n voorzetje?
Alle reacties Link kopieren
Metallover schreef:
16-04-2021 23:13
Nou TO, je bent al een stuk verder gekomen bij haar dan dat je bij mij zou zijn gekomen, ik vind niks sneuers dan een vent die begint met ‘hi’ en verder niks.
Daar reageer ik niet eens op.
Mee eens.

Als iemand anders het gesprek begint, dan mag die ander met iets meer komen dan 'hoi'. Je begint een gesprek met een doel - in dit geval de wandeling - benoem dat doel dan!
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Erdo schreef:
16-04-2021 22:32
Eerst zeg je dat ik 2 jaar in therapie zit. Dat was een vette leugen. En nu ben je weer bezig. Hoe maak je op dat ik niet geïnteresseerd in haar ben?
Dit zijn toch jouw woorden: Dit is een leuk meisje maar ik ben niet helemaal weg van haar. Ik denk dat dit een mooie manier is om mezelf te genezen. Ik ben bang om gekwetst te worden dus dit is gewoon een klein stapje om socialer te worden.

Daarnaast schrijf je oefenen in elkaar leren kennen, maar wanneer alleen maar hallo hoe gaat het schrijft en niets anders, dan leer je iemand toch helemaal niet kennen?

Ik had er ook niet op gereageerd, na de 2x hallo hoe gaat het had ik hem geblokkeerd.

Maar goed dit meisje neemt de uitnodiging aan en dat is mazzel voor jou. Misschien gaat het in het echt beter.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Mumper schreef:
17-04-2021 04:03
Is dit weer zo'n voorzetje?
Om 4:03 een voorzetje verwachten? Nou nou. Dus je bent zo'n type. Niks mis mee trouwens maar ik moet mij energie besparen voor mijn date.
anoniem_64418a8678b4c wijzigde dit bericht op 17-04-2021 08:08
17.82% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Iblis schreef:
16-04-2021 23:21
Wat was het voorzetje dan?
Alles goed?

Ik besef mij nu pas, dat dat een gesloten vraag is. Je kan er alleen ja of nee op antwoorden.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Als iemand mij appt “Ik dacht, ik app chaoticinternetnerd even!” Zou ik ook niet verder komen dan “Haha, okay”, als ik uberhaupt al zou antwoorden.
viva-amber schreef:
17-04-2021 07:55
Dit zijn toch jouw woorden: Dit is een leuk meisje maar ik ben niet helemaal weg van haar. Ik denk dat dit een mooie manier is om mezelf te genezen. Ik ben bang om gekwetst te worden dus dit is gewoon een klein stapje om socialer te worden.

Daarnaast schrijf je oefenen in elkaar leren kennen, maar wanneer alleen maar hallo hoe gaat het schrijft en niets anders, dan leer je iemand toch helemaal niet kennen?

Ik had er ook niet op gereageerd, na de 2x hallo hoe gaat het had ik hem geblokkeerd.

Maar goed dit meisje neemt de uitnodiging aan en dat is mazzel voor jou. Misschien gaat het in het echt beter.
Je doet het voor de zelf en de ander. Ik moet nog een date tegenkomen die het alleen voor mij deed en totaal zelfloos was. Sorry maar ik doe het ook voor mezelf en ook voor haar. Ik ben de boeddha niet.
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
17-04-2021 08:07
Alles goed?

Ik besef mij nu pas, dat dat een gesloten vraag is. Je kan er alleen ja of nee op antwoorden.
Ik antwoord op een 'alles goed?' vraag meestal met ietsje meer. Iets als 'ja hoor, ben alleen wel snipverkouden' of 'prima. heerlijk weer, ga in de tuin werken vandaag.' Maar dat ligt ook wel aan wie er met die 'alles goed?' vraag komt.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven