Is ze nou geïnteresseerd of niet

16-04-2021 16:56 218 berichten
Ik had haar in een winkel leren kennen. Ik nam het initiatief om haar aan te spreken maar ze was al gauw net zo geïnteresseerd. Misschien wel meer dan ik op het laatst. Ik zei: "laten we keertje een wandeling maken in het park". Ze was enthousiast en zei dat ik haar maar moest whatsappen. 3 dagen deed ik dat dat ging als volgt:

Ik: hi :)
Zij: hi :)
Ik: alles goed?
Zij: goed en mij jou?
Ik: met mij ook. Ik dacht laat ik <haar naam> appen

Dit gesprek was gisterenmiddag. Ze had het gezien maar ze heeft mij gewoon op read gelaten. Wat wil ze nou? Is ze nog wel geïnteresseerd? En wat zouden jullie doen? Ik ga niet nog een keer appen als ze mij op read heeft laten staan.
anoniem_64418a8678b4c wijzigde dit bericht op 16-04-2021 17:34
0.22% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Erdo schreef:
16-04-2021 17:52
Ik heb sindsdien al twee vriendinnen gehad. Volgens mij loop jij een beetje achter.
Sinds je een cadeau wilde kopen voor je therapeut of sinds dat meisje in de supermarkt?
viva-amber schreef:
16-04-2021 17:44
Daarbij doe jij steeds alsof zij interesse heeft in jou...maar zo is het niet. Jij spreekt zomaar uit het niets een vreemd meisje in een winkel aan. Je doet net alsof zij moeite moet doen, omdat jij haar leuk vindt. Zij moet niets.

Waarom app je niet iets in de trant van: zullen zij zondag ... tijd daar en daar afspreken en dan plan je ergens een leuke koffie to go tussendoor...je krijgt serieus niet meer uit je bek dan dit?

Is er echt niets aan haar waar naar je nieuwsgierig bent en wat je kunt vragen? Waar is dat leuk vinden dan op gebaseerd?
Ze is net ontslagen van haar werk maar daar wilde ik niet gelijk over vragen.

Het klopt wel dat ik soms rare verwachtingen heb.

Ik ga naar therapie maar dat hebben we nog niet besproken.
Erdo schreef:
16-04-2021 17:52
Ik heb sindsdien al twee vriendinnen gehad. Volgens mij loop jij een beetje achter.


Of de tijd gaat snel. Ik heb een account sinds 23 juli.
gizzmo-returns schreef:
16-04-2021 17:44
wees gewoon concreet!!
Dit zegt mijn therapeut ook maar het is niet zo makkelijk. Ik ben bang om afgewezen te worden of ik ben gewoon onzeker of onduidelijk over wat ik wil.
Erdo schreef:
16-04-2021 17:58
Dit zegt mijn therapeut ook maar het is niet zo makkelijk. Ik ben bang om afgewezen te worden of ik ben gewoon onzeker of onduidelijk over wat ik wil.
Je hebt niet te verliezen toch?
Doreia* schreef:
16-04-2021 17:45
Serieuze vraag: heb jij moeite met sociale omgang met mensen? Dat je daarom niet goed begrijpt wat er van je wordt verwacht?
Ik heb daar wel moeite mee ja.

Overigens kan ik wel goed communiceren en goed luisteren.

Het probleem is onzekerheid en laag zelfbeeld denk ik.
viva-amber schreef:
16-04-2021 17:46
Nee, hij is voor de lol jaren in therapie.
Leugens.
Half jaartje pas.
Alle reacties Link kopieren
Erdo schreef:
16-04-2021 18:01
Ik heb daar wel moeite mee ja.

Overigens kan ik wel goed communiceren en goed luisteren.

Het probleem is onzekerheid en laag zelfbeeld denk ik.
Stop dan eerst met je proberen te verbinden met anderen.
Doe eerst iets aan je onzekerheid en laag zelfbeeld. Daarmee word je ook een aantrekkelijker persoon voor de ander.
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Erdo schreef:
16-04-2021 18:02
Leugens.
Half jaartje pas.
Dan zou ik me eerst hier op focussen en pas daarna gaan daten
Doreia* schreef:
16-04-2021 18:04
Stop dan eerst met je proberen te verbinden met anderen.
Doe eerst iets aan je onzekerheid en laag zelfbeeld. Daarmee word je ook een aantrekkelijker persoon voor de ander.
Als ik mezelf isoleer komt die onzekerheid niet naar boven en kan ik er ook niet aan werken. In relaties komt het naar boven dus moet ik het ook in een relatie oplossen. Dit is een leuk meisje maar ik ben niet helemaal weg van haar. Ik denk dat dit een mooie manier is om mezelf te genezen. Ik ben bang om gekwetst te worden dus dit is gewoon een klein stapje om socialer te worden.
Doreia* schreef:
16-04-2021 18:04
Stop dan eerst met je proberen te verbinden met anderen.
Doe eerst iets aan je onzekerheid en laag zelfbeeld. Daarmee word je ook een aantrekkelijker persoon voor de ander.
Helemaal waar
Alle reacties Link kopieren
Erdo schreef:
16-04-2021 18:10
Als ik mezelf isoleer komt die onzekerheid niet naar boven en kan ik er ook niet aan werken. In relaties komt het naar boven dus moet ik het ook in een relatie oplossen. Dit is een leuk meisje maar ik ben niet helemaal weg van haar. Ik denk dat dit een mooie manier is om mezelf te genezen. Ik ben bang om gekwetst te worden dus dit is gewoon een klein stapje om socialer te worden.
Dat is een vrij egoïstische reden om een relatie te hebben. Wat heeft zij dan aan de relatie? Zij zou dan jouw vriendin zijn, niet jouw therapeut of medicijn.
Tadderak30 schreef:
16-04-2021 18:12
Dat is een vrij egoïstische reden om een relatie te hebben. Wat heeft zij dan aan de relatie? Zij zou dan jouw vriendin zijn, niet jouw therapeut of medicijn.
Daarom ga ik ook met haar daten om te kijken of ze leuk is.
Erdo schreef:
16-04-2021 18:14
Daarom ga ik ook met haar daten om te kijken of ze leuk is.
Als ze wil
Erdo schreef:
16-04-2021 18:14
Daarom ga ik ook met haar daten om te kijken of ze leuk is.
Ow, dat heb jij al even bepaald voor haar?

:rofl:
Luci_Mster2 schreef:
16-04-2021 18:18
Ow, dat heb jij al even bepaald voor haar?

:rofl:
Ze zei toch dat ik haar moest appen dus daar ga ik wel van uit. :whut: :kwijl:
Erdo schreef:
16-04-2021 18:19
Ze zei toch dat ik haar moest appen dus daar ga ik wel van uit. :whut: :kwijl:
Niet teveel aannames doen
Erdo schreef:
16-04-2021 18:19
Ze zei toch dat ik haar moest appen dus daar ga ik wel van uit. :whut: :kwijl:
Eh, nee.

Niet per se.
Alle reacties Link kopieren
Erdo schreef:
16-04-2021 18:10
Als ik mezelf isoleer komt die onzekerheid niet naar boven en kan ik er ook niet aan werken. In relaties komt het naar boven dus moet ik het ook in een relatie oplossen. Dit is een leuk meisje maar ik ben niet helemaal weg van haar. Ik denk dat dit een mooie manier is om mezelf te genezen. Ik ben bang om gekwetst te worden dus dit is gewoon een klein stapje om socialer te worden.
Andere mensen zijn geen geheime sociale experimenten of vermomde hulpverleners.
Je gaat geen succes krijgen als je een dubbele agenda hebt.
Een meisje gaat ervan uit dat je háár leuk vind. Zij gaat er niet van uit dat zij jou moet helpen fixen. Dat is ook niet haar taak.
Je redenatie kan dus alleen maar uitlopen op een teleurstelling.

Beter kun je voor nu eerst aansluiting zoeken bij mannelijke vrienden via sport of een gezamenlijke hobby of project. Om daar het sociale aspect onder de knie te krijgen terwijl je dus eigenlijk iets anders aan het doen bent.
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Erdo schreef:
16-04-2021 18:02
Leugens.
Half jaartje pas.
Heb je dan 2 'relaties' gehad sinds een half jaar? Dan is een vrouw /meisje dus ook niks speciaals voor jou? Ik zou daar voor passen. Geen interesse in een kerel die achter alles met een leuk smoeltje aan gaat jagen.
Gewoon appen en dan zien. Misschien zegt ze ja. Misschien zegt ze nee. Bij ja, ga je op 1 date en zie jij en zij of er wat is. Chill.

Bij nee, is het klaar.
Alle reacties Link kopieren
Ja maar het therapie plan is 2 jaar ofzo...

Dus heb je huisdieren, wat is je lievelingseten, hoe kom je de corona door? ...etc...werkelijk niets komt er in je op.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Erdo schreef:
16-04-2021 17:41
Ik ben niet zo goed in smalltalk
Nee dan kun je niet nonverbaal flirten
In_Tenebris schreef:
16-04-2021 17:50
Dat wist ik niet, maar ik vind hem wel op een bepaalde manier eng omdat hij obsessief reageert op alledaagse zaken.
Zie het topic 'vindt mijn therapeut me leuk'
Alle reacties Link kopieren
Erdo schreef:
16-04-2021 18:14
Daarom ga ik ook met haar daten om te kijken of ze leuk is.
Dit meen je niet echt toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven