Je meest bizarre date
zondag 16 december 2018 om 20:24
maandag 21 januari 2019 om 19:31
maandag 21 januari 2019 om 23:46
Geweldig dit topic!
Toen ik 19 was en jongen leren kennen via MySpace. Op date geweest, maar was niet mijn type. Gesprekken liepen stroef, maar hij vond het zo goed klikken dat hij zelfs de stiltes tussen ons niet ongemakkelijk vond (zei hij letterlijk).
Na deze ongemakkelijke date wilde hij nog een keer afspreken, maar dat zag ik niet zitten. Vervolgens werd hij boos omdat hij al een treinkaartje naar mijn woonplaats had gekocht.
Toen ik 19 was en jongen leren kennen via MySpace. Op date geweest, maar was niet mijn type. Gesprekken liepen stroef, maar hij vond het zo goed klikken dat hij zelfs de stiltes tussen ons niet ongemakkelijk vond (zei hij letterlijk).
Na deze ongemakkelijke date wilde hij nog een keer afspreken, maar dat zag ik niet zitten. Vervolgens werd hij boos omdat hij al een treinkaartje naar mijn woonplaats had gekocht.
maandag 21 januari 2019 om 23:56
Zit je nou te hengelen?
Never mind, niemand zal je geloven: degenen die zelf roepen niet vies te zijn van een beetje avontuur vinden het over het algemeen al lekker gek en hastikke avontuurlijk om het met sokken uit te doen.
Ook als het vriest buiten of juist sokken aan tijdens een hittegolf.
dinsdag 22 januari 2019 om 08:59
Ik heb nog een verhaal, al is dit nooit tot een date gekomen.
Ik leerde een jongen kennen. Aardig en hij zag er nog leuk uit ook. Nummers uitgewisseld en zo af en toe stuurde hij een berichtje. Het was nog voor Facebook en dergelijke, maar in het Hyves tijdperk. Alleen had ik hem daar niet opgezocht. Achteraf stom.
Zijn berichtjes werden wat seksueel getinter en steeds ongepaster. Ik kapte dat elke keer af. Na twee keer werd het wel zo vervelend dat ik hem wel opgezocht heb op hyves. Bleek hij verloofd te zijn
Ik heb hem toen nog een berichtje gestuurd waarin ik hem daarmee gefeliciteerd heb. Sindsdien nooit meer wat gehoord uiteraard en gelukkig.
Ik leerde een jongen kennen. Aardig en hij zag er nog leuk uit ook. Nummers uitgewisseld en zo af en toe stuurde hij een berichtje. Het was nog voor Facebook en dergelijke, maar in het Hyves tijdperk. Alleen had ik hem daar niet opgezocht. Achteraf stom.
Zijn berichtjes werden wat seksueel getinter en steeds ongepaster. Ik kapte dat elke keer af. Na twee keer werd het wel zo vervelend dat ik hem wel opgezocht heb op hyves. Bleek hij verloofd te zijn
Ik heb hem toen nog een berichtje gestuurd waarin ik hem daarmee gefeliciteerd heb. Sindsdien nooit meer wat gehoord uiteraard en gelukkig.
dinsdag 22 januari 2019 om 15:29
Nou nou... waar ik 2 weken terug nog sarcastisch zei:
Wellicht krijg ik nog een bizarre date nu ik weer single ben....
Ik had een date met iemand van Tinder, ik vond hem er wel leuk uitzien op foto's en aan het begin hadden we via de app wel leuke gesprekken, maar hij ging al vrij snel over op seks gerelateerde onderwerpen, maar ook oppervlakkige uitspraken als: Een vrouw mag niet sterker dan mij zijn anders maak ik het gelijk uit,..
Ik aangegeven dat ik twijfel of ik wel met hem wou afspreken, maar hij zei: Ja sorry ik besef nu dat ik jou niet als vrouw heb behandeld, ben in het echte leven echt anders. Ik had inmiddels al een enorme leuke date gehad met een andere jongen maar dacht, ach een drankje kan wel, dan zie ik in ieder geval of hij in het echt anders is dan hij voor doet komen...
Allereerst had hij niet duidelijk gelezen waar wij zouden afspreken, hij was 5 minuten onderweg, 5 minuten!! Toen ik een app kreeg: Hey ik dacht dat wij in *deze stad* zouden afspreken maar zie nu dat we in *andere stad* zouden afspreken (vlak bij elkaar), of ik niet even naar die stad kon komen waar hij naar onderweg was anders zou hij terug naar huis gaan want hij wou niet in die kut stad komen. Dus gezegd dat hij dan maar lekker naar huis moet gaan, ik ga niet opdraaien voor een fout die hij maakt, al helemaal niet na al zijn rare uitspraken die weken ervoor.. Partij gedoe via de app vervolgens..
Ik zeg: Als het nu al zo moeilijk gaat lijkt het mij sowieso niet handig dit voort te zetten want dan is het in mijn beleving niet meant to be...
Reactie van hem was: Inderdaad..
3 minuten later, Ik hoop voor je dat je het waard bent...
Ik zei: wat bedoel je? Hij: Ik kom die kant nu op...
Ik ben altijd iemand geweest die te veel rekening houd met iemands gevoel dus ik start de auto en rijd er nu ook heen maar weet op dat moment al dat het de eerste maar ook gelijk de laatste keer zou zijn. Daar aangekomen treffen wij elkaar voor het café waar we wat zouden gaan drinken. Hij vond het gelijk nodig te vertellen dat hij nog steeds boos was over het hele gedoe. Dit heeft hij tijdens het gesprek nog 4x gezegd. Toen hij vroeg wat ik had gegeten en ik daarop aangaf wat ik had gegeten zuchtte hij diep en gooide zijn hoofd in zijn nek en zei: Ughhh is ook zo, je bent vegetariër. Op zo een denigrerende manier dat ik gelijk wel klaar was.. Vervolgens begon hij ruimschoots met een lach op zijn gezicht te vertellen hoeveel vlees hij wel niet op zijn sandwich had die dag.
Toen we het vervolgens over katten hadden en kittens, was hij wel benieuwd of kittens hetzelfde smaken als lammetjes.. Bij het parkeerplek wou hij mij zoenen waar ik hem maar heb weggeduwd.. "voor de volgende keer" zei hij...
Volgende dag kreeg ik app dat hij het gezellig had gevonden, ik heb gezegd dat ik geen klik voelde en hij waarschijnlijk iemand zou zijn die niet het beste in mij naar boven haalt....
Ik heb inmiddels met de andere leuke date wel onwijs goed contact en zijn inmiddels exclusief, of hoe ze dat ook maar noemen
Ik had een date met iemand van Tinder, ik vond hem er wel leuk uitzien op foto's en aan het begin hadden we via de app wel leuke gesprekken, maar hij ging al vrij snel over op seks gerelateerde onderwerpen, maar ook oppervlakkige uitspraken als: Een vrouw mag niet sterker dan mij zijn anders maak ik het gelijk uit,..
Ik aangegeven dat ik twijfel of ik wel met hem wou afspreken, maar hij zei: Ja sorry ik besef nu dat ik jou niet als vrouw heb behandeld, ben in het echte leven echt anders. Ik had inmiddels al een enorme leuke date gehad met een andere jongen maar dacht, ach een drankje kan wel, dan zie ik in ieder geval of hij in het echt anders is dan hij voor doet komen...
Allereerst had hij niet duidelijk gelezen waar wij zouden afspreken, hij was 5 minuten onderweg, 5 minuten!! Toen ik een app kreeg: Hey ik dacht dat wij in *deze stad* zouden afspreken maar zie nu dat we in *andere stad* zouden afspreken (vlak bij elkaar), of ik niet even naar die stad kon komen waar hij naar onderweg was anders zou hij terug naar huis gaan want hij wou niet in die kut stad komen. Dus gezegd dat hij dan maar lekker naar huis moet gaan, ik ga niet opdraaien voor een fout die hij maakt, al helemaal niet na al zijn rare uitspraken die weken ervoor.. Partij gedoe via de app vervolgens..
Ik zeg: Als het nu al zo moeilijk gaat lijkt het mij sowieso niet handig dit voort te zetten want dan is het in mijn beleving niet meant to be...
Ik ben altijd iemand geweest die te veel rekening houd met iemands gevoel dus ik start de auto en rijd er nu ook heen maar weet op dat moment al dat het de eerste maar ook gelijk de laatste keer zou zijn. Daar aangekomen treffen wij elkaar voor het café waar we wat zouden gaan drinken. Hij vond het gelijk nodig te vertellen dat hij nog steeds boos was over het hele gedoe. Dit heeft hij tijdens het gesprek nog 4x gezegd. Toen hij vroeg wat ik had gegeten en ik daarop aangaf wat ik had gegeten zuchtte hij diep en gooide zijn hoofd in zijn nek en zei: Ughhh is ook zo, je bent vegetariër. Op zo een denigrerende manier dat ik gelijk wel klaar was.. Vervolgens begon hij ruimschoots met een lach op zijn gezicht te vertellen hoeveel vlees hij wel niet op zijn sandwich had die dag.
Toen we het vervolgens over katten hadden en kittens, was hij wel benieuwd of kittens hetzelfde smaken als lammetjes.. Bij het parkeerplek wou hij mij zoenen waar ik hem maar heb weggeduwd.. "voor de volgende keer" zei hij...
Volgende dag kreeg ik app dat hij het gezellig had gevonden, ik heb gezegd dat ik geen klik voelde en hij waarschijnlijk iemand zou zijn die niet het beste in mij naar boven haalt....
Ik heb inmiddels met de andere leuke date wel onwijs goed contact en zijn inmiddels exclusief, of hoe ze dat ook maar noemen
“I am rarely bored alone; I am often bored in groups and crowds."
dinsdag 22 januari 2019 om 17:55
Hahahaha wat een sukkel.Vixxen schreef: ↑21-01-2019 23:46Geweldig dit topic!
dinsdag 22 januari 2019 om 17:57
Klinkt als een edgy puber...HighOnLife schreef: ↑22-01-2019 15:29Nou nou... waar ik 2 weken terug nog sarcastisch zei:
Volgende dag kreeg ik app dat hij het gezellig had gevonden, ik heb gezegd dat ik geen klik voelde en hij waarschijnlijk iemand zou zijn die niet het beste in mij naar boven haalt....![]()
Ik heb inmiddels met de andere leuke date wel onwijs goed contact en zijn inmiddels exclusief, of hoe ze dat ook maar noemen![]()
dinsdag 22 januari 2019 om 20:25
Want hij kon zo lekker zichzelf zijn natuurlijkHighOnLife schreef: ↑22-01-2019 15:29Nou nou... waar ik 2 weken terug nog
Volgende dag kreeg ik app dat hij het gezellig had gevonden, ....
dinsdag 22 januari 2019 om 20:26
Ik had me laatst laten overhalen voor een date met een vage kennis van vroeger. OK, ik gaf het een kans. We spraken af ergens op café, waar zij die avond blijkbaar al 3 wijntjes achterover had. Door haar zatte praat nauwelijks iets serieus kunnen vertellen. Ze was danig onder de indruk dat ze ineens al haar vriendinnen stuurde hoe knap ik ben. Subtiel, not. Toen ze me kort daarna ineens wou zoenen, ben ik hard weggelopen. Bye!
dinsdag 22 januari 2019 om 22:53
Andere rare date:
Ik had met een jongen die ik via via kende op Facebook afgesproken om naar een film te gaan. Ik vond hem wel leuk maar hij reageerde nogal vreemd op mijn geflirt. Alsof hij niet goed wist wat hij er mee aan moest. Na de date nog wat heen en weer gesmst toen hij ineens out of the blue vroeg: maar jij bent lesbisch toch?
Bleek dat hij al die tijd had gedacht dat ik lesbisch was en vond mijn gedrag daarom nogal vreemd
Hij zag het dan ook niet als een date maar gewoon gezellig met iemand naar de film.
Ik had met een jongen die ik via via kende op Facebook afgesproken om naar een film te gaan. Ik vond hem wel leuk maar hij reageerde nogal vreemd op mijn geflirt. Alsof hij niet goed wist wat hij er mee aan moest. Na de date nog wat heen en weer gesmst toen hij ineens out of the blue vroeg: maar jij bent lesbisch toch?
Bleek dat hij al die tijd had gedacht dat ik lesbisch was en vond mijn gedrag daarom nogal vreemd
Hij zag het dan ook niet als een date maar gewoon gezellig met iemand naar de film.
anoniem_362802 wijzigde dit bericht op 23-01-2019 14:40
0.65% gewijzigd
woensdag 23 januari 2019 om 08:48
Vixxen schreef: ↑22-01-2019 22:53Andere rare date:
Ik had met een jongen die ik via via kende op Facebook afgesproken om naar een film te gaan. Ik vond hem wel leuk maar hij reageerde nogal vreemd op mijn geflirt. Alsof hij niet goed wist wat hij er mee aan moest. Na de date nog wat op een neer gesmst toen hij ineens out of the blue vroeg: maar jij bent lesbisch toch?
Bleek dat hij al die tijd had gedacht dat ik lesbisch was en vond mijn gedrag daarom nogal vreemd![]()
Tijd voor een nieuw kapsel?
woensdag 23 januari 2019 om 13:07
Nog gekker word het als mannen van mij weten dat ik vrouwen ook leuk vind en hij spontaan tijdens een date aandacht aan een andere vrouw gaat besteden. “Ja maar jij valt ook op vrouwen toch?” Uhm ja maar niet op elke willekeurige vrouw die jij aandraagt en ik houd dates graag 1 op 1 en doe ook niet aan trio’s. Hij was diep teleurgesteld dat ik zijn gedrag niet zo geslaagd vond, hij dacht echt dat elke vrouw die ook in vrouwen geïnteresseerd is ook openminded is over open relaties en trio’s. Rare snijboon
woensdag 23 januari 2019 om 14:41
Lidl’s-Annie-Aardbei schreef: ↑23-01-2019 13:07Nog gekker word het als mannen van mij weten dat ik vrouwen ook leuk vind en hij spontaan tijdens een date aandacht aan een andere vrouw gaat besteden. “Ja maar jij valt ook op vrouwen toch?” Uhm ja maar niet op elke willekeurige vrouw die jij aandraagt en ik houd dates graag 1 op 1 en doe ook niet aan trio’s. Hij was diep teleurgesteld dat ik zijn gedrag niet zo geslaagd vond, hij dacht echt dat elke vrouw die ook in vrouwen geïnteresseerd is ook openminded is over open relaties en trio’s. Rare snijboon
Wat een clichés zeg!
donderdag 24 januari 2019 om 16:38
zaterdag 26 januari 2019 om 09:31
zaterdag 26 januari 2019 om 13:44
Over afknappers gesproken, als een man zo tegen mij praat ben ik ook zo vertrokken..Vanzai schreef: ↑21-01-2019 17:45Op de vierde date, nadat ik haar al drie keer eerder in al haar gaten genomen had ontstaken mijn vragen over wat haar verwachtingen waren aangaande een relatie de heks in haar; schreeuwend werd ik het huis uitgejaagd en de kracht waarmee ze midden in de nacht haar voordeur achter me dichtgooide (ik was achteraf allang blij dat deze me niet geraakt heeft) heeft minstens de helft van de bewoners van het appartementencompex wakker gemaakt.
Bat shit crazy bitch.
zaterdag 26 januari 2019 om 13:56
Deze man probeerde je vanaf het allereerst begin al onder de duim te krijgen. Alleen niet zo subtiel als de betere versies dat doen.HighOnLife schreef: ↑22-01-2019 15:29Nou nou... waar ik 2 weken terug nog sarcastisch zei:
Volgende dag kreeg ik app dat hij het gezellig had gevonden, ik heb gezegd dat ik geen klik voelde en hij waarschijnlijk iemand zou zijn die niet het beste in mij naar boven haalt....![]()
Ik heb inmiddels met de andere leuke date wel onwijs goed contact en zijn inmiddels exclusief, of hoe ze dat ook maar noemen![]()
Maar dit is een heel eng, gevaarlijk mannetje.
Trap er niet in, ook een volgende keer niet.
Als hij geen respect heeft voor jou, direct wegwezen. Als dat al op een eerste date zo is, dan wordt het niet heel anders.