It will be lonely this Christmas....

16-12-2007 17:36 3228 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou, bij deze bombardeer ik dit topic tot het klets-topic van Kreeft, Tientje, Tweeling, MMR, Tangerine, Tim, Badmeester, Vinyl en vergeet ik iemand??

Verder is natuurlijk iedereen welkom!

Ik verklaar het bij deze officieel voor geopend! Op naar kerst 2008, Lonely of niet Lonely!

quote:Tientje79 schreef op 11 april 2008 @ 22:01:

Hahaha, die is origineel!

Nou dan ga ik maar slapen, niks te beleven hier

P.S. mijn autootje is zooooo leuk! Helemaal stoer! Hij ziet er echt exact zo uit als die van Vinyl dus als je naar haar foto kijkt, zie je ook mijn pukkie! Heeft 'ie van jou ook een bijnaam, Vinyl?

Oooh, ik lees dit nu pas, nee hij (het is wel een hij bedenk ik me nu) heeft geen naam. Die van jou wel al?

@ Tang: wat een rotopmerking zeg, van je vriendin. Misschien inderdaad negeren tot ze eens vraagt wat er is? Of het toch eens op papier zetten naar haar?

Moeilijk hoor, maar kan me voorstellen dat je ermee zit!

@ Kreeft: wat moeilijk wat je gisteren hebt moeten doen, ik kan me voorstellen dat het wel heel dichtbij komt zo, maar gelukkig is iedereen anders en hoe naar het ook voor je neef is dat het zo moest aflopen, jij wordt minstens 90, afgesproken?
He kreeft, wat een dag had je, moeilijk lijkt me (f)

Ben het eens met Vinyl, jij wordt 90.
quote:tangerine schreef op 12 april 2008 @ 10:52:

Ik heb er die avond niks van gezegd (je wilt toch de sfeer niet verpesten, bovendien reageer ik secundair en heb ik dus vaak tijd nodig om even op een rijtje te krijgen wat ik eigenlijk voel) maar ik ben eigenlijk best wel héél erg beledigd.

Sindsdien negeer ik haar dus totaal (nu is dat makkelijk, want ze spreekt me weleens aan op MSN maar belt verder ook niet of zo) en ik ben dus echt heel slecht in confrontaties. maar ik vind het eigenlijk een dikke vette kutopmerking, of stel ik mij vreselijk aan?

Hm... sommige mensen zijn zich er niet eens van bewust dat ze kutopmerkingen maken... Maar je stelt je volgens mij niet aan hoor!

Ik heb mezelf aangeleerd om in zo'n situatie meteen te reageren met 'wat een rotopmerking maak jij nu zeg'. Meestal schrikken mensen dan wel. Zeker als het een vriendin is, zal ze meteen reageren.

Niet om het één of ander Tang, maar is dit wel een echte vriendin? Je praat ook niet erg lief over haar... Is het niet zo'n gewoonte-vriendin? Zo van: we kennen elkaar al jaren, weten zo veel van elkaar, hebben zo langzamerhand niks meer gemeen, maar het is makkelijker om eens in de zoveel tijd af te spreken dan er een punt achter te zetten? Zo klinkt het een beetje...

Ik zou het inderdaad ook opschrijven, maar dan wel heel erg bij jezelf houden. Niet van: en jij zei toen dit en nu ben ik boos, maar meer: jouw opmerking over mijn werk heeft mij gekwetst. Niet aanvallen, gewoon neerleggen. En dan is het aan haar om er iets mee te doen.

Ze klinkt niet echt als een vriendin die ik ook zou willen hebben, maar dat terzijde.. Succes meid!
En Vinyl, nee, hij heeft nog geen naam, maar op de één of andere manier krijgen ze er allemaal één bij mij. Mijn vorige auto was een Toyota Corolla uit '99. Die hebben van die hele ronde koplampen en als je er dan recht voor staat, lijkt het wel of 'ie loenst. Vandaar: schele Cor...

Maar voor dit pukkie weet ik het nog niet. Waar gaat dit over he, je auto een naam geven hahaha

Ik zal nooit vergeten dat de man van mijn collega zei dat 'ie Clitje even moest verplaatsen. Ik wist nog net mijn drinken binnen te houden, wat een naam! Bleek over zijn Renault Clio te gaan.... Quelle horror...
Clitje?!??!?!??!

Goede opmerking, over die vriendschap.

We kennen elkaar inderdaad al jaren, vanaf de middelbare school. En dan word je bevriend omdat je in zo'n groep nog het meest op elkaar lijkt en zo. We zijn daar met een groepje van 4 van overgebleven, en de verhoudingen wisselen wat. De ene tijd van je leven heb je meer met de één, de andere tijd van je leven met de ander. Maar nu we allemaal toch een beetje onze eigen kant opgaan, en je eigen keuzes maken merk je toch dat je soms juist veel dichter bij elkaar komt en soms ook juist veel verder uit elkaar komt te staan.

Zij weet veel van mij en ik van haar, we hebben vaak veel aan elkaar gehad, maar ik snap haar levenskeuzes niet zo heel goed (maar ik respectéér ze tenminste nog) en zij de mijne blijkbaar al helemaal niet. Ik weet dus niet in hoeverre ik het nog wel 'vriendschap' kan noemen, maar dat doet me ook pijn want we kennen elkaar al zo lang ...
Clitje? OMG!

Schele Cor is wel gaaf! Haha

Maar deze autootjes zijn lief en schattig...maar ook stoer!

Tsja, wat is nou lief en stoer tegelijk?
Ik heb echt geen fantasie hoor... Hij moet nog maar even naamloos door het leven.

Ik heb net mijn runningoutfit aangetrokken maar ik heb helemaal geen zin om te gaan, erg he... Zo toch maar even gaan, voordat het zo begint de stortregenen!

Daarna naar een vriendin en dan naar mijn jarige neefje.

En dan is het weekend alweer voorbij!
even hijsen hoor...
Hallo Allemaal...llemaal...emaal..maal...aal....

Beetje stilletjes hier, niet?

Nou was ik er zelf ook niet, ik ben het weekend lekker naar Texel geweest, deze keer ging de boot wél!

Zaterdagmiddag kneuterige winkeltjes gekeken en 's avonds in een strandtent uit eten geweest, de zon niet eens onder zien gaan, daarvoor zat ik te druk te kletsen, 't was inene donker.

Hotelletje opgezocht, d'andere ochtend weer vroeg op en een heel stuk eiland rondgefietst, soms met straffe wind tegen.

Resultaat: een lekker kleurtje all-over the face en een neus met sproeten.

Gisteravond weer thuis gekomen.

Mensen dit moet ik veel vaker doen.

Ik was zo ingezakt, mijn kringetje wordt dan steeds kleiner en kleiner, en dit soort dingen frist zo lekker op.

Ik heb zelfs nog zitten lonken naar een leuke kerel in de trein.

Ja, ik krijg er zowaar weer een beetje zin in.

Hoe is het hier met de rest?

Liefs van Perel.
Zo ik ben even wezen genieten van mijn goede dagen, en dan zit ik wat weinig achter de computer. De jongste heeft diploma A en heeft tijdens het hele afzwemmen zitten feesten. Ze vond het geweldig. Ouders moesten meezwemmen, maar dat was dus moeilijk, dus is een nichtje langsgekomen en die is meegezwommen. Hartstikke aardig en leuk. En 's avonds chinees gehaald.

Zondag heel gezellig met de buren zitten te gourmetten en daarna heb ik ze nog even de Joran vd Sloot gebeurtenissen uitgelegd, ik begin nu dicht bij de oplossing te komen, van wat er allemaal gebeurt is. Ik kan er nu bijna een boek over schrijven trouwens.

Vandaag weer even bij het bedrijf langsgeweest, en er blijven toch spannende dingen gebueren, dus dat is niet helemaal goed voor mijn gemoedsrust.

Mijn neef zal ik wel missen, want daar had ik toch een bijzonder contact mee. Maar ik zal zelf wel proberen negentig te worden als het kan.

Perel, toch leuk als je wat chance hebt in de trein he, en als je er een beetje open voor staat, kom je vast een leuk iemand tegen. En eindelijk toch op texel geweest!

Tangerine, sommige mensen zijn gewoon niet fijngevoelig, en eigenlijk is het beste, om zo veel mogelijk dat naast je neer te leggen. Of gelijk het probleem bij hun terug te leggen, in de vorm van een "grap". Dan ligt het probleem bij haar, en niet meer bij jezelf.

En trouwens, wat voor werk iemand doet, ik vind dat je daar altijd respect voor moet hebben. En met carriere competitie, daar zijn altijd alleen maar verliezers, ze noemen het niet voor niks, het is eenzaam aan de top.

Tientje, wat denk je van AZN (auto zonnder naam?). Als een band en zangeres het kunnen, waarom kan het dan niet voor een auto?
Ik zou de auto Adje noemen
Vanochtend geprobeerd om de jongste weer samen in het groepje te krijgen met haar vriendinnetje voor diploma B. Helaas, lukte dat niet, het groepje zat vol. Toch gevraagd of ze even wouden kijken vrijdag of er misschien toch een gaatje valt. Vandaag ook weer een infuus gehad, nummr 4, dus ik probeer weer rustig te overleven.
Hou je haaks, Kreeffie! Ik denk aan je.

Na deze sessie heb je er dan driekwart van de kuur opzitten?

Als nou straks de hele kuur achter de rug is, heb je dan niet de neiging om iets symbolisch te doen ter afsluiting, bv op een dag iets doen, ergens heengaan, iets speciaals, met lief samen, of met de meisjes erbij?
Kreeft, sterkte!

En badmeester: Adje??? Voel even aan je voorhoofd... Waar blijven die foto's trouwens? En een reply?

Ik ben al een paar dagen niet zo lekker en een overvolle agenda, beetje onhandige combinatie! Maar goed, gelukkig is het bijna weekend
Nee na deze sessie, zit ik op de helft. Maar het is wel een goed idee, om het op een passende manier af te sluiten. Wie weet hebben jullie tips?
reply op wat?

IK KAN DE KABEL VAN MIJN MOBIELTJE NIET VINDEN LIEVE SCHAT!
Je hoeft niet zo te schreeuwen hoor...

En Kreeft: ik zou alles wat deze tijd symboliseert in een kuil stoppen en in de brand steken. En daarna met een wijntje in mijn hand in de vlammen staren en mijmeren over de tijd die komen gaat..
Misschien kun je wel met kreeftlief heerlijk een avondje chique chique uitgaan? Uitgebreid eten, naar de schouwburg, mooie kleren, en genieten, genieten......
quote:badmeester schreef op 16 april 2008 @ 16:11:

reply op wat?

IK KAN DE KABEL VAN MIJN MOBIELTJE NIET VINDEN LIEVE SCHAT!

...dan koop je even 'n andertje, zou je toch ook doen als het je oplader was?

Ja, ik ben ook wel nieuwsgierig.
Nou badmeesterT je hoort het, we zijn nieuws-gierig! Heb je al lekker gekookt in je nieuwe keuken (ja, hint), gebadderd in je darkroom en gehangen op je nieuwe bank?

Gisteren op bezoek geweest bij mijn senior (mama) en junior (peuter) vriendinnetjes, was leuk! Zo leuk om te zien dat het meisje heel terughoudend is naar grote mensen, maar bij mij (na een aanlooptijd van een paar minuten) gewoon op schoot ploft en blieft dat ik Nijntje voorlees. Zo bijzonder!

Vanmiddag bij mijn peut op bezoek geweest: ik moet leren om mezelf niet zo hard te vallen, maar da's best lastig als je dat al 28 jaar doet en als de dood bent om voor 'lui' aangezien te worden. Mijn grootste zorg is dat ik bij mijn nieuwe werkgever ook in de hoogste versnelling blijf hangen. Gaan we aan werken dus. Nou ja, ík dus!

Oh en ik denk dat mijn dinky toy naamloos blijft, heb geen inspiratie. Ach, zolang 'ie me maar overal mee naar toe neemt?!
http://www.youtube.com/watch?v=_3BQTCCnbzc

Goed idee voor een naam!

Goeroe
quote:tangerine schreef op 17 april 2008 @ 20:56:

http://www.youtube.com/watch?v=_3BQTCCnbzc

Goed idee voor een naam!

Goeroe

Eh, vind je het heel erg als ik dat even niet doe? Maar wel bedankt voor de suggestie

Hoest met jou trouwens??
Lieve Vinyl,

FF oefenen....
Yeh....!!! Thanks....
Als ik nu een hug doe...denk ik aan jou!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven